Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/73595-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Ostróda: Wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia dwóch edycji zajęć dla łącznie 72 osób</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 73595 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie , ul. Olsztyńska 2, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6462201, faks 089 6462201.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://mops.ostroda.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia dwóch edycji zajęć dla łącznie 72 osób.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia dwóch edycji zajęć dla łącznie 72 osób (w każdej edycji uczestniczyć będzie 36 osób) - podopiecznych MOPS w Ostródzie w zakresie: 1. Indywidualnych rozmów z psychologiem - w wymiarze 0,5h na osobę x 72 osoby, w sumie 36h - określenie poziomu predyspozycji, potrzeb i deficytów, dokonanie diagnozy sytuacji życiowej - I edycja - III.2011r., II edycja I.2012r. (CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne i psychologiczne). 2. Indywidualnych rozmów z doradcą zawodowym - w wymiarze 0,5h na osobę x 72 osoby, w sumie 36h - określenie poziomu umiejętności, predyspozycji, potrzeb i deficytów, dokonanie diagnozy sytuacji zawodowej - I edycja - III.2011r., II edycja I.2012r. ( CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Treningu motywacyjnego - Aby chciało nam się chcieć w wymiarze 24 godzin dla każdej z edycji (łącznie 48 godzin). Zajęcia mają być prowadzone w 3 grupach po 12 osób, w wymiarze 8 godzin na grupę. Tematyka zajęć: postawy motywacyjne, teoria motywacji, elementy kształtujące ocenę swoich możliwości, sposoby osiągania celu w życiu, analiza SWOT, wizualizacja celu. Celem zajęć jest uświadomienie uczestnikom projektu własnych pokładów motywacji i określenie czynników motywacyjnych. Wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe: notes A4 i długopis oraz catering: serwis kawowy i obiad. Czas realizacji: IV 2011 - I edycja, III 2012 - II edycja. ( CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne); 4. Warsztatów kompetencji społecznych - zajęcia z komunikacji interpersonalnej , trening asertywności i umiejętności społecznych, wzmacnianie samooceny i poczucia własnej wartości , radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych. Zajęcia mają być prowadzone w 3 grupach po 12 osób, w wymiarze 16 godzin na grupę, czyli 48 godzin dla jednej edycji (96 godzin łącznie dla II edycji). Zajęcia musi prowadzić psycholog. Wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe: kołonotatnik A5 i długopis oraz catering: serwis kawowy i obiad. Czas realizacji V 2011 - I edycja, III 2012 - II edycja. ( CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne) 5. Samopomocowej grupie wsparcia - przemoc, uzależnienia, niezaradność w sprawach opiekuńczo - wychowawczych. Zajęcia prowadzone w formie terapii grupowej i indywidualnej. Zajęcia grupowe prowadzone muszą być dla 3 grup każda po 12 osób, w wymiarze 3 godzin tygodniowo na grupę przez 8 miesięcy. W ramach jednej edycji musi zostać zrealizowanych 288 h (łącznie w dwóch edycjach 576 godzin). Zajęcia musi prowadzić psycholog. Wykonawca musi zapewnić catering suchy. Czas realizacji VI 2011-I 2012 - I edycja, IV 2012 - XI 2012 - II edycja. ( CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne i psychologiczne); 6. Poradnictwo specjalistyczne w zależności od potrzeb beneficjentów spotkania ze specjalistami: psychologiem, prawnikiem. Spotkania prowadzone raz w tygodniu w wymiarze 2 godzin naprzemiennie raz prawnik, raz psycholog przez 80 kolejnych tygodni (20 m-cy) w łącznym wymiarze 160 godzin (80 godzin prawnik, 80 godzin psycholog). Zajęcia prowadzone w sposób ciągły przez cały okres projektu I i II edycję. Z zajęć mogą korzystać wszyscy uczestnicy projektu. (CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne i psychologiczne). 7. Spotkania z pasją - warsztaty integracyjno-edukacyjno-kulturalne. Spędzania czasu wolnego, które jednocześnie wzbudzają i rozwijają zainteresowania. Będzie to cykl spotkań z ciekawymi osobami (np. miejscowi artyści, społecznicy, pasjonaci, muzycy, itp. Zamawiający będzie wskazywał osobę, która będzie uczestniczyć w spotkaniach) - 6 dwugodzinnych spotkań dla 1 edycji, w sumie 12 spotkań po 2 godziny, łącznie dla dwóch edycji 48 godzin. Wykonawca musi zapewnić catering suchy. Czas realizacji VI-XI 2011 - I edycja, IV-IX 2012 - II edycja. (CPV 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego) 8. Indywidualne doradztwo zawodowe - przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z opracowaniem Indywidualnego Planu Działania- prowadzi doradca zawodowy, w wymiarze 2h/osobę dla 72 osób, łącznie 144 godzin, realizowane od II 2012-III 2012 - I edycja, XII 2012 - I 2013 - II edycja. Zajęcia prowadzone mają być przez doradcę zawodowego (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). 9. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - aktywne formy poszukiwania pracy, opracowanie dokumentów aplikacyjnych, nauka autoprezentacji i symulowanie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą - superwizja na żywo przy użyciu szyby (lustra weneckiego, zamawiający dysponuje takim pomieszczeniem). Zajęcia muszą być prowadzone przez doradcę zawodowego w ramach jednej edycji: 3 grupy po 12 osób w wymiarze 4 godzin na grupę przez 16 tygodni, łącznie w ramach jednej edycji będzie realizowanych 64 godzin ( w ramach II edycji 128 godzin). Czas realizacji VI-IX 2011 - I edycja, IV-VII 2012 - II edycja. Wykonawca musi zapewnić catering suchy oraz materiały szkoleniowe: płyta CD, podręcznik, wzory dokumentów aplikacyjnych. (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). 10. Praktyczne wykorzystanie umiejętności poruszania się na rynku pracy. Przez tydzień uczestnicy warsztatów wykorzystają teorię w praktyce na otwartym rynku pracy i po tygodniowym poszukiwaniu pracy przychodzą na spotkanie z doradcą zawodowym. Spotkanie w wymiarze 4 godzin na grupę, w obrębie jednej edycji 3 grupy, czyli 12 godzin (łącznie w dwóch edycjach 24 godziny). W ramach spotkania następuje wymiana doświadczeń przez uczestników warsztatów. Czas realizacji IX.2011 - I edycja, VII.2012 -II edycja. (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). 11. Warsztaty ABC Przedsiębiorczości - zapoznanie z podstawami prawa pracy, zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, sporządzanie biznes planu. Zajęcia będą realizowane w wymiarze 24 godzin na jedną grupę w ciągu trzech dni. W ramach jednej edycji zrealizowanych będzie 72 godzin ( 3 12-osobowe grupy dydaktyczne w jednej edycji), łącznie w ramach projektu zrealizowanych zostanie 144 godziny. Wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe: płyta CD z przykładowym biznesplanem, podręcznik oraz catering: serwis kawowy i obiad. Czas realizacji X.2011 - I edycja, VI.2012 - II edycja. (CPV 80532000-2 Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania). Wykonawca w okresie realizacji projektu musi zapewnić dla uczestników materiały szkoleniowe i catering - obiad jednodaniowy (drugie danie: np. ziemniaki, mięso, surówka) w czasie zajęć i warsztatów. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 18.00. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności, indywidualnych planów działań, rachunków i faktur poniesionych wydatków, itp. Każdy z uczestników programu musi otrzymać zaświadczenie o uczestnictwie w programie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Zamawiającego w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem: list obecności, wydanych certyfikatów i zaświadczeń, potwierdzenia przez uczestników otrzymanych materiałów, zaświadczeń, certyfikatów, wydanych posiłków, przeprowadzonych ankiet oraz kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6, 79.41.40.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.20.00-2.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.)</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, która obejmowała grupę, co najmniej 30 osób podopiecznych ośrodków pomocy społecznej i dotyczyła: przygotowania indywidualnych planów działania, przeprowadzenia doradztwa zawodowego, terapii grupowej i indywidualnej, organizacji zajęć warsztatowych z rozwoju osobistego.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jednym: a. Psychologiem lub terapeutą do przeprowadzenia: warsztatów terapeutycznych dla rodziców, terapii psychospołecznej oraz indywidualnych rozmów, posiadającym wykształcenie wyższe - mgr psychologii. b. Doradcą zawodowym do przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego, mającym minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą wykluczona społecznie, posiadającym wykształcenie wyższe; c. Trenerem do przeprowadzenia zajęć z ABC przedsiębiorczości posiadającym doświadczenie w pracy z młodzieżą wykluczoną społecznie oraz doświadczenie zawodowe związane z nauką przedsiębiorczości. d. Doradcą zawodowym mającym minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie do przeprowadzenia konsultacji, posiadającym wykształcenie wyższe.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż oferowana cena za realizację usługi</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> </ul></li> <li> </li> </ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://mops.ostroda.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Olsztyńska 2 Fax 89 646 22 01.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Olsztyńska 2.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Miejsko - Gminny Klub Integracji Społecznej w Ostródzie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>