Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110219/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110219/58667-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Człuchów: Pełnienie funkcji koordynatora oraz pracownika ds. administracji, monitoringu i rekrutacji w ramach Projektu pt. Nie zostanę w tyle! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 58667 - 2011; data zamieszczenia: 19.02.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Czarnieckiego , ul. Kusocińskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 59 83 42 407, faks 59 83 42 407.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> htt://projekt.loczluchow.pl zakładka zamówienia publiczne</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: oświata - samorządowa jednostka organizacyjna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji koordynatora oraz pracownika ds. administracji, monitoringu i rekrutacji w ramach Projektu pt. Nie zostanę w tyle! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi pn. Pełnienie funkcji koordynatora oraz pracownika ds. administracji, monitoringu i rekrutacji w ramach Projektu pt. Nie zostanę w tyle! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: 1. Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu 2. Pełnienie funkcji Pracownika ds. administracji, monitoringu i rekrutacji.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4, 75.11.21.00-5.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że: 1. dysponuje co najmniej jedną osobą do realizacji określonej części zamówienia. 2. osoba ta spełnia warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia (Dział III siwz).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> </ul></li> <li> </li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. Kalkulacja kosztów usługi - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 SWIZ 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku nie załączenia do oferty 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów- w przypadku nie załączenia do oferty. 5. Curriculum Vitae 6. Kserokopię dyplomu potwierdzającego posiadane kwalifikacje. 7. Oświadczenie o stażu pracy.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie działania siły wyższej. Warunkiem dokonania zmiany w umowie jest zawiadomienie o zaistnieniu okoliczności w formie pisemnej. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://projekt.loczluchow.pl zakładka zamówienia publiczne<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Projektu - gabinet dyrektora ZSP Liceum Ogólnokształcące 77 - 300 Człuchów, ul. Kusocińskiego 1.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat ZSP Liceum Ogólnokształcące 77 - 300 Człuchów, ul. Kusocińskiego 1.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. NIE ZOSTANĘ W TYLE! oraz przedmiot zamówienia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-207/10-00 z dnia 07.09.2010 r.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres zadań Koordynatora Projektu: 1) opracowanie procedur, instrukcji, regulaminów i polityk regulujących działania projektowe; 2) zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi, merytorycznymi i metodycznymi Projektu; 3) koordynacja prac Zespołu Projektowego; 4) koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie Projektu i jego harmonogramem; 5) zapewnienie wysokiego poziomu realizacji Projektu w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym; 6) stała współpraca z członkami Zespołu Projektowego i nadzór nad ich zadaniami; 7) monitoring działań merytorycznych w Projekcie; 8) zorganizowanie i prowadzenia Biura Projektu; 9) nadzór nad działaniami promocyjnymi i informacyjnymi w Projekcie; 10) koordynacja prac w zakresie monitoringu i ewaluacji Projektu; 11) rozliczenie finansowe Projektu w porozumieniu z Księgową/ym Projektu; 12) organizacja rekrutacji uczestników i uczestniczek Projektu; 13) uzupełnianie, w przypadku konieczności, listy zasadniczej uczestników i uczestniczek Projektu; 14) nadzór nad właściwym opracowywaniem i prowadzeniem dokumentacji projektowej przez członków Zespołu Projektowego; 15) sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji Projektu; 16) aktywny udział w spotkaniach roboczych personelu Projektu; 17) samodoskonalenie w zakresie realizacji projektów; 18) dokumentowanie realizowanych zadań w Projekcie, 19) nadzór nad właściwym przebiegiem i realizacją zajęć pozalekcyjnych prowadzonych przez personel Projektu, 20) zebranie kompletu dzienników zajęć pozalekcyjnych po zakończeniu Projektu, weryfikacja prawidłowości ich prowadzenia; 21) czynne uczestnictwo w spotkaniach ewaluacyjnych dotyczących realizacji Projektu; 22) wykorzystanie wyników ewaluacji kolejnych etapów realizacji Projektu w zakresie doskonalenia własnych działań; 23) udział w kontrolach dotyczących realizacji Projektu; 24) terminowe zestawienie danych niezbędnych do sporządzania wniosku o płatności oraz sprawozdań Projektu; 25) stosowanie i nadzór nad przestrzeganiem aktualnie obowiązujących przepisów prawa podczas realizacji Projektu; 26) zabezpieczenie dokumentacji z realizacji Projektu po zakończeniu realizacji; 27) dokumentowanie realizowanych działań w ramach Projektu w formie karty czasu pracy 28) bieżące kontakty z Instytucją Pośredniczącą i organem prowadzącym szkołę. Wymiar czasu pracy: 840 godzin zegarowych w okresie dwóch lat kalendarzowych. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi: - wykształcenie wyższe - co najmniej pięcioletni staż pracy - doświadczenie w realizacji projektów EFS PO KL.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji Pracownika ds. administracji, monitoringu i rekrutacji.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres zadań Pracownika ds. administracji, monitoringu i rekrutacji: 1) opracowanie procedur, instrukcji, regulaminów i polityk regulujących działania projektowe; 2) organizacja prac związanych z wykonaniem Projektu zgodnie z założeniami i harmonogramem; 3) zapewnienie wysokiego poziomu realizacji Projektu w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym; 4) przygotowanie i prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych Projektu, 5) opracowywanie i przekazywanie członkom Zespołu Projektowego i personelowi Projektu niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją zadań; 6) współpraca z Koordynatorem Projektu w zakresie opracowywania raportów i innych dokumentów, 7) sporządzanie rejestru i bazy danych dotyczących beneficjentów ostatecznych; 8) czuwanie nad gromadzeniem całości dokumentacji dotyczącej realizacji i rozliczania Projektu; 9) organizacja archiwizacji dokumentacji z realizacji Projektu; 10) przygotowywanie wszelkiej korespondencji dotyczącej zakresu merytorycznego Projektu; 11) aktywny udział w spotkaniach roboczych Zespołu Projektowego; 12) samodoskonalenie w zakresie realizacji projektów; 13) zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi, merytorycznymi i metodycznymi Projektu; 14) nadzór nad prawidłowym oznakowaniem dokumentacji Projektu zgodnie z wytycznymi; 15) dokumentowanie realizowanych działań w ramach Projektu w formie karty czasu pracy 16) udział w kontrolach dotyczących realizacji Projektu; 17) terminowe dostarczanie do Koordynatora danych niezbędnych do sporządzania wniosku o płatności oraz sprawozdawczości; 18) stosowanie aktualnie obowiązujących przepisów prawa; 19) bieżący monitoring i ewaluacja Projektu Wymiar czasu pracy: 720 godzin zegarowych w okresie dwóch lat kalendarzowych. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi: - wykształcenie średnie, - co najmniej trzyletni staż pracy - doświadczenie w realizacji projektów EFS PO KL.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>