Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110216/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110216/54677-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa komputerów przenośnych</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 54677 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ue.poznan.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa komputerów przenośnych.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa komputerów przenośnych do siedziby zamawiającego zgodnie ze specyfikacją techniczną..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>.</li></ul> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 24 lutego 2011r., godz. 10.00 - w wysokości: część A - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych) część B - 500 zł (słownie: pięćset złotych) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> </li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> </li> </ul> <br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li> <li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li> <li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji</li> </ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Deklaracja zgodności oferowanych komputerów przenośnych - należy przez to rozumieć oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami wg. postanowień ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087, z późn. zm.). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli oferowane komputery przenośne spełniają warunki oznakowania CE i są tym znakiem trwale oznaczone. Wykonawca oferujący taki sprzęt jest jednak zobowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że oferowane komputery przenośne spełniają warunki oznakowania CE i są tym znakiem trwale oznaczone. 3. Pisemne oświadczenie wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - zał. nr 3 do SIWZ. 4. Pisemne oświadczenie producenta oferowanych komputerów przenośnych o gotowości przejęcia zobowiązań gwarancyjnych wykonawcy w przypadku jego nie wywiązywania się z obowiązków. 5. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do terminu składania ofert. 6. Wypełniony i podpisany formularz z danymi technicznymi, cenami i gwarancjami na oferowany sprzęt (załącznik nr 4 do SIWZ).</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanych komputerów przenośnych w sytuacji gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie komputer przenośny o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu (typu) komputera przenośnego z produkcji przez producenta wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanych komputerów przenośnych w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zrealizować dostawy w terminie wyznaczonym w umowie, a zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępne będą komputery przenośne o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy oraz, że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie, d) w przypadku niedostępności na rynku komputera przenośnego objętego ofertą wykonawcy, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu komputer przenośny, którego parametry techniczne będą takie same lub lepsze aniżeli wymienione w ofercie wykonawcy. W tym przypadku tzn. dostarczenia komputera przenośnego innego niż wymieniony w SIWZ i w ofercie wykonawcy, wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z zamawiającym proponowanego innego komputera przenośnego, a po zaakceptowaniu zmian przez zamawiającego, do podpisania stosownego aneksu do umowy. Powyższe nie uprawnia wykonawcy do podwyższania cen za oferowane komputery przenośne. e) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud A, pok. 121.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>