Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/49789-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Bolesławiec: REMONT ELEWACJI BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BOLESLAWCU</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 49789 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bolesławcu , ul. Górników 8, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 732 32 46, faks 75 732 35 68.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www BIP : psse.boleslawiec.ibip.wroc.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT ELEWACJI BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BOLESLAWCU.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bolesławcu położonego u zbiegu ulic Górników i Karola Miarki, na terenie działki nr 79/1 , obręb 0009 miasta Bolesławiec. Budynek, którego elewacja jest przedmiotem zamówienia, jest to wolnostojący budynek typu willowego usytuowany w głębi działki o powierzchni 670 m2 otoczony wysokopienną zielenią. Działka jest w całości ogrodzona. Podstawowe wielkości budynku: kubatura - 2909,0 m3; powierzchnia zabudowy- 304 m2; ilość kondygnacji - dwie i poddasze; podpiwniczenie - pełne. Cokół wokół budynku obłożony kamieniem ciosanym, ściany zewnętrzne murowane z cegły, tynki cementowo-wapienne. Więźba dachowa drewniana kryta dachówką. 2. Zakres robót: 2.1. Rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm (nawierzchnia betonowa) - 3,2 m3, 2.2. Rozebranie opaski chodnikowej - 23 m2, 2.3. Rozebranie obrzeży 8x30 na podsypce piaskowej - 46 m, 2.4. Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub wapienno-cementowej na ścianach elewacji (około 50 % powierzchni elewacji) - 230 m2, 2.5. Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub wapienno-cementowej na ścianach piwnic (zamoknięte, luźno związane) - 10m2, 2.6. rozebranie elementów stropów drewnianych - podsufitek z desek nieotynkowanych - 27 m2, 2.7. Roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transportem urobku na odległość do 20 km - 60 m3, 2.8. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 20 km - 13,14 m3, 2.9. Ręczne plantowanie powierzchni gruntu kat. I-III - 300 m2, 2.10. uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych kat. III na podłożu z cegły - 230 m2, 2.11. Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III na ścianach, loggiach i balkonach - 230 m2, 2.12. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką, mokrą - 230 m2, 2.13. Przygotowanie podłoża, gruntowanie jednokrotne przed malowaniem - 460 m2, 2.14. Malowanie ścian budynków farbą silikatową - 460 m2, 2.15. Wykonanie spadków pod obróbki blacharskie z zaprawy wyrównawczej - 23,97 m2, 2.16. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych z powłok bitumicznych wykonywanych na zimno z roztworu asfaltowego; pierwsza warstwa - 23,97 m2, 2.17. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych z powłok bitumicznych wykonywanych na zimno z roztworu asfaltowego; druga warstwa i następna - 23,97 m2, 2.18. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 31,96 m2, 2.19. Podsufitki - odtworzenie podbitki dachu deskami grubości 19 mm na istniejącym ruszcie - 23 m2, 2.20. Dwukrotne lakierowanie podbitki dachu lakierobejcą (kolor - palisander) - 23 m2, 2.21. Wykonanie izolacji pionowej z papy termozgrzewalnej, w tym: wykopy wąsko przestrzenne, nieumocnione o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 1,5 m w gruncie kat. III (138 m2), oczyszczenie powierzchni ścian zewnętrznych piwnic z cegły (92 m2) i uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych (92 m2), izolacje przeciwwilgociowe ścian piwnic z papy termozgrzewalnej (92 m2), izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej bez gruntowania powierzchni (92 m2), zasypywanie wykopów ziemią z ukopów warstwami co 15 cm z ubiciem (138 m3), 2.22. Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni - 50 m2, 2.23. Ręczne wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm w korycie i na poszerzeniach -23 m2, 2.24. Zabudowanie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 46 mb, 2.25. Wykonanie chodników z kostki betonowej o grubości 6 cm na posypce cementowo-piaskowej (1:4) - 23 m2. 3. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna, załączone do SIWZ...</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.26.90-4, 45.44.30.00-4, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat - w sposób należyty - co najmniej 2 zadań o wartości powyżej 50 tys. zł, obejmujących swoim zakresem remont elewacji budynków minimum o dwóch kondygnacjach</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie osobą do kierowania robotami, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. Formularz ofertowy. 2. Załącznik Nr 6 - Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 3. Dokument/dokumenty, potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej 2 zadań o wartości powyżej 50 tys. zł, obejmujących swoim zakresem remont elewacji budynków o minimum dwóch kondygnacjach. 4. Kserokopie wymaganych uprawnień dla osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 5. Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby wskazanej do kierowania robotami.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>1. Zmiana Umowy. 1.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 1.2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 1.3. Zmiany, o których mowa w ust. 1. mogą dotyczyć: 1.3.1. Zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych; 1.3.2. Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT; 1.3.3. Zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy; 1.3.4. Zmiany Kierownika budowy lub zmiany w składzie kierowników branżowych Wykonawcy; 1.3.5. Zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem robót dodatkowych, decyzji administracyjnych oraz siły wyższej. W przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy ulega przesunięciu o taką samą ilość dni, w jakiej Zamawiający pozostał w zwłoce. 1.4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1.3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1.4.1. Opis propozycji zmiany; 1.4.2. Uzasadnienie zmiany; 1.4.3. Obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; 1.4.4. Opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 1.5. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 1.6. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1.3, wymaga podpisania aneksu do umowy.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www BIP : psse.boleslawiec.ibip.wroc.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bolesławcu, Sekretariat - pok. Nr 3; ul. Górników 8; 59-700 Bolesławiec..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bolesławcu, Sekretariat - pok. Nr 3; ul. Górników 8; 59-700 Bolesławiec..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>